Jawel joh, mensen willen sowieso Oekraine zien dus hun toiletbreak is sowieso pas na Oekraine.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pff gelukkig dan maar. Als je alles leest over het optreden van Chanel krijg je echt het gevoel dat niemand vervolgens meer oplet
Hoe dan ook is het uniek in zijn soort. Het heeft niet een directe concurrent zoals Australië dat heeft met Azerbaijzan en Polen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:18 schreef Em31 het volgende:
Hoop ook dat alle ballads in het tweede deel zo gaan vervelen dat ze alleen nog aan S10 denken
Prachtig! Helemaal strak. De lichten kwamen nog mooier uit, en iets meer rook op het podium. Wel iets minder lichtjes vanuit het publiekquote:
Prima. Vooral de lichtkubus was nu goed zichtbaar in het begin.quote:
Klinkt goed.quote:
Soms is het net alsof men nog positiever is over De Diepte dan Arcadequote:
Gieren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kijk uit naar de cijfers van hoe vaak het toilet wordt doorgespoeld tijdens dit blokje nummers
Ik denk dus dat hij echt wel goed gaat scoren bij de jury, juist door zijn vocalenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:28 schreef Funhouse het volgende:
België zit vocaal ook niet helemaal lekker
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:30 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Aran is weer eens William aan het filmen
quote:🇳🇱 Audience backs S10
We see this as jury bait, but listening to that audience - the crowd is going for it. They sing along loudly as S10 delivers her most confident performance vocally of the week.
This, between Spain and Ukraine, was at risk of getting buried. But S10 stands firmly and proudly. This is very, very good. (escxtra.com)
quote:Netherlands
And as if to emphasise the point that Spain was cheap and the other two around it were a class apart, here comes S10 to piss all over Chanel's chips from a completely different direction!
Not a lot to describe about a blond woman singing down the camera at me - but that is just what she does - and that is all she needs to do to sell me this song. I'll have a kilo of that please! (oneurope.co.uk)
Zou ie een crush hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:30 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Creepyquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]je moet een obsessie hebben I guess
Ze zijn beiden getrouwd volgens mij, maar misschien gelden er andere regels in de songfestivalbubbelquote:
fanfiction voer welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Wiliam heeft van hem al een rituals pakket gehad
Je ziet best veel Spanjaarden reageren dat het zo sneu voor S10 is, maar het in net zo goed een nadeel zijn voor Chanel als het gaat om de jury.quote:
Zo'n gratis pakketje wat je laatst bij de ING kreeg bij het openen van een rekening?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Wiliam heeft van hem al een rituals pakket gehad
Ik vergeet steeds dat dat nummer ook nog bestaatquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:33 schreef Meridiaan het volgende:
Die obsessie met Griekenland snap ik ook niet zo![]()
Haar uitspraak van het Engels vind ik erg vervelend.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat dat nummer ook nog bestaat
Ik snap er niets van, vind de staging persoonlijk ook totaal emotieloosquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:33 schreef Meridiaan het volgende:
Die obsessie met Griekenland snap ik ook niet zo![]()
Haar uitspraak van het Engels vind ik erg vervelend.
Inderdaad ja, zou Scandinavië denkenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ookEn als ik het hoor lukt het niet die te koppelen aan Griekenland
Jezusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:30 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Die link leg ik steeds pas bij "But if we die together now", want dat is creepy genoeg om meteen te herkennen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ookEn als ik het hoor lukt het niet die te koppelen aan Griekenland
Gewoon beetje huishouden doen, schoon beddengoed op bed om lekker te slapen later, vaatwasser inruimen, hond uitlaten indien aanwezig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:37 schreef Em31 het volgende:
De tweede helft doorkomen wordt morgen nog een aardige uitdaging
Met van die horrorfilm muziek eronder.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
Het is wachten op een compilatiefilmpje van Aran Bade die William filmt en half stalkt.
Het gaat eigenlijk vooral om de voor- en tussenanalyes hier op FOK!, als het ESF dan daadwerkelijk uitgezonden wordt zitten we van duurtlangquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gewoon beetje huishouden doen, schoon beddengoed op bed om lekker te slapen later, vaatwasser inruimen, hond uitlaten indien aanwezig.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:40 schreef FlyingEagle het volgende:
Hoe was Nederland, heeft ze een goede act neer gezet?
Nou ja, 2e plaatsquote:
Misschien doet ze 'm alleen bij de jury, deed Gjon volgens mij ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:48 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wilde zeggen dat Zweden wel op het juiste moment piekte, na al die vervelende repetities.
Toen kwam de uithaal, waar ik morgen wel benieuwd naar ben.
'Not the same' is steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:51 schreef Guanabana het volgende:
Goed gezongen, maar ik vind Australië echt een vocale oefening en anders niks.
Ja, als ze tussendoor een extra lied moeten gaan zingen om tijd genoeg te hebben gaat er iets niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
Ze hebben écht lang nodig voor dat changement
Australië heeft een trap en het VK heeft een enorme stellage. Wat Cee zegt, het is wel gunstig voor Sam dat er veel tijd tussen zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, als ze tussendoor een extra lied moeten gaan zingen om tijd genoeg te hebben gaat er iets niet helemaal goed.
Die kangoeroehype is nu toch wel een keer klaar? De nieuwigheid is er nu ook wel vanaf.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:00 schreef Em31 het volgende:
Ik ga me echt kapot ergeren als de jurypunten voor Australië binnen blijven stromen
Natuurlijk is dat gunstig voor hem, maar het zou natuurlijk niet zo moeten zijn dat je met een groot genoeg ding een leuke break kan forceren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Australië heeft een trap en het VK heeft een enorme stellage. Wat Cee zegt, het is wel gunstig voor Sam dat er veel tijd tussen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |