Val er niet vanafquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hallon Hallom ik zit lekker op mijn balkon
Dat rijmt niet ....quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hallon Hallom ik zit lekker op mijn balkon
Met koningsnacht stond 2 Brothers on the 4th Floor hier vlakbij op te treden. Ben wezen kijken, was best leuk dat half uurtjequote:
een gedicht hoeft ook niet te rijmen..quote:
Ook al zo'n oudje jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met koningsnacht stond 2 Brothers on the 4th Floor hier vlakbij op te treden. Ben wezen kijken, was best leuk dat half uurtje
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wekker gaat weer vroeg
Maar eens bed zoeken.
Beddigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wekker gaat weer vroeg
Maar eens bed zoeken.
Kende ik niet eensquote:
Hoiquote:
Yellowquote:
Ik heb teveel modern family gekeken.quote:
Ja heeft ook niet zoveel zin om uit te leggen. Zo grappig is het ook weer nietquote:
Matig grappigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heeft ook niet zoveel zin om uit te leggen. Zo grappig is het ook weer niet
Het kijkt zo lekker wegquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Matig grappigSouthpark is wel grappig en Family guy
Weet je waar dit over gaat?quote:
Comedy Central is bewegend behang voor mij, ik kijk er stukjes van en dan val ik in slaap.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het kijkt zo lekker wegKan ook niet zeggen dat ik het echt volg. Ik val er heerlijk bij in slaap
South park vind ik niet zo. Family guy wel
Bewegend behangquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Comedy Central is bewegend behang voor mij, ik kijk er stukjes van en dan val ik in slaap.
LSD was ooit een geneesmiddel tegen psychose (?) Nooit geprobeert.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
lol die rommel moet ik niks van weten
Ik heb een keer paddos en xtc gebruikt maar dat ging beide niet helemaal goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
LSD was ooit een geneesmiddel tegen psychose (?) Nooit geprobeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |