To finish first, you first have to finishquote:Op zondag 8 mei 2022 23:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Verstappen kan alleen maar winnen als ie finisht.
Hier zit ik een F1 TV nabeschouwing te kijken met interviews met coureurs net na hun race (en teamleden) - wat ik op zich erg leuk vind.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
Ik snap overigens niet dat mensen die voor en after shows kijken, wat is er nou zo leuk aan je ergeren?
Dit inderdaad, ook gewoon letterlijk onderbreken en zeggen "ik verbeter je even..." ipv iets als mag ik je even aanvullenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:58 schreef Middelpunt het volgende:
Pff Aalbers die Ho Pin Tun probeert te verbeteren.
Terwijl Horner al bevestigde dat Ho-Pin gelijk had.
Hij heet gewoon Leclerc hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
To finish first, you first have to finish![]()
Btw, "complimenten" aan LeClerc en Sainz, voor het "geduld" dat ze hadden... Helaas slim genoeg dit keer om zich niet in foutjes te laten dwingen.... Helaas, want nu wel goede punten voor Fellali (geen typo)
Wtf...quote:Op maandag 9 mei 2022 00:12 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ook gewoon letterlijk onderbreken en zeggen "ik verbeter je even..." ipv iets als mag ik je even aanvullen
Uiteraard.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier zit ik een F1 TV nabeschouwing te kijken met interviews met coureurs net na hun race (en teamleden) - wat ik op zich erg leuk vind.
Is dat ook bij ViaPlay zo...? Ik hen dit jaar bewust daar NIET voor gekozen namelijk (als Ziggo-klant had ik wel die keuze, maar ben zelf ook van de Live Timing volgen, dus waarom niet meteen F1 TV Proen met het ENG geen last te volgen).
YES MISS! Next time betterrrrr!quote:
Ja, die bedoel ik niet, ik bedoel de viaplay/ziggo dingetjes.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier zit ik een F1 TV nabeschouwing te kijken met interviews met coureurs net na hun race (en teamleden) - wat ik op zich erg leuk vind.
Is dat ook bij ViaPlay zo...? Ik hen dit jaar bewust daar NIET voor gekozen namelijk (als Ziggo-klant had ik wel die keuze, maar ben zelf ook van de Live Timing volgen, dus waarom niet meteen F1 TV Proen met het ENG geen last te volgen).
De betere strategie bij Russellquote:
Nope. Ben al eens FP crew geweest. Been there, done thatquote:Op maandag 9 mei 2022 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
YES MISS! Next time betterrrrr!
(wil jij solliciteren overigens bij FOK!sport als Spellingchecker...? zie je zo vaak verbeteren...?)
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze Robert Doornbos niet gewoon hebben overgenomen. Echt stukken beter.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:12 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ook gewoon letterlijk onderbreken en zeggen "ik verbeter je even..." ipv iets als mag ik je even aanvullen
Nou...quote:Op maandag 9 mei 2022 00:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze Robert Doornbos niet gewoon hebben overgenomen. Echt stukken beter.
Haha - hier oud-FOK!sport crew - begonnen als Spellingchecker, later ook redactielid (en FOK!managerspellen 'admin')quote:Op maandag 9 mei 2022 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ben al eens FP crew geweest. Been there, done that![]()
Maar ik verbeter alleen maar de namen vd coureurs nog
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - hier oud-FOK!sport crew - begonnen als Spellingchecker, later ook redactielid (en FOK!managerspellen 'admin')
Enne, hier de Dames-eer hoog houdendquote:
Hij verkoopt het leuk, maar eigenlijk is Doornbos ook maar gewoon een wandelend Klisjeemannetje.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze Robert Doornbos niet gewoon hebben overgenomen. Echt stukken beter.
Tja, 1 en 2 starten en niet winnen, dat doet pijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:17 schreef Tijn het volgende:
Wat een grafstemming bij Ferrari terwijl ze nota bene allebei hun coureurs op het podium hadden.
Dat doen we samen (en met nog een paar dames)quote:
Ach kom op, hartstikke veel punten, voor elk ander team was dit een topweekend geweest. Je kunt ook té zuur zijnquote:Op maandag 9 mei 2022 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, 1 en 2 starten en niet winnen, dat doet pijn.
Jep, ik doelde ook op 'ons' dames allemaalquote:Op maandag 9 mei 2022 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen we samen (en met nog een paar dames)
Dat is ook een beetje raar. Viaplay zegt hem een contract aangeboden te hebben en Doornbos zegt nooit benaderd te zijn. Twee totaal verschillende versies. Beetje apart.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik gaf ze net al een compliment... netjes geduld bewaard om toch maar die 2 en 3 veilig te stellen.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach kom op, hartstikke veel punten, voor elk ander team was dit een topweekend geweest. Je kunt ook té zuur zijn
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:09 schreef Sally het volgende:
- knip -
Btw, "complimenten" aan Leclerc en Sainz, voor het "geduld" dat ze hadden... Helaas slim genoeg dit keer om zich niet in foutjes te laten dwingen.... Helaas, want nu wel goede punten voor Fellali (geen typo)
Zoals gewoonlijk ziet Stroll het nietquote:Op maandag 9 mei 2022 00:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
De crash tussen Magnussen en Stroll
https://streamable.com/59ig76
En de hier vertraagd afgespeeld vanuit Stroll
https://streamable.com/kmf8j2
Ik dacht dat Magnussen op tilt was en bijna bewust Stroll van de baan ramde. Maar Stroll lijkt toch wel in te sturen alsof er niemand naast hem zit. Of ben ik nu scheel?
Zo goed is Doornbos niet zoals gezegd. Maar meestal wel stukken sympathieker dan Albersquote:Op maandag 9 mei 2022 00:20 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje raar. Viaplay zegt hem een contract aangeboden te hebben en Doornbos zegt nooit benaderd te zijn. Twee totaal verschillende versies. Beetje apart.
Ik hoor heel graag Ho Pin Tung maar ik mis Doornbos wel een beetje. Sowieso mis ik dat oude ziggo wel een beetje
Hehe, niets went zo snel als luxe, mischien? Ik heb het gevoel dat Ferrari mischien er iets te makkelijk over dacht voor deze race nadat RB zo veel moeite had in de VT'squote:Op maandag 9 mei 2022 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach kom op, hartstikke veel punten, voor elk ander team was dit een topweekend geweest. Je kunt ook té zuur zijn
Oh, lol, datquote:Op maandag 9 mei 2022 00:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat oppergod Hamilton weer eens achter z’n teammaat staat?
Dat is ook niet zo moeilijk, want Kwalbers is een enorme lul eerste klas.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo goed is Doornbos niet zoals gezegd. Maar meestal wel stukken sympathieker dan Albers
Zijn we het eens hartgrondig eensquote:Op maandag 9 mei 2022 00:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, want Kwalbers is een enorme lul eerste klas.
Best wat dames hier.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen we samen (en met nog een paar dames)
Eens en Albers is geen beste.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo goed is Doornbos niet zoals gezegd. Maar meestal wel stukken sympathieker dan Albers
Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 mei 2022 00:26 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Eens en Albers is geen beste.
HPT zegt voor de race iets over het verdwenen grip op de baan door de W-series. En zeker vier keer probeert Albers de grap te maken dat HPT dit echt niet kan zeggen of suggeren over vrouwen. Zelfs als HPT probeert te duiden blijft Albers hem onderbreken om weet de grap te maken.
Ik vind Albers helemaal niks. Vroeger niet en nu helemaal niet
Jaquote:Op maandag 9 mei 2022 00:27 schreef MoreDakka het volgende:
Toch mooi dat we het in ieder geval allemaal eens kunnen zijn over iets
Toch nog een talentje in IETSquote:
En ik kan maar niet wennen aan Viaplay. Ook niet aan hun voor en na programma, die stemmen of het geluid is irritant. Eentonig, te veel info, te fout.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En het Ziggo-sfeertje mis ik totaal niet
Dat mag. Maar ik zie het niet. Zeker niet vergeleken met Mol en Plooij en Kamphues.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En ik kan maar niet wennen aan Viaplay. Ook niet aan hun voor en na programma, die stemmen of het geluid is irritant. Eentonig, te veel info, te fout.
Dat George zijn eigen ding doet, en Lewis vervolgens het team laat beslissen…. Dat horen wij maar wist Lewis dat ook? Dat was wel even een momentje op de onboard.quote:
Sjors heeft goed gekeken naar de laatste race van het vorige seizoenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat George zijn eigen ding doet, en Lewis vervolgens het team laat beslissen…. Dat horen wij maar wist Lewis dat ook? Dat was wel even een momentje op de onboard.
Ja ik snap dat mensen ze na jaren zat zijn. En blij zijn met een alternatief, maar hier thuis werkt dat niet. Fijn dat we wat te kiezen hebben en het na vijf races allemaal lijkt te werken.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik zie het niet. Zeker niet vergeleken met Mol en Plooij en Kamphues.
Maar ieder z'n meug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |