Waar is Amadeus als je hem nodig hebt?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:52 schreef Momo het volgende:
Jammer dat er geen entertainment nu als bij San Remo met een willekeurige goocheltruc of een interview met een sporter om 2 uur nachts.
quote:
Precies dat doe ik nuquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:54 schreef lashatumbai het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan niet meer. Ik geef het tot 02:00 en dan ga ik in bed liggen en om de vijf minuten mijn telefoon er bij pakken tot ik in slaap val
quote:
Welterusten, en alvast succes met het streamen! Moet ik helaas missenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:56 schreef Greys het volgende:
Ik bite the dust want morgen werken.
Succes, het is Itali dus het zou zomaar kwart over vier kunnen worden met eerst nog zes intervalacts.
Die van Polen waren niet lelijk hoor.quote:
Dat kon ook echt niet. Ieder ander persoon was opgepakt, maar hij zoent ene na andere ongevraagd en komt er mee weg. Als ik dat zou doen was ik nu zeepjes rapen voor ome agent.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:56 schreef Momo het volgende:
Ik vind het een leuke gedachte in mijn hoofd dat Michael Ben David eigenlijk door was maar doordat hij bij de hosts ineens in beeld kwam nu Roemeni door is.
Dat viel te verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sorry, @:Cee is al over je heen gewalst.
Ik ga er wel voor dat er ook gewone kijkers ontzettend op afgeknapt zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:56 schreef Momo het volgende:
Ik vind het een leuke gedachte in mijn hoofd dat Michael Ben David eigenlijk door was maar doordat hij bij de hosts ineens in beeld kwam nu Roemeni door is.
Maar de mensen die het wel weten kunnen wel een suggestie doenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:59 schreef koffieleuk het volgende:
Even een goeie disclaimer. Stand van zaken bij de bookmakers weten ze uiteraard wel.
[ twitter ]
Dan weten we niet lang daarna de rest want vorig jaar was om 1:14 opener, 1:15 closer en 1:16 de rest bekend.quote:
Dat was Nederland, dit is Itali.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan weten we niet lang daarna de rest want vorig jaar was om 1:14 opener, 1:15 closer en 1:16 de rest bekend.
Dan wens ik ze succes daarmee als de dress rehearsal morgen om 3 uur al begint.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat was Nederland, dit is Itali.
2:15 opener
3:15 afsluiter
Slapen
15:15 rest van programma
Alleen geteased dat het aanstaande is, nog niets bekend nu.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:03 schreef Momazie het volgende:
Ik ben er weer na een paar minuten
Is het al bekend?
En morgenochtend oefenen hoe je goed met een vlaggetje moet zwaaien in de goede volgordequote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan wens ik ze succes daarmee als de dress rehearsal morgen om 3 uur al begint.
Net voor rehearsal dan 14:45quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan wens ik ze succes daarmee als de dress rehearsal morgen om 3 uur al begint.
Ah gat toch proberen wakker te blijven dusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Alleen geteased dat het aanstaande is, nog niets bekend nu.
Nope, maar ze doen ons geloven dat het er wel aan zit te komenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:08 schreef Moira het volgende:
Ik ben klaar met blacklist kijken maar er is dus nog steeds geen running order?
Denk je dat een paar minuten genoeg gaan zijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:10 schreef molloot200 het volgende:
Deze is er wel om een paar minuten te overbruggen met Samya
Is er nog ergens een stream waar wat op te bekijken valt?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nope, maar ze doen ons geloven dat het er wel aan zit te komen
Zelfs San Remo heeft nooit die downtime gehaaldquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Zullen we een running order hebben voordat Fok! de dagelijkse downtime heeft?
Zal wel een echte anticlimax zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Gok het nt wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:14 schreef Hamlapjes het volgende:
En daar hadden we nog allerlei mooie intervalacts met vrouw-met-botox en dergelijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs San Remo heeft nooit die downtime gehaald
Maar geen alarm?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:14 schreef Cyan9 het volgende:
In other nieuws, de auto van n van m'n buren heeft nu al zeker een kwartier z'n alarmlichten aanstaan. Ik vind het verdacht.
Heeft je pizzavreters opmerking wel snel effect gehad.quote:
Hm, dan weet ik het niet. Zeker als het ineens aanging.quote:
Twan leest mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heeft je pizzavreters opmerking wel snel effect gehad.
Ah, toch nog voor downtime als ze die trend aanhoudenquote:
Ik ben al aan het speuren naar brandstichters.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan weet ik het niet. Zeker als het ineens aanging.
Die lezen op fok.ua, fok.sp , fok.sw mee even en lachen zich dood.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:18 schreef Moira het volgende:
Die mensen willen toch zelf ook gewoon naar bed?
Over een paar uurtjes alweer de eerste repetitiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:18 schreef Moira het volgende:
Die mensen willen toch zelf ook gewoon naar bed?
Ik weet niet hoe slecht je ogen zijn, maar bestaat de kans dat die auto al in brand staat en jij dat oranje licht aanziet voor alarmlichten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het speuren naar brandstichters.
Beetje jammer wel dat ik dus net m'n lenzen uit heb gedaan.
Weet je pas of je gelijk om 13:15 al moet aftrappen of niet als je 's ochtends wakker wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes alweer de eerste repetitie
Oeh jaquote:
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe slecht je ogen zijn, maar bestaat de kans dat die auto al in brand staat en jij dat oranje licht aanziet voor alarmlichten?
Tussen Spanje en Oekrane ga ik bijna denken dat ze ons als opvulling zien.quote:
Ok, gelukkig.quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, gelukkig.![]()
Je hebt wel al gezien dat er een running order is gepost inmiddels?
Stefan was het eerste Eurovisieliedje van 2022 wat we hoorden, helemaal terug in november bij die videoclip kwartfinales. En nu is het ook de laatste van de finale. Cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:22 schreef NailQueen het volgende:
Stefan als laatste zag ik ook niet aankomen.
Prachtige tweede helft juist, jammer van Moldavi.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:24 schreef Moira het volgende:
Echt wel ontevreden met wat er is doorgelaten in de semi's. 2e helft van de finale is echt een mega downer qua tempo en type liedjes...Eigk alleen Moldavi, UK en Servi in die hele 2e helft
Zonde van de avond
Ja man choo choo all aboard the struggle trainquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef Hamlapjes het volgende:
13 - 18 wordt een pittig blokje om wakker te blijven
Raar die 3 stemmen zo bij elkaar jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Sorry maar ik vind Australie-UK-Polen een beetje too much
Als dat zo zou zijn heeft ze een prima plekquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef Em31 het volgende:
Een korte break na S10 zou wel leuk zijn![]()
Nouja ze valt daar in ieder geval op
Was de eerste niet Bulgarije?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Stefan was het eerste Eurovisieliedje van 2022 wat we hoorden, helemaal terug in november bij die videoclip kwartfinales. En nu is het ook de laatste van de finale. Cirkeltje rond.
Ik denk dat vrijwel geen enkel land gelukkig is met de running order. Als ieder land ongeveer even ongelukkig is, is de volgorde wel eerlijk. Goed gedaan Italianen!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:23 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik moet zeggen dat ik behalve Oekraine niet zie wie hier een positieve plek heeft tov van andere
Echt? Zelfs als je superfan bent van allerlei soorten ballads of whatever is het toch gewoon niet leuk om de halve avond naar hetzelfde te kijken? Beetje variatie?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prachtige tweede helft juist, jammer van Moldavi.
Mannelijk schreeuwfest, ik snap die keuze ook echt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Sorry maar ik vind Australie-UK-Polen een beetje too much
Ja man kut geloot ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het ook wel een opmerkelijk begin, al wat het sowieso bijna onmogelijk om een goede afwisselende running order te maken.
Ja Sam staat echt lekker. Chanel eerder op een plekje waar ze misschien toch geen 1e uit kan worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef NailQueen het volgende:
Sam tussen Australie en Polen zou er nog tussenuit kunnen springen.
Sam springt er qua charisma in elk geval wel uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef NailQueen het volgende:
Sam tussen Australie en Polen zou er nog tussenuit kunnen springen.
Ik vind de Spanje-NL overgang wel nu al om van te smullen. Maar ik ben echt bang dat mensen al te veel met Oekraine bezig zijn daarna idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
S10 tussen de knallers van Spanje en Oekraine. Twan, wat doe je?
Ja inderdaad. Het zou eventueel kunnen, dat de presentatoren Oekrane dan ook aan kunnen kondigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn heeft ze een prima plek
De enige andere favoriet met een goede loting is Italiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk hebben alle favorieten behalve Oekrane een matige loting
Zijn totaal verschillende nummers imo, plus dat ik gewoon een grafhekel heb aan het nummer van Moldavi.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt? Zelfs als je superfan bent van allerlei soorten ballads of whatever is het toch gewoon niet leuk om de halve avond naar hetzelfde te kijken? Beetje variatie?
Die kwartfinales waren in november, Bulgarije was 5 december (sinterklaascadeautjequote:
HEY HO, LET'S GO.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn totaal verschillende nummers imo, plus dat ik gewoon een grafhekel heb aan het nummer van Moldavi.
Denk dat een andere positie ze niet per se meer zou helpen tbh, denk dat ze sowieso een beetje weg zouden vallen in the end.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat Itali hier wel eens het kortste strootje kan hebben getrokken. Dat valt echt een beetje weg zo.
Twan had Nederland vorig jaar ook al gelijk voor Maneskin gezet. Je kan niet zeggen dat ie bevooroordeeld is voor Nederlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
Mh, de knallers per helft komen toch tegen het einde, dus als Nederland daar niet tussen wil zitten zou ze ergens in het begin moeten, wat een stuk slechter voor haar zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
Nederland had al wel een vaste plek geloot net als Italie dit jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Twan had Nederland vorig jaar ook al gelijk voor Maneskin gezet. Je kan niet zeggen dat ie bevooroordeeld is voor Nederland
Fake news, dat was in 2021 niet zoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef NailQueen het volgende:
Net als in 2016 en 2021 zijn nu ook de afsluiters van de semi final de opener van de finale.
Nou ja, Itali hun positie lag al vast. Maar Armeni en Spanje hebben beide een sterke act, dat trekt de aandacht wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat een andere positie ze niet per se meer zou helpen tbh, denk dat ze sowieso een beetje weg zouden vallen in the end.
Oh ik dacht even dat El Diablo ook een afslutier was. Het is al laat he?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fake news, dat was in 2021 niet zo
Wel in 2016, 2017, 2018.
Ja klopt, maar dan nog had Twan ook kunnen kiezen voor iets als Nederland, Zweden en dn pas Itali ipv. andersom.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nederland had al wel een vaste plek geloot net als Italie dit jaar
Misschien weten ze door de halve finale al dat het een landslide wordtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:36 schreef lashatumbai het volgende:
De EBU heeft in elk Oekrane niet geprobeerd te saboteren door ze een iets mindere startplek te geven. Want ook echt Duitsland daarna...
tsja, als die gelekte uitslag echt blijkt te zijn gaat dat duidelijk gebeurenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien weten ze door de halve finale al dat het een landslide wordt
Mwah, van de eerste semi die in de eerste helft zitten hebben wij denk ik wel de beste positie als ik het zo zie, meteen voor Italie wil je ook niet zitten, dan liever iets later en een 'rustpunt' zijn. En Portugal is echt een beetje genaaid volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:36 schreef Em31 het volgende:
Aan de ene kant denk ik nu; hmm toch niet zo goed gescoord misschien? Aan de andere kant, eerder is nou ook niet echt een voordeel.
Hopen op een kleine break dan maar. En opvallen gaat ze wel zo.
To be fair, met dat nummer was dat toch niet zo verrassend?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:40 schreef lashatumbai het volgende:
Ik weet nog dat ik met Waylon was ik in eerste instantie zo blij met de 23ste startplek. Totdat je er dan achter komt dat je opvulmateriaal was haha
Oekrane had wel meer televote punten dan Frankrijk. Dat zie ik deze keer ook wel gebeuren met Moldaviquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:42 schreef NailQueen het volgende:
Zweden kan best een goede positie hebben na Moldavie. Lijkt een beetje op vorig jaar met Frankrijk na Oekraine.
Ik denk echt oprecht dat de producers de uitslag niet weten (noem me gerust naef hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:36 schreef Em31 het volgende:
Aan de ene kant denk ik nu; hmm toch niet zo goed gescoord misschien? Aan de andere kant, eerder is nou ook niet echt een voordeel.
Hopen op een kleine break dan maar. En opvallen gaat ze wel zo.
Ja ok, maar ik denk niet dat het een significant verschil zou maken waar ze zouden staan of naast wie ze zouden staan. Ik denk tbh dat Itali onderweg naar deze week wat overhyped isquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou ja, Itali hun positie lag al vast. Maar Armeni en Spanje hebben beide een sterke act, dat trekt de aandacht wel.
Ik twijfelde nog steeds om Spanje als winnaar in te vullen in het voorspeltopic, maar dankzij @Cee weet ik het nu zekerquote:
Ja trusten allenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:45 schreef NailQueen het volgende:
Doen jullie het licht uit?
Of zoals We Are Domi het zingt: Turn the light off..
Ze hadden Spanje en NL gewoon moeten omdraaienquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:19 schreef Em31 het volgende:
Vind het toch wel echt een matige plek voor ons. Spanje gaat nog, maar dat je meteen daarna Oekrane krijgt is toch wel waardeloos.
Het is gezien de loting wel zo'n beetje het beste wat we konden krijgen. Oekrane blaast iedereen weg, niet alleen S10. Die verdienen een goede startplek. Ze moet in elk geval niet te vroeg, en niet tussen andere ingetogen acts.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:19 schreef Em31 het volgende:
Vind het toch wel echt een matige plek voor ons. Spanje gaat nog, maar dat je meteen daarna Oekrane krijgt is toch wel waardeloos.
Aan de andere kant, veel ramptoeristen die voor Oekrane inschakelen zullen S10 waarschijnlijk ook zien. Wie weet levert het wat op.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:22 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Na Spanje is voor beide een prima contrast
Voor Oekraine is niet goed ben ik bang.
Welke gelekte uitslagquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
tsja, als die gelekte uitslag echt blijkt te zijn gaat dat duidelijk gebeuren
Formeel weten ze de uitslag niet, Malta won vorig jaar de eerste halve finale en kwam op plek 6 terecht. Ze gunnen Oekrane gewoon deze plek op basis van bookiesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:54 schreef Fred_B het volgende:
Het lijkt er trouwens wel op dat Oekrane een monsterzege heeft geboekt in de eerste semi zo. Ze worden immers op de ultieme startpositie gezet. Aan het einde van de eerste starthelft, vlak voor waar normaal de grote break is.
Oh ik dacht een daadwerkelijk lijstje hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is elk jaar meerdere `gelekte uitslagen`
Ja een lijstje verzonnen door een fan 99,9% zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:33 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh ik dacht een daadwerkelijk lijstje haha
Er ging (eer)gisteren een zogenaamde uitslag van semi 1 rond online die de Russen zogenaamd gehackt zouden hebben of zo. Anyway, alles en iedereen zegt dat het fake is en als je de hoeveelheid punten bij elkaar telde klopte de hoeveelheden ook niet (zowel aantal jurypunten als publiekspunten en zelfs het totaal klopte niet).quote:
Een fan die moeite heeft met tellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja een lijstje verzonnen door een fan 99,9% zeker
Ah ja typisch, vertrouw ik toch liever op Aran Badequote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er ging (eer)gisteren een zogenaamde uitslag van semi 1 rond online die de Russen zogenaamd gehackt zouden hebben of zo. Anyway, alles en iedereen zegt dat het fake is en als je de hoeveelheid punten bij elkaar telde klopte de hoeveelheden ook niet (zowel aantal jurypunten als publiekspunten en zelfs het totaal klopte niet).
Ik ga er dus lekker vanuit dat iemand een lijstje bij elkaar verzonnen heeft om wat reuring te veroorzaken.
Tijd om met deze traditie dan te breken, GO UK!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:35 schreef Boomboomkoffie het volgende:
De winnaar komt dit jaar uit de eerste helft. Vorig jaar was het uit de tweede helft, het jaar ervoor de 1e helft en zo verder.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:47 schreef molloot200 het volgende:
Okay dus het Eurovision kanaal plaatst dit jaar geen grand final recap? Jammer, want dat was altijd wel fijn om even een gevoel te krijgen wie er lekker uit kwam in die recap en wie niet.
Vind het toch best een goed gekozen running order als ik het zo achter elkaar zie!quote:
Dit ziet er wel prima uit jaquote:
Same, ben kapot.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben trouwens helemaal gebroken door op te blijven tot de running order bekend was.
Deze weken zijn toch echt elk jaar weer een beproeving om sterk door te komen
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:23 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Wanneer worden we hier te oud voor?
Hier komt S10 toch prima uit de verf dacht ik zo.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon lekker even naar de sportschool, ga je mee Em?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef grazz het volgende:
Mijn eerste reactie: gelukkig op het eind van de eerste helft![]()
S10 komt echt beter tot haar recht als er al wat nummers zijn geweest, die wil je niet te vroeg hebben. Mooi contrast ook met de landen voor en na haar. Ze zit in een sterk blok. Ik zie De diepte ook niet als een vuller tussen Spanje en Oekraine. Ze lijkt het echt wel goed te hebben gedaan in de semi. Mensen gaan haar absoluut onthouden
mocht Oekrane dat niet zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:54 schreef lashatumbai het volgende:
Moldavi gaat Europa zo wakker schudden. Ik denk echt een potentile televote winnaar
Zeker, ze zit tussen een banger (waarvan je houdt of niet) en een emotionele winnaar (waarvan niet iedereen zeker weet of je daar nou wel of niet op moet stemmen) en ze heeft haar eigen doelgroep (kijkers die graag echte emoties zien).quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef grazz het volgende:
S10 komt echt beter tot haar recht als er al wat nummers zijn geweest, die wil je niet te vroeg hebben. Mooi contrast ook met de landen voor en na haar. Ze zit in een sterk blok. Ik zie De diepte ook niet als een vuller tussen Spanje en Oekraine. Ze lijkt het echt wel goed te hebben gedaan in de semi. Mensen gaan haar absoluut onthouden
hmmm,...dat verklaart Australi - VK niet met die grote props....of er moet een korte break zitten tussen beide landen, maar hier is duidelijk geen rekening gehouden met de props.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:37 schreef Mlita het volgende:
En vertelden ze vorig jaar niet dat ze kijken naar afwisseling, flow van de show, props etc en de betting odds? Dus niet hoe ze het in semi 1 heeft gedaan? Staat me bij dat iemand van de organisatie dit in een interview vorig jaar heeft gezegd…S10 staat in de odds top 10 maar landen om haar heen natuurlijk veel hoger..
Zit sowieso een break tussen want het duurt schijnbaar minuten voordat de staging van de UK klaarstaatquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:01 schreef grazz het volgende:
li - VK niet met die grote props....of er moet een korte break zitten tussen beide landen, maar hier is duidelijk geen rekening
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:29 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prima.. S10 trekt toch een wat ander publiek dan Spanje, en mensen die alvast klaar zitten voor Oekrane kunnen aangenaam verrast worden als ze NL nog even meepikken in de aanloop.
Komt goed!
Ja, die 2e helft is niet door heen te komen met al die rustigere nummers. Kan niet anders dan dat Moldavi opnieuw goed gaat scoren bij de kijkers. Leuk voor ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:54 schreef lashatumbai het volgende:
Moldavi gaat Europa zo wakker schudden. Ik denk echt een potentile televote winnaar
Of ze hebben mijn idee overgenomen om na het optreden de props gewoon in de podiumfontein te mieteren om tijd te besparen, hebben ze na de finale toch niet meer nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:01 schreef grazz het volgende:
[..]
hmmm,...dat verklaart Australi - VK niet met die grote props....of er moet een korte break zitten tussen beide landen, maar hier is duidelijk geen rekening gehouden met de props.
Eensquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef grazz het volgende:
😊 Daarom is het gewoon voor iedereen beter als Nederland wint. (Krijgen we in 2023 ook weer een show die vanzelf beter georganiseerd is dan dit jaar.) 😊quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:42 schreef lashatumbai het volgende:
Mocht Oekraine winnen en UK tweede gaat het narratief bij de Britse tabloids helaas onveranderd blijven denk ik.
"Eurovision is still politics"
"Eastern Europe always wins"
Daar hebben ze dan enigszins gelijk in vind ik, in ieder geval wat politiek betreft.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:42 schreef lashatumbai het volgende:
Mocht Oekraine winnen en UK tweede gaat het narratief bij de Britse tabloids helaas onveranderd blijven denk ik.
Dat zou ik dan wel jammer vinden eigenlijk, heb liever dat ze de echte winnaar zijn en dat het daarom naar de UK gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:52 schreef lashatumbai het volgende:
Grote kans is wel dat ze het dan gaan organiseren volgend jaar. Ben je toch nog een beetje de winnaar
Dat narratief was een paar weken geleden dat zij goed zouden scoren omdat ze Oekrane zo goed helpen. Dusja als ze iets konden verwachten met zo’n redenering is dat Oekrane het dus nog beter zou doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:42 schreef lashatumbai het volgende:
Ik mag toch aannemen dat ze gewoon weer laatste worden zoals altijd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:42 schreef lashatumbai het volgende:
Dat zou dit jaar dan wel heel onverdiend zijn. Sam mag van mij best hoog eindigen. Al is het voor mij toch niet per se de winnaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze gewoon weer laatste worden zoals altijd.
Door een slotje posten waar al doorheen gepost was om me dit te vertellen, dan moet het wel heel belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
aanzetten!!!! Komen de leukste dingen voorbij!!!
Heb net op dezelfde vraag geantwoord IN s10 topic.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:33 schreef superniger het volgende:
Tussen Spanje en Oekrane.
Is dat gunstig voor ONZE S10?
Kunnen we wel eerst genieten van Spaanse 🍑🍑🍑
Als dat je wens is moet ik je helaas teleurstellen en vragen eerst de inzendingen eens te luisteren voordat er hot takes komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze gewoon weer laatste worden zoals altijd.
Nee joh, het is veel leuker om allemaal dingen te roepen vanuit je onderbuik ofzo...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Als dat je wens is moet ik je helaas teleurstellen en vragen eerst de inzendingen eens te luisteren voordat er hot takes komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |