quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:26 schreef Cee het volgende:
Nu komt de meest kansloze act uit mijn top 10, pray for Circus Mircus.
Dit gaat toch de pijnlijkste NQ worden ben ik bangquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:26 schreef Cee het volgende:
Hier verder over Circus Mircus, de Subwoolfer van semi 2 maar dan muzikaler.
Een dwingend stemadvies voor de heren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef Cee het volgende:
Overigens zingt de zanger nu wel iets meer in falsetto net als op de plaat. Haha, oma zegt 'plaat'.
@:Strani, jij mag ook stemmen hierop.
Was vgm vanmiddag nog wel zoquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of Poland inderdaad zulke hysterische effecten heeft
Ik stem mijn hele beltegoed weg richting het immer kansrijke Noord-Macedonië denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:27 schreef Cee het volgende:
Er is al veel verteld over deze act, de esthetiek, de muziek, de visuals, de geheimzinnigheid. Wat weet je nog niet?
Dat je moet stemmen op dit nummer als je een Belg bent. @:Fred_B.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef Cee het volgende:
Het oogt verder veel te statisch om kans te maken dus ik typ dit huilend.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef Cee het volgende:
Het oogt verder veel te statisch om kans te maken dus ik typ dit huilend.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef Cee het volgende:
Bij this is my masterplan staat ze al op de piano en zingt ze dat ze een stand gaat taken, maar dat klopt niet want dan zou het "I just took a stand" moeten zijn, minpunten.
Vocaal niet heel best.
Op basis van semi 1 verwacht ik dat niet eigenlijk. Het 'moeilijke' nummer Portugal ging door en het catchy Letland of Denemarken bijvoorbeeld niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Als Malta doorgaat en circus mircus niet is toch wel
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit liedje op dit moment leuker dan Brividi maar ik hoop dat jullie dit door de drukte in het topic niet hebben gelezen.
Ik heb nu Sietse aan de lijn om die accreditatie in te trekken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit liedje op dit moment leuker dan Brividi maar ik hoop dat jullie dit door de drukte in het topic niet hebben gelezen.
Zij is best wel bekend in Italië, denk dat dat het isquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:33 schreef Cee het volgende:
De vrouwelijke dansers zijn in pakjes gekleed in hun eigen huidskleur en je denkt even wait, wut?
Publiek juicht ineens heel hard maar ik weet niet waarvoor.
Ik vind Brividi ook niet veel aan, dus dit zij je vergeven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef Cee het volgende:
Verlate reactie voor Circus Mircusquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:33 schreef Cee het volgende:
De vrouwelijke dansers zijn in pakjes gekleed in hun eigen huidskleur en je denkt even wait, wut?
Krijgen ze allemaal een vakantiehuis in Malta?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:33 schreef Cee het volgende:
Het komt in slo mo mo mo mo moquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef molloot200 het volgende:
Heeft die Spaanse omroep nog niks gedeeld?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Publiek is blijkbaar sowieso vrij dood behalve voor Servie tot nu toe
quote:🇲🇹 Emma brings a positive vibe for Malta
Malta is definitely disadvantages from the sun, but they worked with what they could. The performance starts with Emma playing the piano, where she dances as well, after which she moves to the B stage with dancers.
Vocally, this is great! Of course, this was expected from Malta. She even throws in a longer note in the bridge. She is such an experienced performer, and it shows, because this is nice to watch. Juries will love this, no doubt.
Luiers, doorligwonden, drollen in de orkestbak, alles.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:35 schreef Cee het volgende:
Stukje over Sanremo festival en dat dit is waar Eurovision begon maar dat het voor de Italianen meer betekent, namelijk 4 dagen niet slapen om kaartentrucs en Zlatan-sketches te kijken. Dit laatste stukje verzon ik erbij.
Misschien kunnen ze Moldavië even terugroepen want ik hoorde net van Cee dat die vanmiddag op de NLse radio gedraaid werden en daarna nog eens omdat de mensen het zo leuk vonden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Publiek is blijkbaar sowieso vrij dood behalve voor Servie tot nu toe
Maar dit is dus lastig te beoordelen omdat haar bekendheid in Italië groot is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ twitter ]
Malta vonden ze leuk blijkbaar.
Ja, en de ESF-fans vinden Achille ook geweldig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is dus lastig te beoordelen omdat haar bekendheid in Italië groot is.
Net als San Marino zometeen, daar zal het nóg meer zijn.
Ohjaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
HALLO MOIRA.
ITALIAN OVERLORD ACHILLE LAURO
swieber niet stelen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
Ze moeten nu allemaal de handen uitstrekken en dan stil zijn en dan lawaai maken. Ik check of ik de Italiaanse Ketnet soms aan heb staan.
Kan hij niet gewoon op zijn telefoon kijken, of is hij wat dat betreft net als ik?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
Oh maar Mono wil weer Blacklist verderkijkenDus ik moet na San Marino wel gaan
Ja.quote:
Z'n natuurlijke habitat jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Cee het volgende:
Achille ligt op het podium pyro om hem heen. Hij beklimt de stier.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Cee het volgende:
Publiek wordt wild, hebben nooit zoiets geks gezien, gekke meid!
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:41 schreef Cee het volgende:
Overal alle pyro alles, hoed van Achille is afgevallen hahahaha je ziet z'n haarnetje.
Niemand komt aan Serhat, zelfs wereldster Flo Rida nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Nou, denken we dat San Marino hun beste resultaat ooit gaat halen dit jaar?
Op zich past dit wel na JESF/K3-inzending Malta!quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
Ze moeten nu allemaal de handen uitstrekken en dan stil zijn en dan lawaai maken. Ik check of ik de Italiaanse Ketnet soms aan heb staan.
Serhat is onklopbaar natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Gemiddelde K3 nummer heeft een dikkere beatquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Op zich past dit wel na JESF/K3-inzending Malta!
Nope.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef molloot200 het volgende:
jaquote:
maar jury vind Australië wel leuker dan bijvoorbeeld Polen standaard, dus sowieso daarbovenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die zit in hetzelfde vaarwater als Polen en Azerbeidzjan, dus dat weet ik nog net zo niet
Ik hoop het ook en dan zie ik het liefst Azerbeidzjan sneuvelenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
IK hoop toch wel dat Azerbeidzjan, Australie en Polen niet alledrie doorgaan
Die adoratie van Australië door de jury moet ook echt wel een keer stoppenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
maar jury vind Australië wel leuker dan bijvoorbeeld Polen standaard, dus sowieso daarboven
Na gisteravond lijkt mij dit toch wel goed mogelijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
IK hoop toch wel dat Azerbeidzjan, Australie en Polen niet alledrie doorgaan
Dat is inderdaad weer waar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
maar jury vind Australië wel leuker dan bijvoorbeeld Polen standaard, dus sowieso daarboven
Ah fuckquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef Cee het volgende:
Vocaal nog steeds on point, zoals de gays zouden zeggen.
ja ik ben er ook bang voor, maar hoop dus van niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na gisteravond lijkt mij dit toch wel goed mogelijk
Ik had nog een soort van wijsheid dat Portugal, IJsland en Litouwen ook niet alle 3 konden doorgaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Na gisteravond lijkt mij dit toch wel goed mogelijk
Die gaat moeiteloos door.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Polen moet door hoor.
Ik heb die jongen en z'n lied al in m'n hart gesloten.
Oh, als dat het is valt het nog mee.quote:
Ja, op het moment dat IJsland en Litouwen aangekondigd waren dacht ik inderdaad "dit was het voor Portugal"...quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had nog een soort van wijsheid dat Portugal, IJsland en Litouwen ook niet alle 3 konden doorgaan
Ik dacht vorig jaar ook dat Italië niet kon winnen vanwege Finland. Dit soort theorieën van dezelfde stijlen gaan steeds vaker de prullenbak inquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had nog een soort van wijsheid dat Portugal, IJsland en Litouwen ook niet alle 3 konden doorgaan
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef Cee het volgende:
Iedereen klapt mee met Cyprus, ik geef ze geen ongelijk, als je handen hebt moet je ze gebruiken.
Moldavië gaat echt televote top 5 scoren hčquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meme had online al echt veel likes
Lijkt mij ook! Er zijn ook niet echt veel stemmagneten dit jaarquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moldavië gaat echt televote top 5 scoren hč
Stefanias 12 punten naar Stefaniaquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef Cee het volgende:
Het klinkt allemaal net iets te valsig, maar het publiek vindt het leuk. Schelp waarin ze dansen is leuk maar wat voegt het toe? Niet veel aan mijn kijkgenot.
Moet je voor de grap nu eens Wiwiblogg's eerste reactie terugkijken op Moldavië. Die waren zó negatief en dat het nummer nergens op sloeg en zo. Kijk waar we nu zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook! Er zijn ook niet echt veel stemmagneten dit jaar
Het lijkt me fantastisch en ik gil de hele boel bij elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moldavië gaat echt televote top 5 scoren hč
Nee maar echt, ben sinds februari in een constante staat van bewondering ofzo. Zo goed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Polen moet door hoor.
Ik heb die jongen en z'n lied al in m'n hart gesloten.
Nu de Nederlandse BN’ers nogquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet je voor de grap nu eens Wiwiblogg's eerste reactie terugkijken op Moldavië. Die waren zó negatief en dat het nummer nergens op sloeg en zo. Kijk waar we nu zijn
Scheelt dat ze na Cyprus is ook dan, vind haar heel weinig uitstraling hebben persoonlijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:54 schreef Cee het volgende:
Het lied heeft weinig om het lijf maar ze verkoopt het goed, met haar uitstraling en haar stem.
Australie een NQ en hopelijk ierland of georgie een shcok qualifier.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:07 schreef Nexum het volgende:
Wie word de shock qualifier denken jullie? Denk Israel of Montenegro
Bij de Ding a Dong podcast hadden ze ook niet verwacht dat Moldavië zou kwalificeren, terwijl het mij toch meteen kat in 't bakkie leek, dus apart.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moet je voor de grap nu eens Wiwiblogg's eerste reactie terugkijken op Moldavië. Die waren zó negatief en dat het nummer nergens op sloeg en zo. Kijk waar we nu zijn
Laat dat nu zien iddquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Leek de single van Alvan en Ahez wel
De bookies geven haar ook nog steeds geen schijn van kans...Jammer als we weer een uptempo popliedje moeten missen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef Cee het volgende:
M'n stream bufferde even, laatste stuk gemist. Was allemaal verder solide wat Brooke deed, maar toch bekruipt me het gevoel dat dit een NQ wordt.
Ik hoop dat ze zure zeurders als Linda Martin en die nsf juryleden enzo kan bewijzen dat ze verkeerd zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef Cee het volgende:
M'n stream bufferde even, laatste stuk gemist. Was allemaal verder solide wat Brooke deed, maar toch bekruipt me het gevoel dat dit een NQ wordt.
Alleen dat laatste, en dan beide. Australië mag echt wel gewoon door.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Australie een NQ en hopelijk ierland of georgie een shcok qualifier.
Oh ja, ik verwacht ook wel dat ze een paar jurypuntjes kan pakken. Voor een 16e of 17e juryplek of zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:00 schreef Cee het volgende:
Ze klinkt verder oké, niet slechter dan Brooke of zo, veel beter dan een Emma Muscat of een Andromache, die veel meer kans maken met een lied dat ook echt niet veel beter is. Oké, dat van Emma Muscat wel, maar scroll even door.
Zet de stream uit ze praten poep.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Matts hoofdjes hebben dat als een NQ![]()
![]()
Ja dat zie ik dus niet gebeurenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Matts hoofdjes hebben dat als een NQ![]()
![]()
Gaat ook wel door toch ja toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:02 schreef Momo het volgende:
Bij de bookies staat Stefan als nummer 3 of 4 deze semi
Dat was bij de NF ook alquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:02 schreef Cee het volgende:
Hij is wel wat nerveus denk ik. Hij loopt en dan begint zijn stem wat te trillen.
Zou mij echt heel erg verbazen als hij dat niet gaat. Leuke jongen, goede vocals, leuk nummer.quote:
Ja ik was dan een lijstje aan het maken met ja dit gaat wel door en dan had ik 13 landenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Morgen gaat echt schokkend worden qua NQ's. Er moeten er teveel door.
Springt ie over de waterval?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
Als ie de sprong over de waterval maar weer haalt
Ja, het is echt niet te doen hier. Dus ik hoopte dat er een paar zouden zijn die bij de jury's heel erg door het ijs zouden vallen zodat mijn voorspelling iets gemakkelijker zou worden maar dat lijkt niet echt het geval te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik was dan een lijstje aan het maken met ja dit gaat wel door en dan had ik 13 landen
Is dat met die teksten op het scherm nieuw dit jaar, of is het me gewoon nooit opgevallen?quote:
Stel je springt toch in die bakquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:04 schreef Cee het volgende:
Hij springt over de waterval en dat gaat goed goddank. Hij is zo fucking likeable.Maar wel wat nerveus.
Kortsluiting, hele podium een zwart gatquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je springt toch in die bak
zou wel leuk zijn
Omdat het zo heerlak meejengelt BEBEBEEEquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef Cee het volgende:
Ik typ nu weinig omdat ik me hele tijd af zit te vragen waarom ik zo ontzettend graag wil dat dit in de finale komt.
Het zijn niet de mannelijke dansers?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef Cee het volgende:
Ja het is toch dat glanzende zwarte broekske.
Draagt ie weer een leren broekquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je springt toch in die bak
zou wel leuk zijn
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef Cee het volgende:
Ja, als ie Q't is het wel als tiende of negende denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:12 schreef Cee het volgende:
Het oogt toch wel wat leeg, hij met de dansers, zonder verder veel opsmuk. Ik twijfel nog aan Q of NQ.
Zwitserland of IJsland denk ik?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
Wie was de nummer 10 gisteren? Ik zeg Zwitserland
Die of IJsland. Of Litouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
IJsland of Litouwen kan ook. Ik zou zeggen Litouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
Ik denk IJsland. Zwitserland had de jury wel een klein stukje hoger staan dan IJsland denk ik, en ik denk dat die twee landen het niet hebben gehaald bij het publiek.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
Die met die trap werkt alleen niet helemaalquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Cee het volgende:
Je kan wel iets zeggen van die wilde chaotische graphics, maar als mensen straks niet meer weten wie van de twee vocale masterclasses welke was, kan je van de ene zeggen 'die met de trap' en van de ander 'die waar ik epilepsie van kreeg'.
Echt, verbaasde mij echt bij de eurojury dat ze die andere twee hoger inschatte dan Polenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Wát een stem.
Ik vind deze stem veel indrukwekkender dan de Azerbeidjan of Sheldon.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Cee het volgende:
Je kan wel iets zeggen van die wilde chaotische graphics, maar als mensen straks niet meer weten wie van de twee vocale masterclasses welke was, kan je van de ene zeggen 'die met de trap' en van de ander 'die waar ik epilepsie van kreeg'.
QFTquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Wát een stem.
Ik vind deze stem veel indrukwekkender dan de Azerbeidjan of Sheldon.
Er zit ook dezelfde producent achter als het nummer van N-Macedonië 2019quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Vind dit een mooi nummer, beetje categorie Noord-Macedonië 2019.
Ook mooie clip.
Ahquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zit ook dezelfde producent achter als het nummer van N-Macedonië 2019
JAAAquote:
Van wat ik er van heb gezien vond ik dat wel een leuk dingquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:19 schreef Cee het volgende:
Ondertussen staat Vladana met een gigantische glitterfrisbee op haar rug. Ze klinkt goed!
Oh, ik dacht altijd dat het Montenegrijns was, zit ik hier met m'n DuoLingo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het Italiaanse deel denk ik het leuksteDe Engelse lyrics zijn het niet helemaal voor mij.
Weet ik veel, Wikipedia zegt dat het in het Engels en Italiaans isquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat het Montenegrijns was, zit ik hier met m'n DuoLingo.
Welk gerucht?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:21 schreef Momo het volgende:
Hopelijk is er niks waar van dat gerucht over de dansers van België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |