abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2022 @ 17:32:20 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204780903
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:24 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
BLM was toch behoorlijk lucratief voor deze dame en haar directe familie.
Zoals een echte marxist betaamt lichte ze de armen op en leefde ze zelf in luxe en weelde.
Hihi, hopelijk stoort die quasi terreurorganisatie helemaal in. En komt er ook volledig boven water waar dat geld heen is gegaan, tot de laatste cent.

Schandalig ook eigenlijk. Jezelf verrijken in de naam van overleden zwarte mensen. Tot meermaals toe allerlei voornamelijk arme woonwijken terroriseren en platbranden, waarbij vele gewonden en doden vallen, de raciale polarisatie tot historische hoogte weten aan te aanwakkeren en op je site teksten hebben staan als 'we want to disrupt nuclear family structure'.

Maar genoeg goedgelovige blanke progressieven die voor zo'n groepering vallen en drifting hun geld overmaken, om daarna helemaal verrukt te zijn met hun eigen zogenaamde morele verhevenheid. Wat een grap dat soort mensen toch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204780972
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, hopelijk stoort die quasi terreurorganisatie helemaal in. En komt er ook volledig boven water waar dat geld heen is gegaan, tot de laatste cent.

Schandalig ook eigenlijk. Jezelf verrijken in de naam van overleden zwarte mensen. Tot meermaals toe allerlei voornamelijk arme woonwijken terroriseren en platbranden, waarbij vele gewonden en doden vallen, de raciale polarisatie tot historische hoogte weten aan te aanwakkeren en op je site teksten hebben staan als 'we want to disrupt nuclear family structure'.

Maar genoeg goedgelovige blanke progressieven die voor zo'n groepering vallen en drifting hun geld overmaken, om daarna helemaal verrukt te zijn met hun eigen zogenaamde morele verhevenheid. Wat een grap dat soort mensen toch.
En het werd met hand en tand verdedigt met censuur en repressie. Zelfs op Fok kregen we te maken met repressie en werd er verongelijkt gedaan als je niet meeging in de idioterie van BLM.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 17:43:57 #253
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204781026
Dat is natuurlijk wat we wel vaker zien van Links. Als je niet voldoet aan het gewenste narratief, dan ben jij een racist (of homofoob, transfoob, vrouwenhater, mansplainer, xenofoob, klimaatontkenner, enz.).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204781057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:24 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
BLM was toch behoorlijk lucratief voor deze dame en haar directe familie.
Zoals een echte marxist betaamt lichte ze de armen op en leefde ze zelf in luxe en weelde.
Wat vind jij dat er moet gebeuren met mensen die schuldig zijn aan fraude met een liefdadigheidsinstelling?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204781102
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wat vind jij dat er moet gebeuren met mensen die schuldig zijn aan fraude met een liefdadigheidsinstelling?
Wat vind jij Luda?
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:14:35 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204781267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 13:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
40.000.000.000 $ voor Oekraine ? :+
thx Rand Paul

Zal mij bommen waar het geld wel gebruikt voor gaat worden.
Het ging mij in dit geval om die fantastische muur.. (kuch)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_204781387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat vind jij Luda?
Vraag met een wedervraag beantwoorden is niet zo netjes, maar dat zie ik even door de vingers.

Ik zou daar een forse geldstraf op zetten, met daarbij uiteraard ontheffing uit de functie en een aantekening op het strafblad zodat de Amerikaanse variant van de VOG niet meer afgegeven wordt voor functies waar iemand zeggenschap heeft over grote bedragen. Hoe zie jij dat?
pi_204781541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Vraag met een wedervraag beantwoorden is niet zo netjes, maar dat zie ik even door de vingers.

Ik zou daar een forse geldstraf op zetten, met daarbij uiteraard ontheffing uit de functie en een aantekening op het strafblad zodat de Amerikaanse variant van de VOG niet meer afgegeven wordt voor functies waar iemand zeggenschap heeft over grote bedragen. Hoe zie jij dat?
Ik zeg dat de wet gewoon opgevolgd moet worden qua fraude/oplichting.
pi_204781546

Da's nog minder dan Kamala Harris
pi_204781548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En dat zou in dit geval betekenen dat?
pi_204781802
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is natuurlijk wat we wel vaker zien van Links. Als je niet voldoet aan het gewenste narratief, dan ben jij een racist (of homofoob, transfoob, vrouwenhater, mansplainer, xenofoob, klimaatontkenner, enz.).
Grappig genoeg blijkt dat ook vrijwel altijd te kloppen. Hoe zou dat toch komen?
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:17:28 #262
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204781806
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:48 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Da's nog minder dan Kamala Harris
Die vrouw is het helemaal kwijt. Die roept van alles op twitter om maar aandacht te krijgen van Linkse gebruikers en Linkse media, hopende dat ze weer bij MSNBC of CNN mag aanschuiven om te klagen over haar eigen partij.

twitter
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:19:08 #263
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204781829
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Grappig genoeg blijkt dat ook vrijwel altijd te kloppen. Hoe zou dat toch komen?
En dat is dus net waar je de plank misslaat. Het klopt niet en betreft slechts inhoudsloze aantijgingen, voortkomende uit frustratie.
pi_204781841
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dat is dus net waar je de plank misslaat. Het klopt niet en betreft slechts inhoudsloze aantijgingen, voortkomende uit frustratie.
Nee, hoor :)
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:36:38 #265
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204782020
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, hoor :)
Jazeker wel. Dat bewees je trouwens recent zelf ook weer door ook maar enigszins afwijkende meningen van de jouwe, weg te zetten als 'mansplaining'. 'Conservatieve mannen die pro-life zijn' (waar er trouwens niet één van te vinden was).
pi_204782736
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jazeker wel. Dat bewees je trouwens recent zelf ook weer door ook maar enigszins afwijkende meningen van de jouwe, weg te zetten als 'mansplaining'. 'Conservatieve mannen die pro-life zijn' (waar er trouwens niet één van te vinden was).
Chivaz zegt van zichzelf pro-life en conservatief te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2022 20:17:32 ]
pi_204782848
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Chivaz zegt van zichzelf pro-life en conservatief te zijn.
Pro life in veel gevallen ja, conservatief nee.
pi_204782955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Pro life in veel gevallen ja, conservatief nee.
Dan biedt ik hierbij mijn excuus aan voor de benaming conservatief.
pi_204783136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dan biedt ik hierbij mijn excuus aan voor de benaming conservatief.
Kijk een aan mensen met fatsoen die excuses aanbieden als ze de volgens een user verkeerde term gebruikt hebben. Daar kunnen anderen hier een voorbeeld aannemen. ^O^

Verder kunnen we de boze rechtsmensen vanaf heden progressieven noemen als ze daar blij van worden.

Wat dan natuurlijk weer erg ironisch is dat de pro life progressieven niet willen dat transgenders of wat dan ook zich een bepaalde naam toe eigenen, maar zelf geconfronteerd worden met een benaming die bij pro life hoort mag dan niet. :+
  dinsdag 17 mei 2022 @ 20:54:19 #270
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204783230
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Kijk een aan mensen met fatsoen die excuses aanbieden als ze de volgens een user verkeerde term gebruikt hebben. Daar kunnen anderen hier een voorbeeld aannemen. ^O^

Verder kunnen we de boze rechtsmensen vanaf heden progressieven noemen als ze daar blij van worden.

Wat dan natuurlijk weer erg ironisch is dat de pro life progressieven niet willen dat transgenders of wat dan ook zich een bepaalde naam toe eigenen, maar zelf geconfronteerd worden met een benaming die bij pro life hoort mag dan niet. :+
Waar heb je het gevoel dat er hier verkeerde termen voor users worden gebruikt? En welke boze rechtsmensen?
  dinsdag 17 mei 2022 @ 22:08:24 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204784217
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Oef wat voor straf zou daar tegenover moeten staan dan?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_204784287
twitter

Aldus de media.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 23:10:03 #273
323401 Kijkertje
met filter
pi_204784753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 22:16 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Aldus de media.
Je hebt het alweer niet begrepen he. Hoe krijg je het voor elkaar iedere keer maar mss wil je het ook helemaal niet begrijpen?

Het gaat helemaal niet om het feit dat de blanke bevolking afneemt en op den duur een minderheid wordt in de VS. Het complot dat Tucker Carlson & Co verspreiden is dat het een vooropgezet plan van de Democraten zou zijn om stemmen te winnen. Van 'Replacement' is helemaal geen sprake, het is een natuurlijke demografische ontwikkeling.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204784837
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 23:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je hebt het alweer niet begrepen he. Hoe krijg je het voor elkaar iedere keer maar mss wil je het ook helemaal niet begrijpen?

Het gaat helemaal niet om het feit dat de blanke bevolking afneemt en op den duur een minderheid wordt in de VS. Het complot dat Tucker Carlson & Co verspreiden is dat het een vooropgezet plan van de Democraten zou zijn om stemmen te winnen. Van 'Replacement' is helemaal geen sprake, het is een natuurlijke demografische ontwikkeling.
Het openzetten van de grenzen en de daaruit voortvloeiende immigratiestromen is geen natuurlijke demografische ontwikkeling, dat is beleid.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 23:27:13 #275
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204784856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 23:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het openzetten van de grenzen en de daaruit voortvloeiende immigratiestromen is geen natuurlijke demografische ontwikkeling, dat is beleid.
Met als achterliggende gedachte dat het vooral nuttig is om stemmen te vergaren voor een specifieke politieke partij. Juist ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')