Wachten tot de wind goed staat en dan bij de grens verbranden.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een paar graafmachines huren om een groot gat te graven kost een stuk minder dan een laser geleidde artilleriegranaat.
Catapult. De grens over.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een paar graafmachines huren om een groot gat te graven kost een stuk minder dan een laser geleidde artilleriegranaat.
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar hij heeft zo te zien wel 30 keer de avondvierdaagse uitgelopen.
Gaan ze nou iedere keer dat eiland heroveren? Hebben ze niets geleerd van die Hamburger Hill-film?quote:
Wacht even. Een operationele militaire eenheid met een deputy for political affairs? Wat is dat dan weer voor communistische waanzin?quote:
Mijn theorie is dat Rusland te veel toestellen verliest en daardoor geen luchtoverwicht kan krijgen.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
De theorie is volgens mij dat Rusland er niet goed in slaagt het luchtruim over te nemen en daardoor teveel toestellen verliest.
Oh ik zie dat het meer mensen opvalt.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral opmerkelijk dat ze in het Russiche leger nog steeds van die "politieke commissars" hebben. Of dat het nog 1943 is.
Gewoon met UPS terug naar mamma.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:43 schreef capricia het volgende:
De Russen willen hun doden niet eens terug.
[ twitter ]
Fêchez la Vachequote:
quote:
OMG Die weten nooit wat er is gebeurd. Pats boem.quote:
Schandalig hoe men daar met hun eigen volk omgaat, ook de doden verdienen een laatste rustplaats.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:43 schreef capricia het volgende:
De Russen willen hun doden niet eens terug.
[ twitter ]
Ik meende dat de VS bij Irak luchtoverwicht kreeg door eerst met duizenden raketten de luchtafweer uit te schakelen.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat Rusland te veel toestellen verliest en daardoor geen luchtoverwicht kan krijgen.
Of Hacksaw Ridge, was ook zoiets stompzinnigs.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaan ze nou iedere keer dat eiland heroveren? Hebben ze niets geleerd van die Hamburger Hill-film?
hehe, evenementje van maken, publiek er bij, een Oekraïense ter land, ter zee en in de lucht, Mischien Jack Van Gelder vragen om te becommentariëren, ik zie het helemaal zitten.quote:
Hebben ze gedaan, alle statische anti-air installaties waren toast, na de eerste aanval.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik meende dat de VS bij Irak luchtoverwicht kreeg door eerst met duizenden raketten de luchtafweer uit te schakelen.
Daarmee doorbreek je het kip ei probleem
De eerste? Eerst vlogen er een hele bende drones (decoys eigenlijk, niet de huidige drones) naar Baghdad om het luchtafweer te activeren. Er waren in die tijd ook al anti-anti-vliegtuigraketwapens. Tegen de tijd dat de simpele kanonnen en machinegeweren oververhit raakten, kwamen de echte vliegtuigen met bommen.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik meende dat de VS bij Irak luchtoverwicht kreeg door eerst met duizenden raketten de luchtafweer uit te schakelen.
Daarmee doorbreek je het kip ei probleem
Slecht voor het milieuquote:Op maandag 9 mei 2022 14:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet naar Kyiv, net als heel veel andere wereldleiders hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |