Je moet alleen die in de zwarte zee tellen lijkt mij. En dan doet een land zonder marine het best aardig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Met schepen gaat het niet zo hard als met tanks. Pas 2,5 % van de schepen kwijt tegen 1/3 van de tanks en 1/5 van hun pantservoertuigen, maar elke schuit is er een.
Asterix en Obelix zaten niet in een vesting, en zijn bovendien geen echte levende wanhopige personen. In denk dat het er stinkt naar stront, pis, bloed en rottend vlees (van geamputeerde lichaamsdelen). Ik vind er weinig game-achtigs aan. Wie hier na 70+ dagen levend uitkomt, wordt geestelijk nooit meer normaal.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Azovstal gaat een mythische status krijgen. In mijn verbeelding is het een Astrix-en-Obelix-achtige vesting met een post-apocalyptische vibe. Hier gaan games over gemaakt worden.
Dat hoef je je niet stiekem af te vragen, het is een duidelijke zaak.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:44 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me stiekem wel eens af of deze oorlog niet steeds meer om Rusland een kopje kleiner maken draait, terug in zijn hok, of dat het echt 100% over de toekomst van Oekrane gaat.
In mijn beleving is die balans aan het shiften, als ik ook de opmerkingen vanuit de VS lees.
Ze moeten er aan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef polderturk het volgende:
Russen willen bloed zien.
[ twitter ]
[ twitter ]
Want de Russen hebben zich tot nu toe zo goed gedragen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De authenticiteit van de beelden staat vast? Ik heb er namelijk een beetje moeite mee om te geloven dat dit echt is.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hoef je je niet stiekem af te vragen, het is een duidelijke zaak.
Heeft de VS zoveel affiniteit met Oekrane dat ze voor 38.000.000.000 aan steun, vnl wapens zenden? Het betreft een lokaal conflict ten gevolge van alleszins redelijke verzoeken die al lang spelen.
Direct en veelvuldig hun beste onderhandelaars zenden om het conflict zsm te beslechten zou de logische weg zijn. Er komt niemand alleen voor miljarden aan wapens.
Lees dit eens bv
https://www.geotrendlines(...)lar-als-handelsmunt/
Ze bleven minder dan een dag weg helaas.quote:
Redelijke verzoekenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef Za het volgende:
[..]
Heeft de VS zoveel affiniteit met Oekrane dat ze voor 38.000.000.000 aan steun, vnl wapens zenden? Het betreft een lokaal conflict ten gevolge van alleszins redelijke verzoeken die al lang spelen.
Op de BBC hadden ze ook de afloop van dit met de Russische militairen vol in beeld met hun gezicht en een journalist ter plaatse die dezelfde plekken moet hebben gezien: .quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De authenticiteit van de beelden staat vast? Ik heb er namelijk een beetje moeite mee om te geloven dat dit echt is.
Precies Rusland moet zijn troepen terugtrekken en de Krim en andere Oekranse gronden terug geven. Dat zijn al lang spelende en redelijke verzoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef Za het volgende:
[..]
Dat hoef je je niet stiekem af te vragen, het is een duidelijke zaak.
Direct en veelvuldig hun beste onderhandelaars zenden om het conflict zsm te beslechten zou de logische weg zijn. Er komt niemand alleen voor miljarden aan wapens.
Lees dit eens bv
https://www.geotrendlines(...)lar-als-handelsmunt/
Het is dan ook weer fakequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit verzin je toch niet. Hoe dom kunnen ze zijn.
Ja. Das niet lief h?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Ze bleven minder dan een dag weg helaas.
He hoe gaan jullie in de in de trollenfarm om met deze beelden? https://nos.nl/artikel/24(...)-vastgelegd-op-beeld
Wel grappig dat je helemaal uit jezelf de schoen aantrekt, enzoquote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wel grappig dat je helemaal uit jezelf de schoen aantrekt, enzo
Maar wel een beetje een logisch gevolg van een fascistische boevenstaat die dit soort propaganda de wereld instuurt niet? Je weet wel dat redelijke land dat je hier iedere dag komt verdedigen.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:13 schreef Glazenmaker het volgende:
Er wordt een beetje gefronst op het plaatsen van RT artikelen, maar deze is toch wel zo extreem dat het hier een plekje zou moeten hebben imho.
[..]
TLDR: volgens Kremlin propaganda is Oekrane schuldig aan het inzetten van biowapens tegen kinderen en werkt het halve westen eraan mee.
Waar zijn de beelden van de honderdduizenden burgerslachtoffers in Irak en Libi, waar de staatshoofden een golddinar of euro's wensten voor hun olie ipv de dollar?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef Glazenmaker het volgende:
He hoe gaan jullie in de in de trollenfarm om met deze beelden? https://nos.nl/artikel/24(...)-vastgelegd-op-beeld
Lul niet zo dom manquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar wel een beetje een logisch gevolg van een fascistische boevenstaat die dit soort propaganda de wereld instuurt niet? Je weet wel dat redelijke land dat je hier iedere dag komt verdedigen.
[..]
Het was Pleurisvolk, het blijft pleurisvolk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Op de BBC hadden ze ook de afloop van dit met de Russische militairen vol in beeld met hun gezicht en een journalist ter plaatse die dezelfde plekken moet hebben gezien: .
In het contract voor een optreden van Guns 'n Roses stonden de eisen van een stabiele kleedkamertemperatuur van 22,54 graden met een afwijking van hooguit 2 procent, een jacuzzi gevuld met louter groene en blauwe M&M's, french pressed luwak koffie, een magnum chateau ausone '67 eerste persing, lendebiefstuk van een drachtige eenhoorn en drie Japanse hoeren met dikke tieten en een Turkse zonder snor. Die verzoeken waren alleszins redelijker dan die van Poetin.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef Za het volgende:
Het betreft een lokaal conflict ten gevolge van alleszins redelijke verzoeken
Dit dus. Dit is de goedkoopste oorlog die de VS ooit gevoerd heeft. Dit kost Rusland een decennium om weer op te bouwen. Als ze dat al kunnen en zorgt ervoor dat Europa zichzelf kan verdedigen zodat de VS zich op China kan richten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:31 schreef Hyperdude het volgende:
38.000.000.000 is peanuts voor 2 vliegen in n klap. Nog geen 5% van VS defensie begroting. Daarmee help je Oekrane hun land te zuiveren en sloop je het Russische leger.
Win-win. Bedank Vladimir Vladimirovich maar voor zijn meesterplan.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:31 schreef Frutsel het volgende:
Het was Pleurisvolk, het blijft pleurisvolk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |