Ook niet aan bewezen goede cavia-moeders? Denk aan een @CherryLipsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ... serieus over nagedacht, maar ik ga de mini-Wattenschijfjes niet weg doen.
Had ik met de mini-Orka's ook niet gedaan.. Marshmellow is nog een dochter van haar.
En dan zit ik misschien wel weer met 10 cavia's als ze 5 mini Wattenschijfjes krijgt![]()
Zoveel cavia's wil ik niet
De prerelease art of de gewone?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scourge of Fleets.(en ik heb 'm in monoblauw)
Dat wel, maar puppy’s kosten tegenwoordig 1000 euro in de aanschaf. Veel gezinnen zullen niet het tienvoudige hebben liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, hier heeft 'ie in de basis een punt, een goed spaarpotje voor medische kosten of dit verzekerd hebben is gewoon verstandig met beestjes.
Daar gaat je date.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een semi-erotische foto af laten drukken op canvas, morgen nodig maar nu weet geen hond me te vertellen of hij nu in het distributiecentrum ligt of bij een pick-up point of dat ze die vandaag nog langs komen brengen, ik haat online prul bestellen.
Dit is toch niet de prijs hèquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand nog een boosterbox modern horizons 2 gekocht. Was m'n 3e ondertussen.weer 250 eurotjes lichter.
Moet nog wel wat dubbel spul daarvan op mcm gooien. Dan haal ik weer 150 terug ermee.
En van de week weer 3 secret lairs besteld die in augustus uit komen![]()
En dan komt volgende maand de nieuwe commander legends set uit en de maanden erop double masters 2022, dominaria United en de Warhammer 40k set
Klinkt allemaal weer erg leuk(en duur)
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de knapste en leukste houden en de rest in een blender flikkeren
Ja, ik zal een selectiecomité opzettenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook niet aan bewezen goede cavia-moeders? Denk aan een @:cherrylips
Neequote:
Nomnomnomquote:
Ik had net al bijna mot in het zwembad. Blijf de rest van de dag maar binnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Het is vandaag vrijdag de dertiende.
Waar ben jij bang voor?
Zul je zien, krijg je dadelijk online ruzie.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net al bijna mot in het zwembad. Blijf de rest van de dag maar binnen.
Ga je ze laten chippen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb een fout gemaakt bij de dierenarts.Ik zei dat ik met Ed kom maar dit is Edd. Ik durf het niet te zeggen daar want snappen ze niks van ben ik bang.
Nee maar moet met Edd even heen voor zijn kale plek op zijn rug.quote:
Heb je niet een ‘90’s dierenarts? Die snapt het vast welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik heb een fout gemaakt bij de dierenarts.Ik zei dat ik met Ed kom maar dit is Edd. Ik durf het niet te zeggen daar want snappen ze niks van ben ik bang.
Heb even mailtje gestuurd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet een ‘90’s dierenarts? Die snapt het vast wel
* logt uitquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je zien, krijg je dadelijk online ruzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 13-05-2022 12:09:20 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:02 schreef Ama het volgende:
Wel leuk thuiskomen zo met de bende van ellende.ach wat schattig zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zijn zeallemaal gezond?
Ja hoor denk ik haha. Alleen de middelste heeft een kale plek op zijn rug maar moet ook wel goed te behandelen zijn hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach wat schattig zo![]()
zijn zeallemaal gezond?
Ballebalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach wat schattig zo![]()
zijn zeallemaal gezond?
Gelukkigquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoor denk ik haha. Alleen de middelste heeft een kale plek op zijn rug maar moet ook wel goed te behandelen zijn hoor.Hij is verder heel levendig en eet/drinkt gewoon goed dus maak me er niet zo'n zorgen om verder. Andere twee hebben helemaal niks, gisteren en vandaag steeds vacht aan de kant gehaald maar niks gelukkig.
Ja dus ga maandag even met ze naar de dierenarts. Kan de dierenarts de andere twee ook even snel checken.quote:
quote:
zal wel niks ernstig zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus ga maandag even met ze naar de dierenarts. Kan de dierenarts de andere twee ook even snel checken.Moet toch iets hebben voor die plek.
Klinkt als een leuke dagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ikwas weer op het strand![]()
en bij die duitser met dat mooie huis op dekoffie. Het is echt mooi!! en toch ook wel groot
sushiquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke dagStraks lekker eten?
Nee waarschijnlijk ringworm ofzo.quote:
Mag je daar blijven wonen misschien?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
en bij die duitser met dat mooie huis op dekoffie. Het is echt mooi!! en toch ook wel groot
nee denk ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je daar blijven wonen misschien?
Frau Bitterball und Herr Grosshaus.
Maar het belangrijkste: Is er een zwembad?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Herr Kleinschwanz?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ik nietzou ik ook niet willen:P
ja het is meer een cool down poolquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste: Is er een zwembad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |