Val er niet vanafquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hallon Hallom ik zit lekker op mijn balkon
Dat rijmt niet ....quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hallon Hallom ik zit lekker op mijn balkon
Met koningsnacht stond 2 Brothers on the 4th Floor hier vlakbij op te treden. Ben wezen kijken, was best leuk dat half uurtjequote:
een gedicht hoeft ook niet te rijmen..quote:
Ook al zo'n oudje jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met koningsnacht stond 2 Brothers on the 4th Floor hier vlakbij op te treden. Ben wezen kijken, was best leuk dat half uurtje
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wekker gaat weer vroeg
Maar eens bed zoeken.
Beddigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wekker gaat weer vroeg
Maar eens bed zoeken.
Kende ik niet eensquote:
Hoiquote:
Yellowquote:
Ik heb teveel modern family gekeken.quote:
Ja heeft ook niet zoveel zin om uit te leggen. Zo grappig is het ook weer nietquote:
Matig grappigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heeft ook niet zoveel zin om uit te leggen. Zo grappig is het ook weer niet
Het kijkt zo lekker wegquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:43 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Matig grappigSouthpark is wel grappig en Family guy
Weet je waar dit over gaat?quote:
Comedy Central is bewegend behang voor mij, ik kijk er stukjes van en dan val ik in slaap.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het kijkt zo lekker wegKan ook niet zeggen dat ik het echt volg. Ik val er heerlijk bij in slaap
South park vind ik niet zo. Family guy wel
Bewegend behangquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Comedy Central is bewegend behang voor mij, ik kijk er stukjes van en dan val ik in slaap.
LSD was ooit een geneesmiddel tegen psychose (?) Nooit geprobeert.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
lol die rommel moet ik niks van weten
Ik heb een keer paddos en xtc gebruikt maar dat ging beide niet helemaal goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
LSD was ooit een geneesmiddel tegen psychose (?) Nooit geprobeert.
Hoe was dat dan? Ben je dan ineens anders ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:55 schreef engine het volgende:
Om psychoses te voorkomen wel een keer geprobeerd.
Ja zoiets nooit aan beginnenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hoe was dat dan? Ben je dan ineens anders ofzo.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar enge rotzooi
Maar dat weet jij dus niet, want jij hebt het nooit gedaan. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Niet heroine, dat is gelijk verslaafd zo'n beetje.quote:
Ik heb al die pleuris zooi gebruikt maatquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar dat weet jij dus niet, want jij hebt het nooit gedaan. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Niet heroine, dat is gelijk verslaafd zo'n beetje.
Net als Ayuhasca oid? Krijg je dan echt inzicht in jezelf ofzo maar wil je dat weten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
LSD is wel een apart iets,en paddo`s ook.Het kan heel goed voor je zijn.
Nopequote:Op donderdag 12 mei 2022 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
LSD is wel een apart iets,en paddo`s ook.Het kan heel goed voor je zijn.
Weet ik, gastquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb al die pleuris zooi gebruikt maat
Niet doen vriend geloof mij of anders een keer een milde paddo trip in een gecontroleerde omgevingquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Weet ik, gastIk ben gewoon nieuwsgierig, je leeft maar 1 keer tenslotte
Het leven is fucked up, maar ik snap je wel hoor. Ik vraag me gewoon af of het iets toevoegt en wat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je word alleen maar fucked up van die nonsens
Dat is wel per drugs verschillend. Maar als je een krat bier leeg zuipt ben je ook anders (en eigenlijk is dat altijd erger dan zo'n beetje alles wat ik geprobeerd heb).quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hoe was dat dan? Ben je dan ineens anders ofzo.
Lijkt me helemaal niks, ik droom me al suf met de meest vreemde dingen. Just talking.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet doen vriend geloof mij of anders een keer een milde paddo trip in een gecontroleerde omgeving
Ayuhasca wil ik nog een keer doen.En van LSD of Paddo`s heb ik best een brainwash gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Net als Ayuhasca oid? Krijg je dan echt inzicht in jezelf ofzo maar wil je dat weten.
Ik werd helemaal gek van die zooi dat wil ik nooit meer meemakenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel per drugs verschillend. Maar als je een krat bier leeg zuipt ben je ook anders (en eigenlijk is dat altijd erger dan zo'n beetje alles wat ik geprobeerd heb).
Het is moeilijk te omschrijven maar ik heb wel leuke avonden gehad met lsd. Allemaal vrolijke kleurtjes en patroontjes en was verder eigenlijk gewoon heel rustig. Gewoon van genietenMaar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook zo ervaart.
Versterkt het je gemoedstoestand? Ik denk van wel eigenlijk?quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel per drugs verschillend. Maar als je een krat bier leeg zuipt ben je ook anders (en eigenlijk is dat altijd erger dan zo'n beetje alles wat ik geprobeerd heb).
Het is moeilijk te omschrijven maar ik heb wel leuke avonden gehad met lsd. Allemaal vrolijke kleurtjes en patroontjes en was verder eigenlijk gewoon heel rustig. Gewoon van genietenMaar dat wil niet zeggen dat iemand anders dat ook zo ervaart.
Mijn neef had een keer Ayuhasca thee gemaakt die was 3 dagen de weg kwijtquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ayuhasca wil ik nog een keer doen.En van LSD of Paddo`s heb ik best een brainwash gehad.
XTC is echt heel fijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Versterkt het je gemoedstoestand? Ik denk van wel eigenlijk?
Dat bedoel ik, dat denk ik dus ook bij mezelf. Ik mis er niks aan zullen we dan maar zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gek van die zooi dat wil ik nooit meer meemaken
Dat zou het enige zijn denk ik wat ik nog weleens ooit zou willen proberen.quote:
Het ligt ook aan je gemoedstoestandquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat denk ik dus ook bij mezelf. Ik mis er niks aan zullen we dan maar zeggen.
Ik ben wel gestopt met gebruik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat denk ik dus ook bij mezelf. Ik mis er niks aan zullen we dan maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |