Wat was het doel van deze man met zijn aanwezigheid daar? Hij staat er ook al een soort schietschijf bij... Bij voorbaat al gelaten.quote:
Het lijkt erop dat ze naar Letland gaan. Er komt nu ook een Canadese C130 bijquote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er vliegen nu ook 2 Poolse C130's en 2 casa's van Tjechië dezelfde kant op.
En gooiden ze ook kolen en rotte appels naar ze?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jawel in kooien en aan kettingen met zo'n bal weet je wel.
De halve wereld vliegt al weken langs de grens daar. Nee Onkel Putin heeft het weer goed voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er vliegen nu ook 2 Poolse C130's en 2 casa's van Tjechië dezelfde kant op.
Vooral opmerkelijk dat ze in het Russiche leger nog steeds van die "politieke commissars" hebben. Of dat het nog 1943 is.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:38 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
and the regiment’s deputy commander for political affairs
Het cultiveren van het sovjet slachtofferschap?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:33 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat was het doel van deze man met zijn aanwezigheid daar? Hij staat er ook al een soort schietschijf bij... Bij voorbaat al gelaten.
Ja inderdaad!quote:Op maandag 9 mei 2022 12:37 schreef thabit het volgende:
[..]
Weten we zeker dat dat niet Christoph Waltz is?
Snap ik ook niet echt, want het is een protest tegen zijn land eigenlijk. Wou hij in discussie gaan of provoceren?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:33 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat was het doel van deze man met zijn aanwezigheid daar? Hij staat er ook al een soort schietschijf bij... Bij voorbaat al gelaten.
Nee. Het was een herdenkingsbijeenkomst voor victoryday waar ook veel protestanten naartoe zijn gegaan. Je denkt toch niet dat de ambassadeur bewust naar zo'n protest gaat?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, want het is een protest tegen zijn land eigenlijk. Wou hij in discussie gaan of provoceren?
Logisch dan dat ie weggehouden wordt, Poetin wil 'm niet per ongeluk tegenkomen tijdens het handenschudden.quote:
Nou ja, Putin zn invasie is een droom van Orthodoxe kerk. Zijn strategie is vooral de regels negeren en blufpoker spelen met kernkoppen achter de hand. Hij opereert daarbij met mafia tactieken. En draait zonodig een hele Oekraïnse en Russische bevolking door de gehaktmolen. Dat hij het laatste te makkelijk doet maakt het ergens ook wel eng dat hij kernwapens heeft.quote:
Hebben de Russen nog altijd politieke officieren in dienst?quote:
Tja, het is een beetje als Vietnam, de andere partij moet nog wel even accepteren dat ze verloren hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:29 schreef Za het volgende:
[..]
Ze verliezen alles lees ik, en Oekraïne boekt het ene succes na het andere.
Kunnen we de situatie niet als gewonnen door Oekraïne verklaren inmiddels?
De theorie is volgens mij dat Rusland er niet goed in slaagt het luchtruim over te nemen en daardoor teveel toestellen verliest.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel mensen hij nog in kan zetten.
Maar is een algehele mobilisatie nodig om de luchtmacht in te zetten?
Dat heeft hij amper nog gedaan en ik vraag me af waarom niet.
Ik snap ook oprecht niet wat een rus daar doet?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, want het is een protest tegen zijn land eigenlijk. Wou hij in discussie gaan of provoceren?
Wat is een politieke officier?quote:Op maandag 9 mei 2022 13:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hebben de Russen nog altijd politieke officieren in dienst?Als je het over een relikwie uit de koude oorlog hebt...
Lol! Dit is dus een poppetje neergezet uit wantrouwen?quote:Op maandag 9 mei 2022 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Political_commissar
Ze gaan nu weer terugquote:Op maandag 9 mei 2022 11:40 schreef halfway het volgende:
8 Casa's uit Polen achter elkaar wat gaan die doen?
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48d843
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |