Jeroen Brouwers is het vierde kind van Jacques Theodorus Maria Brouwers (1903-1964) en Henriëtte Elisabeth Maria van Maaren (1908-1981). Later werd nog een broertje geboren. Zijn vader werkte als boekhouder bij een architectenbureau.quote:
Attent van je. Een kind van een boekhouder dus.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeroen Brouwers is het vierde kind van Jacques Theodorus Maria Brouwers (1903-1964) en Henriëtte Elisabeth Maria van Maaren (1908-1981). Later werd nog een broertje geboren. Zijn vader werkte als boekhouder bij een architectenbureau.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeroen Brouwers is het vierde kind van Jacques Theodorus Maria Brouwers (1903-1964) en Henriëtte Elisabeth Maria van Maaren (1908-1981). Later werd nog een broertje geboren. Zijn vader werkte als boekhouder bij een architectenbureau.
ik vind JR een leuke user. Hij is niet zoals bepaalde andere users die je gewoon echt liever een hele erge griep gunt of gewoon de hel.quote:
ratioquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
bonenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Spaghetti zonder vlees, zonder kaas. @:drizzt
Karige antwoordenquote:
kipquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mexicano zijn veroordelende posts buiten VBL omtrent slechte grappen of kwaliteit vind ik vaak minder geslaagd gezien zijn eigen repertoire.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:20 schreef Coco het volgende:
Het VI topic is wel genot, bohhhh
Vooral met @:freaky40
Roerbakmie, heb je weinig last gehad verder van je glutendinges?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heftig makkerquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Operatie geslaagd. Van IC af. Lichte pijn. Zit nog onder opiaten en valium. Geen minuut geslapen. Dus dood moe veel ellende om me heen. Geschrokken van alarm. Met mij gaat het goed. Respect voor zorgverleners.
Herman.
Mquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Operatie geslaagd. Van IC af. Lichte pijn. Zit nog onder opiaten en valium. Geen minuut geslapen. Dus dood moe veel ellende om me heen. Geschrokken van alarm. Met mij gaat het goed. Respect voor zorgverleners.
Herman.
mooi!quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:54 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Herman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |