Hadden ze hiervoor geen paspoorten dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een toetreding tot de NAVO zien veel Finnen als provocerend richting de grote beer. We hebben alvast paspoorten geregeld en een kamer staat altijd klaar als we ze ooit op moeten vangen.
Is nog steeds een prima sniper rifle. Beetje bewerkelijk in het onderhoud ofzo. Maar dodelijk in de handen van een professional.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Totaal off topic.
Verbazingwekkend wat je raakt met zo'n oud ding.
YT Gun Nutz:
Dat is toch niet zo gek? Mijn paspoort is ook al heel lang verlopen. IDkaart GENOTquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hadden ze hiervoor geen paspoorten dan?
Het is een iconisch wapen, maar neem van me aan dat je met iets moderns beter af bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is nog steeds een prima sniper rifle. Beetje bewerkelijk in het onderhoud ofzo. Maar dodelijk in de handen van een professional.
Je hebt helemaal geen paspoort nodig om van Finland naar NL te komen. Is gewoon EU en gewoon Schengen. ID-kaart is zat. Als je niet met het vliegtuig gaat heb je die in de praktijk niet eens nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hadden ze hiervoor geen paspoorten dan?
En vervolgens doorstoten naar Moskou en Poetin pow makenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kom maar door met die gps-geleide granaten en switchblades.
Nee, zeker niet. Maar logistieke lijnen aanvallen wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En vervolgens doorstoten naar Moskou en Poetin pow maken
Ja. Die tweede video.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die 2de videoDaar hou ik het ook moeilijk droog bij.
Als ik serieuze afstanden moet gaan schieten geef mij dan maar een Lee Enfield ipv de Colt C-7.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:05 schreef ExTec het volgende:
Het is een iconisch wapen, maar neem van me aan dat je met iets moderns beter af bent.
Een verjaagde Rus kan nog oorlog voeren, een dode Rus niet meer...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker!![]()
![]()
En nu in de andere gebieden de Russen verjagen
Kan het zijn dat ik deze gebruikt heb in BF1?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Perrin het volgende:
Is nog steeds een prima sniper rifle. Beetje bewerkelijk in het onderhoud ofzo. Maar dodelijk in de handen van een professional.
Ik heb hier iets minder moeite mee, natuurlijk is het niet verschrikkelijk netjes en formeel, maar het is nu ook geen marteling. Als ik de filmpjes zo bekijk, dan lijkt het er sterk op dat de familie van de gevangene beter af is met het schieten van een propaganda filmpje als dat ze moeten vertrouwen op informatie van de eigen overheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Die tweede video.
De persoon is wel een krijgsgevangene. Is dit wel volgens de Geneva convention?
Ik kijk die filmpjes wel. Maar is het okay?
Er wordt heel veel verwijderd door YT van dat kanaal.
Ik wist niet dat Finnen ook Putinverstehers waren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een toetreding tot de NAVO zien veel Finnen als provocerend richting de grote beer. We hebben alvast paspoorten geregeld en een kamer staat altijd klaar als we ze ooit op moeten vangen.
Angst is soms net zo effectief, als ze allemaal terug komen met 7 kleuren in de broek dan is dat verdomd slechte motivatie voor de rest.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Een verjaagde Rus kan nog oorlog voeren, een dode Rus niet meer...
Dit is het cruciale front. (De haven van) Odessa is de laatste hoofdprijs die Putin nog binnen bereik heeft.quote:
Ja, main battle rifle is wat anders dan een sniper rifle, dat klopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik serieuze afstanden moet gaan schieten geef mij dan maar een Lee Enfield ipv de Colt C-7.
Hopelijk weten ze stand te houden of de Russen terug te dringen. Ze mogen Odessa echt niet verliezenquote:
Bloederige veldslag zo te lezen, als ze daar allebei terreinwinst proberen te boeken.quote:
En voor Rus betekent daar verliezen het einde van bezetting van Krimquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk weten ze stand te houden of de Russen terug te dringen. Ze mogen Odessa echt niet verliezen
Dat had ie graag voor 9 mei gedaan en dan overal russische straatnamen ophangen en klaar is kees, onderhandelen of door naar Moldova en langs de zwarte zee naar Bulgarijequote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is het cruciale front. (De haven van) Odessa is de laatste hoofdprijs die Putin nog binnen bereik heeft.
Ja grotendeels vanwege dat kanaal..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
En voor Rus betekent daar verliezen het einde van bezetting van Krim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |