Ja oke tot danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]Morgen ben ik in deventer zie je daar wel
Fucking with the mind deze.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn staafmixer eigenlijk beter.
Lijkt meer op zo'n Playstation ding van een aantal jaar geleden met die lichtbollenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heeft zo'n magic wand nog het meest van weg
Saai hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik gebruik dat allemaal niet
Therethere.gifquote:
Picsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heeft zo'n magic wand nog het meest van weg
kunnen we dat niet omdraaien?quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij mag scru alleen op FOK! komen en niet op de rest van het internet.
˙ʇǝuɹǝʇuᴉ ʇǝɥ uɐʌ ʇsǝɹ ǝp do ʇǝᴉu uǝ uǝɯoʞ ¡ʞOℲ do uǝǝllɐ nɹɔs ƃɐɯ ɾᴉɯ suǝƃloΛquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:15 schreef gianni61 het volgende:
Het genot zit er i.m.o. in dat het meer dan 60 secondes kostquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mijn staafmixer eigenlijk beter.
Dit kloptquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt niks beters te doen hèquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het genot zit er i.m.o. in dat het meer dan 60 secondes kost.
Less is morequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit gelukkig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
˙ʇǝuɹǝʇuᴉ ʇǝɥ uɐʌ ʇsǝɹ ǝp do ʇǝᴉu uǝ uǝɯoʞ ¡ʞOℲ do uǝǝllɐ nɹɔs ƃɐɯ ɾᴉɯ suǝƃloΛ
Klinkt als een yatsdate.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ruim genomen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Er is natuurlijk een middenweg tussen 60 seconden en 3 uur.
Tis dat Thijs hem noemt want die heb ik hier sinds de Corona niet eerder gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:29 schreef MissMSX het volgende:
Zelfs de grappen hier zijn nog hetzelfde als in 2005
Hier verandert nooit iets.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:29 schreef MissMSX het volgende:
Dacht dat ik'em laatst ook al voorbij zag komenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Tis dat Thijs hem noemt want die heb ik hier sinds de Corona niet eerder gelezen
Dat blijktquote:
Eindelijk eens stabiel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent de stabiele factor hier.
Verandering begint bij jezelf.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:29 schreef MissMSX het volgende:
Niet eens, denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit gelukkig.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
Wij autisten houden toch ook helemaal niet van verandering.
Plakplaatjes?quote:
Onder anderequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
Wij autisten houden toch ook helemaal niet van verandering.
Hou op, ik had net zo'n goed gevoel over mn sollicitatie gesprekquote:
Welke sociaal gewenste leugens heb je daar allemaal uit je strot gekregen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hou op, ik had net zo'n goed gevoel over mn sollicitatie gesprek
Gedaan alsof ik goed met mensen om kan gaan. Gezegd dat ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging. Dat meer geld niet de enige reden was om te switchen. Dat soort bullshitquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Welke sociaal gewenste leugens heb je daar allemaal uit je strot gekregen?
Mensen aan de andere kant zullen inmiddels toch ook wel snappen dat het allemaal 1 grote grap is?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gedaan alsof ik goed met mensen om kan gaan. Gezegd dat ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging. Dat meer geld niet de enige reden was om te switchen. Dat soort bullshit
Die kijken vooral of je in het team past.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Mensen aan de andere kant zullen inmiddels toch ook wel snappen dat het allemaal 1 grote grap is?
Ik denk het, maar die spelen het toneelstuk ook maar gewoon meequote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Mensen aan de andere kant zullen inmiddels toch ook wel snappen dat het allemaal 1 grote grap is?
Yayquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hou op, ik had net zo'n goed gevoel over mn sollicitatie gesprek
Fixed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kijken vooral of je in het team past. net zo goed toneelstukjes kan opvoeren als de rest van het team ook heeft moeten doen om daar te komen
Da's eh niet zo mooi. Maar dan weet je iig wat. Hoe behandelen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Nou de uitslag van bloed is binnen. Ik heb pfeiffer en een bacteriële ontsteking
Nu voor de infectie 10 daagse kuur ophalen morgen en daarna opnieuw prikkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's eh niet zo mooi. Maar dan weet je iig wat. Hoe behandelen?
Pfeiffer is "alleen maar" soort van uitzitten, toch? Maar kan nogal lang duren?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu voor de infectie 10 daagse kuur ophalen morgen en daarna opnieuw prikken
Beterschatquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Nou de uitslag van bloed is binnen. Ik heb pfeiffer en een bacteriële ontsteking
Lol, nee. Even weer mee wachten tot einde van de maand. Dan kan het gat in m'n hand weer even dichtgroeienquote:
Oh, das wel relaxed van zequote:Op donderdag 12 mei 2022 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, nee. Even weer mee wachten tot einde van de maand. Dan kan het gat in m'n hand weer even dichtgroeien![]()
Had vorige week wel een gloednieuwe plaat binnen waar 2 A/B exemplaren in zatenNooit eerder meegemaakt zoiets. De winkel deed gelukkig totaal niet moeilijk en ze sturen een nieuw exemplaar op die ze zelf gecheckt hebben. De oude mag ik houden. Niet dat ik er dan nog veel aan heb, maar ik denk dat ik 'm op Discogs ga zetten met de opmerking 2x AB, met een beetje geluk is er iemand met 2x CD uiteindelijk.
Gelukkig was het een vrij grote online verkoper. Als het een exemplaar was van een individu zou het meer gedoe opgeleverd hebben gok ik. Foto's als bewijs, terugsturen, contact met het label etc...quote:
Ik heb dat 1 keer gehad. Maar foto's gaven al vrij snel aan dat het de bezorging was. Die liepen ermee te basketballen ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig was het een vrij grote online verkoper. Als het een exemplaar was van een individu zou het meer gedoe opgeleverd hebben gok ik. Foto's als bewijs, terugsturen, contact met het label etc...
Winkels hebben vaak niet wat ik zoekquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dat 1 keer gehad. Maar foto's gaven al vrij snel aan dat het de bezorging was. Die liepen ermee te basketballen ofzo
Daarom koop ik liever in een winkel
Ja, jij hebt een specifieke smaak die niet overal te vinden is, dus logisch wel. Niks mis meequote:Op donderdag 12 mei 2022 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Winkels hebben vaak niet wat ik zoekOf heel toevallig hebben ze iets in een obscuur hoekje
Ik ook, maar ik vind zelden iets.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een specifieke smaak die niet overal te vinden is, dus logisch wel. Niks mis mee
Ik vind het door platenbakken doorgaan juist leuk
Laatst moest je ook al aan de antibiotica toch? Wel stom, beterschapquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Klote zegquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Pfeiffer is "alleen maar" soort van uitzitten, toch? Maar kan nogal lang duren?
Ben kapot moe. Ik heb gewoon geslapen maar ben gewoon iet vooruit te branden. De keelpijn heb ik alquote:
Ja ik gebruik door mijn longen sowieso meer antibiotica dan gemiddeld. Huisarts wil absoluut geen risico nemen wat dat betreftquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatst moest je ook al aan de antibiotica toch? Wel stom, beterschap
Beterschapquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Oei dat is niet goed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |