abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 mei 2022 @ 17:25:21 #51
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204812244
Gaat ie weer voor plek 10 denken jullie ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 17:30:11 #52
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_204812305
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee hij gaat nog WDC 8 pakken. Let maar op.
Take me to your dealer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Een goede coureur
- mentaal sterk
- fysiek sterk
- goede reflexen
- ervaring
- strateeg
- lef
- inschattingsvermogen
- leider
Ham is mentaal juist zwak, z'n ego moet bij tegenslag minuten gemasseerd worden door de teamleiding.
Fysiek boeit niet.
Strateeg is het totaal niet.
Leider ook niet, gooit bij het minste of geringste het hele Merc team onder de bus.

Toto is de Harvardman, niet Lewis.
Feyenoord!!! * Barça
pi_204812498
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:23 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Je hebt inmiddels wel bewezen dat jij feiten en fictie nog weleens verward, maar ga vooral verder met deze onnozelheid ;)
Fictie is nooit alleen maar fictie, en feiten nooit alleen maar de realiteit. Fictie vormt ons en ons beeld van de feiten.

Niet de fictie is het middel is om aan de realiteit te ontsnappen, maar juist omgekeerd: de alledaagse realiteit is er om te ontvluchten aan het kunnen realiseren van onze eigen fictie, onze fantasie.

Ik hoop dat je allemaal snapt :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204812573
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Fictie is nooit alleen maar fictie, en feiten nooit alleen maar de realiteit. Fictie vormt ons en ons beeld van de feiten.

Niet de fictie is het middel is om aan de realiteit te ontsnappen, maar juist omgekeerd: de alledaagse realiteit is er om te ontvluchten aan het kunnen realiseren van onze eigen fictie, onze fantasie.

Ik hoop dat je allemaal snapt :)
Belangrijker: snap jij jou nog? ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_204812684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Fictie is nooit alleen maar fictie, en feiten nooit alleen maar de realiteit. Fictie vormt ons en ons beeld van de feiten.

Niet de fictie is het middel is om aan de realiteit te ontsnappen, maar juist omgekeerd: de alledaagse realiteit is er om te ontvluchten aan het kunnen realiseren van onze eigen fictie, onze fantasie.

Ik hoop dat je allemaal snapt :)
Volgens mij snap je het zelf niet eens en doe je maar alsof.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 20 mei 2022 @ 18:56:31 #56
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204813104
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Volgens mij snap je het zelf niet eens en doe je maar alsof.
Hiermee vat je zijn hele bestaan in één zin samen.
pi_204821937
#RUSSELGOAT !!!
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_204821973
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Fictie is nooit alleen maar fictie, en feiten nooit alleen maar de realiteit. Fictie vormt ons en ons beeld van de feiten.

Niet de fictie is het middel is om aan de realiteit te ontsnappen, maar juist omgekeerd: de alledaagse realiteit is er om te ontvluchten aan het kunnen realiseren van onze eigen fictie, onze fantasie.

Ik hoop dat je allemaal snapt :)
als je dronken bent is het wel zo netjes dit aan te geven dan kan de rest je negeren ipv allemaal tijd in reacties te steken
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204827258
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 17:29 schreef Predator40 het volgende:
#RUSSELGOAT !!!
Tja hij had moeten stoppen na vorig seizoen.
  zondag 22 mei 2022 @ 10:03:49 #60
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204827320
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 09:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tja hij had moeten stoppen na vorig seizoen.
Jaartje of 3 geleden had ook wel gemogen hoor. Hij hoort niet thuis in de F1-geschiedenisboeken op de plek waar hij nu komt te staan.
pi_204827346
Hamilton can't explain why Russell is ahead
Hamilton may find himself well behind World Championship leader Charles Leclerc, but there are still 17 races to go between now and the end of the season.

When asked if the title fight is now back on, he said: "I am not really putting my mind on it. I'm still way off.

"My teammate is fourth, so that means my car should be at least third and I'm in sixth.

"I'm still struggling with the car and I don't know how to get around that. I don't know what I am going to do, but I am just going to try and keep working hard.

"I can't explain why [Russell is ahead] at the moment. I am just struggling with the car. I have no rear end during the qualifying sessions."

:D :D :D c_/
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 22 mei 2022 @ 10:22:21 #62
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204827484
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:07 schreef Predator40 het volgende:
Hamilton can't explain why Russell is ahead
Hamilton may find himself well behind World Championship leader Charles Leclerc, but there are still 17 races to go between now and the end of the season.

When asked if the title fight is now back on, he said: "I am not really putting my mind on it. I'm still way off.

"My teammate is fourth, so that means my car should be at least third and I'm in sixth.

"I'm still struggling with the car and I don't know how to get around that. I don't know what I am going to do, but I am just going to try and keep working hard.

"I can't explain why [Russell is ahead] at the moment. I am just struggling with the car. I have no rear end during the qualifying sessions."

:D :D :D c_/
Mijn teammaat staat op 4, dus ik moet op 3 staan.

De hele gedachte dat zijn teammaat wel eens beter zou kunnen zijn gaat totaal aan hem voorbij.
pi_204827507
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Fictie is nooit alleen maar fictie, en feiten nooit alleen maar de realiteit. Fictie vormt ons en ons beeld van de feiten.

Niet de fictie is het middel is om aan de realiteit te ontsnappen, maar juist omgekeerd: de alledaagse realiteit is er om te ontvluchten aan het kunnen realiseren van onze eigen fictie, onze fantasie.

Ik hoop dat je allemaal snapt :)
En weer staat Russell voor jouw held. Houd jij het voorlopig maar lekker bij fantasie, ja! ^O^
pi_204827572
Russell liet met z'n invalbeurt in 2020 toen Hamilton positief had getest al zien dat hij razendsnel is.
Helaas veel pech die race.

pi_204827752
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:24 schreef DjVero het volgende:

[..]
En weer staat Russell voor jouw held. Houd jij het voorlopig maar lekker bij fantasie, ja! ^O^
Dat komt omdat ze hem de snellere auto gegeven hebben

IS toch allang duidelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204827756
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat komt omdat ze hem de snellere auto gegeven hebben

IS toch allang duidelijk
Het BNW-topic is een paar deuren verder :W
pi_204827919
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mijn teammaat staat op 4, dus ik moet op 3 staan.

De hele gedachte dat zijn teammaat wel eens beter zou kunnen zijn gaat totaal aan hem voorbij.
"its because i am black"
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_204827925
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat komt omdat ze hem de snellere auto gegeven hebben

IS toch allang duidelijk
als we zo gaan praten....
Ze hebben HAM 7 jaar lang de snellere auto gegeven
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 22 mei 2022 @ 11:31:29 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204828008
Hamilton is een prima coureur, die in een goeie auto prima prestaties heeft neergezet.

Alleen sinds hij echte concurrentie heeft gekregen van eerst Max en nu Ferrari houdt ie zich meer bezig met randzaken, deugen en virtue signallen dan met daadwerkelijk racen.

Tel daar zijn prinsesjesgedrag bij op, ik wil me niet aan de voor iedereen geldende regels houden, boe-fucking-hoe en de publieke opinie keert zich tegen je. Niet meer dan logisch.

Voor mij was de sympathie echt weg nadat ie Max van de baan gekegeld had en stond te partyen. En nadat ik hem een race of wat terug op zijn stepje zag, terwijl zijn PA met een grote tas in dr hand achter hem aan moest RENNEN was ik helemaal klaar met hem als persoon.

Rijden kan ie, normaal doen al jaren niet meer. De gunfactor is totaal weg. Eigen schuld.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204828075
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Hamilton is een prima coureur, die in een goeie zeer dominante auto prima prestaties heeft neergezet.

Alleen sinds hij echte concurrentie heeft gekregen van eerst Max en nu Ferrari houdt ie zich meer bezig met randzaken, deugen en virtue signalen dan met daadwerkelijk racen.

Tel daar zijn prinsesjesgedrag bij op, ik wil me niet aan de voor iedereen geldende regels houden, boe-fucking-hoe en de publieke opinie keert zich tegen je. Niet meer dan logisch.

Voor mij was de sympathie echt weg nadat ie Max van de baan gekegeld had en stond te partyen. En nadat ik hem een race of wat terug op zijn stepje zag, terwijl zijn PA met een grote tas in dr hand achter hem aan moest RENNEN was ik helemaal klaar met hem als persoon.

Rijden kan ie, normaal doen al jaren niet meer. De gunfactor is totaal weg. Eigen schuld.
helemaal mee eens (wel wat gefixed ) !!

al het respect wat hij had heeft hij zelf verspeeld met al die mindgames buiten de baan, denken dat hij god is en dan ook nog eens silverstone vorig jaar en het altijd maar weer coureurs buiten de baan blijven drukken.

altijd maar het handje boven zich vragen en als hij het niet krijgt is is het janken.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_204828164
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:07 schreef Predator40 het volgende:
Hamilton can't explain why Russell is ahead
Hamilton may find himself well behind World Championship leader Charles Leclerc, but there are still 17 races to go between now and the end of the season.

When asked if the title fight is now back on, he said: "I am not really putting my mind on it. I'm still way off.

"My teammate is fourth, so that means my car should be at least third and I'm in sixth.

"I'm still struggling with the car and I don't know how to get around that. I don't know what I am going to do, but I am just going to try and keep working hard.

"I can't explain why [Russell is ahead] at the moment. I am just struggling with the car. I have no rear end during the qualifying sessions."

:D :D :D c_/
wat maakt die man zich toch onmogelijk :')
pi_204828372
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 11:56 schreef Adames het volgende:

[..]
wat maakt die man zich toch onmogelijk :')
klaas heeft daar wel gelijk in,dat word nooit meer overtroffen _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_204828401
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mijn teammaat staat op 4, dus ik moet op 3 staan.

De hele gedachte dat zijn teammaat wel eens beter zou kunnen zijn gaat totaal aan hem voorbij.
Heeft hij dat echt gezegd ja ? :D :')
pi_204829461
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mijn teammaat staat op 4, dus ik moet op 3 staan.

De hele gedachte dat zijn teammaat wel eens beter zou kunnen zijn gaat totaal aan hem voorbij.
Dat vind ik wel een vrij normale manier van denken voor een topcoureur. Het is meer de vanzelfsprekendheid dat het team hem de beste auto moet geven en hij niet daarvoor al het maximale met het materiaal moet doen dat gewoon geen goede houding is. Die houding had dat verwende nest ook al in de McLaren, tenenkrommend hoe hij toen interviews het team de schuld gaf terwijl Button meer punten bij elkaar reed. Hij kwam op een gegeven moment zelfs met een print van de telemetrie, top bedrijfsgeheim, naar de pers om uit te leggen dat de auto slecht was en hij het zo goed deed.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 22 mei 2022 @ 17:00:12 #75
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204831871
Dit topic begint wel belachelijker met de week te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')