Compleet ruk en dat werd niet beter naarmate hij meer speelde. Na zijn schorsing is hij lachwekkend. Je zou bijna gaan geloven dat hij inderdaad doping gebruikte.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vond je van Onana zijn prestaties zonder wedstrijdritme?
Een stuk minder dan die van Stekelenburg, zonder wedstrijdritme.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ole Tobiasen de nieuwe kroonprins.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen gaat dus de play offs halen, hahaha
Zonder doping bedoel je.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik als fan snap het ook nietquote:Op zondag 15 mei 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voetbal is duivels allen.quote:
dat mag LRquote:Op zondag 15 mei 2022 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Flikker op met Petrovic.
Sorry ik liet mij even gaan.
Zoals Van Mosseveld vanochtend al stelde, als zelfs RKC natuurgras kan veroorloven dan mogen er geen excuses zijnquote:Op zondag 15 mei 2022 15:14 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Sparta terug naar natuurgras als ze erin blijven?
Heb eigenlijk niks met RKC, maar toch knap hoe zij met dat budget en degelijk voetbal er toch heel vaak in blijven.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Van Mosseveld vanochtend al stelde, als zelfs RKC natuurgras kan veroorloven dan mogen er geen excuses zijn
https://www.vi.nl/nieuws/(...)verwijdert-kunstgrasquote:Op zondag 15 mei 2022 15:14 schreef hhh38 het volgende:
Gaat Sparta terug naar natuurgras als ze erin blijven?
De 1 op 1 regel gaat dit jaar niet op dus, jeetje.quote:
NECgoden komen de tweede helft terugquote:Op zondag 15 mei 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 33 punten 17e worden vind ik op zich ook wel grappig, dat zal sowieso wel het meeste punten voor een directe degradant ooit zijnquote:
Wat moet dit in Live Eredivisie-topic?quote:
Wat moet dat hier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |