Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.quote:
Hoe combineerde je al die activiteit in één dag?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs toen ik die posts deed was ik al zo actief met stappen zetten.
Gewoon mijn botje aanzetten op FOK!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe combineerde je al die activiteit in één dag?
Toen had je er toch nog steeds geen last van? Of werd je delletje duurder?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.
en nog een derde voor halal zeker??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen last van Vegan, totdat mijn frituurder daar een aparte friteuse/bakplaat voor moet aanschaffen omdat vegans er niet opzitten te rekenen dat hun vegaburger/kroket niet in de buurt van mijn warm vlees/kipcorn mag komen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
@:muskusboktor ben je nu in Hongarije?
Hoezo kreeg jij hem er niet af danquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er sprong een hond op de scooter. Wilde er niet afdus beetje mee gereden in de hoop dat die zou gaan maar nee:p. Taxichauffeur heeft em er af gekregen:p
Pics van hond misschien??quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Er sprong een hond op de scooter. Wilde er niet afdus beetje mee gereden in de hoop dat die zou gaan maar nee:p. Taxichauffeur heeft em er af gekregen:p
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
Daar heb je je doner tenten toch voor?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en nog een derde voor halal zeker??![]()
Was middelgroot merkloos modelletje. Soms nemen toeristen ze dan mee met gevolg dat die hond in een ander territorium terecht komt en in gevechten raakt.quote:
Ik had geen zin om ui te snijdenquote:
Laat iemand het voor je doenquote:
M'n kind zat een spelletje te doen en zo fijn snijdt hij de ui niet. Plus hij gaat dan zeuren over traanogen enzoquote:
Alsof er in jouw kipcorn überhaupt iets van vlees zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor een uitje hoef je alleen maar de deur open te doen.
Oefening baart kunst! Traanogen wennen ook. Dus hopquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n kind zat een spelletje te doen en zo fijn snijdt hij de ui niet. Plus hij gaat dan zeuren over traanogen enzo
ze vlucht zondag al voor de mooners party van maandagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Al bijna weer naar NL of niet??
Als het niet zo zou zijn, zou je er niet zo hilarisch op reageren,toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alsof er in jouw kipcorn überhaupt iets van vlees zit.
Oké, misschien interpreteer ik je post niet goed, maar het lijkt alsof je niet tegen een grapje kan, maar dan maar even serieus. Ik vind het altijd zo bijzonder die onverdraagzaamheid over vegetarische snacks. Daarom reageer ik erop. Ik heb er zelf trouwens helemaal geen problemen mee dat mijn vegetarische kroket samen met een vleeskroket in de olie ligt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het niet zo zou zijn, zou je er niet zo hilarisch op reageren,toch?
Snijden kan die gelukkig al. Zonder in z'n vingers te snijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oefening baart kunst! Traanogen wennen ook. Dus hop
half uurtje voor je 'm snijdt in de vriezer douwen. dan valt er niks te jankenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n kind zat een spelletje te doen en zo fijn snijdt hij de ui niet. Plus hij gaat dan zeuren over traanogen enzo
Leert hij het maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n kind in de vriezer pastquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
half uurtje voor je 'm snijdt in de vriezer douwen. dan valt er niks te janken
dan snijd je die ook eerst in stukjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk niet dat m'n kind in de vriezer past
Kom jij het maar doenquote:
Wat fijn voor jequote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
Ik had een heel leuk app gesprek met @:dud0r
onderwater snijden, valt er ook niks te jankenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
half uurtje voor je 'm snijdt in de vriezer douwen. dan valt er niks te janken
copainquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:37 schreef Haags het volgende:
Ik had een heel leuk app gesprek met @:dud0r
Apartquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
onderwater snijden, valt er ook niks te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |