Ik kan hier geen eerlijke mening over want ik vind het een zeikloed en de supere staging zie ik ook niet. Ja wel mooi hoor! Met al dat blauw en die stoelen. Maar als ik nou íetsss koel vind qua staging is het dit.quote:
Doolhof bij de Efteling. Maar de presentatoren kunnen de uitgang niet meer vinden, dus er wordt nog even een turquoise carpet filmpje ingestart.quote:
Maar die stoelen zijn de staging (die bewegen niet toch?) of gebeurt er nog meer op het podium?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hier geen eerlijke mening over want ik vind het een zeikloed en de supere staging zie ik ook niet. Ja wel mooi hoor! Met al dat blauw en die stoelen. Maar als ik nou íetsss koel vind qua staging is het dit.
Oh ja, slecht van mijquote:Op maandag 9 mei 2022 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar is de HOOP gebleven die S10 ons vroeg?
Nee joh echt, geen zorgen.
Hoop het niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:25 schreef Dave het volgende:
Is dit de definitieve kleding van de hosts? Nog niet toch?
Griekse nummer is pulp, staging goed/perfect. Nederland heeft het betere nummer.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:24 schreef lashatumbai het volgende:
Je merkt toch wel echt een sterkere reactie bij bijvoorbeeld Griekenland tov Nederland
Denk het niet want we hebben maar 1 inlog en steeds weer naar elkaar rijden was vorige week te doen omdat we vrije dagen hadden opgenomen maar nu wordt dat wel heel heftig als we gewoon moeten werken de volgende dag.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:25 schreef lashatumbai het volgende:
@:Greys @:Cee gaan jullie vanavond nou live?
Oooh snap het hoor. En een voorspelling? Dat is anders ook leuk om te doenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het niet want we hebben maar 1 inlog en steeds weer naar elkaar rijden was vorige week te doen omdat we vrije dagen hadden opgenomen maar nu wordt dat wel heel heftig als we gewoon moeten werken de volgende dag.
En eigenlijk ook omdat de meesten volgens mij toch gewoon lekker naar Matt kijken. (Terecht, zou ik ook doen!)
Maar heel misschien vanavond even tijdens S10. Al voegt het nu denk ik weinig toe met alle andere streams. Vanuit perscentrum toen wel!
Ik kijk veel liever naar jullie dan naar Matt hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het niet want we hebben maar 1 inlog en steeds weer naar elkaar rijden was vorige week te doen omdat we vrije dagen hadden opgenomen maar nu wordt dat wel heel heftig als we gewoon moeten werken de volgende dag.
En eigenlijk ook omdat de meesten volgens mij toch gewoon lekker naar Matt kijken. (Terecht, zou ik ook doen!)
Maar heel misschien vanavond even tijdens S10. Al voegt het nu denk ik weinig toe met alle andere streams. Vanuit perscentrum toen wel!
Jullie kunnen niet op meerdere computers tegelijk inloggen?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:29 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik kijk veel liever naar jullie dan naar Matt hoor, maar snap ook dat het ingewikkeld is op deze manier
Nope, geprobeerd, dan valt de eerst ingelogd direct weg. Snap ik ook wel, om delen en misbruik te voorkomen. Dit probleem hebben heel veel geaccrediteerden dit jaar helaas. Niet alleen maar 1.persoon in perscentrum zoals Matt maar ook vaak maar 1 online per outlet.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet op meerdere computers tegelijk inloggen?
Misschien kan Cee inbellen via facetimequote:Op maandag 9 mei 2022 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We redden het helaas niet om steeds naar elkaar te rijden op werkdagen.Maar zal vanavond even kijken of ik dan in m'n eentje kan streamen en dan Cee woensdagavond bv. Al is samen echt veel leuker om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |