cookies verwijderd?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik bijna overal uitgelogd op de pc.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gelderlander.(...)%2Fl.facebook.com%2F
Dan verkleurt het ook niet zo snel toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar wat is het praktisch nut van een tanktop in UV-werend materiaal?
Het stond onder de wandelwear.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan verkleurt het ook niet zo snel toch?
oh.. dan kan ik beter niet naar buiten gaan..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goeiemorgen vrijdag de dertiende.
Darwinaward gaat al niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Zal morgenochtend zoiets eens aantrekken door de tokkiewijk hier. Kujjelachejongequote:
Filmpje ook gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Verstandigquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Filmpje ook gekeken![]()
Ik was er niet vanaf gesprongen in ieder geval.
Je koopt het niet?quote:
Ze twijfelt wel denk ik.quote:
Jij durftquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:50 schreef Ama het volgende:
Ik ben vreemdgegaan, ik heb broodjes op de markt gekocht.
Ze is opzettelijk vroeg naar de markt gegaan zodat niemand haar zag.quote:
Het filmpje heb ik zelfs niet gekeken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Filmpje ook gekeken![]()
Capuchon op. Helemaal weggedoken in haar hoodie. Geld sneaky overhandigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is opzettelijk vroeg naar de markt gegaan zodat niemand haar zag.
Meteen vrienden voor het leven gemaakt zeker.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:02 schreef Ama het volgende:
Heb ook gezegd dat ze misschien niet een hele dierentuin aan dieren moet nemen als 20 euro al teveel is. Ik betaal het wel zelf en geen probleem maar als ze netjes was betaalde ze mee.
Haha echt he.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen vrienden voor het leven gemaakt zeker.
Durf niet te kijken.quote:
Ah toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Durf niet te kijken.Kijk thuis wel. Ze gaat toch niet meebetalen.
ik ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Filmpje ook gekeken![]()
Nou het is toch niet zo dat je er 3 maanden BOVAG garantie op krijgt of zo? Het zijn nou jouw ratjes en als ze stuk zijn moet jij zorgen dat ze gemaakt wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:02 schreef Ama het volgende:
Heb ook gezegd dat ze misschien niet een hele dierentuin aan dieren moet nemen als 20 euro al teveel is. Ik betaal het wel zelf en geen probleem maar als ze netjes was betaalde ze mee.
De Rattenvanger van Emmelenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Ama maakt geen vrienden, eerst de buurvrouw nu het rattenvrouwtje
Ja maar zeikbedelen is zo leuheuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is toch niet zo dat je er 3 maanden BOVAG garantie op krijgt of zo? Het zijn nou jouw ratjes en als ze stuk zijn moet jij zorgen dat ze gemaakt worden
Als je ze bij de dierenwinkel haalt krijg je er garantie opquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is toch niet zo dat je er 3 maanden BOVAG garantie op krijgt of zo? Het zijn nou jouw ratjes en als ze stuk zijn moet jij zorgen dat ze gemaakt worden
Echt?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je ze bij de dierenwinkel haalt krijg je er garantie op
klopt. Maar ik vind garantie op levende dingen altijd discutabelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je niet eens aan het werk ouwe schooier? Die chorizootjes en toastjes franse kaas financieren zichzelf niet heaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef Karzai het volgende:
moet de badkamer en de plee poetsen, niet zo'n zin in
Tis lekker weer,, de was zit erin, bed afgehaald, ontbeten, eerst even een wandelingetje maken
Hogedrukspuit erop zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef Karzai het volgende:
moet de badkamer en de plee poetsen, niet zo'n zin in
Tis lekker weer,, de was zit erin, bed afgehaald, ontbeten, eerst even een wandelingetje maken
Krijg je een nieuw exemplaar als-ie het niet goed doet?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders konden hun hond omruilen bij broodfokkerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je een nieuw exemplaar als-ie het niet goed doet?
dat soort mensen mogen ze opsluiten en dingen mee doen die hier niet beschreven dienen te wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders konden hun hond omruilen bij broodfokker
Dat heeft ook even wat verhitte discussies opgeleverd hier.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort mensen mogen ze opsluiten en dingen mee doen die hier niet beschreven dienen te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |