Weet ik zo niet! Maar denk gewoon heel veel oefenen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kan zij zo goed Engels, heeft ze Engelse familie/roots?
Tijdje in Londen gewoond dacht ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kan zij zo goed Engels, heeft ze Engelse familie/roots?
Luca Hanni!quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat dit een beetje Zwitserland van een paar jaar geleden kan zijn, wie was dat ook alweer die alles in het rood deed toen. Ook zo'n dansnummertje
Blijft zo jammer he. Ook Slovenie en Finland bijvoorbeeld die hun hele plan moesten aanpassen op een falende zon of andere technische problemen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag vandaag een interview waarin hij aan gaf dat ze wel echt een heel ander staging plan hadden met visuals waar maanden aan was gewerkt. Nu moesten ze hierdoor terug grijpen op hun staging van het The Voice optreden...
Ja, van wat ik aan commentaar las was het ongenspireerd en weinig gerepeteerd overkomen. Dit zou dan wel een logische oorzaak kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag vandaag een interview waarin hij aan gaf dat ze wel echt een heel ander staging plan hadden met visuals waar maanden aan was gewerkt. Nu moesten ze hierdoor terug grijpen op hun staging van het The Voice optreden...
Als ze goed zingt tijdens de jury- en liveshow heb ik geen zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik had er even niet bij stilgestaan dat we donderdag niet mogen stemmen, ik kan Tsjechi niet helpen
Maar niet NQ op afknappen. Toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:14 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hoop dat dat video-editor al die memes ter harte heeft genomen, zie de jury er nogal op afknappen.
Kan me ook bijna niet voorstellen dat ze niet doorgaat, nu zeker met die laatste startpositie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze goed zingt tijdens de jury- en liveshow heb ik geen zorgen
Ik denk het niet, maar ben sinds die tweede rehearsal wel flink aan het twijfelen geslagen.quote:
Yeess dit geeft de burger moedquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Nexum het volgende:
Cyprus schijnt wel beter te zijn dan vorige week lees ik nu, ik hou hoop![]()
[ twitter ]
Het liedje is ook wel echt goed, en ik denk zeker dat de jury's van alle Scandinavische landen, Estland, Belgi, Poelen, de UK en Duitsland er wel punten aan moeten geven. Komt goed?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan me ook bijna niet voorstellen dat ze niet doorgaat, nu zeker met die laatste startpositie.
Maar goed, gisteren gebeurden er (voor mij) ook rare dingen, dus je weet het niet.
Nee, want de twee ergste punten (het verschrikkelijke nummer en de verschrikkelijke uitstraling van Trijntje) waren dan onveranderd gebleven. Het was gewoon totaal kansloos.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:46 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Ach ik blijf erbij, als ze wat meer aandacht hadden gegeven aan de staging en outfit, waren we door
Maar ze staan op 93% kwalificatiekansen. Zou er ooit iemand met zo veel % in de odds ineens ge-NQ'd zijn? Niet dat ik weetquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ben sinds die tweede rehearsal wel flink aan het twijfelen geslagen.
Ben benieuwd of we die odds nog ergens kunnen vindenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ze staan op 93% kwalificatiekansen. Zou er ooit iemand met zo veel % in de odds ineens ge-NQ'd zijn? Niet dat ik weet
Waarschijnlijk lees ik gewoon teveel twitter hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ze staan op 93% kwalificatiekansen. Zou er ooit iemand met zo veel % in de odds ineens ge-NQ'd zijn? Niet dat ik weet
Anna Bergendahl?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mmm vraag het me af, ik vind de zang van San Marino van wat ik gehoord heb ook niet goed. En vind hem totaal geen stagepresence hebben. En Finland heeft toch echt nog wel wat fans van rond de 30 die wat stemmen die kant op gooien.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:20 schreef molloot200 het volgende:
Die ESC Tom denkt dat San Marino gaat kwalificeren over Finland omdat dat de betere zang, performance en staging heeft.
En daar geloofde ik toen wel cht in.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:21 schreef Momo het volgende:
Serhat had maar 17% kans om door te gaan in 2019
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daar geloofde ik toen wel cht in.
Tot de semi final performance, dat was vreselijk slecht en toen dacht ik nh. En toen gebeurde het toch, legendarisch moment
Hvala Ne was ook iets van 12.5%quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:21 schreef Momo het volgende:
Serhat had maar 17% kans om door te gaan in 2019
Het handelde op 8-1 destijds. Ik overwoog dat zelfs nog te layen toen (quote:
Sabotagequote:Op woensdag 11 mei 2022 16:27 schreef molloot200 het volgende:
Lol niemand heeft problemen steeds behalve ZwedenErgens ook wel suspicious
Marius heeft toch zo'n zelfde soort microfoon?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:28 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb er natuurlijk de ballen verstand van, maar zo moeilijk is het toch niet bij Zweden? Zal het puur dat draadje zijn van die microfoon?
Wat was daar de reden van?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
De Zweden waren vorig jaar zo pissed op Nederland toch in hun RTL Boulevard/Shownieuws? Ben benieuwd hoe dat dit jaar is dan
Ik vind het vooral schandalig dat dat in de live (halve)finale gebeurt.. Repetities kan ik mee leven.quote:
Hoezo dan eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:31 schreef Nexum het volgende:
Vind het wel heel grappig dat alle hype voor Zweden binnen een week volledig is weggevallen![]()
Het valt niet genoeg op live en Griekenland snoept er echt heel veel punten van af denk ik. Ik zie iig op Twitter weinig hype nog voor Zweden. Behalve dan haar outfit bij de opening ceremoniequote:
Die outfit was wel heel gaafquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het valt niet genoeg op live en Griekenland snoept er echt heel veel punten van af denk ik. Ik zie iig op Twitter weinig hype nog voor Zweden. Behalve dan haar outfit bij de opening ceremonie
Top 5 zou me tbh nog niks verbazen ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Servie voor de winst(jaja, ik weet dat het onrealistisch is)
Ik snap de hype van Griekenland nog steeds niet, en kan echt niet aan Zweden tippen imo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het valt niet genoeg op live en Griekenland snoept er echt heel veel punten van af denk ik. Ik zie iig op Twitter weinig hype nog voor Zweden. Behalve dan haar outfit bij de opening ceremonie
Dat valt wel mee toch. Was bij Nederland ook zo (voor zover er hype was) maar dat kan binnen no time ook weer omslaan. Het nummer is nog steeds heel populair.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:31 schreef Nexum het volgende:
Vind het wel heel grappig dat alle hype voor Zweden binnen een week volledig is weggevallen![]()
Punten scorenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Staat nog altijd op 5 voor mij bij prijsvraag topic
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |