abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204681300
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als hij de boel loopt te verdedigen, en dat doet deze rat, dan is hij medeplichtig ja.
Hij spreekt vanuit zijn functie, als ambassadeur van Rusland. Hij geeft niet zijn persoonlijke mening.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
  maandag 9 mei 2022 @ 19:46:56 #52
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204681328
Zo’n marionet moet je gewoon het land uitschoppen met de mededeling dat de volgende welkom is zodra het land een enigszins acceptabele grondwet heeft.
Dit, dus.
pi_204681435
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een verfbommetje om een signaal af te geven moet kunnen. Zeer mild vergeleken met het regime waar hij voor staat.
Die beste man is echt niet persoonlijk verantwoordelijk voor al die shit die in Ukraine gebeurd.
Ik hou jou toch ook niet verantwoordelijk voor het Nederlandse koloniale verleden?

Ik weet niet wat het is, maar ik vind het walgelijk of te dom om te poepen als je niet begrijpt dat de grens ligt bij fysiek worden..
pi_204681539
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Zo’n marionet moet je gewoon het land uitschoppen met de mededeling dat de volgende welkom is zodra het land een enigszins acceptabele grondwet heeft.
Ze hebben in Rusland een prima grondwet, maar als je daar naar durft te verwijzen pakken ze je gewoon op.

https://www.sbs.com.au/ne(...)nstitution/459edzbi7
  maandag 9 mei 2022 @ 20:00:40 #55
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204681543
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:46 schreef Buitendam het volgende:
Tuurlijk. Chinese ambassadeur ook maar het land uitschoppen? Fuck handel, fuck diplomatie, fuck economie, fuck de dialoog, fuck internationale betrekkingen. Je land conformeert zich niet aan onze standaarden, opdonderen!
pi_204681553
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:10 schreef Straatcommando. het volgende:
TT _O_

Desolatorrrrready
Conscript reporting!

For the Union!
afspraak tandarts verzetten
  maandag 9 mei 2022 @ 20:02:53 #57
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_204681576
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:54 schreef hangtime het volgende:

[..]
Die beste man is echt niet persoonlijk verantwoordelijk voor al die shit die in Ukraine gebeurd.
Ik hou jou toch ook niet verantwoordelijk voor het Nederlandse koloniale verleden?

Ik weet niet wat het is, maar ik vind het walgelijk of te dom om te poepen als je niet begrijpt dat de grens ligt bij fysiek worden..
Je hebt gelijk dat ie niet persoonlijk verantwoordelijk is. Wel vertegenwoordigd hij in functie een land dat er een teringzooi van maakt in een land dat als het anders was gelopen, nu ook Russisch zou zijn. Was de beste man in functie in een ietwat provocerende herdenking. En krijgt hij dus niet als persoon maar als functie op die specifieke herdenking een verfbom naar zich toe. Wat best mild is trouwens.

En de vergelijking met iets wat 2 a 3 eeuwen geleden plaats heeft gevonden slaat nergens op én is wel errug makkelijk, nietwaar?
  maandag 9 mei 2022 @ 20:08:56 #58
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204681684
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Zware verliezen voor Ukraine toen ze zelf probeerden Snake Island te bezetten? Kan ook standaard Russische overdrijven zijn natuurlijk.
https://twitter.com/mdmit(...)L3j0L2jZI9dNm4Le3bdA
[ afbeelding ]
Ik heb echt nog 0,0 vernomen van westerse PMCs die aldaar opereren.
Scorched earth
  maandag 9 mei 2022 @ 20:12:44 #59
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204681745
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:02 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Je hebt gelijk dat ie niet persoonlijk verantwoordelijk is. Wel vertegenwoordigd hij in functie een land dat er een teringzooi van maakt in een land dat als het anders was gelopen, nu ook Russisch zou zijn. Was de beste man in functie in een ietwat provocerende herdenking. En krijgt hij dus niet als persoon maar als functie op die specifieke herdenking een verfbom naar zich toe. Wat best mild is trouwens.

En de vergelijking met iets wat 2 a 3 eeuwen geleden plaats heeft gevonden slaat nergens op én is wel errug makkelijk, nietwaar?
1946 is 2 a 3 eeuwen geleden?
  maandag 9 mei 2022 @ 20:14:32 #60
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_204681781
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:12 schreef Repentless het volgende:

[..]
1946 is 2 a 3 eeuwen geleden?
Oh ja, ik dacht dat het weer eens een over slavernij ging. Maar goed, nee, wel 75 jaar geleden. Dus lang genoeg geleden dat er waarschijnlijk niet veel fokkers zijn die toen bestonden dus ergens verantwoordelijk voor gehouden konden worden toen.

Overigens kom ik er nu achter, gaat ons koloniale verleden tot 2010 :P . Toen pas werden de Antillen "zelfstandig".
pi_204681790
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als hij de boel loopt te verdedigen, en dat doet deze rat, dan is hij medeplichtig ja.
Precies. Hij zegt dat hij trots is op zijn land en zijn president. Hoewel het niet de schoonheidsprijs zal verdienen heb ik geen medelijden met deze kerel.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:17:36 #62
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204681833
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Oh ja, ik dacht dat het weer eens een over slavernij ging. Maar goed, nee, wel 75 jaar geleden. Dus generaties ver weg.
Ja, maar jij geeft zelf aan dat hij dat doet in een land dat als het anders was gelopen, nu ook Russisch zou zijn. Dat is nog meer dan 75 jaar geleden.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:18:30 #63
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 9 mei 2022 @ 20:19:52 #64
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_204681862
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:17 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, maar jij geeft zelf aan dat hij dat doet in een land dat als het anders was gelopen, nu ook Russisch zou zijn. Dat is nog meer dan 75 jaar geleden.
Nee, als het in Oekraïne makkelijker was gegaan, was de kans groot geweest dat ze nog wel verder gegaan waren. Niemand weet hoe ver, maar zekers te weten dat ze em geknepen hebben in Polen.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:22:37 #65
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
  maandag 9 mei 2022 @ 20:23:06 #66
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204681901
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:19 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nee, als het in Oekraïne makkelijker was gegaan, was de kans groot geweest dat ze nog wel verder gegaan waren. Niemand weet hoe ver, maar zekers te weten dat ze em geknepen hebben in Polen.
Deze bewering lees ik vaker. Echt nergens op gebaseerd.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:23:16 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204681904
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij spreekt vanuit zijn functie, als ambassadeur van Rusland. Hij geeft niet zijn persoonlijke mening.
Die verfbom is niet persoonlijk maar gericht op zijn functie als ambassadeur van Rusland.
pi_204681909
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Precies. Volgens mij moeten sommigen nog wennen aan het idee dat iemand verschillende rollen en verschillende petten kan hebben. Als ik namens mijn werkgever spreek is dat ook niet per definitie mijn persoonlijke mening of de mening van de sportclub waar ik secretaris van ben. En toch verkondig ik als ik werk het standpunt van mijn werkgever. Als iemand het daar niet mee eens is, verwacht ik dat die mij op mijn professionele gedrag aanspreekt en niet dat die bij mij thuis voor de deur staat of mij privé gaat zitten lastig vallen of naar de sportclub belt.

Bij een ambassadeur is dat niet anders. Tijdens officiële gelegenheden vertegenwoordigd hij en spreekt hij namens zijn land en regering. 's Avonds op de bank is hij gewoon een huisvader met een eigen mening en andere rol. Vandaar dat hem wel als ambassadeur het land uit kunt trappen of tijdens een protest kunt beledigen maar niet de privépersoon achter slot en grendel moet gooien of moet verwonden.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 9 mei 2022 @ 20:25:02 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204681920
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Precies. Volgens mij moeten sommigen nog wennen aan het idee dat iemand verschillende rollen en verschillende petten kan hebben. Als ik namens mijn werkgever spreek is dat ook niet per definitie mijn persoonlijke mening of de mening van de sportclub waar ik secretaris van ben. En toch verkondig ik als ik werk het standpunt van mijn werkgever. Als iemand het daar niet mee eens is, verwacht ik dat die mij op mijn professionele gedrag aanspreekt en niet dat die bij mij thuis voor de deur staat of mij privé gaat zitten lastig vallen of naar de sportclub belt.

Bij een ambassadeur is dat niet anders. Tijdens officiële gelegenheden vertegenwoordigd hij en spreekt hij namens zijn land en regering. 's Avonds op de bank is hij gewoon een huisvader met een eigen mening en andere rol. Vandaar dat hem wel als ambassadeur het land uit kunt trappen of tijdens een protest kunt beledigen maar niet de privépersoon achter slot en grendel moet gooien of moet verwonden.
Daarom heeft hij ook in zijn rol als ambassadeur een verfbom gekopt. Niet bij hem thuis waar hij vader is.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:29:23 #70
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204682013
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een verfbommetje om een signaal af te geven moet kunnen. Zeer mild vergeleken met het regime waar hij voor staat.
Buitengewoon mild zelfs!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204682036
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Buitengewoon mild zelfs!
Niet volgens Baudetev. Volgens hem is dit een oorlogsmisdaad.
pi_204682039
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Het verfprotest vond dan ook plaats toen ie namens zijn oorlogsmisdadige en kinderverkrachtende werkgever de ambassadeur aan het uithangen was en niet toen ie als huisvader op de bank zat.

Als jouw werkgever bewust kinderen laat verkrachten en onschuldige burgers de dood in jaagt verwacht je nog steeds dat mensen jou professioneel aanspreken?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 20:36:07 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 20:38:02 #74
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204682076
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het verfprotest vond dan ook plaats toen ie namens zijn oorlogsmisdadige en kinderverkrachtende werkgever de ambassadeur aan het uithangen was en niet toen ie als huisvader op de bank zat.

Als jouw werkgever bewust kinderen laat verkrachten en onschuldige burgers de dood in jaagt verwacht je nog steeds dat mensen jou professioneel aanspreken?
Zou jij ook een verfbom op de Chinese ambassadeur in Nederland gooien, wegens de misstanden in dat land?
pi_204682080
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:22 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat stel je voor m.b.t. diplomatie? Hoe moet een ambassadeur zich volgens jou gedragen in dit soort situaties?
Gewoon weg blijven ipv lopen te provoceren en escaleren in een land wat decennialang onder de tirannie van jouw thuisland te lijden heeft gehad.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204682087
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:54 schreef hangtime het volgende:

[..]

De VOC is dan ook niet mijn werkgever, de Russische regering wel de zijne.
pi_204682108
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zou jij ook een verfbom op de Chinese ambassadeur in Nederland gooien, wegens de misstanden in dat land?
Nee, hoezo?

Neemt niet weg dat ik het wel een prima actie vind.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:41:35 #78
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204682110
quote:

[..]
Ik zou dat zelf niet doen, maar of dat denkbaar is - ja.
Scorched earth
  maandag 9 mei 2022 @ 20:42:06 #79
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204682116
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Gewoon weg blijven ipv lopen te provoceren en escaleren in een land wat decennialang onder de tirannie van jouw thuisland te lijden heeft gehad.
De situatie waar ik op doelde is niet "een herdenking in Polen". De situatie is dat je ambassadeur bent in een land (welk land dan ook) en dat je regering in een ander land een invasie uitvoert. Wat moet je in zo'n geval als ambassadeur dan doen?
pi_204682118
quote:

[..]
Zou jij er moeite mee hebben als iemand dat uit protest over de Oeigoeren of de bezetting van Tibet deed? Ik niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 20:42:38 ]
pi_204682124
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:18 schreef AchJa het volgende:

[..]
Commencing shock therapy!
This gun is heavy ;(
Intolerant voor intolerantie
pi_204682126
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die verfbom is niet persoonlijk maar gericht op zijn functie als ambassadeur van Rusland.
Wellicht, maar hoe voorkom je dat de persoon zelf niet geraakt wordt door de verfbom.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204682139
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:42 schreef Repentless het volgende:

[..]
De situatie waar ik op doelde is niet "een herdenking in Polen". De situatie is dat je ambassadeur bent in een land (welk land dan ook) en dat je regering in een ander land een invasie uitvoert. Wat moet je in zo'n geval als ambassadeur dan doen?
Lekker op kantoor blijven zitten. Of ontslag nemen.
pi_204682147
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wellicht, maar hoe voorkom je dat de persoon zelf niet geraakt wordt door de verfbom.
Dat kan hij gewoon zelf door er geen aanstoot aan te nemen.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:52:26 #85
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204682256
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zou jij er moeite mee hebben als iemand dat uit protest over de Oeigoeren of de bezetting van Tibet deed? Ik niet.
Ja, daar zou ik moeite mee hebben. Die persoon kan er namelijk weinig aan doen dat het land waarin zij/hij ambassadeur is, diplomatieke betrekkingen wil houden met hun land van herkomst. Ik zou er ook moeite mee hebben als de Nederlandse ambassadeur in Turkije belaagd wordt wegens het uitzetten van minister Kaya een aantal jaar geleden. Als de Turkse ambassadeur hier belaagd wordt omdat in zijn land mensen worden onderdrukt wegens de 'couppoging' van een aantal jaar terug. Als de Israëlische ambassadeur hier wordt belaagd vanwege het conflict met de Palestijnen.

Daarnaast is het een ambtenaar, geen beleidsmaker. Blijkbaar vinden mensen hier dit allemaal wel oké, en zijn ambassadeurs mensen die je fysiek mag intimideren vanwege acties van hun regeringen. Wat een geweldige wereld zou dat zijn, zo kom je snel tot diplomatieke oplossingen.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:54:20 #86
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204682281
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:52 schreef Repentless het volgende:

Die persoon kan er namelijk weinig aan doen dat het land waarin zij/hij ambassadeur is, diplomatieke betrekkingen wil houden met hun land van herkomst.
Hij of zij, kan natuurlijk zijn of haar, functie neerleggen.
Scorched earth
pi_204682303
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, daar zou ik moeite mee hebben. Die persoon kan er namelijk weinig aan doen dat het land waarin zij/hij ambassadeur is, diplomatieke betrekkingen wil houden met hun land van herkomst. Ik zou er ook moeite mee hebben als de Nederlandse ambassadeur in Turkije belaagd wordt wegens het uitzetten van minister Kaya een aantal jaar geleden. Als de Turkse ambassadeur hier belaagd wordt omdat in zijn land mensen worden onderdrukt wegens de 'couppoging' van een aantal jaar terug. Als de Israëlische ambassadeur hier wordt belaagd vanwege het conflict met de Palestijnen.

Daarnaast is het een ambtenaar, geen beleidsmaker. Blijkbaar vinden mensen hier dit allemaal wel oké, en zijn ambassadeurs mensen die je fysiek mag intimideren vanwege acties van hun regeringen. Wat een geweldige wereld zou dat zijn, zo kom je snel tot diplomatieke oplossingen.
Dat is natuurlijk complete onzin, je wordt niet bij toeval ambassadeur en je weet donders goed in een dergelijke positie wat er gaande is in je land en het is jouw taak om het uithangbord van jouw land te zijn, daar horen dus ook de onappetijtelijke zaken bij.

Normale mensen hebben ethische normen, dat jij doet alsof een ambassadeur zomaar een ambtenaar is moet jij weten maar het klopt voor geen meter, in China wordt je dat alleen maar als je 100% loyaal aan het regime bent en geen kritiek hebt op welk onderdeel dan ook van de regering of de partij.

Dat geld voor Rusland ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 20:58:23 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 20:58:26 #88
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
  maandag 9 mei 2022 @ 20:58:50 #89
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204682343
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hij of zij, kan natuurlijk zijn of haar, functie neerleggen.
Dit vind je echt een normale gedachtengang? Het gastland wil diplomatieke betrekkingen behouden, regeringsbesluit dus. Dan zou een ambassadeur fysieke intimidatie door burgers maar moeten accepteren? Op basis waarvan? Vind jij het ook oké dat parlementariërs in Nederland thuis worden opgezocht?
  maandag 9 mei 2022 @ 21:04:43 #90
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204682432
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:58 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dit vind je echt een normale gedachtengang? Het gastland wil diplomatieke betrekkingen behouden, regeringsbesluit dus. Dan zou een ambassadeur fysieke intimidatie door burgers maar moeten accepteren? Op basis waarvan? Vind jij het ook oké dat parlementariërs in Nederland thuis worden opgezocht?
Ik sluit niet uit dat de mensen die de verfbom hebben gegooid ook wel gearresteerd zijn. Dus in die zin accepteren we het ook niet.

Maar ik reageerde op jouw stelling dat zo iemand er helemaal niks aan kan doen. Kunnen die mensen wel, aftreden.
Scorched earth
pi_204682446
Gaat het nou nog om die verf? :')
Vakman pur sang
  maandag 9 mei 2022 @ 21:07:18 #92
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_204682460
quote:

[..]
Alles is nu geoorloofd, want Rusland :')

Kleuterklas niveau zegmaar
pi_204682478
quote:

[..]
Het gastland valt de ambassadeur toch ook niet aan? Het is de actie van een burger uit protest tegen de invasie van Rusland, het kan ook nog een actie zijn van een gevluchte Oekrainer. Beetje een raar verhaal wat je nu ophangt. Heeft de Poolse regering dit goedgekeurt?

Dan is het dus ook niet acceptabel voor de Poolse regering. En die vind dat dus niet normaal. En parlementsleden is een totaal ander verhaal en strijdig met je ambtenaren argument wat je eerder aanvoerde. Wel consequent blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2022 21:09:53 ]
pi_204682484
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Zouden die posters ook echt ergens in Rusland zijn opgehangen?
Onzin altijd die heldenverering van soldaten, 2 miljoen Duitse vrouwen verkracht door het Rode Leger zul je bedoelen opaatje.
graag verwijderen
  maandag 9 mei 2022 @ 21:17:48 #95
117098 Hathor
Effe niet
pi_204682645
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Onzin altijd die heldenverering van soldaten, 2 miljoen Duitse vrouwen verkracht door het Rode Leger zul je bedoelen opaatje.
Dat heet dus oog om oog, de Duitsers deden toen ze bij hen op visite waren exact hetzelfde, bijna elke Rus in die dagen had wel een verloren vriend of familielid te wreken, dus dan kan je wel verwachten wat er gebeurt als ze bij jou over de vloer komen. Bovendien zijn de Duitsers uit die tijd wel de laatsten waar je medelijden mee moet hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:18:58 #96
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204682666
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:00 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tuurlijk. Chinese ambassadeur ook maar het land uitschoppen? Fuck handel, fuck diplomatie, fuck economie, fuck de dialoog, fuck internationale betrekkingen. Je land conformeert zich niet aan onze standaarden, opdonderen!
Onze standaarden? Waar heb je het over? Ik doel op een land wat op zeer korte afstand oorlogsmisdaden pleegt, ons nazi’s noemt en de economie van het continent bedreigt.
Dit, dus.
pi_204682674
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:17 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat heet dus oog om oog, de Duitsers deden toen ze bij hen op visite waren exact hetzelfde, bijna elke Rus in die dagen had wel een verloren vriend of familielid te wreken, dus dan kan je wel verwachten wat er gebeurt als ze bij jou over de vloer komen. Bovendien zijn de Duitsers uit die tijd wel de laatsten waar je medelijden mee moet hebben.
Klets, daar zaten ook gewoon je moeder, je tante en je zusjes tussen.
graag verwijderen
  maandag 9 mei 2022 @ 21:20:20 #98
117098 Hathor
Effe niet
pi_204682697
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Klets, daar zaten ook gewoon je moeder, je tante en je zusjes tussen.
Das dan jammer voor ze, de Russen kwamen toen gewoon, volledig terecht, hun gram halen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:27:50 #99
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204682847
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Das dan jammer voor ze, de Russen kwamen toen gewoon, volledig terecht, hun gram halen.
Dat soort gedrag is nooit terecht, noch van de ene, noch van de andere zijde.
  maandag 9 mei 2022 @ 21:28:43 #100
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')