SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb het idee dat er in Nederland gewoon veel te veel op positiespel wordt getraind. Qua schotkracht, dribbels, techniek, volleys, doelgerichtheid (allemaal aspecten die de grote 4 geweldig beheersten) is het echt heel treurig gesteld met onze aanvallers.quote:Op zondag 15 mei 2022 09:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De spelers die ik opnoem zijn de enigen in 20 jaar die doorgebroken zijn en zelfs die konden/kunnen het in de absolute top niet waarmaken (Van De Beek, Affelay, Memphis) of hebben het erg moeilijk (De Jong, Ziyech). Het is natuurlijk ook geen toeval dat we 2 toernooien op rij gemist hebben en in 2012 en 2021 ook niet of nauwelijks presteerden.
Sneijder kon hem van 25 meter in de kruising schieten met grote regelmaat, wie kan dat nog tegenwoordig? Robin scoorde met geniale aannames, schoten en volleys. Robben had geweldige dribbels.
Tja als je dan nu kijkt waar we tevreden mee zijn... We hebben ook al eeuwen geen aanvaller gehad in de Premier League die er gewoon 15 in schiet. Zegt ook wel wat. Het is vaak al snel banken geblazen. Verwacht ik trouwens ook weer bij een Gakpo.![]()
wat een poep zegquote:Op zondag 15 mei 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er in Nederland gewoon veel te veel op positiespel wordt getraind. Qua schotkracht, dribbels, techniek, volleys, doelgerichtheid (allemaal aspecten die de grote 4 geweldig beheersten) is het echt heel treurig gesteld met onze aanvallers.
Sneijder kon hem van 25 meter in de kruising schieten met grote regelmaat, wie kan dat nog tegenwoordig? Robin scoorde met geniale aannames, schoten en volleys. Robben had geweldige dribbels.
Tja als je dan nu kijkt waar we tevreden mee zijn... We hebben ook al eeuwen geen aanvaller gehad in de Premier League die er gewoon 15 in schiet. Zegt ook wel wat. Het is vaak al snel banken geblazen. Verwacht ik trouwens ook weer bij een Gakpo.![]()
Van Malen had ik moet ik zeggen ook wel hoge verwachtingen, die was voor zijn blessure echt wel heel goed in de 16, steady in de afronding en inderdaad snel. Ik had verwacht dat die wel daadwerkelijk zou doorbreken maar na zijn blessure lijkt het messcherpe er een beetje af. Overigens vind ik Zirkzee dan wel weer een mooie nummer 9 met een wat klassieke techniek, dat vind ik een leukere spits dan de Malens en Redans van deze wereld.quote:Op zondag 15 mei 2022 09:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat analisten op tv helemaal niet doorhebben dat onze aanvallers er in vergelijking met eerdere generaties niets van kunnen. Van Persie, Robben, Rafael en Sneijder waren technisch gewoon 3 keer zo goed als een Depay of Bergwijn nou. Dat verschil is immens.
Maar in plaats daarvan wordt middelmaat als Malen op het schild gehesen. Want een supertalent ofzo. Heeft wat snelheid en kan een balletje intikken. Vrij symbolisch voor de nieuwe lichtingen Nederlandse aanvallers.
Dan snap je het niet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Ze moeten gewoon vaker afwerken op de training dan hebben ze allemaal de tweebenigheid van Sneijder en gaat alles in het kruis.quote:![]()
heb het aan schreuder doorgegevenquote:Op zondag 15 mei 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon vaker afwerken op de training dan hebben ze allemaal de tweebenigheid van Sneijder en gaat alles in het kruis.![]()
Maar met wat voor standaard vergelijk je Malen en Zirkzee dan? Want ik vind dat persoonlijk technisch gezien nog steeds middelmaat. Aanvallende techniek is meer dan een balletje kaatsen en plaatsen.quote:Op zondag 15 mei 2022 09:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Malen had ik moet ik zeggen ook wel hoge verwachtingen, die was voor zijn blessure echt wel heel goed in de 16, steady in de afronding en inderdaad snel. Ik had verwacht dat die wel daadwerkelijk zou doorbreken maar na zijn blessure lijkt het messcherpe er een beetje af. Overigens vind ik Zirkzee dan wel weer een mooie nummer 9 met een wat klassieke techniek, dat vind ik een leukere spits dan de Malens en Redans van deze wereld.
Klassieke techniek noem ik een keihard schot, met een individuele actie (niet op snelheid maar op techniek) een mannetje passeren, etc.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2022 10:35:08 ]![]()
quote:Op zondag 15 mei 2022 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon vaker afwerken op de training dan hebben ze allemaal de tweebenigheid van Sneijder en gaat alles in het kruis.Je snapt er weer eens niets van.
![]()
Punt is misschien ook wel dat dit zo lijkt, gelet op de matige weerstand in de eredivisie.quote:Op zondag 15 mei 2022 09:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Malen had ik moet ik zeggen ook wel hoge verwachtingen, die was voor zijn blessure echt wel heel goed in de 16, steady in de afronding en inderdaad snel. Ik had verwacht dat die wel daadwerkelijk zou doorbreken maar na zijn blessure lijkt het messcherpe er een beetje af. Overigens vind ik Zirkzee dan wel weer een mooie nummer 9 met een wat klassieke techniek, dat vind ik een leukere spits dan de Malens en Redans van deze wereld.![]()
Tegenwoordig ben ik al blij als een Nederlandse spits er ergens meer dan 15 weet in te leggen en hoop ik dat er een Nederlandse spits het niveau van een Hasselbaink zou kunnen halen, en dat gaat er voor Malen en Zirkzee al waarschijnlijk niet inzitten. Zirkzee heeft een behoorlijke aanname, kan ook nog wat in de combinatie en heeft een behoorlijk schot. Overigens is voor een spits voetballend vermogen niet het belangrijkste: explosiviteit, snelheid, handelingssnelheid, kopkracht, positie kunnen kiezen zijn voor een spits doorgaans bepalender voor zijn kunnen.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar met wat voor standaard vergelijk je Malen en Zirkzee dan? Want ik vind dat persoonlijk technisch gezien nog steeds middelmaat. Aanvallende techniek is meer dan een balletje kaatsen en plaatsen.
Klassieke techniek noem ik een keihard schot, met een individuele actie (niet op snelheid maar op techniek) een mannetje passeren, etc.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Een Hasselbaink krijgen we echt nooit meer, dat was een uniek type spits met het hardste schot ooit. Beetje Drogba-achtig.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik al blij als een Nederlandse spits er ergens meer dan 15 weet in te leggen en hoop ik dat er een Nederlandse spits het niveau van een Hasselbaink zou kunnen halen, en dat gaat er voor Malen en Zirkzee al waarschijnlijk niet inzitten. Zirkzee heeft een behoorlijke aanname, kan ook nog wat in de combinatie en heeft een behoorlijk schot. Overigens is voor een spits voetballend vermogen niet het belangrijkste: explosiviteit, snelheid, handelingssnelheid, kopkracht, positie kunnen kiezen zijn voor een spits doorgaans bepalender voor zijn kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft Zirkzee: Ik zie een speler met een doorsnee schot, (niet bepaald hard, alles binnenkantje) een matige fysiek, geen enorme explosiviteit etc.
En dat zie ik bij Malen eigenlijk ook. De vergelijking die we in Nederland vaak trekken is natuurlijk op basis van de Eredivisie en daar leek zelfs een Vincent Janssen een hele goede spits. Maar ook dat viel vies tegen.
Ik zie nog wel wat in Danjuma trouwens. Die heeft een goede fysiek, goed en hard schot, veel snelheid en explosiviteit. En laat het in een grote competitie zien.![]()
Zirkzee, opgeleid bij Bayern, daar ook allemaal matig dusquote:Op zondag 15 mei 2022 10:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegenwoordig ben ik al blij als een Nederlandse spits er ergens meer dan 15 weet in te leggen en hoop ik dat er een Nederlandse spits het niveau van een Hasselbaink zou kunnen halen, en dat gaat er voor Malen en Zirkzee al waarschijnlijk niet inzitten. Zirkzee heeft een behoorlijke aanname, kan ook nog wat in de combinatie en heeft een behoorlijk schot. Overigens is voor een spits voetballend vermogen niet het belangrijkste: explosiviteit, snelheid, handelingssnelheid, kopkracht, positie kunnen kiezen zijn voor een spits doorgaans bepalender voor zijn kunnen.![]()
Ik zeg net dat ik hem een erg leuke spits vind. Overigens ook gedeeltelijk bij Feijenoord opgeleid.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zirkzee, opgeleid bij Bayern, daar ook allemaal matig dusIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Uit de Duitse jeugdopleidingen breekt ook bijzonder weinig aanvallend talent door ja.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zirkzee, opgeleid bij Bayern, daar ook allemaal matig dus![]()
Overigens lijkt het me handiger om het in het Ajax-topic het een beetje bij Ajax te houden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Heb je dat uit een zéér betrouwbare bron vernomen?quote:Op zondag 15 mei 2022 11:29 schreef -XOR- het volgende:
Overigens lijkt het me handiger om het in het Ajax-topic het een beetje bij Ajax te houden.
[ afbeelding ]![]()
wat een debiel die tadic"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
o ja. er is nog een wedstrijdDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het zegt niet veel, spelers als Bergkamp,Van Nistelrooy, Hasselbaink ed hebben hun contract niet op een dienblaadje aangeboden gekregen omdat ze 3-4x uitblonken in een europese wedstrijd.quote:Op zondag 15 mei 2022 09:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wirtz, Nmecha, Moukoku en Baku zijn anders prima talenten.quote:Op zondag 15 mei 2022 11:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Uit de Duitse jeugdopleidingen breekt ook bijzonder weinig aanvallend talent door ja.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Blind zakt en sjokt door zijn hoeven als een veteraan bij een wedstrijd voor het goede doelRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit viel te verwachten, maar wat een godswonder dat de titel nog gepakt is.
Jack does it in real time...![]()
Ach PSV speelt ook weer als een drol.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Dit viel te verwachten, maar wat een godswonder dat de titel nog gepakt is.![]()
Kudus valt ook weer goed in
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Wel opvallend dat Rensch echt 0 beter is geworden onder ten Hag. Sterker nog, hij presteert slechter dan 2 jaar terug.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rensch mag wel wieberen wat is die slecht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat gevoel heb ik ook ja. Het is in ieder geval geen CVquote:Op zondag 15 mei 2022 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Rensch echt 0 beter is geworden onder ten Hag. Sterker nog, hij presteert slechter dan 2 jaar terug.![]()
Ach hou toch op baseer je dit echt op een wedstrijd die er totaal niet toe doet?quote:Op zondag 15 mei 2022 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Dit viel te verwachten, maar wat een godswonder dat de titel nog gepakt is.![]()
![]()
Een onterechte penalty lijkt me dan lolligerquote:Op zondag 15 mei 2022 16:14 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nu moet de VAR het wel afkeuren, mooie afsluiting van het seizoen.![]()
En klaar. Gauw vergeten, dit was weer helemaal niets en leek op de wedstrijden van voor woensdag.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die hadden even een flinke power trip zo leek het. Ik vraag me af waar dat nu op sloeg, waarom kun je niet even je fans bedanken en een shirtje geven?'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Is PSV nu officeel kampioen?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Wel vreemd om eerst Ihattaren minuten te geven in de bekerfinale maar in een wedstrijd als vandaag niet![]()
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je weer een lijntje coke op? Of was het een zegeltje lsd?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Vitesse: de Calimero's uit het oosten...quote:Op zondag 15 mei 2022 16:28 schreef HowardRoark het volgende:
Die hadden even een flinke power trip zo leek het. Ik vraag me af waar dat nu op sloeg, waarom kun je niet even je fans bedanken en een shirtje geven?Allemaal cabaretteketet!![]()
wel nette erehaagquote:Op zondag 15 mei 2022 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vitesse: de Calimero's uit het oosten...![]()
Je bent wel heel zuur over dit seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:21 schreef Scorpie het volgende:
Dit seizoen gauw vergeten. Hopelijk krijgt Schreuder snel de sjeu er weer een beetje in.![]()
Uitstekend eerste seizoenshelft (wel meer punten laten liggen) en na Benfica was het een lange nachtkaars.
Nog een sponsortrip naar Curacao. Helaas nog een hoop interlands voor aardig wat spelers.![]()
Ten Hag gaat overigens niet mee naar Curacao. Die gaat direct aan de slag voor desolate Manchester United![]()
Ik had het gek gevonden als ie wel mee was gegaan.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ten Hag gaat overigens niet mee naar Curacao. Die gaat direct aan de slag voor desolate Manchester UnitedIt's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ik niet, afsluiten van het seizoen tochquote:Op zondag 15 mei 2022 18:15 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik had het gek gevonden als ie wel mee was gegaan.![]()
Gaat Schreuder gelijk mee dan?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ten Hag gaat overigens niet mee naar Curacao. Die gaat direct aan de slag voor desolate Manchester UnitedAllemaal cabaretteketet!![]()
Nah niet zozeer zuur maar de laatste maanden hebben de eerste seizoenshelft wel een beetje verpest. Ten Hag was uitgewerkt zoveel was wel duidelijk.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent wel heel zuur over dit seizoen.![]()
Dat lijkt me niet. Is ook geen serieuze trip. Beetje handtekeningen zetten en op foto gaan en ballen tegen een samengesteld teamquote:![]()
Gaat inderdaad niet mee. Zag net een gesprekje met hem op NPO 1. Hij heeft ook nog een wedstrijd te gaan met Brugge. Dus ik denk dat hij nu eerste een staf gaat samenstellen daarna.Allemaal cabaretteketet!![]()
Als je er vrede mee hebt dat die maar 15 duels per seizoen kan spelen met zijn versleten knieën .quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee. Dan hadden ze 3 punten meer moeten hebben. Misschien volgend jaar weer.quote:
Groetjes uit Amsterdam![]()
Moet je nu niet meer doen. En hij zal bovendien wel richting de VS willen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik denk dat je dan een beetje hetzelfde krijgt als Van Persie bij Feyenoord. Een geweldige speler waarbij mensen uit hun dak gaan als hij er nog een in de kruising schiet. Maar hij blokkeert wel je elftal door niet meer mee te verdedigen, en niet meer betrokken te zijn bij het veldspel.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:53 schreef HowardRoark het volgende:
Moet je nu niet meer doen. En hij zal bovendien wel richting de VS willen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 07:06:43 ]![]()
Hij wil juist niet naar VSquote:Op zondag 15 mei 2022 21:53 schreef HowardRoark het volgende:
Moet je nu niet meer doen. En hij zal bovendien wel richting de VS willen.![]()
Erik ten Hag vindt dat Marc Overmars op termijn weer bij Ajax zou moeten kunnen werken. Dat zegt de vertrekkend trainer in een afscheidsinterview met Het Parool. Ten Hag: "Als Johan Derksen terug kan op tv, kan Overmars terug naar Ajax."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)han-derksen-dickpics![]()
https://www.ad.nl/nederla(...)cfd4ab9421&auth_rd=1quote:AFSCHEIDSINTERVIEW
Op de dag dat de verhuiswagen voorrijdt, blikt Erik ten Hag voor het laatst als Ajax-coach terug op zijn succesjaren bij Ajax. Daarnaast kijkt de 52-jarige Tukker vooruit naar zijn monsterklus bij Manchester United. Over zijn erfenis, zijn opvolger én Cristiano Ronaldo. ,,Ik kijk ernaar uit om met zo’n gigant te werken.’’![]()
Lullig nieuwsquote:Op maandag 16 mei 2022 08:57 schreef PotjeSambal het volgende:
Erik ten Hag vindt dat Marc Overmars op termijn weer bij Ajax zou moeten kunnen werken. Dat zegt de vertrekkend trainer in een afscheidsinterview met Het Parool. Ten Hag: "Als Johan Derksen terug kan op tv, kan Overmars terug naar Ajax."
Zit natuurlijk wel wat in. Zolang er maar een verbeterplan ligt.quote:Op maandag 16 mei 2022 08:57 schreef PotjeSambal het volgende:
Dat vond ik ook wel vreemd ja.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:47 schreef Heeinz het volgende:
Wel vreemd om eerst Ihattaren minuten te geven in de bekerfinale maar in een wedstrijd als vandaag nietOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Media afdeling van Ajax.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ben het er inderdaad mee eens dat Overmars terug zou kunnen komen met de juiste verbeterplannen, maar de vergelijking met de Johan Derksen situatie slaat nergens op, imo.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel wat in. Zolang er maar een verbeterplan ligt.![]()
Nee maar krijg er niet minder een brok van in mijn keel.quote:
Wat een tijden waren dit zeg..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
jammer van 2020, een schaal te weinigquote:Op maandag 16 mei 2022 11:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee maar krijg er niet minder een brok van in mijn keel.
Wat een tijden waren dit zeg..![]()
Irriteert mij nog steeds mateloos.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Tegen Tottenham toen?quote:Op maandag 16 mei 2022 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja jammer, ze hadden dat gewoon door moeten drukken, typisch nl gepolder weer![]()
![]()
Als supporter van Feyenoord vond ik dit jaar wel een minder seizoen van Ajax in de eredivisie, terechte kampioen, dat zeer zeker maar het was minder overtuigend dan in de voorgaande jaren![]()
dat is een beetje het probleem met wat blijft hangen, CL was gewoon vlekkeloos eerste seizoenshelft, bij vlagen mooi voetbal gezien, die uitschakeling door Benfica was wel een tik maar al met al op karakter de titel weer binnen gehaald, dat het lang spannend bleef is meer de verdienste van PSV dan falen van Ajax.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:54 schreef Cupfighter het volgende:
Als supporter van Feyenoord vond ik dit jaar wel een minder seizoen van Ajax in de eredivisie, terechte kampioen, dat zeer zeker maar het was minder overtuigend dan in de voorgaande jaren![]()
Nick Viergever naar Utrecht. Die worden dus iig niet kampioenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ten Hag heeft zich rondom de kwestie Overmars wel echt opgeworpen als een misselijke man, die dat gedrag van Overmars zo min mogelijk probeert te veroordelen en hem zoveel mogelijk de hand boven het hoofd houdt.quote:Op maandag 16 mei 2022 08:57 schreef PotjeSambal het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)han-derksen-dickpics[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
hij zegt niets verkeerds in dat artikel hoor, maar jij hebt natuurlijk alleen de kop gelezenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten Hag heeft zich rondom de kwestie Overmars wel echt opgeworpen als een misselijke man, die dat gedrag van Overmars zo min mogelijk probeert te veroordelen en hem zoveel mogelijk de hand boven het hoofd houdt.![]()
Ten Hag deed het juist erg goed en stelde zich richting de media heel open op. Dit in tegenstelling tot van der Sar.Allemaal cabaretteketet!![]()
Het is zijn beste vriendquote:Op maandag 16 mei 2022 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten Hag heeft zich rondom de kwestie Overmars wel echt opgeworpen als een misselijke man, die dat gedrag van Overmars zo min mogelijk probeert te veroordelen en hem zoveel mogelijk de hand boven het hoofd houdt.Groot fan van User Wotte![]()
Eng he iemand die geloofd in 2de kansen.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten Hag heeft zich rondom de kwestie Overmars wel echt opgeworpen als een misselijke man, die dat gedrag van Overmars zo min mogelijk probeert te veroordelen en hem zoveel mogelijk de hand boven het hoofd houdt.![]()
Nouja, het gaat niet alleen om dit artikel maar dit bevestigt mijn beeld. Is natuurlijk moeilijk aangezien het een 'goede vriend' betreft, maar als iemand er zo over praat binnen de club is dat natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de hele werkcultuur die daar heerst.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zegt niets verkeerds in dat artikel hoor, maar jij hebt natuurlijk alleen de kop gelezen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ten Hag zijn eerste reactie voor camera was goed. Maar laatste weken is het wel verschoven ja helaas. Naar mijn inziens had hij beter gewoon geen commentaar op gegeven. Hij gaat toch weg en moet deze dingen niet gaan roepen in media.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het gaat niet alleen om dit artikel maar dit bevestigt mijn beeld. Is natuurlijk moeilijk aangezien het een 'goede vriend' betreft, maar als iemand er zo over praat binnen de club is dat natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de hele werkcultuur die daar heerst.![]()
je hebt dan niet het juiste beeldquote:Op maandag 16 mei 2022 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het gaat niet alleen om dit artikel maar dit bevestigt mijn beeld. Is natuurlijk moeilijk aangezien het een 'goede vriend' betreft, maar als iemand er zo over praat binnen de club is dat natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de hele werkcultuur die daar heerst.![]()
Speciaal voor jou even gelezen en wat hij daar zegt slaat echt nergens op. Hij verbindt het direct aan de conclusie dat Derksen gewoon weer op TV kan. Ik vind dat best schofferend hoor, maar dat ligt blijkbaar aan mij. Of het ligt er aan dat ik zoiets niet lees met de roodwitte bril dat die man een paar mooie prijzen heeft gepakt en goed gepresteerd heeft in Europa met Ajax, want dat hij als trainer van Ajax 1 prima werk heeft geleverd qua voetbalresultaten staat buiten kijf.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het enige wat hij zegt is dat er 2e kansen zijn in het leven en als Derksen vergeven kan worden dit ook tzt met Overmars zou kunnen.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even gelezen en wat hij daar zegt slaat echt nergens op. Hij verbindt het direct aan de conclusie dat Derksen gewoon weer op TV kan. Ik vind dat best schofferend hoor, maar dat ligt blijkbaar aan mij. Of het ligt er aan dat ik zoiets niet lees met de roodwitte bril dat die man een paar mooie prijzen heeft gepakt en goed gepresteerd heeft in Europa met Ajax, want dat hij als trainer van Ajax 1 prima werk heeft geleverd qua voetbalresultaten staat buiten kijf.
Maar Overmars bij Ajax is een gesloten boek want die komt er nooit meer in, tenminste niet als werknemer.![]()
Nee je leest het verkeerd. Maar goed kunnen hier nog 100 posts over plaatsen heeft toch geen zin.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even gelezen en wat hij daar zegt slaat echt nergens op. Hij verbindt het direct aan de conclusie dat Derksen gewoon weer op TV kan. Ik vind dat best schofferend hoor, maar dat ligt blijkbaar aan mij. Of het ligt er aan dat ik zoiets niet lees met de roodwitte bril dat die man een paar mooie prijzen heeft gepakt en goed gepresteerd heeft in Europa met Ajax, want dat hij als trainer van Ajax 1 prima werk heeft geleverd qua voetbalresultaten staat buiten kijf.![]()
Zou niet weten waarom niet. Iedereen verdient een tweede kans.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige wat hij zegt is dat er 2e kansen zijn in het leven en als Derksen vergeven kan worden dit ook tzt met Overmars zou kunnen.
Maar Overmars bij Ajax is een gesloten boek want die komt er nooit meer in, tenminste niet als werknemer.![]()
Ongeacht hoe je het leest en of je nou wel of niet voorstander bent van het geven van een nieuwe kans moet je deze situatie helemaal niet gaan vergelijken met die van Derksen.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee je leest het verkeerd. Maar goed kunnen hier nog 100 posts over plaatsen heeft toch geen zin.![]()
Klopt, wat Derksen heeft gedaan was wel strafbaarquote:Op maandag 16 mei 2022 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ongeacht hoe je het leest en of je nou wel of niet voorstander bent van het geven van een nieuwe kans moet je deze situatie helemaal niet gaan vergelijken met die van Derksen.![]()
heeft hij toch al gepakt, al vond ik dat weer wat te snelquote:Op maandag 16 mei 2022 12:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom niet. Iedereen verdient een tweede kans.![]()
Dan verschillen we van mening. Zelf vind ik dat van Derksen nog wel stukken ergerquote:Op maandag 16 mei 2022 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ongeacht hoe je het leest en of je nou wel of niet voorstander bent van het geven van een nieuwe kans moet je deze situatie helemaal niet gaan vergelijken met die van Derksen.![]()
Neejoh, was prima. Er ligt helemaal niets. Een paar dickpics en wat vieze appjes, Overmars heeft de pech gehad dat het allemaal net in de slipstream van de Voice gebeurde.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft hij toch al gepakt, al vond ik dat weer wat te snel
In Zuid-Europa lachen ze hierom.![]()
Denk aan de arme vrouwen he dit mag je niet zeggenquote:Op maandag 16 mei 2022 12:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh, was prima. Er ligt helemaal niets. Een paar dickpics en wat vieze appjes, Overmars heeft de pech gehad dat het allemaal net in de slipstream van de Voice gebeurde.
In Zuid-Europa lachen ze hierom.![]()
Een klap in het gezicht van alle vrouwen!!!!quote:Op maandag 16 mei 2022 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk aan de arme vrouwen he dit mag je niet zeggen![]()
Wat ze in Zuid Europa vinden doet er weinig toe, hij is over de schreef gegaan en terecht dat hij weg moest.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh, was prima. Er ligt helemaal niets. Een paar dickpics en wat vieze appjes, Overmars heeft de pech gehad dat het allemaal net in de slipstream van de Voice gebeurde.
In Zuid-Europa lachen ze hierom.
Voor het nette had hij het onderzoek en eventuele aangiftes af moeten wachten en oprecht excuses was ook leuk geweest maar misschien heeft hij dat intern wel gedaan.![]()
Het gaat me er niet om wat erger is, maar dat het een totaal andere situatie is.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Zelf vind ik dat van Derksen nog wel stukken erger![]()
Hij heeft toch gezegd dat het spijtig is?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ze in Zuid Europa vinden doet er weinig toe, hij is over de schreef gegaan en terecht dat hij weg moest.
Voor het nette had hij het onderzoek en eventuele aangiftes af moeten wachten en oprecht excuses was ook leuk geweest maar misschien heeft hij dat intern wel gedaan.
0:25
![]()
Je bent sowieso wel een walgelijk figuur als je grensoverschrijdend gedrag wegwuift met 'ja in andere landen zou dat niet zo erg zijn', dan kom je al heel gauw op een hellend vlak terecht qua wat moreel wel of niet verwerpelijk is.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ze in Zuid Europa vinden doet er weinig toe, hij is over de schreef gegaan en terecht dat hij weg moest.
Denk ook dat je nu helemaal niet moet bespreken of het op termijn mogelijk is om terug te keren. Momenteel lijkt het mij absoluut geen optie, heeft weinig met tweede kansen te maken want het zou nu een onhoudbare werksituatie opleveren, en wat over 5 of 10 jaar of zelfs later de tendens is weten we gewoon nog niet.Makkelijk eerste![]()
5 of 10 jaarquote:Op maandag 16 mei 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent sowieso wel een walgelijk figuur als je grensoverschrijdend gedrag wegwuift met 'ja in andere landen zou dat niet zo erg zijn', dan kom je al heel gauw op een hellend vlak terecht qua wat moreel wel of niet verwerpelijk is.
Denk ook dat je nu helemaal niet moet bespreken of het op termijn mogelijk is om terug te keren. Momenteel lijkt het mij absoluut geen optie, heeft weinig met tweede kansen te maken want het zou nu een onhoudbare werksituatie opleveren, en wat over 5 of 10 jaar of zelfs later de tendens is weten we gewoon nog niet.
Alsof hij iemand heeft verkracht of vermoord.![]()
Hij is al terug, alleen niet bij Ajax en dat gaat ook niet gebeurenquote:Op maandag 16 mei 2022 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent sowieso wel een walgelijk figuur als je grensoverschrijdend gedrag wegwuift met 'ja in andere landen zou dat niet zo erg zijn', dan kom je al heel gauw op een hellend vlak terecht qua wat moreel wel of niet verwerpelijk is.
Denk ook dat je nu helemaal niet moet bespreken of het op termijn mogelijk is om terug te keren. Momenteel lijkt het mij absoluut geen optie, heeft weinig met tweede kansen te maken want het zou nu een onhoudbare werksituatie opleveren, en wat over 5 of 10 jaar of zelfs later de tendens is weten we gewoon nog niet.![]()
Je haalt mijn post volledig uit context.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
5 of 10 jaar
Alsof hij iemand heeft verkracht of vermoord.Makkelijk eerste![]()
Precies, dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is al terug, alleen niet bij Ajax en dat gaat ook niet gebeurenMakkelijk eerste![]()
Voor alle partijen beter ook, daar kan hij nog een beetje met een schone lei beginnenquote:Op maandag 16 mei 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is al terug, alleen niet bij Ajax en dat gaat ook niet gebeuren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
denk het wel hoor, eerst maar even afwachten hoe de selectie eruit gaat zienquote:Op maandag 16 mei 2022 15:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
Zou Alfred minder saaie potjes weten voor te schotelen dan FdB?![]()
Onder Drank waren de (vaak zelf samengestelde) selecties natuurlijk ook totaal brandhout, dat zal bij Schreuder wel iets beter zijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
Zou Alfred minder saaie potjes weten voor te schotelen dan FdB?
Als je met Danny Hoesen, Sigthórsson, Victor Fisher en Serero aantreedt voorin dan is dat wel even andere koek dan de huidige voorhoede. God wat moest ik altijd lachen om dat elftal, pure armoede.![]()
![]()
Toen Eriksen er nog bij zat was het echt nog wel aardig om te zien hoor, wat te makkelijk om te zeggen dat het helemaal niets was onder hem, Zijn laatste kampioensjaar en het jaar erop waren wel dramatisch qua voetbalquote:Op maandag 16 mei 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Onder Drank waren de (vaak zelf samengestelde) selecties natuurlijk ook totaal brandhout, dat zal bij Schreuder wel iets beter zijn.
Als je met Danny Hoesen, Sigthórsson, Victor Fisher en Serero aantreedt voorin dan is dat wel even andere koek dan de huidige voorhoede. God wat moest ik altijd lachen om dat elftal, pure armoede.![]()
Serero was toch wel zo ontzettend slechtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Onder Drank waren de (vaak zelf samengestelde) selecties natuurlijk ook totaal brandhout, dat zal bij Schreuder wel iets beter zijn.
Haten op SigthórssonToch iemand moet voor leuke gif momentjes zorgen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Stukje kindsoldaatquote:Op maandag 16 mei 2022 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero was toch wel zo ontzettend slecht![]()
Wel met 2-1 gewonnen van Barcelona met dat team terwijl Ajax de hele tweede helft met tien man speeldequote:Op maandag 16 mei 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
![]()
Doel ook wel voorop op 2013-2014, dat was echt een gênant slecht seizoen. (Dat bewees die 5-1 tegen PEC ook wel bijvoorbeeld.)quote:Op maandag 16 mei 2022 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen Eriksen er nog bij zat was het echt nog wel aardig om te zien hoor, wat te makkelijk om te zeggen dat het helemaal niets was onder hem, Zijn laatste kampioensjaar en het jaar erop waren wel dramatisch qua voetbal
Maar ook van 2011-2013 waren de cijfers echt bijzonder matig hoor. Weinig scoren, weinig punten, weinig kansen. Wat willekeurige opstellingen uit 2012-2013:
Lukoki, de Jong, Fischer
Boerrigter, de Jong, Fischer
Cuenca, de Jong, Fischer
de Jong, Boerrigter, Lukoki
Cuenca, Sigthórsson, Fischer![]()
Moet je eens indenken hoe slecht de rest was.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doel ook wel voorop op 2013-2014, dat was echt een gênant slecht seizoen. (Dat bewees die 5-1 tegen PEC ook wel bijvoorbeeld.)
Maar ook van 2011-2013 waren de cijfers echt bijzonder matig hoor. Weinig scoren, weinig punten, weinig kansen. Wat willekeurige opstellingen uit 2012-2013:
Lukoki, de Jong, Fischer
Cuenca, de Jong, Fischer
Ach dat was leuk maar Barcelona was op dat moment al door. Dat was zo'n overwinning die Feyenoord ook af en toe boekte tegen topteams (Napoli, Sevilla, United) als het eigenlijk nergens meer om ging.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel met 2-1 gewonnen van Barcelona met dat team terwijl Ajax de hele tweede helft met tien man speelde
Desondanks inderdaad wel vrij bizar. Datzelfde Ajax speelde trouwens daarna volgens mij nog 60 minuten tegen 10 man van Milan en wist daarin geen kans te creëren.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 16:17:32 ]![]()
121 wedstrijden in Ajax I.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero was toch wel zo ontzettend slechtIk weet ook nog wel dat mensen toen echt Hoesen met hand en tand aan het verdedigen waren als nummer 1 spits.
Die jongen heeft in 15 jaar carrière nooit meer dan 5 competitiegoals gemaakt op het hoogste niveau. Kon er echt geen reet van.
@PowerLoungen
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2022 16:20:19 ]![]()
dat is wel een slecht voorbeeld, als die wedstrijd niet gestaakt was dan was het waarschijnlijk andersom geweestquote:Op maandag 16 mei 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
(Dat bewees die 5-1 tegen PEC ook wel bijvoorbeeld.)![]()
ik krijg er ook geen wegtrekker van en gelukkig staat Ajax er nu beter voorquote:Op maandag 16 mei 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doel ook wel voorop op 2013-2014, dat was echt een gênant slecht seizoen. (Dat bewees die 5-1 tegen PEC ook wel bijvoorbeeld.)
Lukoki, de Jong, Fischer
Cuenca, de Jong, Fischer
Mwa nee, daar zijn heel weinig aanwijzingen voor. Ajax speelde zelfs in de Arena gelijk tegen PEC een paar weken daarvoor. Speelde ook gelijk tegen Cambuur thuis, NEC thuis, NAC uit, Heracles uit, met alle geluk van de wereld nog een puntje bij Vitesse etcetera.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een slecht voorbeeld, als die wedstrijd niet gestaakt was dan was het waarschijnlijk andersom geweest
De vorm was gewoon dramatisch die tweede seizoenshelft.![]()
Ach af en toe is het leuk om nog eens terug te blikken.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik krijg er ook geen wegtrekker van en gelukkig staat Ajax er nu beter voor![]()
quote:Op maandag 16 mei 2022 16:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa nee, daar zijn heel weinig aanwijzingen voor. Ajax speelde zelfs in de Arena gelijk tegen PEC een paar weken daarvoor. Speelde ook gelijk tegen Cambuur thuis, NEC thuis, NAC uit, Heracles uit, met alle geluk van de wereld nog een puntje bij Vitesse etcetera.
De vorm was gewoon dramatisch die tweede seizoenshelft.ze stonden binnen 3 minuten met 1-0 voor, toen werd er gestaakt en kwamen ze slecht terug uit de kleedkamer, maar goed maakt verder niet, leuk voor Pec.
![]()
1-0 voor uit een once in a lifetime zondagsschot van Van Rhijn ja.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]ze stonden binnen 3 minuten met 1-0 voor, toen werd er gestaakt en kwamen ze slecht terug uit de kleedkamer, maar goed maakt verder niet, leuk voor Pec.
Maar goed, ben het met je eens dat die finale geen 5-1 was geworden zonder dat vuurwerk. Neemt niet weg dat het ongetwijfeld ook met hangen en wurgen was geweest gezien de vorm en het slechte elftal.
![]()
wel slecht maar niet slechter dan pecquote:Op maandag 16 mei 2022 16:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1-0 voor uit een once in a lifetime zondagsschot van Van Rhijn ja.Maar goed, ben het met je eens dat die finale geen 5-1 was geworden zonder dat vuurwerk. Neemt niet weg dat het ongetwijfeld ook met hangen en wurgen was geweest gezien de vorm en het slechte elftal.
![]()
Was dat niet door eigen publiek omdat een mede supporter te laat was?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]ze stonden binnen 3 minuten met 1-0 voor, toen werd er gestaakt en kwamen ze slecht terug uit de kleedkamer, maar goed maakt verder niet, leuk voor Pec.
Wat een genieën.![]()
Iets beter misschien. Ik raad je van harte aan af om potjes uit die tijd nog eens terug te kijken want het was echt mensonterend slecht.quote:
@JR-Style-93![]()
Ja klopt één of andere randcrimineelquote:Op maandag 16 mei 2022 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat niet door eigen publiek omdat een mede supporter te laat was?
Wat een genieën.
Die is nu dood![]()
![]()
ja klopt, polletje was dat meen ik, hij kan het niet meer navertellenquote:Op maandag 16 mei 2022 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat niet door eigen publiek omdat een mede supporter te laat was?
Wat een genieën.![]()
Huh wat? Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja klopt één of andere randcrimineel
Die is nu dood![]()
Ajax werd kampioen en PEC 11e en dat is dan gelijkwaardig?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Iets beter misschien. Ik raad je van harte aan af om potjes uit die tijd nog eens terug te kijken want het was echt mensonterend slecht.
@:JR-style-93![]()
In de vorm van die weken rondom die bekerfinale lag het dicht bij elkaar ja, Ajax speelde echt dramatisch en creëerde wedstrijden lang nauwelijks een kans. Over het seizoen was Ajax natuurlijk wel beter.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax werd kampioen en PEC 11e en dat is dan gelijkwaardig?![]()
Ah deze fijne vent. Was nog bij Opsporing Verzocht en toen namen ze het nog voor hem op ook.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-te-missen~a7624311/![]()
![]()
gewoon weer eens geleuter van je, PEC pakte in de laatste 10 wedstrijden 8 punten, in de laatste 5 wedstrijden 2 punten, gelijkwaardig wel jaquote:Op maandag 16 mei 2022 16:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In de vorm van die weken rondom die bekerfinale lag het dicht bij elkaar ja, Ajax speelde echt dramatisch en creëerde wedstrijden lang nauwelijks een kans. Over het seizoen was Ajax natuurlijk wel beter.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tarado op 16-05-2022 16:49:36 ]![]()
En alsnog stond Feyenoord een sloot punten achter, ik wil niet weten hoe die selecties waren danquote:Op maandag 16 mei 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als je met Danny Hoesen, Sigthórsson, Victor Fisher en Serero aantreedt voorin dan is dat wel even andere koek dan de huidige voorhoede. God wat moest ik altijd lachen om dat elftal, pure armoede.
No bitch to me![]()
Ziet eruit als een raketgeleerde, zonde dat hij niet meer onder ons is.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah deze fijne vent. Was nog bij Opsporing Verzocht en toen namen ze het nog voor hem op ook.
[ afbeelding ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
mvpquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:33 schreef Tarado het volgende:
Koninklijke cijfers: hoe Dusan Tadic ook dit seizoen de eredivisie domineerde
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft iemand deze in PDF?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:33 schreef Tarado het volgende:
Koninklijke cijfers: hoe Dusan Tadic ook dit seizoen de eredivisie domineerde
[ afbeelding ]
Edit: https://easyupload.io/fwvuutUitvinder van de biersmiley.![]()
Succes ermee zou ik zeggenquote:
Je kan wel mooi de verhoudingen zien Ajax haalt de met afstand beste speler van Feyenoord en Feyenoord haalt afdankertjes van Ajax die niet eens speelde toen we echt amper aanvallers hadden die fit waren.![]()
Strik er om en go. 'Bedankt voor bewezen diensten', functie elders....quote:
Allemaal cabaretteketet!![]()
Erg leuke aflevering. Goeie gozer die Daley, nooit meer weg bij Ajax.quote:
Allemaal cabaretteketet!![]()
Wat een verrader! Ik pleit voor varkenskoppen op het veld bij Ajax-Feyenoord. Waar woont hij? Dit kan echt niet!
Nee hoorveel succes bij Feyenoord Danilo. Prima jongen, niet ons niveau.
![]()
Danilo maakt de pikante overstap van Ajax naar aartsrivaal Feyenoord. De 23-jarige Braziliaanse spits stapt transfervrij over naar de Kuip, waar hij een contract voor vier jaar tekent.
Danilo bewandelt daarmee de omgekeerde route van Steven Berghuis, die een jaar geleden als aanvoerder van Feyenoord de overstap naar Ajax maakte. De aanvaller, die dit seizoen tot dertien eredivisieduels kwam en daarin twee keer scoorde, moest na de winterstop genoegen nemen met een rol achter topscorer Sébastien Haller én de van RB Leipzig gehuurde Brian Brobbey.
Ajax waagde eind vorig jaar nog een poging om zijn aflopende contract te verlengen, ook om zich zo te kunnen blijven verzekeren van een transfersom. Danilo miste waardering in het voorstel en kon daardoor dit jaar met een transfervrije status op zoek naar een nieuwe club. Feyenoord was één van de clubs die zich al vroeg meldde. Na goede gesprekken met trainer Arne Slot raakte Danilo overtuigd en kwam hij met de clubleiding een contract voor vier seizoenen overeen.
Danilo streek vijf jaar geleden neer in de hoofdstad, nadat Ajax hem voor 2 miljoen euro had losgeweekt bij het Braziliaanse Santos. In zijn eerste jaren was de aanvaller vooral actief in de beloftenploeg. Ajax verhuurde Danilo in 2020 aan FC Twente, waarvoor hij zeventien keer trefzeker was. Dit seizoen kreeg hij de kans van trainer Erik ten Hag, die hem prees om zijn doelgerichtheid. Het seizoensslot mist(e) de reserve vanwege een bovenbeenblessure.
Ook een langer verblijf van de andere spitsen is in de hoofdstad nog geen uitgemaakte zaak. Als het aan Ajax en Brobbey ligt, keert de huurling permanent terug naar de Johan Cruijff Arena. Daarover wordt inmiddels ook onderhandeld met RB Leipzig. De sterke spits toonde zich, ondanks een knieblessure die hem zes weken aan de kant hield, een voltreffer van Ajax door zeven – veelal belangrijke – eredivisiegoals voor zijn rekening te nemen.
Haller is op zijn beurt nadrukkelijk op de radar van Duitse topclubs verschenen. Borussia Dortmund, tegen wie hij twee van zijn elf CL-goals maakte, ziet in de eredivisietopscorer één van de kandidaten om het naar Manchester City trekkende doelpuntenkanon Erling Haaland op te volgen.
Zijn naam wordt ook in verband gebracht met Bayern München, de club die al een akkoord bereikte met de transfervrije Noussair Mazraoui en inmiddels ook hard op weg is naar een deal met Ajax over Ryan Gravenberch. Verder is het nog maar de vraag of de door Europese topclubs begeerde Antony, Jurriën Timber en Lisandro Martínez met de nieuwe Ajax-coach Alfred Schreuder zullen jagen op nieuwe successen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
“Pikante overstap”het is de 4e spits in de rangorde, gevalletje Charisteas.
Berghuis was hun beste speler op dat moment.
Media![]()
![]()
precies ditquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Succes ermee zou ik zeggen
Je kan wel mooi de verhoudingen zien Ajax haalt de met afstand beste speler van Feyenoord en Feyenoord haalt afdankertjes van Ajax die niet eens speelde toen we echt amper aanvallers hadden die fit waren.![]()
![]()
Bergkamp die in 92 (5 jaar na zijn debuut in Ajax 1) nog bij zijn ouders woonde.quote:Dat had ik niet verwacht.
![]()
@Tarado Zag ook dat de quote van Louis een beetje uit zijn verband was gerukt. Hij vond de beker puur esthetisch mooier dan de CL, dus niet als prijs.![]()
Mooi is die beker wel en was z'n eerste, dat heeft dus ook geholpen om het vertrouwen te krijgen te bouwen aan het beste Ajax sinds tijdenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Tarado Zag ook dat de quote van Louis een beetje uit zijn verband was gerukt. Hij vond de beker puur esthetisch mooier dan de CL, dus niet als prijs.![]()
Leuk ja. Maar de volledige docu kan ik nog niet vinden op ESPN. Waardeloze app trouwens.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooi is die beker wel en was z'n eerste, dat heeft dus ook geholpen om het vertrouwen te krijgen te bouwen aan het beste Ajax sinds tijden![]()
heb het op tv gezien, heb de app nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuk ja. Maar de volledige docu kan ik nog niet vinden op ESPN. Waardeloze app trouwens.![]()
Hopelijk bedingen we een terugkoopclausule.
ps. jammer dat het een grapje isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De vrouwen kunnen vanavond ook de titel pakken!
10-0 winst op directe concurrent Twente is voldoende!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Die titel is dan in de pocket lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:53 schreef franklop het volgende:
10-0 winst op directe concurrent Twente is voldoende!proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 07:53 schreef franklop het volgende:
10-0 winst op directe concurrent Twente is voldoende!![]()
![]()
Nee zeker niet en vind de opmerking dan ook volledig terechtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:31 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
jij vond zijn periode bij Ajax succesvol?![]()
ik las het verkeerd zie ik nu, excuusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee zeker niet en vind de opmerking dan ook volledig terecht![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat dit serieus is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Die simpele onnodige sneren vind ik altijd nogal dom.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
1-5quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
02:00 uur | Curaçao – Ajax | Ziggo Sport Select
Dat Curaçao weet ook weer waar het staat.![]()
Zo is dat 4 doelpuntjes van Rasmussen. Goed gastje, wat mij betreft in de selectie bij 1 komend seizoen. Alfred weet wat hij moet doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
1-5
Dat Curaçao weet ook weer waar het staat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Niet meer dan logisch. De man heeft al anderhalf jaar niets laten zien en in die paar potten dat hij wel gespeeld heeft in de eredivisie heeft hij maar hoeken tegen gekregen dan SteekPas bij elkaar.quote:![]()
quote:Op zondag 22 mei 2022 01:15 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Pieter omtzigt + Enzo Knol![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2022 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Weinig inkomende transfergeruchten atm. Bevalt me slecht.het is amper begonnen
![]()
Waarom? Volgens mij is het gunstiger om in pot 2 te belanden momenteel.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Waar blijven de Zlatan en Suarez geruchten?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
hopelijk blijven die wegquote:Op maandag 23 mei 2022 12:42 schreef Houniet het volgende:
Waar blijven de Zlatan en Suarez geruchten?![]()
![]()
Dat denk ik ook, en als ik naar de tegenstanders uit pot 3 kijk denk ik dat het sowieso wel eens een hele lastige kan worden om te overwinterenquote:Op maandag 23 mei 2022 10:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij is het gunstiger om in pot 2 te belanden momenteel.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat viel mij vandaag ook op ja, dat pot 3 heel pittig is.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, en als ik naar de tegenstanders uit pot 3 kijk denk ik dat het sowieso wel eens een hele lastige kan worden om te overwinteren![]()
Ajax dus toch weer concreet voor Wijndal. Hoop dat Nico een mooie club vindBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Eto'oquote:Op maandag 23 mei 2022 12:42 schreef Houniet het volgende:
Waar blijven de Zlatan en Suarez geruchten?![]()
voor de rest ziequote:143 competitieduels later zwaait Ten Hag af als (relatief) de succesvolste Eredivisietrainer ooit. Sinds de winterstop van 2017/18 won Ajax maar liefst 78 procent van zijn competitieduels. Daarmee vermorzelt Ten Hag een oeroud competitierecord, dat 49 jaar lang op naam stond van Ernst Happel.
https://www.parool.nl/spo(...)atistieken~b20a9cfd/![]()
Hulde voor Erik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de rest zie
https://www.parool.nl/spo(...)atistieken~b20a9cfd/proberen is de eerste stap naar falen
Het is dit jaar ook een wat saai jaar geweest qua hoogste noteringen in de grote landen. Italië, Spanje en Duitsland hebben eigenlijk de meest logische top 4 en ook in Engeland, Frankrijk, Portugal, Nederland, België en Oekraïne gaan de meest logische clubs de CL in. Normaal had je nog een paar ‘verrassinkjes’ die er door kwamen, clubs als Sociedad, Lille en Hoffenheim enzo die weliswaar pittig zijn maar qua statuur/coëfficiënt meer in de EL horen, nu heb je dat niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat viel mij vandaag ook op ja, dat pot 3 heel pittig is.Makkelijk eerste![]()
Potindeling Champions League nu al veel gunstiger dan vorig jaar voor Ajaxquote:Op maandag 23 mei 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat viel mij vandaag ook op ja, dat pot 3 heel pittig is.
lol![]()
Freek meldt: Bayern verhoogt bod op Gravenberch
https://www.vi.nl/nieuws/bayern-verhoogt-bod-op-gravenberch
24,5 mio, dat begint er al wat meer op te lijken, zeker als er een doorverkoop regeling op zit.proberen is de eerste stap naar falen
Op basis van alle geruchten en bevestigingen nu:
OUT: Mazraoui, Gravenberch, Antony, Timber, Martinez (?)
IN: Brobbey, Wijndal, Bergwijn
Ik word er persoonlijk een beetje nerveus van.![]()
Beetje vertrouwen hebben in het technische duo met bakken aan ervaring.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Simmertje het volgende:
Hopelijk krijgt hij een mooi afscheid , heeft toch punten gepakt waardoor Ajax kampioen is geworden.quote:Op maandag 23 mei 2022 23:48 schreef PicoMMP het volgende:
Tyton maar Twente.
Bedankt voor alles Tyton!
Wat een held
Ik ben inmiddels overleden![]()
Brobbey op rechtsbuiten genot.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Simmertje het volgende:
Ik word er persoonlijk een beetje nerveus van.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik zou Haller ook nog wel bij OUT durven te zetten, misschien nog wel eerder dan Timber. En van Martinez denk ik dat ie nog een jaar blijft, dat WK in de winter zal toch wel een hoop spelers tot iets meer zekerheid qua speeltijd doen besluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Simmertje het volgende:
Ik word er persoonlijk een beetje nerveus van.
Hoe dan ook komt er wel een bak geld binnen als Gravenberch/Antony/Haller/Timber/Martinez vertrekken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Heb je ooit een zak geld zien scoren?quote:Op woensdag 25 mei 2022 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Haller ook nog wel bij OUT durven te zetten, misschien nog wel eerder dan Timber. En van Martinez denk ik dat ie nog een jaar blijft, dat WK in de winter zal toch wel een hoop spelers tot iets meer zekerheid qua speeltijd doen besluiten.
Hoe dan ook komt er wel een bak geld binnen als Gravenberch/Antony/Haller/Timber/Martinez vertrekken![]()
zonder een zak geld geen Tadic iigquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je ooit een zak geld zien scoren?![]()
Timber, waarheen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:30 schreef Simmertje het volgende:
ze hebben wel bakken aan geld beschikbaar, ervaring zonder heb je ook weinig aan.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben in het technische duo met bakken aan ervaring.![]()
Zijn er al geruchten qua inkomende transfers?quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben wel bakken aan geld beschikbaar, ervaring zonder heb je ook weinig aan.![]()
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er al geruchten qua inkomende transfers?![]()
niet anders dan wat hier genoemd wordt, is natuurlijk ook afwachten wat er van die uitgaande transfergeruchten uit gaat komenquote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet anders dan wat hier genoemd wordt, is natuurlijk ook afwachten wat er van die uitgaande transfergeruchten uit gaat komen![]()
zou niet handig zijn van Erik, Timber lijkt me niet geschikt voor de PL, daar mist hij toch een beetje lengte en kopkracht voorquote:![]()
Nee maar als we die hele kern kwijt raken op Tadic en Blind na wordt het een heel vervelend seizoen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:49 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
zonder een zak geld geen Tadic iig![]()
En is het te snel. Timber mag nog een jaartje rijpen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou niet handig zijn van Erik, Timber lijkt me niet geschikt voor de PL, daar mist hij toch een beetje lengte en kopkracht voor![]()
die snelheid van handelen heeft hij wel maar het is daar gewoon moeilijk om uit de (kop)duels te blijvenquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En is het te snel. Timber mag nog een jaartje rijpen.![]()
Wijndal, Bergwijn en Brobbey. Ik las ook wat geruchten over een terugkeer van Ziyech, gezien de financiële shit van Chelsea, dat hij weg mag en dat ie goed is met Schreuder.quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er al geruchten qua inkomende transfers?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Chelsea is al overgenomen dus lijkt me een moeilijke optie financieel gezienquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijndal, Bergwijn en Brobbey. Ik las ook wat geruchten over een terugkeer van Ziyech, gezien de financiële shit van Chelsea, dat hij weg mag en dat ie goed is met Schreuder.![]()
Komt volgens mij net weer 100 miljoen miljard binnen bij Chelsea.quote:Op woensdag 25 mei 2022 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijndal, Bergwijn en Brobbey. Ik las ook wat geruchten over een terugkeer van Ziyech, gezien de financiële shit van Chelsea, dat hij weg mag en dat ie goed is met Schreuder.proberen is de eerste stap naar falen
helemaal mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2022 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar als we die hele kern kwijt raken op Tadic en Blind na wordt het een heel vervelend seizoen.![]()
![]()
Strik erom
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Mooi dat het zo vroeg in de transferperiode rond is. Nu verder schakelen.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
Voor de mensen die het artikel niet willen lezen: 19 mln vast en 5,5 mln (eenvoudig te realiseren) bonussen.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wijndal, Brobbey en Bergwijn zijn de concreetste (gaf Huntelaar ook aan bij Rondo), Paulinho (winger van Leverkussen wat een heel groot talent is/was maar een zware blessure heeft gehad) hoor je ook wat over ben ik wel enthousiast over, en ze zouden bezig zijn met Evander die zo'n 13 miljoen moet kosten. (een middenvelder van mietjesland)quote:Op woensdag 25 mei 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind hem onderschat door veel Ajax fans. Maar dit is een prima prijs ja, kun je eigenlijk ook niet weigeren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie speler hoor al is het wel een aardige prijs voor nog 1 jaar op z'n contract![]()
zeker, ben ook benieuwd wat er voor het middenveld gehaald wordt, ik zou Eriksen wel een leuke vinden of in ieder geval eentje met creativiteit maar wel een middenvelder, dus niet zo'n Berghuis optie.quote:Op woensdag 25 mei 2022 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem onderschat door veel Ajax fans. Maar dit is een prima prijs ja, kun je eigenlijk ook niet weigeren.![]()
Evander Sno?quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wijndal, Brobbey en Bergwijn zijn de concreetste (gaf Huntelaar ook aan bij Rondo), Paulinho (winger van Leverkussen wat een heel groot talent is/was maar een zware blessure heeft gehad) hoor je ook wat over ben ik wel enthousiast over, en ze zouden bezig zijn met Evander die zo'n 13 miljoen moet kosten. (een middenvelder van mietjesland)![]()
![]()
Eriksen zie ik denk ik wel weer naar Tottenham gaanquote:Op woensdag 25 mei 2022 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, ben ook benieuwd wat er voor het middenveld gehaald wordt, ik zou Eriksen wel een leuke vinden of in ieder geval eentje met creativiteit maar wel een middenvelder, dus niet zo'n Berghuis optie.![]()
lijkt me niet met Contequote:Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Eriksen zie ik denk ik wel weer naar Tottenham gaan![]()
Die Paulinho speelt toch ook gewoon bij Bayer lijkt me wel een moeilijke transfer. Maar goed je weet het nooit.![]()
Laatste contractjaar he.quote:Op woensdag 25 mei 2022 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Paulinho speelt toch ook gewoon bij Bayer lijkt me wel een moeilijke transfer. Maar goed je weet het nooit.![]()
Lekker hoor, Ajax vrouwen 0-2 gewonnen van de Calimero vrouwtjes in Eindhoven.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat boeit vrij weinig mensen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Lekker hoor, Ajax vrouwen 0-2 gewonnen van de Calimero vrouwtjes in Eindhoven.![]()
Wat moet je nou met zo een Leizpig. Kom je daar binnen lopen, gozer is er een jaar en heeft niets gekost, en dan vraagt zo een Duitse Boekhouder doodleuk 10 mio voor hem. En dat is nog reëel ook.
En daarna, wat moet je nou met zo een Brobbey. Dat grapje van hem heeft je dan als club dan 10 mio extra gekost en je loopt gewoon kans dat het nog een keer gebeurt. Wat voor een afspraken maak je met hem / zijn management.
Ongekende situatie eigenlijk.proberen is de eerste stap naar falen
Vervelend maar de markt is wel zo, Gravenberch schijnt 10 miljoen en Mazraoui 8 miljoen per jaar te pakken bij Bayern, nu zal Brobbey dat niet krijgen bij Leipzig maar vast veel meer dan hij bij Ajax had gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:56 schreef manny het volgende:
Wat moet je nou met zo een Leizpig. Kom je daar binnen lopen, gozer is er een jaar en heeft niets gekost, en dan vraagt zo een Duitse Boekhouder doodleuk 10 mio voor hem. En dat is nog reëel ook.
En daarna, wat moet je nou met zo een Brobbey. Dat grapje van hem heeft je dan als club dan 10 mio extra gekost en je loopt gewoon kans dat het nog een keer gebeurt. Wat voor een afspraken maak je met hem / zijn management.
Ongekende situatie eigenlijk.![]()
Deel dat maar door twee dan zit je nog hoog denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vervelend maar de markt is wel zo, Gravenberch schijnt 10 miljoen en Mazraoui 8 miljoen per jaar te pakken bij Bayern, nu zal Brobbey dat niet krijgen bij Leipzig maar vast veel meer dan hij bij Ajax had gehad.![]()
ik heb het van een bron die het kan weten maar het is veel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deel dat maar door twee dan zit je nog hoog denk ik.![]()
als hij echt wil kan hij zijn eigen contract afkopen. Anders op zoek naar een volgende.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 07:56 schreef manny het volgende:
Ongekende situatie eigenlijk.
Ben verder ook niet kapot van hem.![]()
Real wint. Wij hadden 3 jaar geleden in de finale moeten staan. Real verslagen. En dus Liverpool ook kunnen verslaan.. Zonde!!Love is in the air!![]()
Nee. Ajax kon al niet om gaan met het matige fysieke spel van Tottenham, laat staan het geavanceerde fysieke spel van Liverpool. Real Madrid had het lastig tegen Ajax, maar is blijkbaar wel in staat om te winnen van ploegen die er een fysiek duel van maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
Real wint. Wij hadden 3 jaar geleden in de finale moeten staan. Real verslagen. En dus Liverpool ook kunnen verslaan.. Zonde!!Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dit is een bijzondere gedachtegangquote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
Real wint. Wij hadden 3 jaar geleden in de finale moeten staan. Real verslagen. En dus Liverpool ook kunnen verslaan.. Zonde!!
Ajax dus in pot 1 bij de CL-loting voor komend seizoen![]()
Wat een hoop stront.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. Ajax kon al niet om gaan met het matige fysieke spel van Tottenham, laat staan het geavanceerde fysieke spel van Liverpool. Real Madrid had het lastig tegen Ajax, maar is blijkbaar wel in staat om te winnen van ploegen die er een fysiek duel van maken.![]()
Feyenoord won dat seizoen van Ajax dus wij hadden de CL ook kunnen winnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 23:34 schreef Landgeld het volgende:
Real wint. Wij hadden 3 jaar geleden in de finale moeten staan. Real verslagen. En dus Liverpool ook kunnen verslaan.. Zonde!!
Om maar niet te spreken over Trencin.Makkelijk eerste
Forum Opties Forumhop: Hop naar: