Doen we het voor. Hoeveel biljetjes kost het?quote:
quote:
Voel me net als US als ik dit zeg maar het zijn vaak wel een bepaalde type mensen (buiten Boeddhisten om) die dat in huis hebben staan.quote:
Dit ongeveer in biljetjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we het voor. Hoeveel biljetjes kost het?
De gewone helaasch, maar nog steeds leuk.quote:
Daarom het "in de basis".quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel, maar puppy’s kosten tegenwoordig 1000 euro in de aanschaf. Veel gezinnen zullen niet het tienvoudige hebben liggen
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met van die Boeddhabeelden zijn meestal oversekst. Saaie inspiratieloze kort pittige huisvrouwen die “in dit huis...” op de muur hebben
Valt eigenlijk nog best mee. Maar ja dan woon je daarquote:
voor thailand wel duur hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog best mee. Maar ja dan woon je daar
Lol, hoe zou je die mensen omschrijven?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Voel me net als US als ik dit zeg maar het zijn vaak wel een bepaalde type mensen (buiten Boeddhisten om) die dat in huis hebben staan.
Zijn we zo saai?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
Bovenkant van mijn tshirt is gewoon nat door alle tranen die ik weg heb geveegd van het gapen.
Action mensjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, hoe zou je die mensen omschrijven?
Vind het een beetje lastig.
Gekkies.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, hoe zou je die mensen omschrijven?
Vind het een beetje lastig.
Oversekste Actionmensjes? Eng mental image.quote:
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:29 schreef bitterbal het volgende:
nou jaik zou het wel willen, zelfs met budda's
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:30 schreef bitterbal het volgende:
in nederland hangt met een half naakte man aan eenkruis aan de muur
misschien vanwege de crypocrash?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Musk is de prijs van Twitter ook even aan het drukken zie ik.
Bij het gros niet meer hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:30 schreef bitterbal het volgende:
in nederland hangt met een half naakte man aan eenkruis aan de muur
Ik heb er eentje die bij mij woont.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb allemaal mooie vrouwen aan de muur, zo hebben we allemaal wat
Die zijn vermoeiender dan aan de muur.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die bij mij woont.
Ja, goeie seks kost wel wat energie.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn vermoeiender dan aan de muur.
Zeker, als je daarna nog kunt dansen of fietsen dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, goeie seks kost wel wat energie.
Hoeveel heb jij er?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met van die Boeddhabeelden zijn meestal oversekst.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:27 schreef bitterbal het volgende:
hij vertelde dat 1 van de budda beelden 500 kilo weegt
M'n statiegeld jongequote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
Zou dit kopen als ik bier drink.
[ afbeelding ]
Lekker is datquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Haar stukje grond is helemaal ingebouwd. Maar goed, dutje met lekker de balkon deur open en de geluiden van de chaos van de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |