SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Had laatst een mereltje die tegen de ruit aan vloog. Toen ik ging kijken begon die allemaal te piepen en doen en toen ik dichterbij kwam vloog die een beetje gammel weg en ging die in het hek zitten met de kop naar het hek toe. Even later was die wel weg, dus denk dat die even moest bijkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar niet weer een dooie meeuw voor de deur heb.
Nee dit is een ander plaatje dan eerstquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef Ama het volgende:
Oh misschien is het wel gewoon 2x dezelfde zie ik nu.
eten die Thaise mensen wel opquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
In mijn flat zijn veel mensen met honden
dat is de echte reden dat jij daar naartoe gaat...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat het morgen druk zal zijn op het eiland. Maandag is fullmoon party. Geloof nu al drukker
Nee die kittens.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is een ander plaatje dan eerst
Ja daarom ga k zondag al weg :pquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de echte reden dat jij daar naartoe gaat...
[ afbeelding ]
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Werd toen ik net weg begon te dommelen gebeld dus nu maar weer eten bij mijn favo italiaan
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese met extra parmazan natuurlijk 😀
nomnomquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese met extra parmazan natuurlijk 😀
Zou ik ook moeten doen hier. Jammer dat ik nog op m'n werk zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:08 schreef Karzai het volgende:
Trek een biertje open en ik heb nog wat hapjes over van gister
Boks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen hier. Jammer dat ik nog op m'n werk zit.
Dat klinkt als pastaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ferritinegehalte is te laag
Ik ga zo halen, laatste weekend chocolade-aardbei-kraampje.quote:
Dus vanaf nu ga je enkel nog maar in losse woordjes reageren als een soort haags?quote:
Vanavond pasta eten dusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig pasta in mijn beenmerg
Mail van vandaagquote:In juli gaat je internetsnelheid omhoog.
Internet waar je op kunt rekenen
Videobellen, gamen, shoppen en streamen. Ja, ook dit jaar zijn we weer meer online. We hebben goed nieuws. Je internetsnelheid gaat binnenkort omhoog van 75 naar 100 Mbit/s download en van 10 naar 20 Mbit/s upload. En het mooie is: je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Ziggoquote:Per 1 juli 2022 veranderen de tarieven. In de Nederlandse economie stijgen de kosten enorm en dat beïnvloedt ook onze kosten. Verder passen we een paar punten in de Algemene Voorwaarden aan.
Dit verandert voor u
Voor uw abonnement betaalt u per maand 2,50 meer.
Vanavond dus een complete rijsttafel wegwerkenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig pasta in mijn beenmerg
nee, ik blijf rustig wachten op de zoemerquote:
Zo kinderachtig zal ik hopelijk nooit wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus vanaf nu ga je enkel nog maar in losse woordjes reageren als een soort haags?
Hey, jíj hoeft er inderdaad niets voor te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Mail van Zoggi een maandje geleden:
[..]
Mail van vandaag
[..]
Ziggo![]()
![]()
Behalve te zorgen dat er weer 2,5 euro extra klaarstaat voor hun incassoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jíj hoeft er inderdaad niets voor te doen.
Ik eet het altijd met een lepel en vork maar misschien is dat ook wel beetje gek.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
Lol sprak een Albanees die in België woont, hij dacht dat ik wel Nederlands of Belgisch zou zijn omdat ik mijn spaghetti met mes en vork at 😀😀
ik ga straks pizza eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik eet het altijd met een lepel en vork maar misschien is dat ook wel beetje gek.
Jawel maar die vind ik net te koud, vooral omdat ik vanavond ook nog weer uit de trein moet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:11 schreef Karzai het volgende:
hmm winterjas lijkt me overdreven, heb je geen zomerjas?
0hquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar die vind ik net te koud, vooral omdat ik vanavond ook nog weer uit de trein moet.
wat is er mis dan met de ratjes?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:13 schreef Ama het volgende:
Morgen gaat er iemand kijken bij de ratjes, dat scheelt ook weer.
Oh niks maar eerste keer dat ik hele weekend weg ga dus wil even zeker zijn dat morgen alles ook nog goed gaat. Zoja dan kan ik ze in vervolg wel met een gerust hart alleen laten.quote:
ah snap ik, maar die redden zich wel twee daagjes met een bakje voer en water denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh niks maar eerste keer dat ik hele weekend weg ga dus wil even zeker zijn dat morgen alles ook nog goed gaat. Zoja dan kan ik ze in vervolg wel met een gerust hart alleen laten.
Vast wel maar ze woont boven me dus kleine moeite.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah snap ik, maar die redden zich wel twee daagjes met een bakje voer en water denk ik
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast wel maar ze woont boven me dus kleine moeite.En ze heeft zelf ook ratten.
Dat gaat me weer wat te ver. Geef haar sowieso mijn sleutel, mocht er keer wat zijn met de trein ofzo en ik ben langer weg van huis dan de bedoeling is dan kan zij ze even eten geven en een aai enz.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:17 schreef Karzai het volgende:
Anders een webcam opg+hangen zodat je ze in de gaten kan houden
quote:
zoals al jarenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Mail van Zoggi een maandje geleden:
[..]
Mail van vandaag
[..]
Ziggo![]()
![]()
Natuurlijke selectiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:22 schreef Haags het volgende:
Ik lees dat er een club (wappies) is die na de vaccinaties nu fel tegen insmeren met zonnebrand is.
Echt waar zit dat verstand bij die mensen.
Is wel heel erg handig, zie je straks aan de huidkanker wie er allemaal kwekgek zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie
Lost zichzelf op ...
Het is hier 20 graden en zonnig, bij jou niet ?quote:
Moet het wel een beetje snel gaan, anders heb je er ook nog hoge kosten aanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel heel erg handig, zie je straks aan de huidkanker wie er allemaal kwekgek zijn.
Voor het oplossen werkt een zuuroplossing of iets wel snellerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie
Lost zichzelf op ...
Eigen schuld met je gevreetquote:
Lijken me mensen met weinig fiducie in de reguliere gezondheidszorg, dat zijn van die types die denken bultjes weg te kunnen dansen met een kopje yakpoepthee in de hand.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje snel gaan, anders heb je er ook nog hoge kosten aan
Tenzij die mensen zich niet laten behandelen ...
Wij hebben vandaag toevallig 2 mensen de deur uitgezet en de aannemer gebeld. Slechte afwerking en dan ook nog doen alsof het normaal isquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met sommige dingen heb ik ook wel moeite. Je betaalt vaak al de hoofdprijs en dan is de afwerking niet perfect. Bij mijn keuken heb ik een kerel naar huis gestuurd omdat hij er echt een puinhoop van maakte (letterlijk).
Is dat nou Zwitserse kwaliteit?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag toevallig 2 mensen de deur uitgezet en de aannemer gebeld. Slechte afwerking en dan ook nog doen alsof het normaal is
18 en best harde wind dus voelt eerder als 14 ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier 20 graden en zonnig, bij jou niet ?
Ja, maar dat valt zo op gelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het oplossen werkt een zuuroplossing of iets wel sneller
Het waait hier ook hardquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
18 en best harde wind dus voelt eerder als 14 ofzo.
Vliegende cavia hihiquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het waait hier ook hard
Alle caafs waaien bijna van de oprit af
Als je het goed doet zie je er niks meer vanquote:
[quote]quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijken me mensen met weinig fiducie in de reguliere gezondheidszorg, dat zijn van die types die denken bultjes weg te kunnen dansen met een kopje yakpoepthee in de hand.
Vet afval vreten lost geen problemen op, aan de andere kant, komkommer en een appeltje ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke kilometer al gewandeld, friettent tegengekomen. Wacht nu op een Mexicano en een sitostick
Waterstofbommen daarentegenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet afval vreten lost geen problemen op, aan de andere kant, komkommer en een appeltje ook niet.
Dus ik kan veilig aan de wandel?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Ben bij een live concert dus niemand hoort ze
1 hele kilometer?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke kilometer al gewandeld, friettent tegengekomen. Wacht nu op een Mexicano en een sitostick
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Ben bij een live concert dus niemand hoort ze
quote:
Onbegrijpelijk af en toe. Alsof ze dat thuis ook zo doen en het dan best vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag toevallig 2 mensen de deur uitgezet en de aannemer gebeld. Slechte afwerking en dan ook nog doen alsof het normaal is
Wordt je inderdaad niet slanker van met een kilometertje lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft je baas niet genoeg centjes om zo'n timmermannetje doodsbang te krijgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo heeft mijn baas nu issues met een uitbouw omdat de kozijnen ineens niet geplaatst kunnen worden. Even 3 maanden verschoven. Zegt die kerel dag ze het wel dicht kunnen timmeren tot die tijd.
Bouwbedrijven zijn grotere boeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je baas niet genoeg centjes om zo'n timmermannetje doodsbang te krijgen?
Mwaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bouwbedrijven zijn grotere boeven.
Tadaaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm ziet er niet echt smakelijk uit zou daar geen kilometer voor lopenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tadaa![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is 2,72 km geworden. Nu weer thuis en in het zonnetje
nee kan op 200 meter ook wel maar de stappenteller hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ziet er niet echt smakelijk uit zou daar geen kilometer voor lopen
Je hebt ze niet vast in je telefoon staan? Of heb je nog een ouderwetse toetstelefoon met vaste aansluiting??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Hier in de buurt wonen iets van drie aannemers en die zijn miljonair geworden van alle verbouwingen en klussen van mijn familie, voordat ik het telefoonnummer intoets staan die al bezweet en hijgend op de stoep.
draaitelefoonquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt ze niet vast in je telefoon staan? Of heb je nog een ouderwetse toetstelefoon met vaste aansluiting??
Waarom is het tellen van stappen zo belangrijk, tenzij je wederhelft wilt weten waarom deze niet voor deez gebruikt worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 Professor US "Stappenteller autisme is voor willoze zwakkelingen en slaven zonder ruggegraat"
Klopt 100 procent deze boude uitspraak.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 Professor US "Stappenteller autisme is voor willoze zwakkelingen en slaven zonder ruggegraat"
Huh?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
tenzij je wederhelft wilt weten waarom deze niet voor deez gebruikt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Het stilt je obsessieve compulsieve dwangstoornis, meer niet hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh?![]()
Omdat het mij een goed gevoel geeft
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon elke dag 10.000 stappen maken
hoeveel cm is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind stappentellers maar iets vreemds, het geeft iets anders een reden om te kijken of jij wel opgelet hebt, no offence..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh?![]()
Omdat het mij een goed gevoel geeft
Ik doe niet aan stappen tellen, zou daar gek van wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo mag jij het noemen hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het stilt je obsessieve compulsieve dwangstoornis, meer niet hoor.
Is wel meer dan dat, ik heb een smatwatch dus kan er ook op klok kijken weer zien etcquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind stappentellers maar iets vreemds, het geeft iets anders een reden om te kijken of jij wel opgelet hebt, nof offence..
Jij praat raar. Maar goed, ook dat is primaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind stappentellers maar iets vreemds, het geeft iets anders een reden om te kijken of jij wel opgelet hebt, no offence..
Dat kan, ik vind wel geinig om te zien hoeveel stappen ik die dag gedaan heb..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stappen tellen, zou daar gek van worden
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:14 schreef Karzai het volgende:
Achterlijk gedoe, vervolgens naar de friettent gaan gaan voor een mexicano en een berenhap,
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:14 schreef Karzai het volgende:
Achterlijk gedoe, vervolgens naar de friettent gaan voor een mexicano en een berenhap,
ach ik zie het aan mijn lichaam de weegschaal en hoe ik mij voelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind wel geinig om te zien hoeveel stappen ik die dag gedaan heb..
Zeg maar een excuus om er voor te zorgen dat je iig kunt vertellen hoeveel stappen je gezet hebt, en daarna meteen te kunnen zeggen dat je even naar de auto moet rennen omdat het over 10 minuten gaat regenen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel meer dan dat, ik heb een smatwatch dus kan er ook op klok kijken weer zien etc
Op de weegschaal sta ik bijna nooit..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach ik zie het aan mijn lichaam de weegschaal en hoe ik mij voel
Vandaag 19.257 stappen gezet. Ik vind het mooi geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetjes van de vloer en beentjes omhoog!Zonder wrijving geen glans
ik beweeg op werk mn armen teveel tov lopen, dus meeste stappentellers raken dan van slagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stappen tellen, zou daar gek van worden
Nee, "kon je het vinden?" vragen aan iemand die voor je neus staat, Dat komt snugger overquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren ook een sollicitant,
Kon je het vinden?
Ja was maar 1685 stappen vanaf het station.
Ok next
Idem. Eigenlijk geen idee of ik er nog wel een heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op de weegschaal sta ik bijna nooit..
ik moet em vaker gebruiken... gewoon om een beter oogje in het zeil te houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op de weegschaal sta ik bijna nooit..
Kan toch zijn dat hij dagenlang als een oebiedoebie heeft lopen zoeken, zo zag hij er wel uit namelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, "kon je het vinden?" vragen aan iemand die voor je neus staat, Dat komt snugger over![]()
Dat zijn er nogal wat, dan loop je ook wel veel op je werk..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag 19.257 stappen gezet. Ik vind het mooi geweest.
Voetjes van de vloer en beentjes omhoog!
Heb er wel een, maar schrik dan van het getal..en dat is niet goed..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Idem. Eigenlijk geen idee of ik er nog wel een heb.
Té vaak is ook niet goed, sowieso wel een vaste dag en tijd..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet em vaker gebruiken... gewoon om een beter oogje in het zeil te houden
Ding op stone instellen, dan is het een lager getalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb er wel een, maar schrik dan van het getal..en dat is niet goed..
Kan vast niet met mijn weegschaalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ding op stone instellen, dan is het een lager getal
Stappentellers zijn contraproductief in werksituaties,als ze productief geweest zouden zijn, zou er in elke werkschoen GPS zitten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, dan loop je ook wel veel op je werk..
Jammer dan...quote:
Elke dag zit ik ruim boven de 10K. Zelfs in het weekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, dan loop je ook wel veel op je werk..
Dan moet je wel elke keer dezelfde werkschoenen dragenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stappentellers zijn contraproductief in werksituaties,als ze productief geweest zouden zijn, zou er in elke werkschoen GPS zitten.
Netjes hoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Elke dag zit ik ruim boven de 10K. Zelfs in het weekend.
10140 tot nu toe vandaag. nog 200 voor mijn dageljks doel op mijn horloge.. Niet dat ik daar waarde aan hecht, maar het staat wel op mijn Garminquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Met mosterd erbij?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:24 schreef Fogel het volgende:
Morgen ga ik bitterballen eten tot ik misselijk ben
Omdat het kan!
Mosterd en/of mayo, misschien zelfs curry. Dat zie ik morgen wel weer.quote:
Oh met curry nooit erbij gegeten.. meestal wel mosterd grove mosterd is nog lekkerderquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mosterd en/of mayo, misschien zelfs curry. Dat zie ik morgen wel weer.
Met biermosterd is nog lekkerderderder!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh met curry nooit erbij gegeten.. meestal wel mosterd grove mosterd is nog lekkerder
Ik kom ws niet eens tot de helft, maar de nieuwe heup en de fysio zullen het ook niet fijn vinden als ik over die helft heen ga.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
10140 tot nu toe vandaag. nog 200 voor mijn dageljks doel op mijn horloge.. Niet dat ik daar waarde aan hecht, maar het staat wel op mijn Garmin
Goed idee.. een leuke tripje om bitterballen te gaan etenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met biermosterd is nog lekkerderderder!
Kom je mee bitterballen eten dan?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan ook heel veel op een beetje
Uitsloverquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Elke dag zit ik ruim boven de 10K. Zelfs in het weekend.
Dus je doet ook mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Begint hier steeds meer een rariteiten chat te worden
Zoals welke dingen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Gohquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja toch? Vond het wel weer een keer nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee.. een leuke tripje om bitterballen te gaan eten
Oh, past hier prima dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken jou niet maar je lult al helemaal of je een continu delirium hebt.
Als je zes maanden thuis zit en de arbodienst het niet eens de moeite vind om contact met je op te nemen omdat heupoperatie, waarom niet delirium?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken jou niet maar je lult al helemaal of je een continu delirium hebt.
Vind die dingen alleen niet lekkerquote:
wordt wel een beetje een self fulfilling prophecy zo natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind die dingen alleen niet lekker..
Gelukkig maar dat dat mag
Kinderkankerstick.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg bij Kika altijd associaties met kinderk* ziekte...![]()
![]()
Echt niet, lust jij wel elke frituursnack dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee dat mag dan weer niet
![]()
Je MOET ze lekker vinden. Je mag ze wel kikastick noemen
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt niet, lust jij wel elke frituursnack dan?
Bitterballen niet, dat vind hij een omhooggevallen snackquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Al die Vega en vegan varianten iigquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?
Frikandel XXL en de viandel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
De meeste wel. Behalve patat natuurlijk maar dat telt ook helemaal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgensmij geen die ook nog gebleven zijn, alhoewel ik de ribster behoorlijk mis.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterballen niet, dat vind hij een omhooggevallen snack
Viandellen zijn sws 30 jaar oud...Denk wel 40quote:
Oh hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Viandellen zijn sws 30 jaar oud...Denk wel 40
Bocado heeft ook niet lang geduurd geloof ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij geen die ook nog gebleven zijn, alhoewel ik de ribster behoorlijk mis.
Viandel, xxl frikandelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Viandel is dus niet nieuw schijnbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viandel, xxl frikandelVerder weet ik t zo niet 123
Lees het ja, lopen wij even achter de feiten aanquote:
ja die teriyaki bites en zo. Wat een kolderquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Mora heeft dan wel weer nieuwe snackjes
Mora sowieso beste snacks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Mora heeft dan wel weer nieuwe snackjes
Ruim 30 jaar dus...quote:Mora gaat in 1987 de uitdaging aan. Het resultaat is de Viandel®, een snack van zacht, kruidig vlees in een extra knapperig jasje. Meteen na de introductie is de Viandel® een groot succes. Tegenwoordig is de Viandel® niet meer weg te denken, maar het is wel een snack die Mora heeft bedacht.
Mijn vriend had laatst die kaas ui ringen, ik had hoge verwachtingen maar was teleurgesteld.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die teriyaki bites en zo. Wat een kolder
JODEKOEKEN NEGERZOENEN KINDERKOPJES BORSTBOLLENquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja, en dat ze zigeunersaus nu zoete paprika saus noemen, terwijl het het zelfde recept is.
En dan open maken en er mayo in smerenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:52 schreef Ama het volgende:
Liever een kroket als ik moet kiezen tussen bitterballen of kroketten.
kampbewoners kun je toch altijd kleineren?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JODEKOEKEN NEGERZOENEN KINDERKOPJES BORSTBOLLEN
Ik ben net zo oud als de viandel.quote:
Och, vegans mogen ook snacks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Fogel het volgende:
Vegan dingen mogen ze houden, je bent niet voor gezond eten bij een snackbar
Viandel bestaat al langer dan 20 jaar
Frikandel XXL is gewoon een extra grote frikandel of smaakt ie ook anders?
Kan ookquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Of gewoon dippen in een viesdikke klodder mayo.
Wat je vroeger in posts deed, doe je nu in stappen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Italian style Risotto bites & Vegetarische Kipfingers, Cheese Onion bitesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die teriyaki bites en zo. Wat een kolder
Tuurlijk, maar in plantaardig vet/olie gebakken worden is al meer dan vegan genoeg voor mijn snacksquote:
Ik had er Duitse mayo bij. Gaf het toch een exotisch tintje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
Ik had vanavond mayo en ketchup bij m'n patatjes.
die risotto bites zijn helemaal jammer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Italian style Risotto bites & Vegetarische Kipfingers, Cheese Onion bites
Wil ik nog wel proberen
Waar zijn de uitjes dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
Ik had vanavond mayo en ketchup bij m'n patatjes.
Duitse mayo ❤️quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er Duitse mayo bij. Gaf het toch een exotisch tintje.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er Duitse mayo bij. Gaf het toch een exotisch tintje.
Hejje geen last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar die kunnen ze toch ook in eigen olie frituren?
Zelfs toen ik die posts deed was ik al zo actief met stappen zetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je vroeger in posts deed, doe je nu in stappen?
Picsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo sta ik nu in mijn huiskamer te dansen
Video!quote:
Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.quote:
Hoe combineerde je al die activiteit in één dag?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs toen ik die posts deed was ik al zo actief met stappen zetten.
Gewoon mijn botje aanzetten op FOK!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe combineerde je al die activiteit in één dag?
Toen had je er toch nog steeds geen last van? Of werd je delletje duurder?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.
en nog een derde voor halal zeker??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
@:muskusboktor ben je nu in Hongarije?
Hoezo kreeg jij hem er niet af danquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er sprong een hond op de scooter. Wilde er niet afdus beetje mee gereden in de hoop dat die zou gaan maar nee:p. Taxichauffeur heeft em er af gekregen:p
Pics van hond misschien??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er sprong een hond op de scooter. Wilde er niet afdus beetje mee gereden in de hoop dat die zou gaan maar nee:p. Taxichauffeur heeft em er af gekregen:p
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Daar heb je je doner tenten toch voor?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en nog een derde voor halal zeker??![]()
Was middelgroot merkloos modelletje. Soms nemen toeristen ze dan mee met gevolg dat die hond in een ander territorium terecht komt en in gevechten raakt.quote:
Ik had geen zin om ui te snijdenquote:
Laat iemand het voor je doenquote:
M'n kind zat een spelletje te doen en zo fijn snijdt hij de ui niet. Plus hij gaat dan zeuren over traanogen enzoquote:
Alsof er in jouw kipcorn überhaupt iets van vlees zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor een uitje hoef je alleen maar de deur open te doen.
Oefening baart kunst! Traanogen wennen ook. Dus hopquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n kind zat een spelletje te doen en zo fijn snijdt hij de ui niet. Plus hij gaat dan zeuren over traanogen enzo
ze vlucht zondag al voor de mooners party van maandagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al bijna weer naar NL of niet??
Als het niet zo zou zijn, zou je er niet zo hilarisch op reageren,toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alsof er in jouw kipcorn überhaupt iets van vlees zit.
Oké, misschien interpreteer ik je post niet goed, maar het lijkt alsof je niet tegen een grapje kan, maar dan maar even serieus. Ik vind het altijd zo bijzonder die onverdraagzaamheid over vegetarische snacks. Daarom reageer ik erop. Ik heb er zelf trouwens helemaal geen problemen mee dat mijn vegetarische kroket samen met een vleeskroket in de olie ligt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het niet zo zou zijn, zou je er niet zo hilarisch op reageren,toch?
Snijden kan die gelukkig al. Zonder in z'n vingers te snijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oefening baart kunst! Traanogen wennen ook. Dus hop
half uurtje voor je 'm snijdt in de vriezer douwen. dan valt er niks te jankenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n kind zat een spelletje te doen en zo fijn snijdt hij de ui niet. Plus hij gaat dan zeuren over traanogen enzo
Leert hij het maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n kind in de vriezer pastquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
half uurtje voor je 'm snijdt in de vriezer douwen. dan valt er niks te janken
dan snijd je die ook eerst in stukjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n kind in de vriezer past
Kom jij het maar doenquote:
Wat fijn voor jequote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
Ik had een heel leuk app gesprek met @:dud0r
onderwater snijden, valt er ook niks te jankenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
half uurtje voor je 'm snijdt in de vriezer douwen. dan valt er niks te janken
copainquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
Ik had een heel leuk app gesprek met @:dud0r
Apartquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
onderwater snijden, valt er ook niks te janken
correctquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
onderwater snijden, valt er ook niks te janken
Forum Opties | |
---|---|