Tot vrijdagavond, daarna was het gelukkig overquote:Op zondag 15 mei 2022 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog last van je glutendinges gehad?
Dan staan ze 16equote:Op zondag 15 mei 2022 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Sparta dan voor de salonremise gaan?
100% mee eens ja.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan staan ze 16e
Als ze dat doen gun ik ze degradatie
PSV
Een winnend Sparta zou heerlijk zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan leven met de huidige tussenstand. Willem II verdient straf voor hun beleid.
Maar die boeit niemand.quote:
Is Arno Vermeulen voor AZ?quote:
Is Bijlow fit? :Squote:Op zondag 15 mei 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet alsnog de voorkeur boven Bijlow krijgen volgens veel Feyenoorders
Omdat je in een finale geen keeper gaat inwisselen die totaal geen wedstrijdritme heeft, dat lijkt me ook wel logisch.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet alsnog de voorkeur boven Bijlow krijgen volgens veel Feyenoorders
@GGMM begrijpt er niet bijzonder veel van.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je in een finale geen keeper gaat inwisselen die totaal geen wedstrijdritme heeft, dat lijkt me ook wel logisch.
Wedstrijdritme voor een keeperquote:Op zondag 15 mei 2022 15:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je in een finale geen keeper gaat inwisselen die totaal geen wedstrijdritme heeft, dat lijkt me ook wel logisch.
Wat vond je van Onana zijn prestaties zonder wedstrijdritme?quote:Op zondag 15 mei 2022 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel wedstrijdritme heeft een keeper niet nodig. Stekelenburg viel ook prima in toen Onana gepasseerd werd. Lijkt me een no-brainer als Bijlow fit is
Ik volg alleen jou.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de finale hoogstwaarschijnlijk wel ja
Jij volgt Feyenoord niet?
Compleet ruk en dat werd niet beter naarmate hij meer speelde. Na zijn schorsing is hij lachwekkend. Je zou bijna gaan geloven dat hij inderdaad doping gebruikte.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vond je van Onana zijn prestaties zonder wedstrijdritme?
Een stuk minder dan die van Stekelenburg, zonder wedstrijdritme.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ole Tobiasen de nieuwe kroonprins.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen gaat dus de play offs halen, hahaha
Zonder doping bedoel je.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik als fan snap het ook nietquote:Op zondag 15 mei 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal is duivels allen.quote:
dat mag LRquote:Op zondag 15 mei 2022 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikker op met Petrovic.
Sorry ik liet mij even gaan.
Zoals Van Mosseveld vanochtend al stelde, als zelfs RKC natuurgras kan veroorloven dan mogen er geen excuses zijnquote:Op zondag 15 mei 2022 15:14 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Sparta terug naar natuurgras als ze erin blijven?
Heb eigenlijk niks met RKC, maar toch knap hoe zij met dat budget en degelijk voetbal er toch heel vaak in blijven.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Van Mosseveld vanochtend al stelde, als zelfs RKC natuurgras kan veroorloven dan mogen er geen excuses zijn
https://www.vi.nl/nieuws/(...)verwijdert-kunstgrasquote:Op zondag 15 mei 2022 15:14 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Sparta terug naar natuurgras als ze erin blijven?
De 1 op 1 regel gaat dit jaar niet op dus, jeetje.quote:
NECgoden komen de tweede helft terugquote:Op zondag 15 mei 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 33 punten 17e worden vind ik op zich ook wel grappig, dat zal sowieso wel het meeste punten voor een directe degradant ooit zijnquote:
Wat moet dit in Live Eredivisie-topic?quote:
Wat moet dat hier?quote:
'cabaretier'quote:
Via de knie hequote:Op zondag 15 mei 2022 15:42 schreef Themeparktommy het volgende:
Meer hands kan bijna niet... maargoed...
Het is wat we vorige week al zeiden. De interpretatie bij handsballen ligt puur bij de scheids. De VAR corrigeert penaltybeslissingen nooit.quote:
Nou nee dat is dan weer niet zoquote:Op zondag 15 mei 2022 15:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
belachelijke regel, want na een knietje mag je de bal dus gewoon vastpakken en controleren.
Alles met de hand moet gewoon hands zijn. punt. Aangeschoten, via de knie, vanaf 2 meter. Hands is hands.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nee dat is dan weer niet zo
Prima dat je het niet zo'n leuke regel vindt, maar nu kraam je onzin uit
Oke Gertquote:Op zondag 15 mei 2022 15:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Alles met de hand moet gewoon hands zijn. punt. Aangeschoten, via de knie, vanaf 2 meter. Hands is hands.
Ga dan maar hockey kijken.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Alles met de hand moet gewoon hands zijn. punt. Aangeschoten, via de knie, vanaf 2 meter. Hands is hands.
Ja want discussie is zo engquote:Op zondag 15 mei 2022 15:45 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval geen discussie meer
Vreemd, met winst zijn die achtstesquote:
Ik word hier een beetje verdrietig vanquote:Op zondag 15 mei 2022 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemd, met winst zijn die achtstes
Denk niet dat ze geloven kans te maken in de pleeofsquote:Op zondag 15 mei 2022 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemd, met winst zijn die achtstes
AZ is niet echt in vorm nochtansquote:Op zondag 15 mei 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze geloven kans te maken in de pleeofs
Maar winnen wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is niet echt in vorm nochtans
Het is gewoon weer over 2 wedstrijden dit jaar toch? Dan zijn ze kansloosquote:Op zondag 15 mei 2022 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is niet echt in vorm nochtans
Zonder die pingel voor Feyenoord zou PSV kampioen worden!quote:
Staan die inmiddels voor tegen Zwolle?quote:Op zondag 15 mei 2022 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder die pingel voor Feyenoord zou PSV kampioen worden!
Fijn dat je er zo serieus op in gaat.quote:
Vooral dankzij die uitbal van Blind dan.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder die pingel voor Feyenoord zou PSV kampioen worden!
Verbindingsproblemen zei Twan net.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze laten de 3-1 van Cambuur niet eens zien (lol)
De achtste plek.quote:
quote:
Niemand wilt nummer 8 worden toch?quote:Op zondag 15 mei 2022 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ thuis achter tegen RKC.
Maar daar is de nummer 8 kansloos tegen heb ik gehoord.
quote:Op zondag 15 mei 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dessers met nummer 20 van het seizoen. Wat een baas.
Maar vooral blijven twijfelen over die 4 miljoen.
Oh je telt de Croky-cup meequote:Op zondag 15 mei 2022 16:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In alle competities uiteraard GGMM. Plus 10 Europese goals en een bekergoal.
Ik wilde dat wel doen maar ik vond het een beetje kinderachtigquote:Op zondag 15 mei 2022 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV staat nu wél voor.
Graag een reactie van @:GGMM
Volgens mij met de inkomsten van de Croky cup.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:07 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast waar tovert Feyenoord zomaar 4 miljoen vandaan?
quote:Op zondag 15 mei 2022 16:07 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast waar tovert Feyenoord zomaar 4 miljoen vandaan?
Stoplichtjes kijken.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Lekker naar huis in de zon gaan zitten in Almelo
Daar gaat het merendeel waarschijnlijk naar de spelers als premies, bovendien heb je natuurlijk een flinke tijd minder inkomsten gehad door de Coronja.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij met de inkomsten van de Croky cup.
Om de achtste plaats Hans.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:22 schreef GGMM het volgende:
Wat gaat die keeper van NEC nou mee naar voren? NEC speelt nergens meer om.
Kut NEC
Dit is gemeen.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:22 schreef GGMM het volgende:
Willem II afgelopen
Wij feliciteren @:lenny_leonard met een knappe overwinning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |