serieus is zij dat! nou is er niet op vooruit gegaanquote:
Ze kúnnen het welquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:11 schreef Aguero het volgende:
Kunnen ze nog stééds geen Engels in Frankrijk?
Hij heeft al jaren een tv show in het Italiaansquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef RipCity het volgende:
Lekker man die Mika. Italiaans leren in 3 maanden. En vloeiend.
Eat that nonnen in vught
de tand des tijdsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
serieus is zij dat! nou is er niet op vooruit gegaan
Nou, als ik heel eerlijk ben doe ik dat ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:11 schreef Greys het volgende:
Nooit gedacht dat je Jan Smit als host nog eens zou missen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zit in jury van the voice jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft al jaren een tv show in het Italiaans
Waarom weet jij dit?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
De muziek van Mika heeft een enorme revival op Tiktok, daar is hij huuuuuuuuge.
Hij heeft ook eigen tv show in Italië enzo. Spreekt 6 talen vloeiend geloof ik. Jammer dat hij de Chinese kijkers niet even welkom heet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Is Mika Italiaans dan? Of was er geen derde die talen spreekt?
Toch?quote:
Oh echt?quote:
Tietema heeft een nieuwe aflevering geupload. Ter info.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |