Hij spreekt vanuit zijn functie, als ambassadeur van Rusland. Hij geeft niet zijn persoonlijke mening.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als hij de boel loopt te verdedigen, en dat doet deze rat, dan is hij medeplichtig ja.
Die beste man is echt niet persoonlijk verantwoordelijk voor al die shit die in Ukraine gebeurd.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een verfbommetje om een signaal af te geven moet kunnen. Zeer mild vergeleken met het regime waar hij voor staat.
Ze hebben in Rusland een prima grondwet, maar als je daar naar durft te verwijzen pakken ze je gewoon op.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Zo’n marionet moet je gewoon het land uitschoppen met de mededeling dat de volgende welkom is zodra het land een enigszins acceptabele grondwet heeft.
Tuurlijk. Chinese ambassadeur ook maar het land uitschoppen? Fuck handel, fuck diplomatie, fuck economie, fuck de dialoog, fuck internationale betrekkingen. Je land conformeert zich niet aan onze standaarden, opdonderen!quote:Op maandag 9 mei 2022 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Zo’n marionet moet je gewoon het land uitschoppen met de mededeling dat de volgende welkom is zodra het land een enigszins acceptabele grondwet heeft.
Je hebt gelijk dat ie niet persoonlijk verantwoordelijk is. Wel vertegenwoordigd hij in functie een land dat er een teringzooi van maakt in een land dat als het anders was gelopen, nu ook Russisch zou zijn. Was de beste man in functie in een ietwat provocerende herdenking. En krijgt hij dus niet als persoon maar als functie op die specifieke herdenking een verfbom naar zich toe. Wat best mild is trouwens.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:54 schreef hangtime het volgende:
[..]
Die beste man is echt niet persoonlijk verantwoordelijk voor al die shit die in Ukraine gebeurd.
Ik hou jou toch ook niet verantwoordelijk voor het Nederlandse koloniale verleden?
Ik weet niet wat het is, maar ik vind het walgelijk of te dom om te poepen als je niet begrijpt dat de grens ligt bij fysiek worden..
Ik heb echt nog 0,0 vernomen van westerse PMCs die aldaar opereren.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Zware verliezen voor Ukraine toen ze zelf probeerden Snake Island te bezetten? Kan ook standaard Russische overdrijven zijn natuurlijk.
https://twitter.com/mdmit(...)L3j0L2jZI9dNm4Le3bdA
[ afbeelding ]
1946 is 2 a 3 eeuwen geleden?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ie niet persoonlijk verantwoordelijk is. Wel vertegenwoordigd hij in functie een land dat er een teringzooi van maakt in een land dat als het anders was gelopen, nu ook Russisch zou zijn. Was de beste man in functie in een ietwat provocerende herdenking. En krijgt hij dus niet als persoon maar als functie op die specifieke herdenking een verfbom naar zich toe. Wat best mild is trouwens.
En de vergelijking met iets wat 2 a 3 eeuwen geleden plaats heeft gevonden slaat nergens op én is wel errug makkelijk, nietwaar?
Oh ja, ik dacht dat het weer eens een over slavernij ging. Maar goed, nee, wel 75 jaar geleden. Dus lang genoeg geleden dat er waarschijnlijk niet veel fokkers zijn die toen bestonden dus ergens verantwoordelijk voor gehouden konden worden toen.quote:
Precies. Hij zegt dat hij trots is op zijn land en zijn president. Hoewel het niet de schoonheidsprijs zal verdienen heb ik geen medelijden met deze kerel.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als hij de boel loopt te verdedigen, en dat doet deze rat, dan is hij medeplichtig ja.
Ja, maar jij geeft zelf aan dat hij dat doet in een land dat als het anders was gelopen, nu ook Russisch zou zijn. Dat is nog meer dan 75 jaar geleden.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht dat het weer eens een over slavernij ging. Maar goed, nee, wel 75 jaar geleden. Dus generaties ver weg.
Commencing shock therapy!quote:Op maandag 9 mei 2022 20:01 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Conscript reporting!
For the Union!
Nee, als het in Oekraïne makkelijker was gegaan, was de kans groot geweest dat ze nog wel verder gegaan waren. Niemand weet hoe ver, maar zekers te weten dat ze em geknepen hebben in Polen.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft zelf aan dat hij dat doet in een land dat als het anders was gelopen, nu ook Russisch zou zijn. Dat is nog meer dan 75 jaar geleden.
Deze bewering lees ik vaker. Echt nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, als het in Oekraïne makkelijker was gegaan, was de kans groot geweest dat ze nog wel verder gegaan waren. Niemand weet hoe ver, maar zekers te weten dat ze em geknepen hebben in Polen.
Die verfbom is niet persoonlijk maar gericht op zijn functie als ambassadeur van Rusland.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij spreekt vanuit zijn functie, als ambassadeur van Rusland. Hij geeft niet zijn persoonlijke mening.
Precies. Volgens mij moeten sommigen nog wennen aan het idee dat iemand verschillende rollen en verschillende petten kan hebben. Als ik namens mijn werkgever spreek is dat ook niet per definitie mijn persoonlijke mening of de mening van de sportclub waar ik secretaris van ben. En toch verkondig ik als ik werk het standpunt van mijn werkgever. Als iemand het daar niet mee eens is, verwacht ik dat die mij op mijn professionele gedrag aanspreekt en niet dat die bij mij thuis voor de deur staat of mij privé gaat zitten lastig vallen of naar de sportclub belt.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij spreekt vanuit zijn functie, als ambassadeur van Rusland. Hij geeft niet zijn persoonlijke mening.
Daarom heeft hij ook in zijn rol als ambassadeur een verfbom gekopt. Niet bij hem thuis waar hij vader is.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij moeten sommigen nog wennen aan het idee dat iemand verschillende rollen en verschillende petten kan hebben. Als ik namens mijn werkgever spreek is dat ook niet per definitie mijn persoonlijke mening of de mening van de sportclub waar ik secretaris van ben. En toch verkondig ik als ik werk het standpunt van mijn werkgever. Als iemand het daar niet mee eens is, verwacht ik dat die mij op mijn professionele gedrag aanspreekt en niet dat die bij mij thuis voor de deur staat of mij privé gaat zitten lastig vallen of naar de sportclub belt.
Bij een ambassadeur is dat niet anders. Tijdens officiële gelegenheden vertegenwoordigd hij en spreekt hij namens zijn land en regering. 's Avonds op de bank is hij gewoon een huisvader met een eigen mening en andere rol. Vandaar dat hem wel als ambassadeur het land uit kunt trappen of tijdens een protest kunt beledigen maar niet de privépersoon achter slot en grendel moet gooien of moet verwonden.
Buitengewoon mild zelfs!quote:Op maandag 9 mei 2022 18:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een verfbommetje om een signaal af te geven moet kunnen. Zeer mild vergeleken met het regime waar hij voor staat.
Het verfprotest vond dan ook plaats toen ie namens zijn oorlogsmisdadige en kinderverkrachtende werkgever de ambassadeur aan het uithangen was en niet toen ie als huisvader op de bank zat.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij moeten sommigen nog wennen aan het idee dat iemand verschillende rollen en verschillende petten kan hebben. Als ik namens mijn werkgever spreek is dat ook niet per definitie mijn persoonlijke mening of de mening van de sportclub waar ik secretaris van ben. En toch verkondig ik als ik werk het standpunt van mijn werkgever. Als iemand het daar niet mee eens is, verwacht ik dat die mij op mijn professionele gedrag aanspreekt en niet dat die bij mij thuis voor de deur staat of mij privé gaat zitten lastig vallen of naar de sportclub belt.
Bij een ambassadeur is dat niet anders. Tijdens officiële gelegenheden vertegenwoordigd hij en spreekt hij namens zijn land en regering. 's Avonds op de bank is hij gewoon een huisvader met een eigen mening en andere rol. Vandaar dat hem wel als ambassadeur het land uit kunt trappen of tijdens een protest kunt beledigen maar niet de privépersoon achter slot en grendel moet gooien of moet verwonden.
Zou jij ook een verfbom op de Chinese ambassadeur in Nederland gooien, wegens de misstanden in dat land?quote:Op maandag 9 mei 2022 20:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het verfprotest vond dan ook plaats toen ie namens zijn oorlogsmisdadige en kinderverkrachtende werkgever de ambassadeur aan het uithangen was en niet toen ie als huisvader op de bank zat.
Als jouw werkgever bewust kinderen laat verkrachten en onschuldige burgers de dood in jaagt verwacht je nog steeds dat mensen jou professioneel aanspreken?
Gewoon weg blijven ipv lopen te provoceren en escaleren in een land wat decennialang onder de tirannie van jouw thuisland te lijden heeft gehad.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:22 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat stel je voor m.b.t. diplomatie? Hoe moet een ambassadeur zich volgens jou gedragen in dit soort situaties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |