Jij bent een goed mens.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
ik snap er geen zak van verder, maar ik heb je ook een like gegeven.
Ik heb dit 3 keer gelezen maar ik snap er helemaal geen zak van.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:45 schreef Caland het volgende:
Whatsapp heeft echt een waardeloze update.
Je kan nu op berichten reageren door ze aan te tikken en op een smiley te drukken (dus zonder daadwerkelijk zelf een bericht te sturen) en in je widget zie je een melding net alsof er een bericht staat in je stille gesprekken.
Ik ben woedend.
Voor de 1e zin krijg je een lijk.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit 3 keer gelezen maar ik snap er helemaal geen zak van.
Je wel te boomer zijn om het te begrijpen
Ja ik snap mijn post ook niet eigenlijk, maar je kan nu op berichten in whatsappgesprekken reageren net zoals bijvoorbeeld een like werkt op twitter (of facebook).quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze functie al verschillende keren gebruikt en érg tevreden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:45 schreef Caland het volgende:
Whatsapp heeft echt een waardeloze update.
Je kan nu op berichten reageren door ze aan te tikken en op een smiley te drukken (dus zonder daadwerkelijk zelf een bericht te sturen) en in je widget zie je een melding net alsof er een bericht staat in je stille gesprekken.
Ik ben woedend.
Ah nu snap ik het wel, die optie is er ook bij privégesprekken op Twitter of op Discordquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik snap mijn post ook niet eigenlijk, maar je kan nu op berichten in whatsappgesprekken reageren net zoals bijvoorbeeld een like werkt op twitter (of facebook).
Op mijn homescherm heb ik de meest recente whatsappgesprekken in een soort van widget staan, zodat je zonder ze te openen ziet of er bijvoorbeeld ergens is bericht (door een getalletje aan te geven). Al mijn groepsgesprekken staan op stil, maar als je nu dus een 1 boven dat gesprek ziet kan dat ook een like op je bericht zijn in plaats van daadwerkelijk een bericht. Daar ben ik woedend over.
Ik hoop dat je het nu beter begrijpt want ik heb erg veel moeite gestoken in deze post.
Nog een plaatje om het te illustreren!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
Mensen die die functie gebruiken hebben een kleine piemel
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik typte dat bericht pas nadat jij zei dat je het gebruikte.
Uitzonderingen mogelijk?quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
Mensen die die functie gebruiken hebben een kleine piemel
Je wel tequote:Op woensdag 11 mei 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Fok! is het strooien met likes anders een groot succes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik snap mijn post ook niet eigenlijk, maar je kan nu op berichten in whatsappgesprekken reageren net zoals bijvoorbeeld een like werkt op twitter (of facebook).
Op mijn homescherm heb ik de meest recente whatsappgesprekken in een soort van widget staan, zodat je zonder ze te openen ziet of er bijvoorbeeld ergens is bericht (door een getalletje aan te geven). Al mijn groepsgesprekken staan op stil, maar als je nu dus een 1 boven dat gesprek ziet kan dat ook een like op je bericht zijn in plaats van daadwerkelijk een bericht. Daar ben ik woedend over.
Ik hoop dat je het nu beter begrijpt want ik heb erg veel moeite gestoken in deze post.
[ afbeelding ]
Hoewel ik jouw probleem niet helemaal inzie snap ik het nut van de functie verder totaal niet in.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo heb ik ook nooit de functie 'status' van WhatsApp begrepen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik jouw probleem niet helemaal inzie snap ik het nut van de functie verder totaal niet in.
ik doe nog een bakkie als je het niet erg vindquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:20 schreef Coco het volgende:
Het VI topic is wel genot, bohhhh
Vooral met @:freaky40
"Aan het slapen"quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nooit de functie 'status' van WhatsApp begrepen.
Dat is ook onnozel, inderdaad. Ik doel echter op dit:quote:
quote:Met status deel je tekst-, foto-, video- en GIF-updates die na 24 uur verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |