Nou moet toch naar mijn werk, ben geen ambtenaarquote:
Niet eens een meerkoet? @Moloquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn alle vogels suīcidaal vandaagEerst een fazant die de weg al was overgestoken maar toch plots beslist weer terug te lopen, daarna een roedel kauwen op de snelwegoprit die pas op het allerlaatste moment besloten weg te vliegen en vervolgens nog een paar eenden die opeens vanachter een boom vandaan de weg op sprongen. Heb ze geloof ik wel allemaal gemist
Het is vandaag fladderdag de dertiende.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn alle vogels suīcidaal vandaagEerst een fazant die de weg al was overgestoken maar toch plots beslist weer terug te lopen, daarna een roedel kauwen op de snelwegoprit die pas op het allerlaatste moment besloten weg te vliegen en vervolgens nog een paar eenden die opeens vanachter een boom vandaan de weg op sprongen. Heb ze geloof ik wel allemaal gemist
Zullen binnenkort ook wel kamikaze de weg op schieten als de verse kuikens een beetje kunnen lopenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou moet toch naar mijn werk, ben geen ambtenaar
Ze zijn zo lekker onhandig ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen binnenkort ook wel kamikaze de weg op schieten als de verse kuikens een beetje kunnen lopen
pakken ze dan je lunch af?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruik meeuw vaak als werkwoord "loop toch eens niet zo te meeuwen joh"
Ik zag gisteren een losse kop van iets op de stoep liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
SPOILER: let op, schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een losse kop van iets op de stoep liggenGeen idee hoe dat nou weer kwam.
👀SPOILER: let op, schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor hond zou het worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:06 schreef Karzai het volgende:
Lange wandeling gemaakt, veel leuke dames gezien. Misschien toch maar een hond nemen om daarmee in contact te komen
Ben je niet teveel van huis?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Middelgroot hondje, mijn zus had een leuke hond waar ik weleens oppaste en uitliet
Dat klinkt heel gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:04 schreef Karzai het volgende:
Ik moet vast mijn begrafenis gaan regelen volgens microsoft
Rattenkooi "schoonmaken". Valt alleen weinig schoon te maken.quote:
[..]
Ik zag gisteren een losse kop van iets op de stoep liggenGeen idee hoe dat nou weer kwam.
Een kat misschien.SPOILER: let op, schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
[..]
Oh bahSPOILER: let op, schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ga geen hond nemen, ben je gek. ben de hele dag niet thuis ook, woon drie hoog achter midden in de stadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |