abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:32:17 #276
117098 Hathor
Effe niet
pi_204739596
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:50 schreef Za het volgende:

[..]
Het gekke is soms wel.
Hij wordt 70 dit jaar, hij gebruikt vast de een of andere medicatie.
Ja, ik vermoed paddo's.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204739598
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:25 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Schaam je stakkers die jullie zijn.

Prednison wordt vaak toegepast bij verschillende soorten kanker, zoals lymfeklierkanker, leukemie, hersentumor, borstkanker en de ziekte van Kahler.

Er zijn hier users die zelf, of hun naasten hiermee te maken hebben.

Dit is echt schandelijk gedrag van een stel verstandelijk beperkte hooligans, keer op keer ook nog.
Je bent heus niet de enige die familie heeft, die slachtoffer zijn geworden van kanker.

Je bent niet bijzonder.

[ Bericht % gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2022 00:37:35 ]
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_204739614
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:28 schreef Maron het volgende:
Hou toch eens op met die Prednison-plofkop grapjes..
Is nou wel leuk geweest..😕
Poetin is een zieke klootzak die wat mij betreft wel gevierendeeld mag worden, maar er zijn heel veel mensen die dit middel gebruiken, en er ongewild anders/ opgeblazen door gaan uitzien..
Prednison is geen pretje, en Leukemie is ook niet leuk..
Voor één keer ben ik het met Z eens..🫣
We hebben Za ook meermaals gevraagd op te houden met haar verhalen over kernwapens die door Rusland even gebruikt zouden gaan worden met alle gevolgen van dien maar daar had Za geen oren naar.

Dus dan moet Za ook niet zeiken als de bal wordt teruggekaatst maar in plaats daarvan gaat Za schelden. Laten we zaken wel even in hun context houden. Mischien is Poetin ziek, mischien niet, maar er is niets wat users verbied een dergeljke uitdrukking te gebruiken.
pi_204739618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:32 schreef ExTec het volgende:

Je bent heus niet de enige die familie heeft, die slachtoffer zijn geworden van kanker.

Je bent niet bijzonder.
Het gaat niet om mijn familie, maar om respect tov andere users.

[ Bericht % gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2022 00:38:27 ]
pi_204739629
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:34 schreef Za het volgende:

[..]
Toon het dan zelf eens voor je anderen de maat gaat nemen. En nu klaar met dit geziek en gescheld.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:40:39 #281
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_204739663
Is er nog wat van Putin Prednison vernomen? Of is 'ie teksten op zijn kernkoppen aan het stoepkrijten?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_204739716
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:28 schreef Maron het volgende:
Hou toch eens op met die Prednison-plofkop grapjes..
Is nou wel leuk geweest..😕
Poetin is een zieke klootzak die wat mij betreft wel gevierendeeld mag worden, maar er zijn heel veel mensen die dit middel gebruiken, en er ongewild anders/ opgeblazen door gaan uitzien..
Prednison is geen pretje, en Leukemie is ook niet leuk..
Voor één keer ben ik het met Z eens..🫣
Mijn moeder heeft een jaar aan de Prednison gezeten en die had ook een opgezwollen hoofd door die medicatie dus ik ken het verschijnsel. Maar ik snap dat mensen hier vooral het over Poetin hebben en niet over bijvoorbeeld mijn moeder die ook al lang overleden is. Maar de hypocritisch van Za neem ik niet echt serieus na zijn opmerkingen over Zelensky zoals dat die een homokontje heeft enzovoort. Dus vanuit jouw oogpunt zou ik het snappen maar niet uit zijn oogpunt want hij/zij geeft daar echt geen reet om.
pi_204739729
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:49 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Mijn moeder heeft een jaar aan de Prednison gezeten en die had ook een opgezwollen hoofd door die medicatie dus ik ken het verschijnsel. Maar ik snap dat mensen hier vooral het over Poetin hebben en niet over bijvoorbeeld mijn moeder die ook al lang overleden is. Maar de hypocritisch van Za neem ik niet echt serieus na zijn opmerkingen over Zelensky zoals dat die een homokontje heeft enzovoort. Dus vanuit jouw oogpunt zou ik het snappen maar niet uit zijn oogpunt want hij/zij geeft daar echt geen reet om.
Mijn moeder is ook overleden aan kanker. Chemo gehad, ik weet alles van de effecten van prednison. Ik ben geen fan van het prednison roepen maar het heeft niets met mijn moeder of met die van iemand anders te maken. Sterker nog, niemand weet of Poetin prednison krijgt of een ziekte heeft, mischien is hij gewoon lui en vet geworden.

Verder is het behoorlijk hypocriet om zonder enige compassie wekenlang bezig te zijn met "er komt een atoombom aan vanuit Rusland omdat jullie escaleren" en dan te gaan vallen over users die van mening zijn dat Poetin een prednison hoofd heeft.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2022 00:54:45 ]
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:53:38 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204739736
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:34 schreef Za het volgende:

[..]
Vooralsnog lijken die users waarvoor jij zegt op te komen daar niet zo'n probleem mee te hebben, en anders kunnen ze dat ook prima zonder jouw hulp kenbaar maken.

Daarnaast ziet die kop van Poetin er ook daadwerkelijk niet zo best uit, dus daarom zou men dat niet mogen benoemen?
Huilen dan.
pi_204739750
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vooralsnog lijken die users waarvoor jij zegt op te komen daar niet zo'n probleem mee te hebben, en anders kunnen ze dat ook prima zonder jouw hulp kenbaar maken.

Daarnaast ziet die kop van Poetin er ook daadwerkelijk niet zo best uit, dus daarom zou men dat niet mogen benoemen?
Vette varkenskop lijkt mij een mooi alternatief ;)

Of is dat escaleren?
pi_204739751
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mijn moeder is ook overleden aan kanker. Chemo gehad, ik weet alles van de effecten van prednison. Ik ben geen fan van het prednison roepen maar het heeft niets met mijn moeder of met die van iemand anders te maken. Sterker nog, niemand weet of Poetin prednison krijgt of een ziekte heeft, mischien is hij gewoon lui en vet geworden.
Inderdaad we weten het niet het blijft speculeren. Het enige wat we weten is dat die er de laatste tijd er niet echt goed en vitaal uitzag maar dat kan ook door stress komen enzovoort zat oorzaken.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:57:33 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204739757
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Vette varkenskop lijkt mij een mooi alternatief ;)

Of is dat escaleren?
De relevantie zit hem natuurlijk in hoeverre zijn gedrag deels verklaard kan worden door (mogelijk) gebruik van prednison.
Huilen dan.
pi_204739760
pi_204739761
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:49 schreef ipa84 het volgende:

Maar de hypocritisch van Za neem ik niet echt serieus na zijn opmerkingen over Zelensky zoals dat die een homokontje heeft enzovoort.
Zoiets zou ik nooit zeggen.
Quote me, ik wacht.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:01:34 #291
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204739776
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:04 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ieder mens wat op dit moment in leven is, is geboren in een tijdperk dat gekenmerkt wordt door Russisch imperialisme en agressie. Het land probeert al sinds 1918 West-Europese landen actief te destabiliseren. Tot de val van het ijzeren gordijn gebeurde dat onder communistische vlag, tegenwoordig woorden zogenaamd "nationalistische" geesteszieken als Baudet voor dat karretje gespannen.
Ieder mens dat op dit moment in leven is, is geboren in een tijdperk van Russisch imperialisme en agressie? De wereldwijde invloed en macht van de Sovjet-Unie is sinds WOII alleen maar afgenomen. In 1991 viel deze zelfs helemaal uit elkaar. Als je de Sovjet-Unie als overwegend Russisch beschouwt, is het Russische grondgebied sindsdien alleen maar afgenomen. Natuurlijk zijn ze de laatste 100 jaar (dat houd ik even aan als maximum voor ieder mens dst op dit moment in leven is) in talrijke gwapende conflicten verzeild geweest, waaronder ook door henzelf gestart.

Maar de wereldwijde invloed van de VS is in diezelfde periode alleen maar gegroeid. Sinds WOII zijn ze zelfs de absolute grootmacht van de wereld (zowel economisch als militair), op eenzame hoogte. Onvergelijkbaar met de rest. Daarbij zijn zij eveneens in talrijke gewapende conflicten verzeild geweest, waaronder ook door henzelf gestart.

Dit is niet om een "goed vs. slecht"-punt te maken. Ik vraag me alleen af hoe je het tijdperk waarin alle mensen die nu leven geboren zijn, kunt typeren als een van "Russische agressie en imperialisme". Wat vormt daarvoor de basis en hoe heeft dat zijn weerslag op alle mensen wereldwijd?
pi_204739791
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De relevantie zit hem natuurlijk in hoeverre zijn gedrag deels verklaard kan worden door (mogelijk) gebruik van prednison.
Praat het maar goed joh, al ver daarvoor had hij dat"gedrag" al, heeft niks met prednison te maken.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204739796
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:48 schreef Perrin het volgende:
Kanonnenvoer.
[ twitter ]
Dit zijn toch geen separatisten? Die hebben betere wapens en uitrusting.

Dit zijn opgetrommelde reservisten uit Dagestan o.i.d.
Leipe shit ouwe
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:09:28 #294
117098 Hathor
Effe niet
pi_204739821
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaan we straks de relaties met Rusland weer goed opbouwen?
Lijkt me geen probleem met een nieuwe regering, eentje die niet zo agressief is en bereid is zijn oorlogsmisdadigers uit te leveren aan een tribunaal. Als dat niet mogelijk is moet Rusland maar lekker wegkwijnen in een hoekje zonder dat er zich nog iemand druk om maakt.
pi_204739835
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:52 schreef Tijger_m het volgende:

Mijn moeder is ook overleden aan kanker. Chemo gehad, ik weet alles van de effecten van prednison.
Jammer om te horen. Dat je desondanks dagelijks dergelijke terminologie moet dulden vind ik bizar.

quote:
Verder is het behoorlijk hypocriet om zonder enige compassie wekenlang bezig te zijn met "er komt een atoombom aan vanuit Rusland omdat jullie escaleren"
Dat zijn berichten uit Rusland zelf, ik post dat met bronvermelding en zie ze ertoe in staat, wat is daar hypocriet aan.
pi_204739839
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaan we straks de relaties met Rusland weer goed opbouwen?
Niet. We stellen de tanks op in Polen, de Baltische Staten, Finland en Oekraïne en hij zoekt het maar uit,
zie email 27 oktober
pi_204739841
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 01:01 schreef Repentless het volgende:
Ieder mens dat op dit moment in leven is, is geboren in een tijdperk van Russisch imperialisme en agressie?
Ja.

Dat jij uit je hoge hoed trekt dat "anderen dat ook doen, de VS", en "dat het nooit heeft geleid tot een arbitraire bezetting van een arbitrair west-europees land", of "dat het blijkbaar geen weerslag heeft gehad op niet nader gedefinieerde "mensen", "wereldwijd"", of dat "rus in vergelijking met de USSR minder grond heeft", veranderd niet dat er sprake is van rus imperialisme en agressie.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_204739847
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:19 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Kwam toevallig net dit filmpje tegen. Elbit Systems heeft een Super High Explosive Artillery Projectile ontwikkeld die lethal is in een gebied van 7000m2 in tegenstelling tot normale artillery voor 1100m2
Maakt niet uit waar je bent in dat 7000m2 gebied, je bent gewoon dood. Tegen zulke wapens doe je helemaal niets met je human waves van honderden Russen die naar voren stormen, ook niet als het allemaal kleinere groepjes van een paar man zijn.

(spring naar 1:00)
Damn, dus dat stof op 0:37 is van de impact van schrapnel/kogels?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:15:42 #299
117098 Hathor
Effe niet
pi_204739849
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:58 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan ook nog het Oprah Winfrey effect zijn.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 01:18:12 #300
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')