Normaal doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef Cockwhale het volgende:
Moet je ma 47.000 keer haar benen voor spreiden.
Als iemand ooit zou betalen om daarover te gaanquote:
94.000 keer op de grond gooien en stampen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef Cockwhale het volgende:
Moet je ma 47.000 keer haar benen voor spreiden.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:22 schreef Thaddeus het volgende:
Los van de auto zelf, vind die virtual cockpit wel erg gaaf!
De enige merry die jij kan scoren is een my little pony van je zusjequote:
Als een litertje euro95 nou een eurotje was alla. Helaas van we al richting 2.50quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg altijd van die auto advertenties te zien als ik op fok kom.
Op zich wel grappig wat daar ooit voorbij komt, zoals nu weer een Audi A3 voor 47.300 euro
Dan denk je nou dat wel hele dikke WRC getunede bak zijn oid met 500pk.
Maar het blijkt een 1.0 3 cilindertje te zijn LOOOLLL 🤣🤣
https://vandenbrug.nl/occ(...)tuur-stoelverwarming
Klacht: 47k durven vragen voor een ontiegelijk sloom autootje met de looks van een RS6.
Ja en dus ga je dan maar 47k uitgeven aan een sneue 3-cilinder?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Als een litertje euro95 nou een eurotje was alla. Helaas van we al richting 2.50
Waar de lol al snel verdwijnt.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:12 schreef vaarsuvius het volgende:
wel 111pk uit 999cc
maar audi's zijn lelijk tegenwoordig.
Kerel wie ben jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De enige merry die jij kan scoren is een my little pony van je zusje
Zegt de zogenaamde 'kerel' die niet face to face durft af te sprekenquote:
BMW anno 2022 kan idd echt niet meerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:50 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BMW was geweldig, maar heden ten dage kun je je geld beter elders besteden omdat ze zich nu helemaal op de Chinese markt richten, waardoor hun design precies op een generieke Koreaan met een varkensneus lijkt
[..]
Dat soberso
Alleen leuk als je in de plofkraak business zit
Nonsensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Audi A3 = @:socios incoming...
Anno 2022 nog met een /bmW aan komen zeilenquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
BMW anno 2022 kan idd echt niet meer
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Anno 2022 nog met een /bmW aan komen zeilen
Algemene ranking. Porsche is wmb een klasse apart en speelt in dezelfde categorie als AMG — oneerlijk om een AMG GT Black Series te vergelijken met een VW Golf bijvoorbeeld.quote:
Ja maar ook oneerlijk om een Mercedes S-klasse met een Golf te vergelijken.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Algemene ranking. Porsche is wmb een klasse apart en speelt in dezelfde categorie als AMG — oneerlijk om een AMG GT Black Series te vergelijken met een VW Golf bijvoorbeeld.
In die ranking zou je dan Mercedes alleen als Benz moeten zien, zonder AMG en Maybach.
Ja, daar heb je ook een punt.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja maar ook oneerlijk om een Mercedes S-klasse met een Golf te vergelijken.
Of een Phaeton met een B-klasse.
Je kunt merken niet met elkaar vergelijken, je moet per model vergelijken in dezelfde klasse.
Neemt niet weg dat 116pk nog steeds traag is. Uit een 3 cilinder pers je nooit 200pk.quote:Op zondag 22 mei 2022 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Tegenwoordig wordt er best veel vermogen uit die kleine blokjes geperst, dus je focussen op aantal cilinders en cilinderinhoud is wat mij betreft nogal achterhaald.
Die nieuwe grilles zijn supervet.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een bmw kopen met zo’n kanki lelijke gril
Ik geloof niet dat dit spul meer rijplezier geeft dan bv een Porsche 997 GT2 RSquote:Op zondag 22 mei 2022 20:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niet qua rijplezier i.i.g.![]()
[ [url=https://s.aolcdn.com/dims-global/dims3/GLOB/legacy_thumbnail/640x400/quality/80/https://s.aolcdn.com/comm(...)AGEF1.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenstaande >>>>>>>>>> alle Duitsers
Porsche is natuurlijk ook wel de uitzondering op de regel.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik geloof niet dat dit spul meer rijplezier geeft dan bv een Porsche 997 GT2 RS
Ja hoor, de Ford Fiesta ST is een 3-cilinder met 200pk om maar eens wat te noemen. En in zo'n kleine auto als een A3 is 116pk toch zat. Die auto uit jouw link gaat in 10 seconden naar de 100, dat is toch keurig om met het verkeer mee te komen.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 116pk nog steeds traag is. Uit een 3 cilinder pers je nooit 200pk.
Ja dat is een 1.5 liter blok, bedoel een 1 liter 3 cilinder zoals in die Audi. Dus dat focussen op cilinderinhoud achterhaald is wat je zegt klopt dus niet. Wel klopt het dat er nu meer vermogen wordt geperst uit dezelfde cilinderinhoud door de turbo's. Heb nu 220pk uit 1.6T maar zou nooit minder willen, volgende auto moet minstens hetzelfde leveren. En 10 secs naar 100 is retetraag, als is het maar om snel in te kunnen halen. Snap niet dat je zegt dat je dik 200pk auto's gehad hebt en dat nu niet meer nodig hebt. Waarom toen wel dan, is je rijstijl compleet veranderd?quote:Op zondag 22 mei 2022 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja hoor, de Ford Fiesta ST is een 3-cilinder met 200pk om maar eens wat te noemen. En in zo'n kleine auto als een A3 is 116pk toch zat. Die auto uit jouw link gaat in 10 seconden naar de 100, dat is toch keurig om met het verkeer mee te komen.
Ik heb ook auto's met dik over de 200pk gehad, maar nu ik ouder dan 22 ben en een volgroeide penis heb is die tijd ook wel weer voorbij.
Nog altijd liever Duitse high tech dan rijden in Engelse of Italiaanse achterhaalde techniek. Bovendien gaan die laatste ook veel vaker kapoet.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
Porsche is natuurlijk ook wel de uitzondering op de regel.
Alleen rij je dan nog steeds in de Golf onder de beter gefortuneerden
Niet compleet anders maar ik ben wel rustiger geworden ja. Vroeger was het voor mij het allerbelangrijkste om als eerste weg te zijn met elk stoplicht en als ik op rustige snelwegen reed stond de teller steevast boven de 200. Vandaar dat ik heel lang gereden heb ik een Skoda Octavia RS met 235pk.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dat is een 1.5 liter blok, bedoel een 1 liter 3 cilinder zoals in die Audi. Dus dat focussen op cilinderinhoud achterhaald is wat je zegt klopt dus niet. Wel klopt het dat er nu meer vermogen wordt geperst uit dezelfde cilinderinhoud door de turbo's. Heb nu 220pk uit 1.6T maar zou nooit minder willen, volgende auto moet minstens hetzelfde leveren. En 10 secs naar 100 is retetraag, als is het maar om snel in te kunnen halen. Snap niet dat je zegt dat je dik 200pk auto's gehad hebt en dat nu niet meer nodig hebt. Waarom toen wel dan, is je rijstijl compleet veranderd?
Duitsers scoren anders al jaren niet meer zo hoog in de betrouwbaarheidslijsten...quote:Op zondag 22 mei 2022 20:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Nog altijd liever Duitse high tech dan rijden in Engelse of Italiaanse achterhaalde techniek. Bovendien gaan die laatste ook veel vaker kapoet.
Enige reden waarom ik vaak niet harder dan 150 rij is brandstofverbruik, maar als ik een leasebak zou hebben dan trapte ik hem gewoon overal maximaalquote:Op zondag 22 mei 2022 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet compleet anders maar ik ben wel rustiger geworden ja. Vroeger was het voor mij het allerbelangrijkste om als eerste weg te zijn met elk stoplicht en als ik op rustige snelwegen reed stond de teller steevast boven de 200. Vandaar dat ik heel lang gereden heb ik een Skoda Octavia RS met 235pk.
Tegenwoordig heb ik een Kia Picanto, die is wel extreem traag, dus volgende wordt wel weer iets sneller, maar zo'n A3 uit de OP klinkt prima. Hou nog wel van doorrijden, maar gewoon verantwoordelijk en op de snelweg gebruik ik nu gewoon lekker de cruise control in plaats van voet op de bodem. Het zal de leeftijd zijn.
Rijden er ook veel van rond. Maar met een Porsche heb je echt wel minder random problemen dan met een Aston Martin of Maseratiquote:Op zondag 22 mei 2022 21:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Duitsers scoren anders al jaren niet meer zo hoog in de betrouwbaarheidslijsten...
Super cute dat bij de dagbesteding de cliënten een auto mochten ontwerpen.quote:Op zondag 22 mei 2022 20:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Die nieuwe grilles zijn supervet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op nieuwe BMW's haten, omdat je ze niet kunt bekostigen.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Super cute dat bij de dagbesteding de cliënten een auto mochten ontwerpen.
Hahaaaatjesquote:Op maandag 23 mei 2022 08:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Op nieuwe BMW's haten, omdat je ze niet kunt bekostigen.
Je weet dat je werkgever dan een berichtje van de leasemaatschappij krijgt met de vraag waarom jij zo onzuinig rijdt in vergelijking met andere klanten met de dezelfde auto, en of dat niet ff wat minder kan?quote:Op zondag 22 mei 2022 21:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik vaak niet harder dan 150 rij is brandstofverbruik, maar als ik een leasebak zou hebben dan trapte ik hem gewoon overal maximaal
Nee ik weet dat niet, nooit een geleased namelijk.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:47 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Je weet dat je werkgever dan een berichtje van de leasemaatschappij krijgt met de vraag waarom jij zo onzuinig rijdt in vergelijking met andere klanten met de dezelfde auto, en of dat niet ff wat minder kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |