To finish first, you first have to finishquote:Op zondag 8 mei 2022 23:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Verstappen kan alleen maar winnen als ie finisht.
Hier zit ik een F1 TV nabeschouwing te kijken met interviews met coureurs net na hun race (en teamleden) - wat ik op zich erg leuk vind.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
Ik snap overigens niet dat mensen die voor en after shows kijken, wat is er nou zo leuk aan je ergeren?
Dit inderdaad, ook gewoon letterlijk onderbreken en zeggen "ik verbeter je even..." ipv iets als mag ik je even aanvullenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:58 schreef Middelpunt het volgende:
Pff Aalbers die Ho Pin Tun probeert te verbeteren.
Terwijl Horner al bevestigde dat Ho-Pin gelijk had.
Hij heet gewoon Leclerc hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
To finish first, you first have to finish![]()
Btw, "complimenten" aan LeClerc en Sainz, voor het "geduld" dat ze hadden... Helaas slim genoeg dit keer om zich niet in foutjes te laten dwingen.... Helaas, want nu wel goede punten voor Fellali (geen typo)
Wtf...quote:Op maandag 9 mei 2022 00:12 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ook gewoon letterlijk onderbreken en zeggen "ik verbeter je even..." ipv iets als mag ik je even aanvullen
Uiteraard.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier zit ik een F1 TV nabeschouwing te kijken met interviews met coureurs net na hun race (en teamleden) - wat ik op zich erg leuk vind.
Is dat ook bij ViaPlay zo...? Ik hen dit jaar bewust daar NIET voor gekozen namelijk (als Ziggo-klant had ik wel die keuze, maar ben zelf ook van de Live Timing volgen, dus waarom niet meteen F1 TV Proen met het ENG geen last te volgen).
YES MISS! Next time betterrrrr!quote:
Ja, die bedoel ik niet, ik bedoel de viaplay/ziggo dingetjes.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier zit ik een F1 TV nabeschouwing te kijken met interviews met coureurs net na hun race (en teamleden) - wat ik op zich erg leuk vind.
Is dat ook bij ViaPlay zo...? Ik hen dit jaar bewust daar NIET voor gekozen namelijk (als Ziggo-klant had ik wel die keuze, maar ben zelf ook van de Live Timing volgen, dus waarom niet meteen F1 TV Proen met het ENG geen last te volgen).
De betere strategie bij Russellquote:
Nope. Ben al eens FP crew geweest. Been there, done thatquote:Op maandag 9 mei 2022 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
YES MISS! Next time betterrrrr!
(wil jij solliciteren overigens bij FOK!sport als Spellingchecker...? zie je zo vaak verbeteren...?)
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze Robert Doornbos niet gewoon hebben overgenomen. Echt stukken beter.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:12 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ook gewoon letterlijk onderbreken en zeggen "ik verbeter je even..." ipv iets als mag ik je even aanvullen
Nou...quote:Op maandag 9 mei 2022 00:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze Robert Doornbos niet gewoon hebben overgenomen. Echt stukken beter.
Haha - hier oud-FOK!sport crew - begonnen als Spellingchecker, later ook redactielid (en FOK!managerspellen 'admin')quote:Op maandag 9 mei 2022 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ben al eens FP crew geweest. Been there, done that![]()
Maar ik verbeter alleen maar de namen vd coureurs nog
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - hier oud-FOK!sport crew - begonnen als Spellingchecker, later ook redactielid (en FOK!managerspellen 'admin')
Enne, hier de Dames-eer hoog houdendquote:
Hij verkoopt het leuk, maar eigenlijk is Doornbos ook maar gewoon een wandelend Klisjeemannetje.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze Robert Doornbos niet gewoon hebben overgenomen. Echt stukken beter.
Tja, 1 en 2 starten en niet winnen, dat doet pijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:17 schreef Tijn het volgende:
Wat een grafstemming bij Ferrari terwijl ze nota bene allebei hun coureurs op het podium hadden.
Dat doen we samen (en met nog een paar dames)quote:
Ach kom op, hartstikke veel punten, voor elk ander team was dit een topweekend geweest. Je kunt ook té zuur zijnquote:Op maandag 9 mei 2022 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, 1 en 2 starten en niet winnen, dat doet pijn.
Jep, ik doelde ook op 'ons' dames allemaalquote:Op maandag 9 mei 2022 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen we samen (en met nog een paar dames)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |