Je kind?quote:
Ik een keer per ongeluk bij een meisje, die schreeuwde "AUW DA WAS M'N MUIS"quote:
Wattenschijfje chilled hem flink in de kartonnen buisquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met Wattenschijfje?
Magic the gatheringquote:
Was dat het begin van je fascinatie?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een keer per ongeluk bij een meisje, die schreeuwde "AUW DA WAS M'N MUIS"
Sindsdien kijk ik anders naar muizen.
Kartonnen buisgenot.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje chilled hem flink in de kartonnen buis![]()
En spint nog steeds als een helikopter als je haar aait
Dat is duurder dan je kind?quote:
quote:
Aaaawquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje chilled hem flink in de kartonnen buis![]()
En spint nog steeds als een helikopter als je haar aait
Jaquote:
Het is echt een labracaafquote:
quote:
Gelukkig wel. En het kan ook wel goedkoper maar wat is daar de lol vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou prima toch?
Men mag een hobby hebben.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En het kan ook wel goedkoper maar wat is daar de lol van
Die kwam zo'n dikke minuut na de bevalling toen ik om keek.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat het begin van je fascinatie?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is echt een labracaaf
Vind jouw benaming nog steeds zo passend bij haar
Ik heb afgelopen maand nog een boosterbox modern horizons 2 gekocht. Was m'n 3e ondertussen.quote:
Euuhmquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwam zo'n dikke minuut na de bevalling toen ik om keek.
Oeh welke is dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb m'n favo Kraken als foil gekregen.
Ja, nou ... serieus over nagedacht, maar ik ga de mini-Wattenschijfjes niet weg doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kun je niet fokken met haar? Een hele lijn Wattenschijfjes maken
Scourge of Fleets.quote:
De echte struggles.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ... serieus over nagedacht, maar ik ga de mini-Wattenschijfjes niet weg doen.
Had ik met de mini-Orka's ook niet gedaan.. Marshmellow is nog een dochter van haar.
En dan zit ik misschien wel weer met 10 cavia's als ze 5 mini Wattenschijfjes krijgt![]()
Zoveel cavia's wil ik niet
Alleen de knapste en leukste houden en de rest in een blender flikkerenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ... serieus over nagedacht, maar ik ga de mini-Wattenschijfjes niet weg doen.
Had ik met de mini-Orka's ook niet gedaan.. Marshmellow is nog een dochter van haar.
En dan zit ik misschien wel weer met 10 cavia's als ze 5 mini Wattenschijfjes krijgt![]()
Zoveel cavia's wil ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |