Val er niet vanafquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hallon Hallom ik zit lekker op mijn balkon
Dat rijmt niet ....quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hallon Hallom ik zit lekker op mijn balkon
Met koningsnacht stond 2 Brothers on the 4th Floor hier vlakbij op te treden. Ben wezen kijken, was best leuk dat half uurtjequote:
een gedicht hoeft ook niet te rijmen..quote:
Ook al zo'n oudje jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met koningsnacht stond 2 Brothers on the 4th Floor hier vlakbij op te treden. Ben wezen kijken, was best leuk dat half uurtje
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wekker gaat weer vroeg
Maar eens bed zoeken.
Beddigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wekker gaat weer vroeg
Maar eens bed zoeken.
Kende ik niet eensquote:
Hoiquote:
Yellowquote:
Ik heb teveel modern family gekeken.quote:
Ja heeft ook niet zoveel zin om uit te leggen. Zo grappig is het ook weer nietquote:
Matig grappigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heeft ook niet zoveel zin om uit te leggen. Zo grappig is het ook weer niet
Het kijkt zo lekker wegquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Matig grappigSouthpark is wel grappig en Family guy
Weet je waar dit over gaat?quote:
Comedy Central is bewegend behang voor mij, ik kijk er stukjes van en dan val ik in slaap.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het kijkt zo lekker wegKan ook niet zeggen dat ik het echt volg. Ik val er heerlijk bij in slaap
South park vind ik niet zo. Family guy wel
Bewegend behangquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Comedy Central is bewegend behang voor mij, ik kijk er stukjes van en dan val ik in slaap.
LSD was ooit een geneesmiddel tegen psychose (?) Nooit geprobeert.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
lol die rommel moet ik niks van weten
Ik heb een keer paddos en xtc gebruikt maar dat ging beide niet helemaal goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
LSD was ooit een geneesmiddel tegen psychose (?) Nooit geprobeert.
Hoe was dat dan? Ben je dan ineens anders ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:55 schreef engine het volgende:
Om psychoses te voorkomen wel een keer geprobeerd.
Ja zoiets nooit aan beginnenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hoe was dat dan? Ben je dan ineens anders ofzo.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar enge rotzooi
Maar dat weet jij dus niet, want jij hebt het nooit gedaan. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Niet heroine, dat is gelijk verslaafd zo'n beetje.quote:
Ik heb al die pleuris zooi gebruikt maatquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar dat weet jij dus niet, want jij hebt het nooit gedaan. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Niet heroine, dat is gelijk verslaafd zo'n beetje.
Net als Ayuhasca oid? Krijg je dan echt inzicht in jezelf ofzo maar wil je dat weten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
LSD is wel een apart iets,en paddo`s ook.Het kan heel goed voor je zijn.
Nopequote:Op donderdag 12 mei 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
LSD is wel een apart iets,en paddo`s ook.Het kan heel goed voor je zijn.
Weet ik, gastquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb al die pleuris zooi gebruikt maat
Niet doen vriend geloof mij of anders een keer een milde paddo trip in een gecontroleerde omgevingquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Weet ik, gastIk ben gewoon nieuwsgierig, je leeft maar 1 keer tenslotte
Het leven is fucked up, maar ik snap je wel hoor. Ik vraag me gewoon af of het iets toevoegt en wat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je word alleen maar fucked up van die nonsens
Dat is wel per drugs verschillend. Maar als je een krat bier leeg zuipt ben je ook anders (en eigenlijk is dat altijd erger dan zo'n beetje alles wat ik geprobeerd heb).quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hoe was dat dan? Ben je dan ineens anders ofzo.
Lijkt me helemaal niks, ik droom me al suf met de meest vreemde dingen. Just talking.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet doen vriend geloof mij of anders een keer een milde paddo trip in een gecontroleerde omgeving
Ayuhasca wil ik nog een keer doen.En van LSD of Paddo`s heb ik best een brainwash gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Net als Ayuhasca oid? Krijg je dan echt inzicht in jezelf ofzo maar wil je dat weten.
Ik werd helemaal gek van die zooi dat wil ik nooit meer meemakenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel per drugs verschillend. Maar als je een krat bier leeg zuipt ben je ook anders (en eigenlijk is dat altijd erger dan zo'n beetje alles wat ik geprobeerd heb).
Het is moeilijk te omschrijven maar ik heb wel leuke avonden gehad met lsd. Allemaal vrolijke kleurtjes en patroontjes en was verder eigenlijk gewoon heel rustig. Gewoon van genietenMaar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook zo ervaart.
Versterkt het je gemoedstoestand? Ik denk van wel eigenlijk?quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel per drugs verschillend. Maar als je een krat bier leeg zuipt ben je ook anders (en eigenlijk is dat altijd erger dan zo'n beetje alles wat ik geprobeerd heb).
Het is moeilijk te omschrijven maar ik heb wel leuke avonden gehad met lsd. Allemaal vrolijke kleurtjes en patroontjes en was verder eigenlijk gewoon heel rustig. Gewoon van genietenMaar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook zo ervaart.
Mijn neef had een keer Ayuhasca thee gemaakt die was 3 dagen de weg kwijtquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ayuhasca wil ik nog een keer doen.En van LSD of Paddo`s heb ik best een brainwash gehad.
XTC is echt heel fijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Versterkt het je gemoedstoestand? Ik denk van wel eigenlijk?
Dat bedoel ik, dat denk ik dus ook bij mezelf. Ik mis er niks aan zullen we dan maar zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gek van die zooi dat wil ik nooit meer meemaken
Dat zou het enige zijn denk ik wat ik nog weleens ooit zou willen proberen.quote:
Het ligt ook aan je gemoedstoestandquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat denk ik dus ook bij mezelf. Ik mis er niks aan zullen we dan maar zeggen.
Ik ben wel gestopt met gebruik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat denk ik dus ook bij mezelf. Ik mis er niks aan zullen we dan maar zeggen.
Dat is niet echt heel moeilijk toch?quote:
Als je dan toch iets wilt proberen zou ik voor paddos gaan gewoon een milde dosisquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat zou het enige zijn denk ik wat ik nog weleens ooit zou willen proberen.
Het enige lastige is alcohol.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:18 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is niet echt heel moeilijk toch?
Ja dat is ook verschillend. Een goede trip kan zeker je gemoedstoestand versterken maar als je bijv. regelmatig xtc gebruikt voel je je op dat moment super en de dagen erna vaak juist beetje down. Gewoon niet te vaak doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Versterkt het je gemoedstoestand? Ik denk van wel eigenlijk?
En roken, eerder dat denk ik, alcohol is niet altijd of de hele dag door. Roken wel. Maarja, we zijn ook maar mensen tenslottequote:
Ik had standaard 100 bij me.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook met mate , want anders sta je helemaal strak
Niks voor mij, dat is wel duidelijk. *schrapt van bucketlistquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is ook verschillend. Een goede trip kan zeker je gemoedstoestand versterken maar als je bijv. regelmatig xtc gebruikt voel je je op dat moment super en de dagen erna vaak juist beetje down. Gewoon niet te vaak doen.
Truffels....kun je ook nog gewoon in de smartshop halenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je dan toch iets wilt proberen zou ik voor paddos gaan gewoon een milde dosis
Blowen ben ik ineens mee gestopt.Terwijl dat een flinke verslaving was.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En roken, eerder dat denk ik, alcohol is niet altijd of de hele dag door. Roken wel. Maarja, we zijn ook maar mensen tenslotte
Ik was er ook ineens mee gestopt al 30 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blowen ben ik ineens mee gestopt.Terwijl dat een flinke verslaving was.
Blowen is ook niet de hele dag door, roken wel, denk dat dat de grootste verslaving is. Blij dat ik daar van af ben. Ik ken blowers die ermee gestopt zijn maar wel blijven roken. Helemaal prima hoor, wie ben ik, maar lijkt mij de grootste verslaving.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blowen ben ik ineens mee gestopt.Terwijl dat een flinke verslaving was.
Ben je 139 ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik was er ook ineens mee gestopt al 30 jaar geleden ofzo
Ik drink te veel blikjes heiniken en rook teveel maar daar ben ik aan het werkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Blowen is ook niet de hele dag door, roken wel, denk dat dat de grootste verslaving is. Blij dat ik daar van af ben. Ik ken blowers die ermee gestopt zijn maar wel blijven roken. Helemaal prima hoor, wie ben ik, maar lijkt mij de grootste verslaving.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Niks voor mij, dat is wel duidelijk. *schrapt van bucketlist
Blowen is wel soms de hele dag door.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Blowen is ook niet de hele dag door, roken wel, denk dat dat de grootste verslaving is. Blij dat ik daar van af ben. Ik ken blowers die ermee gestopt zijn maar wel blijven roken. Helemaal prima hoor, wie ben ik, maar lijkt mij de grootste verslaving.
Is toch leukquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:33 schreef engine het volgende:
En nu snel doorposten anders gaan mensen dit morgen nog terug lezen ook
Heineken, wil je dood ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik drink te veel blikjes heiniken en rook teveel maar daar ben ik aan het werken
Ik heb deze even opgeslagen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:33 schreef engine het volgende:
Ja, ok, fout hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blowen is wel soms de hele dag door.
Hoeft niet hoor, lees gewoon meequote:Op donderdag 12 mei 2022 00:33 schreef engine het volgende:
Ja zeker. Maar ik weet ook dat mensen er soms best heftig op reageren als je dit soort dingen verteld.quote:
Hey maatquote:
Heer PLY.quote:
Moet jij toch weten wat je zegtquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ik weet ook dat mensen er soms best heftig op reageren als je dit soort dingen verteld.
Ja teveel somsquote:
Dan ben je best in een waas.quote:
Dat moeten die mensen zelf weten ik reageer dan gewoon terugquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ik weet ook dat mensen er soms best heftig op reageren als je dit soort dingen verteld.
Niet leuk voor de mensen om je heen maar daar is een reden voor vaak.quote:
Mensenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat moeten die mensen zelf weten ik reageer dan gewoon terug
Snap je even niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Niet leuk voor de mensen om je heen maar daar is een reden voor vaak.
Dat er een reden is, man en wie zijn die "mensen" om te oordelen. Staan ze in jouw schoenen?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lach iedereen uit hier whahahaha
Man Mensen zulke termen mag je helemaal niet meer gebruikenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat er een reden is, man en wie zijn die "mensen" om te oordelen. Staan ze in jouw schoenen?
Dat blowen stond mij op een gegeven moment tegen hetzelfde met andere middelen.En Ja ,ik heb mooie schoenen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat er een reden is, man en wie zijn die "mensen" om te oordelen. Staan ze in jouw schoenen?
Whooooohoooo,Whaaahaaa.quote:
Tonja babe.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha Ik moest wel even glimlachen. Me like
Heb je mijn TT elders gezien?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, wat was het? Ik kom net binnenvallen. Heb een beetje meegelezen over die verslavingsshit, maar dat was het wel.quote:
We waren bezig met dichten hierquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:00 schreef tonja het volgende:
[..]
De memmen van Emmen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, wat was het? Ik kom net binnenvallen. Heb een beetje meegelezen over die verslavingsshit, maar dat was het wel.
Oww, sorry, dat heb ik allemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We waren bezig met dichten hier
Ik ook niet hoor en ik ben er al een poosjequote:Op donderdag 12 mei 2022 01:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, wat was het? Ik kom net binnenvallen. Heb een beetje meegelezen over die verslavingsshit, maar dat was het wel.
Max 5 regelsquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Oww, sorry, dat heb ik allemaal niet meegekregen.
Het is een gedicht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is nieuw voor mij dat een gemeente memmen kan hebben![]()
Maar hij is grappig
"Er zat eens een manneke aan de Schelde,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok stokquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
Er was eens een BDS op FOK!
DIe hie alle gelok.
It is in moaie vent
die elts wol kent
Al is er soms in bytsje drok
quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
Er was eens een Tonja uit Amsterdam
Die kon zingen en niet lam.
Alles hoog
en niet droog
Toch was ze wel klam
Zo ken ik ook een vriend,quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:22 schreef tonja het volgende:
Freshfruit van de fok neighborhood
heeft altijd een goed gemoed
Hij tikt wat af
vaak een beetje maf
maar verder doet ie het wel goed.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo ken ik ook een vriend,
zijn naam is Engine
Hij heeft het verdiend.
BDSquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Fruitig fruit wat ga je nog allemaal doen ?
Eet je ook Meloen ?
En geef die zus van je ik ben de naam ff kwijt een zoen
Souldragon was dat toch ?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BDS
BDS
Ik ga nu toch geen meloen eten
En hoe kan je de naam van mijn zus vergeten.?
Slaap lekkerquote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:43 schreef tonja het volgende:
Ik ga nog even mijn gitaar mishandelen denk ik.
Het was gezellig!!
Met BDS is het hard werkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:43 schreef tonja het volgende:
Ik ga nog even mijn gitaar mishandelen denk ik.
Het was gezellig!!
Schemerwit en lila.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik schilder woorden verzin dat maar eens
Jij bent dan ook een beetje raar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik schilder woorden verzin dat maar eens
Welnee ik vind dat beledigendquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een beetje raar.
TR gemacht.Hoe durft ze.quote:
Dat word een rechtzaakquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een beetje raar.
*scrollt door whatsapp voor dickpicsquote:
Ik ben al 3 keer klaar gekomen.quote:
Tja dat moet je zelf wetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer klaar gekomen.
Zo gaan die dingenquote:
Mevrouwquote:Op donderdag 12 mei 2022 02:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk meneer tas
Goed te horenquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Operatie geslaagd. Van IC af. Nog geen idee over pijn. Zit vol o
Jpium en pijnstillers.
Herman.
goed nieuws!! Beterschap en op naar een goed herstelquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Jpium en pijnstillers.
Herman.
pluizigquote:
Jaquote:
wehehehe...it wasn't me!quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:37 schreef pullup het volgende:
Deze heeft wat gluiperigs uitgevroten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:43 schreef Prisha het volgende:
En Pokkehandtas is een vrouwdaar gaat m'n mental image
quote:
Dat laatste wist ik wel maar dat van dat autorijden is wel nieuw jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:52 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nooit geweten dat als je president af bent in de USA, je nooit meer zelf auto mag rijden. Nooit meer. Alleen op je eigen grondgebied. En je krijgt de rest van je leven secret service protection.
wtf joh.
Zo leren we nog eens watquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik wel maar dat van dat autorijden is wel nieuw ja
Waarom is dat?quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:52 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nooit geweten dat als je president af bent in de USA, je nooit meer zelf auto mag rijden. Nooit meer. Alleen op je eigen grondgebied. En je krijgt de rest van je leven secret service protection.
wtf joh.
Oh wauw, dat is wel een heel vreemde regel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:52 schreef Prisha het volgende:
wtf joh.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:28 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is wel een heel vreemde regel.
En als je het toch doet krijg je straf?quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je de rest van je leven bescherming hebt van de geheime dienst, wordt het lastig je te beschermen als je in een auto kan stappen en weet ik veel waarheen te rijden. Vanaf dat moment wordt je dus gereden als je ergens heen wil.
Oh en mogge
Geen idee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
En als je het toch doet krijg je straf?
Hey Tong, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Jpium en pijnstillers.
Herman.
Hier zitten er ook veel van die dikke joekelsquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:26 schreef Sunsy het volgende:
Goedemorgen!
Bahh! De meikevers zijn er weer.
Morguh Marcquote:
Het lijkt mij namelijk heel lastig om iemand te beschermen die daar geen zin in heeft. En wat als een oud president besluit in Pakistan te gaan wonen, gaat er dan een team beveiligers daar ook wonen?quote:
Lijkt mij wel lekker een auto met chauffeur altijd beschikbaar te hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het lijkt mij namelijk heel lastig om iemand te beschermen die daar geen zin in heeft. En wat als een oud president besluit in Pakistan te gaan wonen, gaat er dan een team beveiligers daar ook wonen?
Vragen..
Ik ga geen president worden om dat te weten te komen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het lijkt mij namelijk heel lastig om iemand te beschermen die daar geen zin in heeft. En wat als een oud president besluit in Pakistan te gaan wonen, gaat er dan een team beveiligers daar ook wonen?
Vragen..
Op naar de kroegquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel lekker een auto met chauffeur altijd beschikbaar te hebben
Ze kunnen officieel afstand doen van bescherming. Maar ik geloof dat geen enkele ex-president hier afstand van heeft gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Vragen..
Lijkt me ook wel logisch. Met alle kennis van geheime informatie ben je natuurlijk een mooi doelwit voor mensen met foute plannen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kunnen officieel afstand doen van bescherming. Maar ik geloof dat geen enkele ex-president hier afstand van heeft gedaan.
Ah okay dat kan dus welquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze kunnen officieel afstand doen van bescherming. Maar ik geloof dat geen enkele ex-president hier afstand van heeft gedaan.
Oh ja, zo had ik het nog niet bekeken (het is nog vroeg haha).quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je de rest van je leven bescherming hebt van de geheime dienst, wordt het lastig je te beschermen als je in een auto kan stappen en weet ik veel waarheen te rijden. Vanaf dat moment wordt je dus gereden als je ergens heen wil.
Oh en mogge
Goedemorgen!quote:
Haha ja ik vind ze echt zo vies.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zitten er ook veel van die dikke joekels
Goedemorgen! Wat fijn dat de operatie geslaagd is. Neem je rust en goed aansterken. Wens je heel veel sterkte!quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Jpium en pijnstillers.
Herman.
Vind ze wel leuk om te zien, raak ze ook niet aan, maar ben er ook niet vies vanquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:20 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh ja, zo had ik het nog niet bekeken (het is nog vroeg haha).
Goedemorgen!
[..]
Goedemorgen!
[..]
Haha ja ik vind ze echt zo vies.En dat geluid ook, als ze vliegen of ergens tegenaan vliegen.
Mooi zo,quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Jpium en pijnstillers.
Herman.
Welkom terug Tong.quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Jpium en pijnstillers.
Herman.
Hier leest niemand terugquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:33 schreef engine het volgende:
Nu zeker nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier leest niemand terug [ afbeelding ]
Ach nee.quote:
Schrijf een recensie.quote:
Geen klachten toch?quote:
Die zullen later vandaag wel besproken worden. Ik hoop dat iedereen voorzichtig is geweest met de chocolade en koffie.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zullen later vandaag wel besproken worden. Ik hoop dat iedereen voorzichtig is geweest met de chocolade en koffie.
Ik voel de bui al hangen… 😳quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:22 schreef Domnivoor het volgende:
Elke dag koffie en (extra pure) chocola.
BDS gaat nog een gedicht voor je schrijven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zullen later vandaag wel besproken worden. Ik hoop dat iedereen voorzichtig is geweest met de chocolade en koffie.
Naar aanleiding van jouw post ging ik er juist van uit dat jij immuun was.quote:
Oeps.quote:
Ik verheug me erop, dan ga ik hem ook in mijn onderschrift zettenquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BDS gaat nog een gedicht voor je schrijven.
MrsLquote:
Zit jij ook achter deze Insta acount?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit jij ook achter deze Insta acount?
[ afbeelding ]
Kutwinkel? Dat zullen wel hippe roze zadelhoesjes zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Succes!quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staan ook wel pareltjes tussen
Ik ga recensies schrijven en mijn droom is dan hier nog eens vermeld te worden
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:33 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kutwinkel? Dat zullen wel hippe roze zadelhoesjes zijn
Geweldig!quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staan ook wel pareltjes tussen
Ik ga recensies schrijven en mijn droom is dan hier nog eens vermeld te worden
Jij wel ja, je mikt gewoon alle andere posts die er tussen gepropt worden wegquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:24 schreef Deisyy het volgende:
Gewoon in je eentje een half topic volspammen, ik denk dat ik dat wel kan
En toch ben ik wel benieuwd naar die receptenquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, neem er een kookboek bij
[ afbeelding ]
Niet eens aan gedacht, maar goede tipquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij wel ja, je mikt gewoon alle andere posts die er tussen gepropt worden weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |