Wat zij zegt. Want het is voor veel mensen echt een stuk minder handig zo. Met 1 online konden we vorige week dus ook geen persconferentie en repetitie van een ander tegelijk kijken als die overlappen. Laat staan die mensen daar zoals Andy Eurovoxx die bijna alle repetities miste door interviews. In je eentje mis je gewoon een deel. Zonde.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:34 schreef Cee het volgende:
Via FaceTime meestreamen schiet echt absoluut niet op. Ik kijken naar een scherm via FaceTime en dan daar commentaar op geven. Nee, de EBU moet volgend jaar maar beslissen om niet zo krenterig te doen met accreditatie.
Ik kijk veel liever naar jullie/1 van jullie dan naar de andere streams hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het niet want we hebben maar 1 inlog en steeds weer naar elkaar rijden was vorige week te doen omdat we vrije dagen hadden opgenomen maar nu wordt dat wel heel heftig als we gewoon moeten werken de volgende dag.
En eigenlijk ook omdat de meesten volgens mij toch gewoon lekker naar Matt kijken. (Terecht, zou ik ook doen!)
Maar heel misschien vanavond even tijdens S10. Al voegt het nu denk ik weinig toe met alle andere streams. Vanuit perscentrum toen wel!
Heb je geprobeerd om een online accreditatie voor jou en Cee apart aan te vragen dit jaar?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:35 schreef Greys het volgende:
Oh en even belangrijk om te noemen, we zijn al heel blij met eentje en gaan er geen misbruik van maken want dan ben je hem kwijt en we willen volgend jaar graag weer.
Ja tuurlijk. Alles apart ingevuld en aangevraagd. Op dezelfde dag. Voor zowel haar als voor mij. Maar alle dubbelen werden er meteen uitgevist. Dingadong hebben ook maar 1 en allebei aangevraagd.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om een online accreditatie voor jou en Cee apart aan te vragen dit jaar?
Aaah cool, is dat dan het laatste stukje van het lied?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:37 schreef Greys het volgende:
Ohhh mooi stukje in de recap met een enorme close up van S10.
Nee! Er zitten heel veel van zulke hele close ups in.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Aaah cool, is dat dan het laatste stukje van het lied?
Geloof ons, genoeg mensen in dezelfde situatie als ons hebben dit gedaan en kregen geen antwoord.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om een online accreditatie voor jou en Cee apart aan te vragen dit jaar?
Geen idee of je hiermee weg komt: Zouden ze door hebben dat fok.nl en songfestivalforum.nl verschillende websites zijn?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Alles apart ingevuld en aangevraagd. Op dezelfde dag. Maar alle dubbelen werden er meteen uitgevist. Dingadong hebben ook maar 1 en allebei aangevraagd.
Bij wie of waar dan?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:24 schreef lashatumbai het volgende:
Je merkt toch wel echt een sterkere reactie bij bijvoorbeeld Griekenland tov Nederland
In de persruimtequote:Op maandag 9 mei 2022 16:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij wie of waar dan?
Oprechte vraag hoor, daar ben ik benieuwd naar.
Ik ben ZOOO benieuwd.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee! Er zitten heel veel van zulke hele close ups in.
Ja, want we moeten opgeven dat Songfestivalforum een onderdeel van FOK is en daar de bezoekers etc van opgeven. En we gaan niets proberen te stiekemen want dan ben je alles kwijt. Het is héél streng.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen idee of je hiermee weg komt: Zouden ze door hebben dat fok.nl en songfestivalforum.nl verschillende websites zijn?
Ja snap ik wel dat je niet proberen de boel op te lichtenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want we moeten opgeven dat Songfestivalforum een onderdeel van FOK is en daar de bezoekers etc van opgeven. En we gaan niets proberen te stiekemen want dan ben je alles kwijt. Het is héél streng.
*armen in de lucht gooitquote:
Je wordt denk ik meer nerveus voor de artiestenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:41 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik ben ZOOO benieuwd.
Ik vraag mij af, vinden jullie (& @:Cee) als je alle optredens al gezien hebt dat je dan anders kijkt naar de liveshows? Ik kan mij voorstellen dat je dan toch met minder kriebels in den buik hebt..
Ja, hij is juist megafan van S10quote:Op maandag 9 mei 2022 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*armen in de lucht gooit
Hij wilde vast juist weer géén close up in tegenstelling tot wiwi. Moeilijk gedoe.
Top 5 voor welk land?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:50 schreef lashatumbai het volgende:
niemand gelooft in een top 5 op de stream van ESCunited
Bij ESCunited hebben ze blijkbaar 2 accounts.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Want het is voor veel mensen echt een stuk minder handig zo. Met 1 online konden we vorige week dus ook geen persconferentie en repetitie van een ander tegelijk kijken als die overlappen. Laat staan die mensen daar zoals Andy Eurovoxx die bijna alle repetities miste door interviews. In je eentje mis je gewoon een deel. Zonde.
Dat hadden we in Rotterdam helemaal. Dan ben je in hetzelfde pand met die mensen twee weken. Je ziet elkaar bij het testen en alle repetities etc waar we toen nog wel bij mochten vanaf repetitie 1. Dan raak je echt aan ze gehecht zeg maar. We waren bv dan ineens nerveus voor TIXie z'n optreden enzo.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je wordt denk ik meer nerveus voor de artiesten
Mja, dat deden we toch al niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:50 schreef lashatumbai het volgende:
niemand gelooft in een top 5 notering voor S10 op de stream van ESCunited
Zie het wel opdoemen jaquote:Op maandag 9 mei 2022 16:53 schreef lashatumbai het volgende:
Zullen we weer 11de eindigen, voor de derde keer sinds 2016?
Ik hoop het ook echt tussen 5 en 9quote:Op maandag 9 mei 2022 16:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zie het wel opdoemen ja
Maar zie ook wel een Anouk, dus net aan de goeie kant van de top 10.
Kan, want die hebben ook een veel groter team. Die zaten normaal al met vier man ofzo in perscentrum en nu maar één. Diegene in perscentrum heeft dan een online inlog maar die zal Matt bijna niet kunnen gebruiken. Anderen van z'n team zitten in Turijn in een hotelkamer samen te streamen op een login. En nog eentje los elders geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij ESCunited hebben ze blijkbaar 2 accounts.
Absoluut. Dit jaar wel iets minder maar vorig jaar voelden de liveshows meer een formaliteit (waar wel veel vanaf hing maar dat vergat je dan wel eens).quote:Op maandag 9 mei 2022 16:41 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik ben ZOOO benieuwd.
Ik vraag mij af, vinden jullie (& @:Cee) als je alle optredens al gezien hebt dat je dan anders kijkt naar de liveshows? Ik kan mij voorstellen dat je dan toch met minder kriebels in den buik hebt..
Heel misschien als we bij de laatste drie mogen optreden zaterdag.quote:
Dat zeg ik al vanaf de release, we worden 11e.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:53 schreef lashatumbai het volgende:
Zullen we weer 11de eindigen, voor de derde keer sinds 2016?
Ik schat haar rond plek 6, 7 of 8 en zou dat met een Nederlandstalig lied héél goed en tof vinden.quote:
Ik geloof niet in running order. Lied goed genoeg dan scoort het ook vanzelf wel. Vind de concurrentie erg zwak dit jaar.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heel misschien als we bij de laatste drie mogen optreden zaterdag.
Misschien is dit een teken dat we een keer een carnavalsnummer moeten sturenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zeg ik al vanaf de release, we worden 11e.
Je doet mee om te winnen, dus dat zou lichte faal zijn alsnog. Wel prima, maar daarvoor doe je niet mee.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schat haar rond plek 6, 7 of 8 en zou dat met een Nederlandstalig lied héél goed en tof vinden.
Gerda op feesboek eindelijk blij, want dan sturen we een keer goede muziek met Snollebollekes.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:56 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Misschien is dit een teken dat we een keer een carnavalsnummer moeten sturen
Een winnaar kan denk ik vanaf elke plek winnen. Maar bijvoorbeeld een nummer van S10 scoort echt wel minder punten vanaf startplek nummer 3 dan van bijvoorbeeld de 21ste plek.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik geloof niet in running order. Lied goed genoeg dan scoort het ook vanzelf wel. Vind de concurrentie erg zwak dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |