Ja, als ie Q't is het wel als tiende of negende denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:12 schreef Cee het volgende:
Het oogt toch wel wat leeg, hij met de dansers, zonder verder veel opsmuk. Ik twijfel nog aan Q of NQ.
Zwitserland of IJsland denk ik?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
Wie was de nummer 10 gisteren? Ik zeg Zwitserland
Die of IJsland. Of Litouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
IJsland of Litouwen kan ook. Ik zou zeggen Litouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
Ik denk IJsland. Zwitserland had de jury wel een klein stukje hoger staan dan IJsland denk ik, en ik denk dat die twee landen het niet hebben gehaald bij het publiek.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
Die met die trap werkt alleen niet helemaalquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Cee het volgende:
Je kan wel iets zeggen van die wilde chaotische graphics, maar als mensen straks niet meer weten wie van de twee vocale masterclasses welke was, kan je van de ene zeggen 'die met de trap' en van de ander 'die waar ik epilepsie van kreeg'.
Echt, verbaasde mij echt bij de eurojury dat ze die andere twee hoger inschatte dan Polenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Wát een stem.
Ik vind deze stem veel indrukwekkender dan de Azerbeidjan of Sheldon.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Cee het volgende:
Je kan wel iets zeggen van die wilde chaotische graphics, maar als mensen straks niet meer weten wie van de twee vocale masterclasses welke was, kan je van de ene zeggen 'die met de trap' en van de ander 'die waar ik epilepsie van kreeg'.
QFTquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Wát een stem.
Ik vind deze stem veel indrukwekkender dan de Azerbeidjan of Sheldon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |