Ja oke tot danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]Morgen ben ik in deventer zie je daar wel
Fucking with the mind deze.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn staafmixer eigenlijk beter.
Lijkt meer op zo'n Playstation ding van een aantal jaar geleden met die lichtbollenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heeft zo'n magic wand nog het meest van weg
Saai hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik gebruik dat allemaal niet
Therethere.gifquote:
Picsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heeft zo'n magic wand nog het meest van weg
kunnen we dat niet omdraaien?quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij mag scru alleen op FOK! komen en niet op de rest van het internet.
˙ʇǝuɹǝʇuᴉ ʇǝɥ uɐʌ ʇsǝɹ ǝp do ʇǝᴉu uǝ uǝɯoʞ ¡ʞOℲ do uǝǝllɐ nɹɔs ƃɐɯ ɾᴉɯ suǝƃloΛquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:15 schreef gianni61 het volgende:
Het genot zit er i.m.o. in dat het meer dan 60 secondes kostquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn staafmixer eigenlijk beter.
Dit kloptquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt niks beters te doen hèquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het genot zit er i.m.o. in dat het meer dan 60 secondes kost.
Less is morequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit gelukkig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
˙ʇǝuɹǝʇuᴉ ʇǝɥ uɐʌ ʇsǝɹ ǝp do ʇǝᴉu uǝ uǝɯoʞ ¡ʞOℲ do uǝǝllɐ nɹɔs ƃɐɯ ɾᴉɯ suǝƃloΛ
Klinkt als een yatsdate.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ruim genomen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Er is natuurlijk een middenweg tussen 60 seconden en 3 uur.
Tis dat Thijs hem noemt want die heb ik hier sinds de Corona niet eerder gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:29 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs de grappen hier zijn nog hetzelfde als in 2005
Hier verandert nooit iets.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:29 schreef MissMSX het volgende:
Dacht dat ik'em laatst ook al voorbij zag komenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tis dat Thijs hem noemt want die heb ik hier sinds de Corona niet eerder gelezen
Dat blijktquote:
Eindelijk eens stabiel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent de stabiele factor hier.
Verandering begint bij jezelf.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:29 schreef MissMSX het volgende:
Niet eens, denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit gelukkig.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
Wij autisten houden toch ook helemaal niet van verandering.
Plakplaatjes?quote:
Onder anderequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
Wij autisten houden toch ook helemaal niet van verandering.
Hou op, ik had net zo'n goed gevoel over mn sollicitatie gesprekquote:
Welke sociaal gewenste leugens heb je daar allemaal uit je strot gekregen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hou op, ik had net zo'n goed gevoel over mn sollicitatie gesprek
Gedaan alsof ik goed met mensen om kan gaan. Gezegd dat ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging. Dat meer geld niet de enige reden was om te switchen. Dat soort bullshitquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Welke sociaal gewenste leugens heb je daar allemaal uit je strot gekregen?
Mensen aan de andere kant zullen inmiddels toch ook wel snappen dat het allemaal 1 grote grap is?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gedaan alsof ik goed met mensen om kan gaan. Gezegd dat ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging. Dat meer geld niet de enige reden was om te switchen. Dat soort bullshit
Die kijken vooral of je in het team past.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Mensen aan de andere kant zullen inmiddels toch ook wel snappen dat het allemaal 1 grote grap is?
Ik denk het, maar die spelen het toneelstuk ook maar gewoon meequote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Mensen aan de andere kant zullen inmiddels toch ook wel snappen dat het allemaal 1 grote grap is?
Yayquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hou op, ik had net zo'n goed gevoel over mn sollicitatie gesprek
Fixed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kijken vooral of je in het team past. net zo goed toneelstukjes kan opvoeren als de rest van het team ook heeft moeten doen om daar te komen
Da's eh niet zo mooi. Maar dan weet je iig wat. Hoe behandelen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Nou de uitslag van bloed is binnen. Ik heb pfeiffer en een bacteriële ontsteking
Nu voor de infectie 10 daagse kuur ophalen morgen en daarna opnieuw prikkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's eh niet zo mooi. Maar dan weet je iig wat. Hoe behandelen?
Pfeiffer is "alleen maar" soort van uitzitten, toch? Maar kan nogal lang duren?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu voor de infectie 10 daagse kuur ophalen morgen en daarna opnieuw prikken
Beterschatquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Nou de uitslag van bloed is binnen. Ik heb pfeiffer en een bacteriële ontsteking
Lol, nee. Even weer mee wachten tot einde van de maand. Dan kan het gat in m'n hand weer even dichtgroeienquote:
Oh, das wel relaxed van zequote:Op donderdag 12 mei 2022 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, nee. Even weer mee wachten tot einde van de maand. Dan kan het gat in m'n hand weer even dichtgroeien![]()
Had vorige week wel een gloednieuwe plaat binnen waar 2 A/B exemplaren in zatenNooit eerder meegemaakt zoiets. De winkel deed gelukkig totaal niet moeilijk en ze sturen een nieuw exemplaar op die ze zelf gecheckt hebben. De oude mag ik houden. Niet dat ik er dan nog veel aan heb, maar ik denk dat ik 'm op Discogs ga zetten met de opmerking 2x AB, met een beetje geluk is er iemand met 2x CD uiteindelijk.
Gelukkig was het een vrij grote online verkoper. Als het een exemplaar was van een individu zou het meer gedoe opgeleverd hebben gok ik. Foto's als bewijs, terugsturen, contact met het label etc...quote:
Ik heb dat 1 keer gehad. Maar foto's gaven al vrij snel aan dat het de bezorging was. Die liepen ermee te basketballen ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig was het een vrij grote online verkoper. Als het een exemplaar was van een individu zou het meer gedoe opgeleverd hebben gok ik. Foto's als bewijs, terugsturen, contact met het label etc...
Winkels hebben vaak niet wat ik zoekquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gehad. Maar foto's gaven al vrij snel aan dat het de bezorging was. Die liepen ermee te basketballen ofzo
Daarom koop ik liever in een winkel
Ja, jij hebt een specifieke smaak die niet overal te vinden is, dus logisch wel. Niks mis meequote:Op donderdag 12 mei 2022 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Winkels hebben vaak niet wat ik zoekOf heel toevallig hebben ze iets in een obscuur hoekje
Ik ook, maar ik vind zelden iets.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een specifieke smaak die niet overal te vinden is, dus logisch wel. Niks mis mee
Ik vind het door platenbakken doorgaan juist leuk
Laatst moest je ook al aan de antibiotica toch? Wel stom, beterschapquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Klote zegquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Pfeiffer is "alleen maar" soort van uitzitten, toch? Maar kan nogal lang duren?
Ben kapot moe. Ik heb gewoon geslapen maar ben gewoon iet vooruit te branden. De keelpijn heb ik alquote:
Ja ik gebruik door mijn longen sowieso meer antibiotica dan gemiddeld. Huisarts wil absoluut geen risico nemen wat dat betreftquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatst moest je ook al aan de antibiotica toch? Wel stom, beterschap
Beterschapquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Oei dat is niet goed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Ok, vooruitquote:
Bleh, beterschap.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nooit te oud voor een goed potje vozen.
Die van jou wordt ook oudquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:04 schreef TaMieke het volgende:
Allemaal van die vieze oude mannetjes hier
Echte liefde ditquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
True. Maar geen vies mannetje
Doe hem heel vaak wassen
Zo oud zijn we al jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:13 schreef Godtje het volgende:
Potver je hebt dood en je hebt dit draadje
Dat is wel erg gaaf. Zou willen hebben, helaas ben ik pauper.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie https://www.theverge.com/(...)9A79AMB3XlPBp37ZZNl4
Wellicht kan die zo nu en dan wisselen van baasje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel erg gaaf. Zou willen hebben, helaas ben ik pauper.
Hij is wel cool idd. Maar of ik hem zou willen weet ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zie Faxie helaas maar gemiddeld 1 keer per jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht kan die zo nu en dan wisselen van baasje.
Wel raar ofzo dat een transformer niet kon transformen
Lemon parties.quote:
Oh.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, ja de geruchten waren al bevestigd, maar nog geen foto's vrijgegeven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ging vol verwachting terug scrollen maar helemaal niksquote:
Heb een klusweek, dus moet nog even kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie Faxie helaas maar gemiddeld 1 keer per jaar.
Ik had exact dit probleem afgelopen week maar dan andersomquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:05 schreef Faxie het volgende:
Potje RAL 9001 verf gehaald voor 70,- blijkt dat ik 9010 moet hebben![]()
Nog even beslissen of ik het als leergeld ga beschouwen, of dat ik toch maar 9010 ga halen...Teststukje gedaan, en zie toch wel wat verschil
Het probleem is vooral dat ik eigenlijk contractueel de kleuren niet mag veranderen. Zal geen haan naar kraaien, maar wellicht dat het ooit bij verkoop een issue zal worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had exact dit probleem afgelopen week maar dan andersom
Ineens een gelig stukje plafond om de lamp heen waar ik geverfd had
https://www.huurjebricks.nl/quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht kan die zo nu en dan wisselen van baasje.
Wel raar ofzo dat een transformer niet kon transformen
Je hebt een koophuis en mag het contractueel niet veranderen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat ik eigenlijk contractueel de kleuren niet mag veranderen. Zal geen haan naar kraaien, maar wellicht dat het ooit bij verkoop een issue zal worden.
Stom wel, maar ach![]()
Psst blikje verf kopuh?
Nieuwbouwproject, en het aanzicht mag niet veranderd worden nee. Dus kleuren moeten hetzelfde blijven, en er mag ook geen aanbouw aan oid. Met de binnenkant mag je helemaal los gaanquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt een koophuis en mag het contractueel niet veranderen?
Dat verschil is toch amper zichtbaar als je alles in dezelfde kleur hebt? Zou me er niet te druk om makenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat ik eigenlijk contractueel de kleuren niet mag veranderen. Zal geen haan naar kraaien, maar wellicht dat het ooit bij verkoop een issue zal worden.
Stom wel, maar ach![]()
Psst blikje verf kopuh?
Het verschil is vrij subtiel ja. Maar ik vraag me af hoe het afsteekt tegen de andere huizen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat verschil is toch amper zichtbaar als je alles in dezelfde kleur hebt? Zou me er niet te druk om maken
Zal jou eens afstekenquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verschil is vrij subtiel ja. Maar ik vraag me af hoe het afsteekt tegen de andere huizen.
Hoe kut is het als alles opnieuw moet? Want dat risico loop je denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het verschil is vrij subtiel ja. Maar ik vraag me af hoe het afsteekt tegen de andere huizen.
Gaan uiteindelijk toch om het innerlijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nieuwbouwproject, en het aanzicht mag niet veranderd worden nee. Dus kleuren moeten hetzelfde blijven, en er mag ook geen aanbouw aan oid. Met de binnenkant mag je helemaal los gaan
Valt op zich mee. Zoveel is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe kut is het als alles opnieuw moet? Want dat risico loop je denk ik.
Ik zit diep en wil jou niet laten gaan enzoquote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het alweer die tijd van het jaar ja?
Waar gaat S10 eindigen denk je?quote:
Ik had vandaag een S10 momentje met een collega. Ze floot de 'oehoeh ahah' toen ze ik haar tegenkwam. En toen moest ze blozen toen ik vroeg of ze een ESF is.quote:
Het breken van haar stem op het einde gaat niet het verschil maken tov Oekraine vrees ik.quote:
Ik dacht eerst dat ze stikte ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het breken van haar stem op het einde gaat niet het verschil maken tov Oekraine vrees ik.
Zou ook nog kunnenquote:
En toen mocht ze mee je kantoor in, gordijnen dicht?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had vandaag een S10 momentje met een collega. Ze floot de 'oehoeh ahah' toen ze ik haar tegenkwam. En toen moest ze blozen toen ik vroeg of ze een ESF is.
Nee. Heb haar uitgenodigd zaterdag samen ESF te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
En toen mocht ze mee je kantoor in, gordijnen dicht?
Thuisfeestje, slim.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Heb haar uitgenodigd zaterdag samen ESF te kijken.
Nou ja, als ze ja zegt dacht ze waarschijnlijk 'met een homo durf ik zonder problemen af te spreken, gebeurt toch niks'.quote:
Ik blijf je verrassen na zoveel jaar nog.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thuisfeestje, slim.
Maar had niet gedacht dat jij een fan was.
Dat is niet wat ik denk als Air me zou uitnodigenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja, als ze ja zegt dacht ze waarschijnlijk 'met een homo durf ik zonder problemen af te spreken, gebeurt toch niks'.
Deze afgunst staat je nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja, als ze ja zegt dacht ze waarschijnlijk 'met een homo durf ik zonder problemen af te spreken, gebeurt toch niks'.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf je verrassen na zoveel jaar nog.
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Heb haar uitgenodigd zaterdag samen ESF te kijken.
Ja, maar jij denkt altijd maar aan 1 ding..quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik denk als Air me zou uitnodigen.
Vandaag welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar jij denkt altijd maar aan 1 ding..
Andere dagen ook!quote:
vandaag geen crisis dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wissel netjes af met mijn existentiële crisis.
Ik vond Noord Macedonië wel goed. Maar jammergenoeg waren de stemmers dat niet met me eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:32 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteravond was het helaas weinig soeps.
Ik ben geen ding.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar jij denkt altijd maar aan 1 ding..
Ik vond niet heel veel goed gisterenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond Noord Macedonië wel goed. Maar jammergenoeg waren de stemmers dat niet met me eens.
Ik kon Georgië wel waarderen, maar ook die gingen niet doorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond Noord Macedonië wel goed. Maar jammergenoeg waren de stemmers dat niet met me eens.
Wat door is, was ook veel door het "tsja, wat anders?" denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:32 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteravond was het helaas weinig soeps.
Wil je een moeilijk antwoord geven?quote:
was dat die met dat witte pakje?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel blij dat Israel niet door is, die gast continu bij de presentatoren op het eind.
ik heb niet alle acts gezien.quote:
Misschien veel op gestemd door de jury? Die hebben ook nog invloed toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:21 schreef Tegan het volgende:
Snap niet dat die hand-wassende dame door is...
Servie bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:21 schreef Tegan het volgende:
Snap niet dat die hand-wassende dame door is...
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niet alle acts gezien.
Pas vanaf die Australier met de rare gordijn voor zn gezicht.
Datzelfde gordijn had het zweedse meisje daarna als topje aan.
De preview van Spanje vond ik ook wel aardig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond Zweden wel prima, een van de betere. En Tsjechië vond ik ook leuk.
Ho ho, je kan prima van alles mooi vinden zonder er seks mee te willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat dikke vrouwen mooi zijn en daarna toch op mannen vallen
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De preview van Spanje vond ik ook wel aardig.
meh, nopequote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De preview van Spanje vond ik ook wel aardig.
Goed nummer om weer eens te gaan draaien nu ik dik benquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat dikke vrouwen mooi zijn en daarna toch op mannen vallen
Ook als je het liedje negeert?quote:
als je de dame beldoelt, nope, niet echt mijn type en teveel "kijk mij eens een lekker geil ding zijn"quote:
ik vond bij 1 land vooral visuals en lichtshow goed gedaan, ik weet alleen niet meer welk land het wasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond Zweden wel prima, een van de betere. En Tsjechië vond ik ook leuk.
was er 1 waarvan ik spontaan epileptische aanvallen kreeg, weet alleen niet meer welke dat wasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond bij 1 land vooral visuals en lichtshow goed gedaan, ik weet alleen niet meer welk land het was
Polen of zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was er 1 waarvan ik spontaan epileptische aanvallen kreeg, weet alleen niet meer welke dat was
die was het waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was er 1 waarvan ik spontaan epileptische aanvallen kreeg, weet alleen niet meer welke dat was
Oh, ja, ik zie het zo voor me, maar welk land dat was?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, die was het, de Duncan wannabe. Verder deed ie het wel goed overigensquote:
Ja, als 11e voor S10. Wordt 'm duidelijk niet. (Even los van Oekraïne)quote:De organisatie maakte vanavond ook bekend dat zij zaterdag als elfde aan de beurt is in de finale
ik hou wel van de muziek van S10 en ik vind dit ook best een goed nummer, maar het is inderdaad geen kanshebberquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:30 schreef Koen66 het volgende:
winnen doet S10 sowieso niet, zou top 10 al heel knap vinden
Precies, gaat om de malle pakjes en het katten.quote:
Ja, die vond ik ook tof!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon Georgië wel waarderen, maar ook die gingen niet door
Als eenzaam zingende vrouw kun je natuurlijk niet concurreren met een rodeo stier..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Precies, gaat om de malle pakjes en het katten.
Oh, hoeft ook niet, want die is niet door.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als eenzaam zingende vrouw kun je natuurlijk niet concurreren met een rodeo stier..
Ik heb alleen de muziek beoordeeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je de dame beldoelt, nope, niet echt mijn type en teveel "kijk mij eens een lekker geil ding zijn"
Als het opwindend, lekker, verrassend en bevredigend was. Dan ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, was jij het in mijn dromen vannacht?
Elke keer als ik S10 zie denk ik dat ze het over het oude model van Samsung hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou wel van de muziek van S10 en ik vind dit ook best een goed nummer, maar het is inderdaad geen kanshebber
Dit.quote:
Denk niet dat mn baas dat goed vindtquote:
dan schrik je je toch om de paar minuten helemaal dood omdat er weer een of andere malloot aan de deur trektquote:
bij ons gaat na een minuut of 10 het licht uitquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan schrik je je toch om de paar minuten helemaal dood omdat er weer een of andere malloot aan de deur trekt
dat stoort me niet als ik slaapquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons gaat na een minuut of 10 het licht uit
Mooi toch, geen last van licht tijdens je dutje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons gaat na een minuut of 10 het licht uit
Bij welke S zijn ze bij Samsung nu dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke keer als ik S10 zie denk ik dat ze het over het oude model van Samsung hebben.
ergens begin 20quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij welke S zijn ze bij Samsung nu dan?![]()
Inb4: goeie leeftijd, huehuequote:
S22.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij welke S zijn ze bij Samsung nu dan?![]()
Arme Faxie; perfecte leeftijd, en tegelijk teveel mainstream.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
@:Memento-Mori
Gefeliciteerd met je huwelijk!
Pics van je 🎂quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:33 schreef Senn88 het volgende:
Heb mijn taart net opgehaald hij is zo gaaf geworden
Dank je welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
@:Memento-Mori
Gefeliciteerd met je huwelijk!
Pic van je piequote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:33 schreef Senn88 het volgende:
Gezellig.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even zwaaien naar @:AirwiN vanuit Scheveningen
Jij ook een fijn feestje gewenst!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:33 schreef Senn88 het volgende:
prima plan op zich..quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij ook een fijn feestje gewenst!
Of is het plan taart eten in ondergoed?
zit je wel al in je ondergoed?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige wat me tegenhoudt is dat ik geen taart heb op het moment.
neemt hij taart mee?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, maar dat is zo gedaan natuurlijk.
Maar wil de boodschappenbezorger niet laten schrikken.
Tegan met kleren aan!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, maar dat is zo gedaan natuurlijk.
Maar wil de boodschappenbezorger niet laten schrikken.
quote:
Het was wel Italiaanse planning idd.quote:Op zondag 15 mei 2022 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gered tot de puntentelling.
Vanmiddag na werk even terugkijken
quote:
ik lag na de helft van de optredens al in bedquote:Op zondag 15 mei 2022 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gered tot de puntentelling.
Vanmiddag na werk even terugkijken
Betere keuze ook.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lag na de helft van de optredens al in bed
Extra week vrijquote:Op zondag 15 mei 2022 15:18 schreef DrMarten het volgende:
Weekje aan het klussen geweest, niks meer dan spierpijn. Vervolgens door mijn rug bij het onkruid wieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |