SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Had laatst een mereltje die tegen de ruit aan vloog. Toen ik ging kijken begon die allemaal te piepen en doen en toen ik dichterbij kwam vloog die een beetje gammel weg en ging die in het hek zitten met de kop naar het hek toe. Even later was die wel weg, dus denk dat die even moest bijkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar niet weer een dooie meeuw voor de deur heb.
Nee dit is een ander plaatje dan eerstquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:17 schreef Ama het volgende:
Oh misschien is het wel gewoon 2x dezelfde zie ik nu.
eten die Thaise mensen wel opquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
In mijn flat zijn veel mensen met honden
dat is de echte reden dat jij daar naartoe gaat...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat het morgen druk zal zijn op het eiland. Maandag is fullmoon party. Geloof nu al drukker
Nee die kittens.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is een ander plaatje dan eerst
Ja daarom ga k zondag al weg :pquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de echte reden dat jij daar naartoe gaat...
[ afbeelding ]
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
Werd toen ik net weg begon te dommelen gebeld dus nu maar weer eten bij mijn favo italiaan
Lekker hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese met extra parmazan natuurlijk 😀
nomnomquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Spaghetti bolognese met extra parmazan natuurlijk 😀
Zou ik ook moeten doen hier. Jammer dat ik nog op m'n werk zit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:08 schreef Karzai het volgende:
Trek een biertje open en ik heb nog wat hapjes over van gister
Boks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen hier. Jammer dat ik nog op m'n werk zit.
Dat klinkt als pastaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ferritinegehalte is te laag
Ik ga zo halen, laatste weekend chocolade-aardbei-kraampje.quote:
Dus vanaf nu ga je enkel nog maar in losse woordjes reageren als een soort haags?quote:
Vanavond pasta eten dusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig pasta in mijn beenmerg
Mail van vandaagquote:In juli gaat je internetsnelheid omhoog.
Internet waar je op kunt rekenen
Videobellen, gamen, shoppen en streamen. Ja, ook dit jaar zijn we weer meer online. We hebben goed nieuws. Je internetsnelheid gaat binnenkort omhoog van 75 naar 100 Mbit/s download en van 10 naar 20 Mbit/s upload. En het mooie is: je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Ziggoquote:Per 1 juli 2022 veranderen de tarieven. In de Nederlandse economie stijgen de kosten enorm en dat beīnvloedt ook onze kosten. Verder passen we een paar punten in de Algemene Voorwaarden aan.
Dit verandert voor u
Voor uw abonnement betaalt u per maand 2,50 meer.
Vanavond dus een complete rijsttafel wegwerkenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te weinig pasta in mijn beenmerg
nee, ik blijf rustig wachten op de zoemerquote:
Zo kinderachtig zal ik hopelijk nooit wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus vanaf nu ga je enkel nog maar in losse woordjes reageren als een soort haags?
Hey, jíj hoeft er inderdaad niets voor te doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Mail van Zoggi een maandje geleden:
[..]
Mail van vandaag
[..]
Ziggo![]()
![]()
Behalve te zorgen dat er weer 2,5 euro extra klaarstaat voor hun incassoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jíj hoeft er inderdaad niets voor te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |