SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die plastic zakjes bij groente en fruit waren weg. Nu kom ik niet elke week bij de AH dus misschien stond er van de week een bordje van "ze gaan weg". Heb thuis wel van die herbruikbare dingen liggen maar had ze gisteren dus niet bij me.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:49 schreef mschol het volgende: [..] ze lopen al weet ik hoe lang te roepen dat de zakjes eruit gaan of doel jij echt op de tasjes bij de kassa? die laatste zal in het kader van minder weggooi plastic regelgeving vanuit EU nu alvast uit het zicht gehaald worden? ik zie eerlijkgezegd geen probleem erin, zolang het er wel maar wen mogelijkheid is een tasje te krijgen (desnoods zon katoenen)
Vorig jaar ofzo stond er hier toen zo'n grote bak met die herbruikbare dingen die je gratis mocht meenemen toen ze daar voor de eerste keer mee kwamen dat ze weggingen. Maar heb eigenlijk altijd of voorgesneden groente of dingen die niet in een zakje hoeven als paprika, courgette, rode ui, bananen, mango etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die plastic zakjes bij groente en fruit waren weg. Nu kom ik niet elke week bij de AH dus misschien stond er van de week een bordje van "ze gaan weg". Heb thuis wel van die herbruikbare dingen liggen maar had ze gisteren dus niet bij me.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
@:tt dat filmpje is echt superhilarisch
Deze blijft gewoon goed.quote:
Oh ja, die herbruikbare dingen die ik thuis heb en nog nooit mee heb genomen naar de supermarktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die plastic zakjes bij groente en fruit waren weg. Nu kom ik niet elke week bij de AH dus misschien stond er van de week een bordje van "ze gaan weg". Heb thuis wel van die herbruikbare dingen liggen maar had ze gisteren dus niet bij me.
Ja, dat dus. Denk dat het laatste wat een zakje nodig had, wat tomaten waren?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo stond er hier toen zo'n grote bak met die herbruikbare dingen die je gratis mocht meenemen toen ze daar voor de eerste keer mee kwamen dat ze weggingen. Maar heb eigenlijk altijd of voorgesneden groente of dingen die niet in een zakje hoeven als paprika, courgette, rode ui, bananen, mango etc.
Ik had gister witlof nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Denk dat het laatste wat een zakje nodig had, wat tomaten waren?
Nou ja als ik het zelf had gedaan had ik nog met een paar flaws kunnen leven denk ik, ondanks dat ik super kritisch ben naar mezelf. Maar nu ik het uitbesteed heb verwacht ik dat het perfect gedaan wordt en dat is blijkbaar niet zoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komt goed
Op zich is het dan goed dat je veel hebt uitbesteed.
Omdat ik echt alles zelf gedaan heb (en fucking kritisch ben naar mezelf) viel elke 'flaw' mij op ipv het totaalplaatje.
Dat zeiden de caafs ook vannacht.quote:
Die hebben we ook meestal per zoveel verpakt.quote:
Ik heb daarvoor m'n venusvliegenval.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:44 schreef Karzai het volgende:
Keertje wat overrijp fruit gekocht bij die kraam toen had ik binnen een week tientallen fruitvliegjes in de keuken
Geprobeerd om deze op ecologische wijze te bestrijden met een bakje azijn en afwasmiddel, maar dat werkte niet
toen maar een spuitbus met gif gekocht
Maar zonnebrandcrčme, dát is pas gevaarlijk!quote:Ook in België keert een groep zich tegen zonnebrandcrčme. Maar huidkanker is er de snelst toenemende vorm van kanker en een op de vijf Belgen krijgt het voordat ze 75 zijn, zegt dermatoloog Thomas Maselis in De Morgen. "De reden? Zonnebrand eind vorige eeuw, toen reizen naar het zuiden goedkoper werd en ouders hun kinderen in de volle zon in een zwembadje zetten. Die generatie krijgt nu huidkanker."
Je kunt die vliegjes ook opzuigen met de stofzuiger, dat is wat milieuvriendelijker en makkelijkerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:44 schreef Karzai het volgende:
Keertje wat overrijp fruit gekocht bij die kraam toen had ik binnen een week tientallen fruitvliegjes in de keuken
Geprobeerd om deze op ecologische wijze te bestrijden met een bakje azijn en afwasmiddel, maar dat werkte niet
toen maar een spuitbus met gif gekocht
#Faalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor m'n venusvliegenval.
Al ving die de laatste tijd vooral zichzelf.
Ja, vooral m'n eigen schuld ook hoor, ik had z'n oude bekjes niet zo bijgehouden, dus het was een beetje vol allemaal.quote:
Met sommige dingen heb ik ook wel moeite. Je betaalt vaak al de hoofdprijs en dan is de afwerking niet perfect. Bij mijn keuken heb ik een kerel naar huis gestuurd omdat hij er echt een puinhoop van maakte (letterlijk).quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als ik het zelf had gedaan had ik nog met een paar flaws kunnen leven denk ik, ondanks dat ik super kritisch ben naar mezelf. Maar nu ik het uitbesteed heb verwacht ik dat het perfect gedaan wordt en dat is blijkbaar niet zo
nee, ik zou voor een andere kleur gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Instagram z'n algoritme is niet lekker, dit ga ik toch niet aantrekken.
[ afbeelding ]
Kan alles eruit vallen, maar dan in het roze.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik zou voor een andere kleur gaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan alles eruit vallen, maar dan in het roze.
Wel je kleurquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Betere bescherming misschien?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar wat is het praktisch nut van een tanktop in UV-werend materiaal?
Jij gaat ook achter een lantarenpaal zitten voor de schaduw?quote:
Het heeft amper stof.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Snif snifquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:57 schreef Ama het volgende:
Hele nacht geen stroom gehad schijnbaar. Thuis koelkast inhoud maar even checken.
Ai. Hopelijk valt het mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:57 schreef Ama het volgende:
Hele nacht geen stroom gehad schijnbaar. Thuis koelkast inhoud maar even checken.
Ik vreet 'm daarom het liefst zoveel mogelijk leeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben daar ook altijd bang voor als ik op vakantie ga... dat er dan stroomstoring is geweest en ik dan alles stinkend en wel kan weggooien![]()
Lekkere thuiskomer
cookies verwijderd?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik bijna overal uitgelogd op de pc.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gelderlander.(...)%2Fl.facebook.com%2F
Dan verkleurt het ook niet zo snel toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar wat is het praktisch nut van een tanktop in UV-werend materiaal?
Het stond onder de wandelwear.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan verkleurt het ook niet zo snel toch?
oh.. dan kan ik beter niet naar buiten gaan..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goeiemorgen vrijdag de dertiende.
Darwinaward gaat al niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Zal morgenochtend zoiets eens aantrekken door de tokkiewijk hier. Kujjelachejongequote:
Filmpje ook gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Verstandigquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Filmpje ook gekeken![]()
Ik was er niet vanaf gesprongen in ieder geval.
Je koopt het niet?quote:
Ze twijfelt wel denk ik.quote:
Jij durftquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:50 schreef Ama het volgende:
Ik ben vreemdgegaan, ik heb broodjes op de markt gekocht.
Ze is opzettelijk vroeg naar de markt gegaan zodat niemand haar zag.quote:
Het filmpje heb ik zelfs niet gekeken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Filmpje ook gekeken![]()
Capuchon op. Helemaal weggedoken in haar hoodie. Geld sneaky overhandigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is opzettelijk vroeg naar de markt gegaan zodat niemand haar zag.
Meteen vrienden voor het leven gemaakt zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:02 schreef Ama het volgende:
Heb ook gezegd dat ze misschien niet een hele dierentuin aan dieren moet nemen als 20 euro al teveel is. Ik betaal het wel zelf en geen probleem maar als ze netjes was betaalde ze mee.
Haha echt he.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen vrienden voor het leven gemaakt zeker.
Durf niet te kijken.quote:
Ah toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Durf niet te kijken.Kijk thuis wel. Ze gaat toch niet meebetalen.
ik ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Filmpje ook gekeken![]()
Nou het is toch niet zo dat je er 3 maanden BOVAG garantie op krijgt of zo? Het zijn nou jouw ratjes en als ze stuk zijn moet jij zorgen dat ze gemaakt wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:02 schreef Ama het volgende:
Heb ook gezegd dat ze misschien niet een hele dierentuin aan dieren moet nemen als 20 euro al teveel is. Ik betaal het wel zelf en geen probleem maar als ze netjes was betaalde ze mee.
De Rattenvanger van Emmelenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Ama maakt geen vrienden, eerst de buurvrouw nu het rattenvrouwtje
Ja maar zeikbedelen is zo leuheuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is toch niet zo dat je er 3 maanden BOVAG garantie op krijgt of zo? Het zijn nou jouw ratjes en als ze stuk zijn moet jij zorgen dat ze gemaakt worden
Als je ze bij de dierenwinkel haalt krijg je er garantie opquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is toch niet zo dat je er 3 maanden BOVAG garantie op krijgt of zo? Het zijn nou jouw ratjes en als ze stuk zijn moet jij zorgen dat ze gemaakt worden
Echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ze bij de dierenwinkel haalt krijg je er garantie op
klopt. Maar ik vind garantie op levende dingen altijd discutabelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je niet eens aan het werk ouwe schooier? Die chorizootjes en toastjes franse kaas financieren zichzelf niet heaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef Karzai het volgende:
moet de badkamer en de plee poetsen, niet zo'n zin in
Tis lekker weer,, de was zit erin, bed afgehaald, ontbeten, eerst even een wandelingetje maken
Hogedrukspuit erop zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef Karzai het volgende:
moet de badkamer en de plee poetsen, niet zo'n zin in
Tis lekker weer,, de was zit erin, bed afgehaald, ontbeten, eerst even een wandelingetje maken
Krijg je een nieuw exemplaar als-ie het niet goed doet?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders konden hun hond omruilen bij broodfokkerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je een nieuw exemplaar als-ie het niet goed doet?
dat soort mensen mogen ze opsluiten en dingen mee doen die hier niet beschreven dienen te wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders konden hun hond omruilen bij broodfokker
Dat heeft ook even wat verhitte discussies opgeleverd hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort mensen mogen ze opsluiten en dingen mee doen die hier niet beschreven dienen te worden
Boeiend die vrouw hoef ik niet weer te zien. En met de buurvrouw is het uitgepraat, ze doet haar honden niet meer vroeg in de tuin.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Ama maakt geen vrienden, eerst de buurvrouw nu het rattenvrouwtje
wat praat je toch weer domquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon geen huisdieren aanschaffen als je ze niet tien keer over de kop kunt betalen, doe je dat toch, ballen of tieten verwijderen wegens dierenmishandeling.
less is morequote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet eens aan het werk ouwe schooier? Die chorizootjes en toastjes franse kaas financieren zichzelf niet hea
Mwah, hier heeft 'ie in de basis een punt, een goed spaarpotje voor medische kosten of dit verzekerd hebben is gewoon verstandig met beestjes.quote:
Yaaaay, religekkies.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Las gisteren verhaal over een vrouw die als kind was geadopteerd door een zwakzinnig stel, met hulp van de kerk. Die mensen waren niet in staat om goed voor haar te zorgen en adoptiemoederlief prentte het meisje dagelijks in dat ze het geld niet waard was.![]()
En de ouderlingen van de kerk vonden dat het meisje maar harder haar best moest doen
Keer documentaire gezien van een jonge vrouw die vanaf haar vijfde al voor haar zwakzinnige ouders moest zorgen, knap mens maar die had het zo gehad met alles dat ze op haar 26e zelfmoord heeft gepleegd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Las gisteren verhaal over een vrouw die als kind was geadopteerd door een zwakzinnig stel, met hulp van de kerk. Die mensen waren niet in staat om goed voor haar te zorgen en adoptiemoederlief prentte het meisje dagelijks in dat ze het geld niet waard was.![]()
En de ouderlingen van de kerk vonden dat het meisje maar harder haar best moest doen
Echt, hoe sloop je iemand psychisch. Die vrouw was er nog redelijk uitgekomen, maar ik had echt met haar te doenquote:
Snacken is ook een hobby.quote:
Gewoon verzuipen volgende keerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Verse lading wc-rollen![]()
Zwemmen was vandaag niet zo ontspannend![]()
Heb vriendelijk geprobeerd duidelijk te maken dat ik er niet zo van gediend was dat een meneer tot drie keer toe zo’n beetje over me heen zwom. Maar hij vond dat ik maar uit de weg moet gaan.
Ja, zoiets heb ik ook een keer gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer documentaire gezien van een jonge vrouw die vanaf haar vijfde al voor haar zwakzinnige ouders moest zorgen, knap mens maar die had het zo gehad met alles dat ze op haar 26e zelfmoord heeft gepleegd.
Nou ja, ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat het bad 8 banen heeft en dat er ongeveer 60 bezoekers waren. En dat hij maar moest gaan sparen voor een privézwembad als hij een baan wil kunnen claimen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snacken is ook een hobby.
Die snack plankjes van je kunnen ook flink in de kosten lopen
Ik heb 1 dure hobby, 1 iets minder dure en geen huisdieren.
Misschien van de zomer naar een kat kijken. En die kleine wil graag een slang dus ook maar eens naar gaan kijken over een paar maanden.
[..]
Gewoon verzuipen volgende keer
Ja, ik ook.. en dan uit.. trekt ie ook geen stroom meer.. zowel koelkast als vriezahquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vreet 'm daarom het liefst zoveel mogelijk leeg.
Hoe is het vandaag met Wattenschijfje?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. en dan uit.. trekt ie ook geen stroom meer.. zowel koelkast als vriezah
Knietje tegen zijn oude rimpelzak aan onder water.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat het bad 8 banen heeft en dat er ongeveer 60 bezoekers waren. En dat hij maar moest gaan sparen voor een privézwembad als hij een baan wil kunnen claimen.
Heb ik weleens gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knietje tegen zijn oude rimpelzak aan onder water.
Wtf.. gewoon hierna wild de borstcrawl gaan doen en op z'n oog mikken, misschien dat hij het dan wel begrijpt...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Verse lading wc-rollen![]()
Zwemmen was vandaag niet zo ontspannend![]()
Heb vriendelijk geprobeerd duidelijk te maken dat ik er niet zo van gediend was dat een meneer tot drie keer toe zo’n beetje over me heen zwom. Maar hij vond dat ik maar uit de weg moet gaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ook.. en dan uit.. trekt ie ook geen stroom meer.. zowel koelkast als vriezah
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf.. gewoon hierna wild de borstcrawl gaan doen en op z'n oog mikken, misschien dat hij het dan wel begrijpt...
Je kind?quote:
Ik een keer per ongeluk bij een meisje, die schreeuwde "AUW DA WAS M'N MUIS"quote:
Wattenschijfje chilled hem flink in de kartonnen buisquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met Wattenschijfje?
Magic the gatheringquote:
Was dat het begin van je fascinatie?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een keer per ongeluk bij een meisje, die schreeuwde "AUW DA WAS M'N MUIS"
Sindsdien kijk ik anders naar muizen.
Kartonnen buisgenot.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje chilled hem flink in de kartonnen buis![]()
En spint nog steeds als een helikopter als je haar aait
Dat is duurder dan je kind?quote:
quote:
Aaaawquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje chilled hem flink in de kartonnen buis![]()
En spint nog steeds als een helikopter als je haar aait
Jaquote:
Het is echt een labracaafquote:
quote:
Gelukkig wel. En het kan ook wel goedkoper maar wat is daar de lol vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou prima toch?
Men mag een hobby hebben.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En het kan ook wel goedkoper maar wat is daar de lol van
Die kwam zo'n dikke minuut na de bevalling toen ik om keek.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat het begin van je fascinatie?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is echt een labracaaf
Vind jouw benaming nog steeds zo passend bij haar
Ik heb afgelopen maand nog een boosterbox modern horizons 2 gekocht. Was m'n 3e ondertussen.quote:
Euuhmquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwam zo'n dikke minuut na de bevalling toen ik om keek.
Oeh welke is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n favo Kraken als foil gekregen.
Ja, nou ... serieus over nagedacht, maar ik ga de mini-Wattenschijfjes niet weg doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kun je niet fokken met haar? Een hele lijn Wattenschijfjes maken
Scourge of Fleets.quote:
De echte struggles.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ... serieus over nagedacht, maar ik ga de mini-Wattenschijfjes niet weg doen.
Had ik met de mini-Orka's ook niet gedaan.. Marshmellow is nog een dochter van haar.
En dan zit ik misschien wel weer met 10 cavia's als ze 5 mini Wattenschijfjes krijgt![]()
Zoveel cavia's wil ik niet
Alleen de knapste en leukste houden en de rest in een blender flikkerenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ... serieus over nagedacht, maar ik ga de mini-Wattenschijfjes niet weg doen.
Had ik met de mini-Orka's ook niet gedaan.. Marshmellow is nog een dochter van haar.
En dan zit ik misschien wel weer met 10 cavia's als ze 5 mini Wattenschijfjes krijgt![]()
Ook niet aan bewezen goede cavia-moeders? Denk aan een @CherryLipsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De prerelease art of de gewone?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scourge of Fleets.(en ik heb 'm in monoblauw)
Dat wel, maar puppy’s kosten tegenwoordig 1000 euro in de aanschaf. Veel gezinnen zullen niet het tienvoudige hebben liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, hier heeft 'ie in de basis een punt, een goed spaarpotje voor medische kosten of dit verzekerd hebben is gewoon verstandig met beestjes.
Daar gaat je date.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een semi-erotische foto af laten drukken op canvas, morgen nodig maar nu weet geen hond me te vertellen of hij nu in het distributiecentrum ligt of bij een pick-up point of dat ze die vandaag nog langs komen brengen, ik haat online prul bestellen.
Dit is toch niet de prijs hčquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand nog een boosterbox modern horizons 2 gekocht. Was m'n 3e ondertussen.weer 250 eurotjes lichter.
Moet nog wel wat dubbel spul daarvan op mcm gooien. Dan haal ik weer 150 terug ermee.
En van de week weer 3 secret lairs besteld die in augustus uit komen![]()
En dan komt volgende maand de nieuwe commander legends set uit en de maanden erop double masters 2022, dominaria United en de Warhammer 40k set
Klinkt allemaal weer erg leuk(en duur)
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de knapste en leukste houden en de rest in een blender flikkeren
Ja, ik zal een selectiecomité opzettenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook niet aan bewezen goede cavia-moeders? Denk aan een @:cherrylips
Neequote:
Nomnomnomquote:
Ik had net al bijna mot in het zwembad. Blijf de rest van de dag maar binnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Het is vandaag vrijdag de dertiende.
Waar ben jij bang voor?
Zul je zien, krijg je dadelijk online ruzie.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net al bijna mot in het zwembad. Blijf de rest van de dag maar binnen.
Ga je ze laten chippen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb een fout gemaakt bij de dierenarts.Ik zei dat ik met Ed kom maar dit is Edd. Ik durf het niet te zeggen daar want snappen ze niks van ben ik bang.
Nee maar moet met Edd even heen voor zijn kale plek op zijn rug.quote:
Heb je niet een ‘90’s dierenarts? Die snapt het vast welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb een fout gemaakt bij de dierenarts.Ik zei dat ik met Ed kom maar dit is Edd. Ik durf het niet te zeggen daar want snappen ze niks van ben ik bang.
Heb even mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet een ‘90’s dierenarts? Die snapt het vast wel
* logt uitquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien, krijg je dadelijk online ruzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 13-05-2022 12:09:20 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:02 schreef Ama het volgende:
Wel leuk thuiskomen zo met de bende van ellende.ach wat schattig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zijn zeallemaal gezond?
Ja hoor denk ik haha. Alleen de middelste heeft een kale plek op zijn rug maar moet ook wel goed te behandelen zijn hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach wat schattig zo![]()
zijn zeallemaal gezond?
Ballebalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach wat schattig zo![]()
zijn zeallemaal gezond?
Gelukkigquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoor denk ik haha. Alleen de middelste heeft een kale plek op zijn rug maar moet ook wel goed te behandelen zijn hoor.Hij is verder heel levendig en eet/drinkt gewoon goed dus maak me er niet zo'n zorgen om verder. Andere twee hebben helemaal niks, gisteren en vandaag steeds vacht aan de kant gehaald maar niks gelukkig.
Ja dus ga maandag even met ze naar de dierenarts. Kan de dierenarts de andere twee ook even snel checken.quote:
quote:
zal wel niks ernstig zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus ga maandag even met ze naar de dierenarts. Kan de dierenarts de andere twee ook even snel checken.Moet toch iets hebben voor die plek.
Klinkt als een leuke dagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ikwas weer op het strand![]()
en bij die duitser met dat mooie huis op dekoffie. Het is echt mooi!! en toch ook wel groot
sushiquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke dagStraks lekker eten?
Nee waarschijnlijk ringworm ofzo.quote:
Mag je daar blijven wonen misschien?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en bij die duitser met dat mooie huis op dekoffie. Het is echt mooi!! en toch ook wel groot
nee denk ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je daar blijven wonen misschien?
Frau Bitterball und Herr Grosshaus.
Maar het belangrijkste: Is er een zwembad?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Herr Kleinschwanz?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ik nietzou ik ook niet willen:P
ja het is meer een cool down poolquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste: Is er een zwembad?
Doen we het voor. Hoeveel biljetjes kost het?quote:
quote:
Voel me net als US als ik dit zeg maar het zijn vaak wel een bepaalde type mensen (buiten Boeddhisten om) die dat in huis hebben staan.quote:
Dit ongeveer in biljetjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we het voor. Hoeveel biljetjes kost het?
De gewone helaasch, maar nog steeds leuk.quote:
Daarom het "in de basis".quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel, maar puppy’s kosten tegenwoordig 1000 euro in de aanschaf. Veel gezinnen zullen niet het tienvoudige hebben liggen
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met van die Boeddhabeelden zijn meestal oversekst. Saaie inspiratieloze kort pittige huisvrouwen die “in dit huis...” op de muur hebben
Valt eigenlijk nog best mee. Maar ja dan woon je daarquote:
voor thailand wel duur hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog best mee. Maar ja dan woon je daar
Lol, hoe zou je die mensen omschrijven?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Voel me net als US als ik dit zeg maar het zijn vaak wel een bepaalde type mensen (buiten Boeddhisten om) die dat in huis hebben staan.
Zijn we zo saai?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Bovenkant van mijn tshirt is gewoon nat door alle tranen die ik weg heb geveegd van het gapen.
Action mensjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, hoe zou je die mensen omschrijven?
Vind het een beetje lastig.
Gekkies.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, hoe zou je die mensen omschrijven?
Vind het een beetje lastig.
Oversekste Actionmensjes? Eng mental image.quote:
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
nou jaik zou het wel willen, zelfs met budda's
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:30 schreef bitterbal het volgende:
in nederland hangt met een half naakte man aan eenkruis aan de muur
misschien vanwege de crypocrash?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Musk is de prijs van Twitter ook even aan het drukken zie ik.
Bij het gros niet meer hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:30 schreef bitterbal het volgende:
in nederland hangt met een half naakte man aan eenkruis aan de muur
Ik heb er eentje die bij mij woont.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb allemaal mooie vrouwen aan de muur, zo hebben we allemaal wat
Die zijn vermoeiender dan aan de muur.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die bij mij woont.
Ja, goeie seks kost wel wat energie.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn vermoeiender dan aan de muur.
Zeker, als je daarna nog kunt dansen of fietsen dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, goeie seks kost wel wat energie.
Hoeveel heb jij er?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met van die Boeddhabeelden zijn meestal oversekst.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
hij vertelde dat 1 van de budda beelden 500 kilo weegt
M'n statiegeld jongequote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
Zou dit kopen als ik bier drink.
[ afbeelding ]
Lekker is datquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Haar stukje grond is helemaal ingebouwd. Maar goed, dutje met lekker de balkon deur open en de geluiden van de chaos van de stad.
Keihard werkenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behalve onze huisambtenaar
Shoutout to buda
Nooit chagrijnigquote:
Ik heb mijn telefoon doorgeschakeld, dus ik heb ook een beetje weekendquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, alle voorspelde regen van volgende week is alweer verdwenen ook.
Is dit een plaatselijk dialect ?quote:
Het mag van mij best gaan regenen een keer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, alle voorspelde regen van volgende week is alweer verdwenen ook.
Het valt hier op zich nog mee, het heeft afgelopen dagen nog wel geregend. Maar het is wel echt droog ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het mag van mij best gaan regenen een keer.
Mja, er komen nog wel meer dagen hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dinsdag frituur dag in nl maar zal wel te moe zijn en moet alles wassen ook
Wat doe je buiten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn alle vogels suīcidaal vandaagEerst een fazant die de weg al was overgestoken maar toch plots beslist weer terug te lopen, daarna een roedel kauwen op de snelwegoprit die pas op het allerlaatste moment besloten weg te vliegen en vervolgens nog een paar eenden die opeens vanachter een boom vandaan de weg op sprongen. Heb ze geloof ik wel allemaal gemist
Nou moet toch naar mijn werk, ben geen ambtenaarquote:
Niet eens een meerkoet? @Moloquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zijn alle vogels suīcidaal vandaagEerst een fazant die de weg al was overgestoken maar toch plots beslist weer terug te lopen, daarna een roedel kauwen op de snelwegoprit die pas op het allerlaatste moment besloten weg te vliegen en vervolgens nog een paar eenden die opeens vanachter een boom vandaan de weg op sprongen. Heb ze geloof ik wel allemaal gemist
Het is vandaag fladderdag de dertiende.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Zullen binnenkort ook wel kamikaze de weg op schieten als de verse kuikens een beetje kunnen lopenquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou moet toch naar mijn werk, ben geen ambtenaar
Ze zijn zo lekker onhandig ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen binnenkort ook wel kamikaze de weg op schieten als de verse kuikens een beetje kunnen lopen
pakken ze dan je lunch af?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruik meeuw vaak als werkwoord "loop toch eens niet zo te meeuwen joh"
Ik zag gisteren een losse kop van iets op de stoep liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
SPOILER: let op, schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een losse kop van iets op de stoep liggenGeen idee hoe dat nou weer kwam.
👀SPOILER: let op, schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor hond zou het worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:06 schreef Karzai het volgende:
Lange wandeling gemaakt, veel leuke dames gezien. Misschien toch maar een hond nemen om daarmee in contact te komen
Ben je niet teveel van huis?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Middelgroot hondje, mijn zus had een leuke hond waar ik weleens oppaste en uitliet
Dat klinkt heel gezelligquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:04 schreef Karzai het volgende:
Ik moet vast mijn begrafenis gaan regelen volgens microsoft
Rattenkooi "schoonmaken". Valt alleen weinig schoon te maken.quote:
[..]
Ik zag gisteren een losse kop van iets op de stoep liggenGeen idee hoe dat nou weer kwam.
Een kat misschien.SPOILER: let op, schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
[..]
Oh bahSPOILER: let op, schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ga geen hond nemen, ben je gek. ben de hele dag niet thuis ook, woon drie hoog achter midden in de stadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |