abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204700236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 23:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Vonden de buren wat minder leuk toen ik dat laatst deed :+
Mensen klagen overal over tegenwoordig.
pi_204700261
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 22:31 schreef ExTec het volgende:
De boel mooi en netjes houden is echt een dingetje, hé voor die mensen.

7 dagen geleden bevrijd, en nu al dit, respect.

[ twitter ]
Zijn er before pics?
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:57:09 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204700294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 23:42 schreef Tengano het volgende:
Ondertussen wordt in Rusland de overwinning of de nazi's nog steeds overal druk gevierd.

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 10 mei 2022 @ 23:59:42 #254
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204700332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 22:44 schreef BBach het volgende:
Was op reddit nog eens aan het kijken naar de Oekraïne thread. Weer een kapotgeschoten Russisch gevechtsvoertuig met de lijken errond. Ik heb totaal geen sympathie voor de inval. Maar dat zijn jongens die de dood ingestuurd zijn. What a waste of life. Wat is dat allemaal zinloos. Ik word er treurig van.
Heb je daar een linkje van?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 11 mei 2022 @ 00:02:59 #255
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 11 mei 2022 @ 00:04:45 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_204700375
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Begun, the Clone Wars have.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204700406
Ik weet niet of deze al gepost is:

twitter

Dat zou een T-90M betreffen, buiten de Armata die angstvallig uit de strijd gehouden word, de modernste tank van Rusland en vernietigd door een Carl Gustaf wapen. Een wapen dat dateert uit 1946 want wat Zweden geleverd heeft waren niet de modernste M4 versies maar een oudere variant.

Als ik India was, die nogal wat van deze tanks van Rusland hebben gekocht zou ik maar eens gaan testen of die tanks wel voldoen aan de beloofde capaciteiten.
pi_204700421
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:04 schreef speknek het volgende:

[..]
Begun, the Clone Wars have.
Dit maakt alles duidelijk, het zijn clonen ingezet door de WEF omdat Rusland niet mee wil werken aan hun machtsovername.
  woensdag 11 mei 2022 @ 00:10:23 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_204700439
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 22:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit is het cruciale front. (De haven van) Odessa is de laatste hoofdprijs die Putin nog binnen bereik heeft.
Bereik... bereik... Odessa heeft meer geheime gangen dan Azov, dat gaat ze echt noot lukken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204700642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:07 schreef Tijger_m het volgende:

[ twitter ]

Dat zou een T-90M betreffen, buiten de Armata die angstvallig uit de strijd gehouden word, de modernste tank van Rusland en vernietigd door een Carl Gustaf wapen. Een wapen dat dateert uit 1946 want wat Zweden geleverd heeft waren niet de modernste M4 versies maar een oudere variant.

Als ik India was, die nogal wat van deze tanks van Rusland hebben gekocht zou ik maar eens gaan testen of die tanks wel voldoen aan de beloofde capaciteiten.
Ik snap dit echt niet. Sta je daar stil met je tank terwijl er meerdere kapotgeschoten voertuigen langs die weg staan, je weet dat de vijand dichtbij is, die bossen geven perfecte dekking voor kleine eenheden met anti-tankwapens....en dan blijf je gewoon staan? Zonder ook maar enige bescherming van infanterie of vanuit de lucht?

Do they even want to live to win this?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204700691
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik snap dit echt niet. Sta je daar stil met je tank terwijl er meerdere kapotgeschoten voertuigen langs die weg staan, je weet dat de vijand dichtbij is, die bossen geven perfecte dekking voor kleine eenheden met anti-tankwapens....en dan blijf je gewoon staan? Zonder ook maar enige bescherming van infanterie of vanuit de lucht?

Tja...mischien was het "My first MBT"?

Het is allemaal tactisch enorm slecht wat Rusland doet, waar het aan ligt is niet duidelijk maar het is wel pijnlijk te noemen. Er lijkt ook weinig combined arms plaats te vinden maar ik krijg vooral het gevoel dat eenheden gewoon enorm slecht getrained lijken te zijn
pi_204700720
quote:

[ twitter ]

Ik weet niet of ik nu te veel op AchJa ga lijken, maar als je je tanks verkeerd inzet zijn ze toch sitting ducks ongeacht hoe geavanceerd dat kreng wel of niet is?
pi_204700729
@Tijger_m deze van dichtbij? Lijkt wel bordkarton.

twitter
  woensdag 11 mei 2022 @ 00:37:35 #264
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204700749
Tanks :')
pi_204700770
quote:

[..]

Kan natuurlijk zo zijn dat er geen brandstof meer in de tank zit.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_204700785
quote:

[ twitter ]

Ik vraag me af wat je überhaupt nog aan tanks hebt tegenwoordig.
pi_204700789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tja...mischien was het "My first MBT"?

Het is allemaal tactisch enorm slecht wat Rusland doet, waar het aan ligt is niet duidelijk maar het is wel pijnlijk te noemen. Er lijkt ook weinig combined arms plaats te vinden maar ik krijg vooral het gevoel dat eenheden gewoon enorm slecht getrained lijken te zijn
Tactisch enorm slecht is een understatement hier gewoon. Op deze manier tanks inzetten is gewoon zinloos, en dat weet zelfs ik als oud MARINE kokkie. Ik vind dit echt verbijsterend. En dan te bedenken dat de Oekraïnse strijdkrachten zichzelf just mobieler maken door gebruik te maken van crossmotortjes zodat ze snel vrijwel overal kunnen komen, en wel gecombineerd kunnen handelen. Die Russische MBT's rijden zo gewoon een gehaktmolen in joh.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 11 mei 2022 @ 00:42:53 #268
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204700796
quote:

[..]
Niet zelf nadenken en geen initiatief tonen wordt er toch ingeramd in het Russische leger?
pi_204700804
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:39 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Kan natuurlijk zo zijn dat er geen brandstof meer in de tank zit.
Dat zou dan nog grotere prutserij zijn :')
pi_204700825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:42 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Niet zelf nadenken en geen initiatief tonen wordt er toch ingeramd in het Russische leger?
Dan nog zou ik niet stil gaan staan op een weg die bewezen gevaarlijk is voor pantservoertuigen. En je zou toch denken dat Rusland haar strategie enigszins aan zou passen aan de vijand? Heeft er niemand daar wat geleerd van Afghanistan of Vietnam?
pi_204700826
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik nu te veel op AchJa ga lijken, maar als je je tanks verkeerd inzet zijn ze toch sitting ducks ongeacht hoe geavanceerd dat kreng wel of niet is?
Ja en nee. Ja, ze kunnen makkelijker uitgeschakeld worden maar een T-90 zou niet door een Carl Gustaf tot schroot gereduceerd moeten kunnen worden. Dat is een raket van 20,000 dollar die decennia oud is en met het soort pantser wat een T-90 heeft nauwelijks schade moeten doen.

Tenzij men natuurlijk heeft lopen sjoemelen met dat pantser.

PS: AchJa heeft volkomen gelijk, overigens en jij ook met die opmerking ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 01:00:48 ]
pi_204700845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Tactisch enorm slecht is een understatement hier gewoon. Op deze manier tanks inzetten is gewoon zinloos, en dat weet zelfs ik als oud MARINE kokkie. Ik vind dit echt verbijsterend. En dan te bedenken dat de Oekraïnse strijdkrachten zichzelf just mobieler maken door gebruik te maken van crossmotortjes zodat ze snel vrijwel overal kunnen komen, en wel gecombineerd kunnen handelen. Die Russische MBT's rijden zo gewoon een gehaktmolen in joh.
Oekraine vecht volgens de moderne NAVO doctrine. Rusland....ik weet niet eens meer of ze een nog een tactische doctrine volgen.
pi_204700853
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja en nee. Ja, ze kunnen makkelijker uitgeschakeld worden maar een T-90 zou niet door een Carl Gustaf tot schroot gereduceerd moeten kunnen worden. Dat is een raket van 20,000 dollar die decennia oud is en met het soort pantser wat een T-90 heeft nauwelijks schade moeten doen.

Tenzij men natuurlijk heeft lopen sjoemelen met dat pantser.
Das ook nog zoiets ja. Het lijkt erop dat door dat corrupte gesjoemel die tanks van bordkarton zijn.
pi_204700866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oekraine vecht volgens de moderne NAVO doctrine. Rusland....ik weet niet eens meer of ze een nog een tactische doctrine volgen.
Ik zie er in ieder geval geen coherent handelen in. Alsof een generaal in een richting wijst met een vaag arm gebaar, en zegt "Daar zit de vijand! Volgens mij..." en dat ze dan maar gaan rijden...
pi_204700892
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2022 00:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zie er in ieder geval geen coherent handelen in. Alsof een generaal in een richting wijst met een arm gevaar, en zegt "Daar zit de vijand! Volgens mij..." en dat ze dan maar gaan rijden...
Yup, en ze lopen constant in open messen, Oekraine heeft ze aan het begin bewust laten komen richting Kyiv om hun supply lines lang te maken en is toen begonnen die supply lines aan mootjes te hakken. En nu is Oekraine, met meer ervaring met nieuwe wapens in staat om gebieden terug te veroveren terwijl er bij Rusland geen sprake lijkt van orde op zaken krijgen.

Er was trouwens ook een melding van het britse MOD dat ze in het wrak van een SU-34 een Garmin GPS systeem aan het instrumentarium vastgeplakt hadden gevonden. SU-34 is een van de modernste toestellen van Rusland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')