Eriksen zie ik denk ik wel weer naar Tottenham gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, ben ook benieuwd wat er voor het middenveld gehaald wordt, ik zou Eriksen wel een leuke vinden of in ieder geval eentje met creativiteit maar wel een middenvelder, dus niet zo'n Berghuis optie.
lijkt me niet met Contequote:Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Eriksen zie ik denk ik wel weer naar Tottenham gaan
Laatste contractjaar he.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Paulinho speelt toch ook gewoon bij Bayer lijkt me wel een moeilijke transfer. Maar goed je weet het nooit.
Dat boeit vrij weinig mensen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Lekker hoor, Ajax vrouwen 0-2 gewonnen van de Calimero vrouwtjes in Eindhoven.
Vervelend maar de markt is wel zo, Gravenberch schijnt 10 miljoen en Mazraoui 8 miljoen per jaar te pakken bij Bayern, nu zal Brobbey dat niet krijgen bij Leipzig maar vast veel meer dan hij bij Ajax had gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:56 schreef manny het volgende:
Wat moet je nou met zo een Leizpig. Kom je daar binnen lopen, gozer is er een jaar en heeft niets gekost, en dan vraagt zo een Duitse Boekhouder doodleuk 10 mio voor hem. En dat is nog reëel ook.
En daarna, wat moet je nou met zo een Brobbey. Dat grapje van hem heeft je dan als club dan 10 mio extra gekost en je loopt gewoon kans dat het nog een keer gebeurt. Wat voor een afspraken maak je met hem / zijn management.
Ongekende situatie eigenlijk.
Deel dat maar door twee dan zit je nog hoog denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vervelend maar de markt is wel zo, Gravenberch schijnt 10 miljoen en Mazraoui 8 miljoen per jaar te pakken bij Bayern, nu zal Brobbey dat niet krijgen bij Leipzig maar vast veel meer dan hij bij Ajax had gehad.
ik heb het van een bron die het kan weten maar het is veel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deel dat maar door twee dan zit je nog hoog denk ik.
als hij echt wil kan hij zijn eigen contract afkopen. Anders op zoek naar een volgende.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:56 schreef manny het volgende:
Wat moet je nou met zo een Leizpig. Kom je daar binnen lopen, gozer is er een jaar en heeft niets gekost, en dan vraagt zo een Duitse Boekhouder doodleuk 10 mio voor hem. En dat is nog reëel ook.
En daarna, wat moet je nou met zo een Brobbey. Dat grapje van hem heeft je dan als club dan 10 mio extra gekost en je loopt gewoon kans dat het nog een keer gebeurt. Wat voor een afspraken maak je met hem / zijn management.
Ongekende situatie eigenlijk.
Nee. Ajax kon al niet om gaan met het matige fysieke spel van Tottenham, laat staan het geavanceerde fysieke spel van Liverpool. Real Madrid had het lastig tegen Ajax, maar is blijkbaar wel in staat om te winnen van ploegen die er een fysiek duel van maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
Real wint. Wij hadden 3 jaar geleden in de finale moeten staan. Real verslagen. En dus Liverpool ook kunnen verslaan.. Zonde!!
Dit is een bijzondere gedachtegangquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
Real wint. Wij hadden 3 jaar geleden in de finale moeten staan. Real verslagen. En dus Liverpool ook kunnen verslaan.. Zonde!!
Wat een hoop stront.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Ajax kon al niet om gaan met het matige fysieke spel van Tottenham, laat staan het geavanceerde fysieke spel van Liverpool. Real Madrid had het lastig tegen Ajax, maar is blijkbaar wel in staat om te winnen van ploegen die er een fysiek duel van maken.
Feyenoord won dat seizoen van Ajax dus wij hadden de CL ook kunnen winnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |