Oh dat verhaalquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is de nieuwe wappies.. nu Vaccineren op de achtergrond is verdwenen.
Zonnebrandcrème zou huidkanker veroorzaken.
Ja, iets met autocorrectiequote:Op woensdag 18 mei 2022 19:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Esterella? Is het enige dat ik in Heerlen kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor de hele dag al niet dat de buren hun gesprekken onderbreken om mee te luisteren. Nee zegt mijn man, dat komt doordat ze zelf bijna fluisteren. Hij heeft nog gelijk ook.![]()
Maar die weten nu ook over het lot van onze naaktslak.![]()
Lag ook nog een afgekloven vogelpoot in de tuin blijkbaar. Vlakbij de kraan die elke vijf minuten aangaat. Ik herkende twee uur nadat we de tuin in gingen pas wat het was.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Die gaan online voor bikini's niet groter dan I en voor tankini zelfs maar tot G in 75. Ik zal ze straks eens bellen wat ze hebben. Txs voor de tip!quote:
Ik gebruik Ambre Solaire clear 50, dat is een lichte mistspray die je ook niet hoeft uit te smeren. (Iets met plakangst hierquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:36 schreef vencodark het volgende:
Die zonnebrand die jullie gebruiken, is dat allemaal van dat witte, dikke spul?
Afhankelijk van het merk, slaan mijn man (bruine huid) en dochter (beetje getint) paarsig uit.![]()
Welke zonnebrand zie je vrijwel niet zitten? Iemand die dat weet?
Ik vind (zonnebrand)crème aan de binnenkant van je handen en tussen je vingers echt één van de meest vreselijke dingen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:22 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik gebruik Ambre Solaire clear 50, dat is een lichte mistspray die je ook niet hoeft uit te smeren. (Iets met plakangst hier)
Die zijn ook 20 euro, maar ook geregeld 1+1 gratis.
Voor gezicht pak ik dan weer een kleine tube, dan zit het alleen op de vingertoppen maar ik zat me ook al af te vragen waarom ik bij L de rest dan met een spray doe en niet gewoon alles met en fles.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:05 schreef Viv het volgende:
Ik weet alleen nog niet of het op het gezicht gesprayd mag worden (met de ogen dicht dan). Vrienden van ons sprayen eerst op hun handen en smeren daarmee het gezicht in, maar dat verpest wel het hele idee.
zonnebrandolie ipv cremequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:36 schreef vencodark het volgende:
Afhankelijk van het merk, slaan mijn man (bruine huid) en dochter (beetje getint) paarsig uit.![]()
Wij hebben van biodermal factor 30 zonnemelk en die is goed uit te smeren. Hij slaat bij mij niet wit uit, maar ik ben van mezelf ook niet heel donker dus ik weet niet hoe betrouwbaar dat isquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:36 schreef vencodark het volgende:
Kan je dat ook op je gezicht sprayen? Want dan ga ik zo een halen voor in mn golftas, ik smeer me altijd in voordat ik ga golfen, maar onderweg eigenlijk bijna nooit, want dan krijg je van die vette plakhanden en dan glijden mn stokken uit mn handenquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:22 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik gebruik Ambre Solaire clear 50, dat is een lichte mistspray die je ook niet hoeft uit te smeren. (Iets met plakangst hier)
Die zijn ook 20 euro, maar ook geregeld 1+1 gratis.
Never a dull moment.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:02 schreef exode het volgende:
Er bestaat echt wel troep voor op je lichaam, ook met zonnebrand, het trekt tenslotte je huid in en dus je lichaam. Maar er zit nog een heel gebied tussen troep op je lichaam en niets.
Het was even stress hier vanochtend, B naar school, Juul naar KDV en verloofde naar haar werk. Full in de haast modus bellen de mannen van de kozijnen. 'We zijn iets later' Iets later? Hoezo iets later, zouden jullie vandaag komen dan?
Zucht, het tegenovergestelde van de voegenmannen dus, zij komen gewoon ineens.
Overlegd ivm voegen die nog niet gedaan zijn. Ze komen igg de kozijnen plaatsen en bekijken ter plekke of de rolluiken ook kunnen of dat ze die later komen plaatsen.
Dus vanochtend tussen de gewone stress en haast door de kinderkamers zo leeg mogelijk gemaakt, gordijnen eraf, rolgordijen eraf.
Maar hopelijk vandaag nieuwe kozijnen in de kinderkamers en wie weet ook rolluiken.
Hoe! Tof!quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:09 schreef -Spring het volgende:
Ik breek ff in hoor want kijk wat ik kreeg. ♡ In ruil voor het vervangen en afvoeren van wat sterk waterpreparaten op L's school. 't Is een echte.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe! Tof!
Ik zou een file opzoeken ergens in NL en daar met de ramen open in gaan staan. Net doen of je neus bloedt en gezellig converseren met je passagier.
Staat echt geweldig zo!quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb overwogen om nog een rondje extra te rijden.![]()
De auto voor me was zo geconcentreerd in zn binnenspiegel naar achteren aan het kijken, dat ik hem moest wijzen op het groene licht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |