Ik had alleen gehoopt op een second opinion van een verstandige man. Toch blijf je mijn vriend.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:03 schreef GGMM het volgende: [..] Ik probeer mijn functie als internetBOA en vriendschappen volledig gescheiden te houden om mijn objectiviteit te bewaren
Goed voor de plantjes zou wijlen oma zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter info. Trekt naar het oosten.
Echt grappig.quote:
Achter de schermen istie nog veel vermoeiender heequote:
wtfquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Achter de schermen istie nog veel vermoeiender hee
Mijn auto is er ook blij mee, hij werd al wat vies.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed voor de plantjes zou wijlen oma zeggen
Mooi toch, lekker janken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg het idee dat Lenny tegen een meltdown aan zit. Hou je even in @:ggmm
die gaat in mn fotoboekquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
Moderator ONZ weblogger en FC Utrecht fan @:Paul deelt een tik uit aan forum admin @:GGMM
Niet mijn probleem, daar ben ik morgenochtend pasquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
In Rotterdam regent het nu ook! @:caland
Als hij er niet bij is volgend jaar zal dat wel lukkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net wilde je nog een gezellige sfeer hebben.
Volgend seizoen een nieuwe kans.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:09 schreef Tagliano het volgende:
De topvorm is er nog niet echt bij Berghuis he
Heb je een date?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, daar ben ik morgenochtend pas
Al een tijdje niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:09 schreef Tagliano het volgende:
De topvorm is er nog niet echt bij Berghuis he
Ik had er ook heel even last van maar ik ben nu weer het mannetje.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg het idee dat Lenny tegen een meltdown aan zit. Hou je even in @:ggmm
Wat leuk, wist niet dat de opnames voor de Dateables weer gestart waren!quote:
Je vieze dikke hoerenmoeder in een kano.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat leuk, wist niet dat de opnames voor de Dateables weer gestart waren!
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder in een kano.
Dit?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:10 schreef GGMM het volgende:
Berghuis mist nogal een kansje
Dit zal wel weer behoorlijk gefrustreerd zijn
Bekerfinale, overwintering in de CL en een kampioenschap.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onder de streep best een karig seizoen voor Ajax.
Geen herhalingsgevaar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onder de streep best een karig seizoen voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |