Duitse mayo ❤️quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er Duitse mayo bij. Gaf het toch een exotisch tintje.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er Duitse mayo bij. Gaf het toch een exotisch tintje.
Hejje geen last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar die kunnen ze toch ook in eigen olie frituren?
Zelfs toen ik die posts deed was ik al zo actief met stappen zetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je vroeger in posts deed, doe je nu in stappen?
Picsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo sta ik nu in mijn huiskamer te dansen
Video!quote:
Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.quote:
Hoe combineerde je al die activiteit in één dag?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs toen ik die posts deed was ik al zo actief met stappen zetten.
Gewoon mijn botje aanzetten op FOK!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe combineerde je al die activiteit in één dag?
Toen had je er toch nog steeds geen last van? Of werd je delletje duurder?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.
en nog een derde voor halal zeker??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
@:muskusboktor ben je nu in Hongarije?
Hoezo kreeg jij hem er niet af danquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er sprong een hond op de scooter. Wilde er niet afdus beetje mee gereden in de hoop dat die zou gaan maar nee:p. Taxichauffeur heeft em er af gekregen:p
Pics van hond misschien??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er sprong een hond op de scooter. Wilde er niet afdus beetje mee gereden in de hoop dat die zou gaan maar nee:p. Taxichauffeur heeft em er af gekregen:p
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Daar heb je je doner tenten toch voor?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en nog een derde voor halal zeker??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |