daar woon je toch of iig in de buurt?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:10 schreef KingRoland het volgende:
later vandaag even langs de Jordaan @:tarado
Tsja geld maken hé als dat beter kan op deze manier...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:12 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ftm.nl/artikelen/pwc-kpmg-deloitte-in-tsjetsjenie
Graag mening @:kingroland
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tsja geld maken hé als dat beter kan op deze manier...
doorgestuurd naar ex-pwc'er @:monkyyy
Goed nieuws maatquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:08 schreef tong80 het volgende:
Positief nieuws morgenochtend per ambulance terug naar den Bosch.
Tong
Mocht je nog wat morfine of valium overhouden, mijn DM staat openquote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:40 schreef tong80 het volgende:
Best veel pijn. Goede pijnstillers. Slaap slecht en snel moe. Komt wel goed
Tong
Bedankt! Ik ben echt de tel kwijtgeraakt hoe vaak ik om PSV heb kunnen lachen deze week.Dit was alweer een toppertje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
Poephoofd Tijs gaat full Calimero.
https://visie.eo.nl/artikel/2022/05/doe-nou-eens-sportief-man
Ajaxtwitter is ook wel geinigquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ben echt de tel kwijtgeraakt hoe vaak ik om PSV heb kunnen lachen deze week.Dit was alweer een toppertje.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajaxtwitter is ook wel geinig
[ twitter ]
Zoveel vragen hierbij
Het is dus geen toeval dat ik vandaag thee heb gedronkenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:15 schreef KingRoland het volgende:
mensen die de afgelopen week geen thee hebben gedronken hebben een kleine piemel
Ik heb extreem veel thee gedronken deze week.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:15 schreef KingRoland het volgende:
mensen die de afgelopen week geen thee hebben gedronken hebben een kleine piemel
Laat mij met rust Roland.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:15 schreef KingRoland het volgende:
Maar met warm weer stroomt er soberzo ook meer bloed naar je lid. Dus heb je automatisch een grotere plasser.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:47 schreef Haags het volgende:
Ik drink tijdens de warme maanden sowieso minder thee.
Ik had al een vermoeden dat ik de 10cm recent aantikte.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar met warm weer stroomt er soberzo ook meer bloed naar je lid. Dus heb je automatisch een grotere plasser.
@:littlerabbit
Is dat 10 cm slap of in stijve toestand?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat ik de 10cm recent aantikte.
Ik ga NU thee kopen
Dit vind ik erg privé bijna zo privé als de "wat eten jullie vanavond" vraag.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat 10 cm slap of in stijve toestand?
#nieuwsgierig
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vraag me wel af of dit ook met icetea het geval is.
@:kingroland
Sorryquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik erg privé bijna zo privé als de "wat eten jullie vanavond" vraag.
Keurig op tijd terugquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:56 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:yvonne @:jojoortje @:onlogisch @:oriente @:coco
Hij komt maar gewoon op tijd thuis.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:coco heeft een bedrijfsuitje vandaag, die is mogelijk pas zeer laat thuis
Geen grapje
Laat @Coco met rustquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij komt maar gewoon op tijd thuis.
@:coco je leest toch wel mee, kom op tijd.
Een kookworkshop? @Calandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:coco heeft een bedrijfsuitje vandaag, die is mogelijk pas zeer laat thuis
Geen grapje
Ik kijk uit naar jouw reviewquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend denk ik The Northman kijken
Ondanks jouw vernietigende review
Juist niet, is uitgelopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een matig uitje als je nu al thuis bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |