Nee zeker niet en vind de opmerking dan ook volledig terechtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:31 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
jij vond zijn periode bij Ajax succesvol?
ik las het verkeerd zie ik nu, excuusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee zeker niet en vind de opmerking dan ook volledig terecht
Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus is.quote:
Die simpele onnodige sneren vind ik altijd nogal dom.quote:
1-5quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
02:00 uur | Curaçao – Ajax | Ziggo Sport Select
Zo is dat 4 doelpuntjes van Rasmussen. Goed gastje, wat mij betreft in de selectie bij 1 komend seizoen. Alfred weet wat hij moet doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
1-5
Dat Curaçao weet ook weer waar het staat.
Niet meer dan logisch. De man heeft al anderhalf jaar niets laten zien en in die paar potten dat hij wel gespeeld heeft in de eredivisie heeft hij maar hoeken tegen gekregen dan SteekPas bij elkaar.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2022 01:15 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Pieter omtzigt + Enzo Knol
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Weinig inkomende transfergeruchten atm. Bevalt me slecht.
Waarom? Volgens mij is het gunstiger om in pot 2 te belanden momenteel.quote:
hopelijk blijven die wegquote:Op maandag 23 mei 2022 12:42 schreef Houniet het volgende:
Waar blijven de Zlatan en Suarez geruchten?
Dat denk ik ook, en als ik naar de tegenstanders uit pot 3 kijk denk ik dat het sowieso wel eens een hele lastige kan worden om te overwinterenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij is het gunstiger om in pot 2 te belanden momenteel.
Dat viel mij vandaag ook op ja, dat pot 3 heel pittig is.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en als ik naar de tegenstanders uit pot 3 kijk denk ik dat het sowieso wel eens een hele lastige kan worden om te overwinteren
Eto'oquote:Op maandag 23 mei 2022 12:42 schreef Houniet het volgende:
Waar blijven de Zlatan en Suarez geruchten?
voor de rest ziequote:143 competitieduels later zwaait Ten Hag af als (relatief) de succesvolste Eredivisietrainer ooit. Sinds de winterstop van 2017/18 won Ajax maar liefst 78 procent van zijn competitieduels. Daarmee vermorzelt Ten Hag een oeroud competitierecord, dat 49 jaar lang op naam stond van Ernst Happel.
Hulde voor Erik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de rest zie
https://www.parool.nl/spo(...)atistieken~b20a9cfd/
Het is dit jaar ook een wat saai jaar geweest qua hoogste noteringen in de grote landen. Italië, Spanje en Duitsland hebben eigenlijk de meest logische top 4 en ook in Engeland, Frankrijk, Portugal, Nederland, België en Oekraïne gaan de meest logische clubs de CL in. Normaal had je nog een paar ‘verrassinkjes’ die er door kwamen, clubs als Sociedad, Lille en Hoffenheim enzo die weliswaar pittig zijn maar qua statuur/coëfficiënt meer in de EL horen, nu heb je dat niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat viel mij vandaag ook op ja, dat pot 3 heel pittig is.
Potindeling Champions League nu al veel gunstiger dan vorig jaar voor Ajaxquote:Op maandag 23 mei 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat viel mij vandaag ook op ja, dat pot 3 heel pittig is.
Beetje vertrouwen hebben in het technische duo met bakken aan ervaring.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Simmertje het volgende:
Op basis van alle geruchten en bevestigingen nu:
OUT: Mazraoui, Gravenberch, Antony, Timber, Martinez (?)
IN: Brobbey, Wijndal, Bergwijn
Ik word er persoonlijk een beetje nerveus van.
Hopelijk krijgt hij een mooi afscheid , heeft toch punten gepakt waardoor Ajax kampioen is geworden.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:48 schreef PicoMMP het volgende:
Tyton maar Twente.
Bedankt voor alles Tyton!
Brobbey op rechtsbuiten genot.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou Haller ook nog wel bij OUT durven te zetten, misschien nog wel eerder dan Timber. En van Martinez denk ik dat ie nog een jaar blijft, dat WK in de winter zal toch wel een hoop spelers tot iets meer zekerheid qua speeltijd doen besluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Simmertje het volgende:
Heb je ooit een zak geld zien scoren?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Haller ook nog wel bij OUT durven te zetten, misschien nog wel eerder dan Timber. En van Martinez denk ik dat ie nog een jaar blijft, dat WK in de winter zal toch wel een hoop spelers tot iets meer zekerheid qua speeltijd doen besluiten.
Hoe dan ook komt er wel een bak geld binnen als Gravenberch/Antony/Haller/Timber/Martinez vertrekken
zonder een zak geld geen Tadic iigquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je ooit een zak geld zien scoren?
Timber, waarheen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Simmertje het volgende:
ze hebben wel bakken aan geld beschikbaar, ervaring zonder heb je ook weinig aan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben in het technische duo met bakken aan ervaring.
Zijn er al geruchten qua inkomende transfers?quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben wel bakken aan geld beschikbaar, ervaring zonder heb je ook weinig aan.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er al geruchten qua inkomende transfers?
niet anders dan wat hier genoemd wordt, is natuurlijk ook afwachten wat er van die uitgaande transfergeruchten uit gaat komenquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet anders dan wat hier genoemd wordt, is natuurlijk ook afwachten wat er van die uitgaande transfergeruchten uit gaat komen
zou niet handig zijn van Erik, Timber lijkt me niet geschikt voor de PL, daar mist hij toch een beetje lengte en kopkracht voorquote:
Nee maar als we die hele kern kwijt raken op Tadic en Blind na wordt het een heel vervelend seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:49 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
zonder een zak geld geen Tadic iig
En is het te snel. Timber mag nog een jaartje rijpen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou niet handig zijn van Erik, Timber lijkt me niet geschikt voor de PL, daar mist hij toch een beetje lengte en kopkracht voor
die snelheid van handelen heeft hij wel maar het is daar gewoon moeilijk om uit de (kop)duels te blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En is het te snel. Timber mag nog een jaartje rijpen.
Wijndal, Bergwijn en Brobbey. Ik las ook wat geruchten over een terugkeer van Ziyech, gezien de financiële shit van Chelsea, dat hij weg mag en dat ie goed is met Schreuder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Chelsea is al overgenomen dus lijkt me een moeilijke optie financieel gezienquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijndal, Bergwijn en Brobbey. Ik las ook wat geruchten over een terugkeer van Ziyech, gezien de financiële shit van Chelsea, dat hij weg mag en dat ie goed is met Schreuder.
Komt volgens mij net weer 100 miljoen miljard binnen bij Chelsea.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijndal, Bergwijn en Brobbey. Ik las ook wat geruchten over een terugkeer van Ziyech, gezien de financiële shit van Chelsea, dat hij weg mag en dat ie goed is met Schreuder.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar als we die hele kern kwijt raken op Tadic en Blind na wordt het een heel vervelend seizoen.
Mooi dat het zo vroeg in de transferperiode rond is. Nu verder schakelen.quote:
Voor de mensen die het artikel niet willen lezen: 19 mln vast en 5,5 mln (eenvoudig te realiseren) bonussen.quote:
Wijndal, Brobbey en Bergwijn zijn de concreetste (gaf Huntelaar ook aan bij Rondo), Paulinho (winger van Leverkussen wat een heel groot talent is/was maar een zware blessure heeft gehad) hoor je ook wat over ben ik wel enthousiast over, en ze zouden bezig zijn met Evander die zo'n 13 miljoen moet kosten. (een middenvelder van mietjesland)quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind hem onderschat door veel Ajax fans. Maar dit is een prima prijs ja, kun je eigenlijk ook niet weigeren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie speler hoor al is het wel een aardige prijs voor nog 1 jaar op z'n contract
zeker, ben ook benieuwd wat er voor het middenveld gehaald wordt, ik zou Eriksen wel een leuke vinden of in ieder geval eentje met creativiteit maar wel een middenvelder, dus niet zo'n Berghuis optie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem onderschat door veel Ajax fans. Maar dit is een prima prijs ja, kun je eigenlijk ook niet weigeren.
Evander Sno?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijndal, Brobbey en Bergwijn zijn de concreetste (gaf Huntelaar ook aan bij Rondo), Paulinho (winger van Leverkussen wat een heel groot talent is/was maar een zware blessure heeft gehad) hoor je ook wat over ben ik wel enthousiast over, en ze zouden bezig zijn met Evander die zo'n 13 miljoen moet kosten. (een middenvelder van mietjesland)
Eriksen zie ik denk ik wel weer naar Tottenham gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, ben ook benieuwd wat er voor het middenveld gehaald wordt, ik zou Eriksen wel een leuke vinden of in ieder geval eentje met creativiteit maar wel een middenvelder, dus niet zo'n Berghuis optie.
lijkt me niet met Contequote:Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Eriksen zie ik denk ik wel weer naar Tottenham gaan
Laatste contractjaar he.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Paulinho speelt toch ook gewoon bij Bayer lijkt me wel een moeilijke transfer. Maar goed je weet het nooit.
Dat boeit vrij weinig mensen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Lekker hoor, Ajax vrouwen 0-2 gewonnen van de Calimero vrouwtjes in Eindhoven.
Vervelend maar de markt is wel zo, Gravenberch schijnt 10 miljoen en Mazraoui 8 miljoen per jaar te pakken bij Bayern, nu zal Brobbey dat niet krijgen bij Leipzig maar vast veel meer dan hij bij Ajax had gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:56 schreef manny het volgende:
Wat moet je nou met zo een Leizpig. Kom je daar binnen lopen, gozer is er een jaar en heeft niets gekost, en dan vraagt zo een Duitse Boekhouder doodleuk 10 mio voor hem. En dat is nog reëel ook.
En daarna, wat moet je nou met zo een Brobbey. Dat grapje van hem heeft je dan als club dan 10 mio extra gekost en je loopt gewoon kans dat het nog een keer gebeurt. Wat voor een afspraken maak je met hem / zijn management.
Ongekende situatie eigenlijk.
Deel dat maar door twee dan zit je nog hoog denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vervelend maar de markt is wel zo, Gravenberch schijnt 10 miljoen en Mazraoui 8 miljoen per jaar te pakken bij Bayern, nu zal Brobbey dat niet krijgen bij Leipzig maar vast veel meer dan hij bij Ajax had gehad.
ik heb het van een bron die het kan weten maar het is veel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deel dat maar door twee dan zit je nog hoog denk ik.
als hij echt wil kan hij zijn eigen contract afkopen. Anders op zoek naar een volgende.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:56 schreef manny het volgende:
Wat moet je nou met zo een Leizpig. Kom je daar binnen lopen, gozer is er een jaar en heeft niets gekost, en dan vraagt zo een Duitse Boekhouder doodleuk 10 mio voor hem. En dat is nog reëel ook.
En daarna, wat moet je nou met zo een Brobbey. Dat grapje van hem heeft je dan als club dan 10 mio extra gekost en je loopt gewoon kans dat het nog een keer gebeurt. Wat voor een afspraken maak je met hem / zijn management.
Ongekende situatie eigenlijk.
Nee. Ajax kon al niet om gaan met het matige fysieke spel van Tottenham, laat staan het geavanceerde fysieke spel van Liverpool. Real Madrid had het lastig tegen Ajax, maar is blijkbaar wel in staat om te winnen van ploegen die er een fysiek duel van maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
Real wint. Wij hadden 3 jaar geleden in de finale moeten staan. Real verslagen. En dus Liverpool ook kunnen verslaan.. Zonde!!
Dit is een bijzondere gedachtegangquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
Real wint. Wij hadden 3 jaar geleden in de finale moeten staan. Real verslagen. En dus Liverpool ook kunnen verslaan.. Zonde!!
Wat een hoop stront.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Ajax kon al niet om gaan met het matige fysieke spel van Tottenham, laat staan het geavanceerde fysieke spel van Liverpool. Real Madrid had het lastig tegen Ajax, maar is blijkbaar wel in staat om te winnen van ploegen die er een fysiek duel van maken.
Feyenoord won dat seizoen van Ajax dus wij hadden de CL ook kunnen winnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |