Tot vrijdagavond, daarna was het gelukkig overquote:Op zondag 15 mei 2022 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog last van je glutendinges gehad?
Dan staan ze 16equote:Op zondag 15 mei 2022 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Sparta dan voor de salonremise gaan?
100% mee eens ja.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan staan ze 16e
Als ze dat doen gun ik ze degradatie
PSV
Een winnend Sparta zou heerlijk zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan leven met de huidige tussenstand. Willem II verdient straf voor hun beleid.
Maar die boeit niemand.quote:
Is Arno Vermeulen voor AZ?quote:
Is Bijlow fit? :Squote:Op zondag 15 mei 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet alsnog de voorkeur boven Bijlow krijgen volgens veel Feyenoorders
Omdat je in een finale geen keeper gaat inwisselen die totaal geen wedstrijdritme heeft, dat lijkt me ook wel logisch.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet alsnog de voorkeur boven Bijlow krijgen volgens veel Feyenoorders
@GGMM begrijpt er niet bijzonder veel van.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je in een finale geen keeper gaat inwisselen die totaal geen wedstrijdritme heeft, dat lijkt me ook wel logisch.
Wedstrijdritme voor een keeperquote:Op zondag 15 mei 2022 15:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je in een finale geen keeper gaat inwisselen die totaal geen wedstrijdritme heeft, dat lijkt me ook wel logisch.
Wat vond je van Onana zijn prestaties zonder wedstrijdritme?quote:Op zondag 15 mei 2022 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoveel wedstrijdritme heeft een keeper niet nodig. Stekelenburg viel ook prima in toen Onana gepasseerd werd. Lijkt me een no-brainer als Bijlow fit is
Ik volg alleen jou.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij de finale hoogstwaarschijnlijk wel ja
Jij volgt Feyenoord niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |