Ga je nu ook messen in je radiator gooien?quote:Op zondag 8 mei 2022 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben helemaal niet zen ik ben boos en fucked up en ik weet niet eens waarom
muziek kalmeert een beetje maar ik weet echt niet waar die woede vandaan komt ik schrik er zelf ook een beetje vanquote:Op zondag 8 mei 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je nu ook messen in je radiator gooien?
Daar ga ik wel van uit.quote:
Ik vrees dat ik daarvoor een ingredint ben vergetenquote:
Cake?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik daarvoor een ingredint ben vergeten
Dat was het vorige tipoc.. SBE heeft het plaatje inmiddels vervangenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:
Hallomquote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedkoper dan een saffraanmeet.quote:
Ik heb een gewone bananencake/brood gebakken vandaagquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hou op met die waanzin of ik kom je halen
Hoelaat worden we verwacht?quote:
ik hou m'n mond maar, al teveel gezeik hier thuis gehad om hier ook m'n humeur te laten verziekenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er is vast wel een f1 topic waar dat besproken kan worden
Nee zo bedoel ik het niet praat maar lekker over de race is allemaal goedquote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou m'n mond maar, al teveel gezeik hier thuis gehad om hier ook m'n humeur te laten verzieken
ik ben helemaal geen uitgebreide raceliefhebber joh, 1 opmerking was voldoendequote:Op zondag 8 mei 2022 23:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet praat maar lekker over de race is allemaal goed
Tot iemand de space bij me levert, want dat heb ik niet op voorraadquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou m'n mond maar, al teveel gezeik hier thuis gehad om hier ook m'n humeur te laten verzieken
De massa mensen word steeds erger en dat zal alleen nog maar erger wordenquote:
Ik zal maar niet vragen wat ik mij daarbij moet voorstellen.quote:
Ik kan er niet meer tegen dus ik sla overquote:Op zondag 8 mei 2022 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tot iemand de space bij me levert, want dat heb ik niet op voorraad
En de wc rollen ?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
Ik haal saffraan altijd bij de lokale boer ...
Is dat lekkerder dan uit zo';n buisje?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
Ik haal saffraan altijd bij de lokale boer ...
F1 is de nieuwe coronashit?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan het voorstellen aan mijn tuingroepjequote:
Mijn vader at bloembollen en rauwe paling in de oorlogs jarenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan het voorstellen aan mijn tuingroepje
Welke oorlog ? Die van na 54?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn vader at bloembollen en rauwe paling in de oorlogs jaren
Gewoon het normale gedoequote:Op zondag 8 mei 2022 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haha nee, gedoe hier heeft niks met F1 van doen
Je bent zelf een varkenquote:
Wat mijn vader was een klein jochie tijdens wo2 wat moet ik nog meer zeggenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
wees dan eens duidelijk.... net was het nog anders
26 mei danquote:Op zondag 8 mei 2022 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tot iemand de space bij me levert, want dat heb ik niet op voorraad
Misschien twee vaders.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
wees dan eens duidelijk.... net was het nog anders
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn vader heeft wo2 meegemaakt als jullie dat niet willen geloven een dikke vette middelvinger
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou maar even ophouden als ik jou was
Zeg dat dan gelijk ... ipv van dat ie uit 54 komtquote:Op zondag 8 mei 2022 23:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn vader heeft wo2 meegemaakt als jullie dat niet willen geloven een dikke vette middelvinger
Kan gebeurenquote:
fout van mij ik zal het bewijzen maar niet vandaagquote:Op maandag 9 mei 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk ... ipv van dat ie uit 54 komt
Dat willen we allemaal wel.quote:
OKquote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
fout van mij ik zal het bewijzen maar niet vandaag
Nouja ik hoef niet zo zeer nog ergens naar toe vanavond. Zit best primaquote:
Ik had ff beeldquote:Op maandag 9 mei 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet zo zeer nog ergens naar toe vanavond. Zit best prima
Dan zit ik in Ierlandquote:
Totdat er een wurgtouw om je nek zit en naar de grond getrokken wordquote:Op maandag 9 mei 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik hoef niet zo zeer nog ergens naar toe vanavond. Zit best prima
Ja volgens mij wel. Laat m'n collega er morgen nog even naar kijken voor ik het verstuur.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
Tis tenslotte zondag.... rapportje nog gelukt?
Je collega verder niet meer gezien ?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Laat m'n collega er morgen nog even naar kijken voor ik het verstuur.
Jawel. Die had ook niet z'n fijne zondagquote:
Figuurlijk jaquote:
Ruilen? Gewoon blind zonder te weten?quote:
Jullie mogen daar wel heen komenquote:
Zou wel willen maar ik weet inmiddels wat een huurauto daar kostquote:
Jij ook niet dus ?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Die had ook niet z'n fijne zondag
Je kunt de jouwe toch meenemen met de ferryquote:Op maandag 9 mei 2022 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel willen maar ik weet inmiddels wat een huurauto daar kost
Of gewoon zwemmenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt de jouwe toch meenemen met de ferry
Volgens mij is dat een algemeen dingetje, in augustus 3 weken een auto in Portugal gehuurd, had beter een auto kunnen kopen daarquote:Op maandag 9 mei 2022 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel willen maar ik weet inmiddels wat een huurauto daar kost
Nee joh auto neem ik wel op de rug mee danquote:
Hahaha zou de reacties wel willen zienquote:Op maandag 9 mei 2022 00:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ruilen? Gewoon blind zonder te weten?
Ook niet echt nee. Hoort erbij.quote:
Er zijn zoveel optiesquote:Op maandag 9 mei 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee joh auto neem ik wel op de rug mee dan
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een algemeen dingetje, in augustus 3 weken een auto in Portugal gehuurd, had beter een auto kunnen kopen daar
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een algemeen dingetje, in augustus 3 weken een auto in Portugal gehuurd, had beter een auto kunnen kopen daar
Het is dat we de vliegtickets niet kunnen teruggeven anders zou ik voor en achter 2 dagen toevoegen en vanuit NL naar Portugal rijden, veul goedkoperquote:
Vliegen? How dare youquote:Op maandag 9 mei 2022 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij kosten vliegtickets naar Limrick bijna niks
quote:
dat is dat rijmdorp .... wat wil je daar doenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij kosten vliegtickets naar Limrick bijna niks
Ja maar moet je ook maar zin in hebben om zolang in de auto te zitten.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat we de vliegtickets niet kunnen teruggeven anders zou ik voor en achter 2 dagen toevoegen en vanuit NL naar Portugal rijden, veul goedkoper
Ik vind rijden gewoon deel van de vakantie. 3x700km dan ben je er al.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar moet je ook maar zin in hebben om zolang in de auto te zitten.
Heb je wel een bijrijder? kost wel ook extra tol en eventuele overnachtingen etcquote:Op maandag 9 mei 2022 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat we de vliegtickets niet kunnen teruggeven anders zou ik voor en achter 2 dagen toevoegen en vanuit NL naar Portugal rijden, veul goedkoper
Geen schuilkelder hebbenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ach ja we hebben binnenkort geen gas en eten meer dan ga ik wel keihard lachen![]()
Heb je ook niks aan als er een atoombom valt. Of heb je een atoombunker?quote:
Ik kan gewoon van de natuur leven als het moet maar ik denk 90% en vooral de jeugd nietquote:
2100 kmquote:Op maandag 9 mei 2022 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind rijden gewoon deel van de vakantie. 3x700km dan ben je er al.
Ironische is dat er daar vermoedelijk een Seat Leon klaar staat, die heb ik dus ook
Ook dat gaat niet als er een atoombom valt.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan gewoon van de natuur leven als het moet maar ik denk 90% en vooral de jeugd niet
Als ik de blast overleef weet ik wel waar ik heen moetquote:Op maandag 9 mei 2022 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat gaat niet als er een atoombom valt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:53 schreef engine het volgende:
Lekker vrolijk idee om even mee af te sluiten
De hel?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik de blast overleef weet ik wel waar ik heen moet
Wie wil er dood gevonden worden in Limburg?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Limburg zitten kilometers ondergrondse tunnels
Als je een atoombom wilt overleven is het een goede optiequote:Op maandag 9 mei 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie wil er dood gevonden worden in Limburg?
Nah, dan maar doodquote:Op maandag 9 mei 2022 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je een atoombom wilt overleven is het een goede optie
Ik ook niet, no way dat ik me ga verstoppen, ga er eerder onder zitten. Kom maar op, hoop dat ze zich er goed bij voelen.quote:Op maandag 9 mei 2022 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook ik ben er niet bang voor
Moet je er wel snel naar toequote:Op maandag 9 mei 2022 00:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je een atoombom wilt overleven is het een goede optie
Mag ik dan bij jou?quote:
je kijkt vast van die catastrofe filmsquote:Op maandag 9 mei 2022 01:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
alle wegen zullen vast staan dus je moet offroad
Liever dood dan levend in Almerequote:Op maandag 9 mei 2022 05:58 schreef Koen66 het volgende:
zou treurig zijn als ie nu overdag op de knop drukt, sterven in Almere
Almerequote:Op maandag 9 mei 2022 06:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever dood dan levend in Almere![]()
Goedemorgen Koen
Verrek ja dat is vandaagquote:Op maandag 9 mei 2022 05:57 schreef Koen66 het volgende:
9 mei, benieuwd wat Poetinnetje nu weer gaat doen....
Overwinning uitroepen? Op de knop drukken??
Hij gaat gewoon stoer doen net als altijdquote:
Hulloquote:
Als hij op de knop drukt ga ik naar Orvelte. Daar staat de tijd stilquote:Op maandag 9 mei 2022 05:57 schreef Koen66 het volgende:
9 mei, benieuwd wat Poetinnetje nu weer gaat doen....
Overwinning uitroepen? Op de knop drukken??
Wauwquote:Op maandag 9 mei 2022 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk jij dat?quote:
quote:
Zijn er best al veel.quote:
Buiten ook?quote:
Deze kreeg ik van een vriendin gisteren.Een Agaatvlinder.quote:
Goede schutkleurquote:Op maandag 9 mei 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze kreeg ik van een vriendin gisteren.Een Agaatvlinder.
[ afbeelding ]
Ga je daar ook een boek over schrijven?quote:Op maandag 9 mei 2022 12:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
mijn nieuwe hobby word kunstschaatsen
Goed planquote:Op maandag 9 mei 2022 12:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
mijn nieuwe hobby word kunstschaatsen
Wellichtquote:Op maandag 9 mei 2022 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je daar ook een boek over schrijven?
Deze man weet.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:35 schreef chufi het volgende:
piruoetjes draaien ... Ritbergers en dubbele axels
Hier staan nog genoeg bunkers waarin we die russen gaan tegen houdenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu ben je me net voor.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zal het nog anders vertellen kunnen russen vechten in een moeras als we het hier laten onderlopen![]()
![]()
Want dat hebben ze niet in rusland bedoel je?quote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zal het nog anders vertellen kunnen russen vechten in een moeras als we het hier laten onderlopen![]()
![]()
Aanvallers zullen het hier vrij lastig krijgenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want dat hebben ze niet in rusland bedoel je?
Tegenwoordig zal het erg meevallen. Als ze het goed doen dan. Waar de russen in oekraine nu hopeloos in falenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Aanvallers zullen het hier vrij lastig krijgen
Walcheren is een groote vesting je hoeft me niet perse te geloven hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zal het erg meevallen. Als ze het goed doen dan. Waar de russen in oekraine nu hopeloos in falen
Ziet er in ieder geval op de plaatjes wel heel mooi uitquote:
Ja, dat was het.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Walcheren is een groote vesting je hoeft me niet perse te geloven hoor
De meeste mensen weten niet wat hier onder de grond aan tunnels zit die heeft Napolion nog gemaaktquote:Op maandag 9 mei 2022 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat was het.
Alleen dingen als de helikopter maken dat een vesting tegenwoordig wat minder goed werkt.
Dat zou ik toch even kijken of ze niet lekken voordat je je inundatie begintquote:Op maandag 9 mei 2022 13:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste mensen weten niet wat hier onder de grond aan tunnels zit die heeft Napolion nog gemaakt
Ik weet niet waar jij woont maar ik weet zeker dat iedereen die kan vechten dat zal doenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou ik toch even kijken of ze niet lekken voordat je je inundatie begint
Niet als ze in zo'n lekkende tunnel zitten hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 13:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar ik weet zeker dat iedereen die kan vechten dat zal doen
En al die vakantie Duitsers daaro hebben natuurlijk ook vele jaren kuilen lopen gravenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste mensen weten niet wat hier onder de grond aan tunnels zit die heeft Napolion nog gemaakt
En bunkers en drakentandenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En al die vakantie Duitsers daaro hebben natuurlijk ook vele jaren kuilen lopen graven
Nee dat is geloof ik wel een beetje verouderde zooiquote:Op maandag 9 mei 2022 13:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die pauper tanks van die Russen kunnen hier niet eens rijden
Zelfs de allernieuwste tank die ze hebben wordt al gesloopt nu.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is geloof ik wel een beetje verouderde zooi
En die ongetrainde kind soldaten worden zo afgeslacht hier dat kan ik je ook belovenquote:Op maandag 9 mei 2022 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is geloof ik wel een beetje verouderde zooi
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2022 14:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En die ongetrainde kind soldaten worden zo afgeslacht hier dat kan ik je ook beloven
Hmmquote:Op maandag 9 mei 2022 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs de allernieuwste tank die ze hebben wordt al gesloopt nu.
En ja, die is echt zeer modern.
We zullen het zien als het zover komtquote:Op maandag 9 mei 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha
Ik kom erg af en toe in Zeeland maar zie daar nooit een kip
Of er zijn weinig Zeeuwen of ze zijn goed gecamoufleerd
Een javalin op de juiste plek werkt ookquote:Op maandag 9 mei 2022 14:04 schreef pullup het volgende:
Ja die drones zijn wel effectiever dan zo'n lompe tank geloof ik
Ben jij in dienst geweest BDS?quote:
Ik ben afgekeurd.quote:
Mijn broertje was ooit in opleiding voor boordschutter.quote:
Als de Russen komen kan ik mezelf wel verdedigenquote:Op maandag 9 mei 2022 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje was ooit in opleiding voor boordschutter.
Totdat hij een auto ongeluk kreeg met een ingeklapte long tot gevolg.
Toen was het over.
Die Russische jongetjes kan ik ook makkelijk aan.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als de Russen komen kan ik mezelf wel verdedigen
Juistquote:Op maandag 9 mei 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Russische jongetjes kan ik ook makkelijk aan.
Stelt geen zak voor dat legertje van die stumpersquote:Op maandag 9 mei 2022 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Russische jongetjes kan ik ook makkelijk aan.
Tof!! Zong je al in groepen of bandjes /koor oid?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag voor het eerst met mijn zangcoach aan de piano gezongen zonder dat de band meeloopt. Dan hoor je echt alleen jezelf. Ging best goed
Hoiquote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Zong je al in groepen of bandjes /koor oid?
Heb je klassieke zangles?
Zorgen dat je op tijd de kerk uit bent.quote:
Dank voor de tip.quote:
Dat zou kansloos zijn.quote:
Dan maakt het ook niet uit of je wel of niet kan zingenquote:
Nee, heb lang geleden wel zanglessen gehad, maar dat later niet meer bijgehouden. Nu bijna een jaar weer bezig en het is vooral mijn faalangst waar ik een beetje overheen wil komen nu de techniek weer wat bijgespijkerd is. Uiteindelijk doel is dat ik bij mijn toneeloptredens ook wel solo's wil gaan zingen (ik doe aan muziektheater), want dat durf ik nu nog niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!! Zong je al in groepen of bandjes /koor oid?
Heb je klassieke zangles?
Wat leuk!!! Ah geen klassieke zangles dusquote:Op maandag 9 mei 2022 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, heb lang geleden wel zanglessen gehad, maar dat later niet meer bijgehouden. Nu bijna een jaar weer bezig en het is vooral mijn faalangst waar ik een beetje overheen wil komen nu de techniek weer wat bijgespijkerd is. Uiteindelijk doel is dat ik bij mijn toneeloptredens ook wel solo's wil gaan zingen (ik doe aan muziektheater), want dat durf ik nu nog niet.
Nee het is geen klassieke zangles. Ik zing voornamelijk popliedjes.
Zou ik wel graag willen lerenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat leuk!!! Ah geen klassieke zangles dus
Krijg je zangles van een professionele zangdocent? Want die kan dat wel met je testenquote:Op maandag 9 mei 2022 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou ik wel graag willen lerenMaar weet niet of mijn stem daar geschikt voor is
quote:Op maandag 9 mei 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Krijg je zangles van een professionele zangdocent? Want die kan dat wel met je testen
quote:
Heb mij een beetje ingesmeerdquote:Op maandag 9 mei 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Denken jullie eraan, het is weer die tijd ..........
Ik kan het de volgende keer wel even vragen! Al geeft ze zelf geen klassieke les.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Krijg je zangles van een professionele zangdocent? Want die kan dat wel met je testen
Maar dat hoeft ook niet, ze kan wel naar jouw bereik kijkenquote:Op maandag 9 mei 2022 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan het de volgende keer wel even vragen! Al geeft ze zelf geen klassieke les.
quote:Op maandag 9 mei 2022 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
Denken jullie eraan, het is weer die tijd ..........
Ah ik wist niet dat het ook echt met bereik te maken heeftquote:Op maandag 9 mei 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet, ze kan wel naar jouw bereik kijken
Met klassieke zangles wordt altijd naar je bereik gekeken , hoeveel octaven je kan zingen zeg maarquote:Op maandag 9 mei 2022 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat het ook echt met bereik te maken heeftDacht meer een heel andere manier van zingen
Wel mooi als ze ademhalingstechnieken goed beheersen zoals, Dolores O'Riordanquote:Op maandag 9 mei 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met klassieke zangles wordt altijd naar je bereik gekeken , hoeveel octaven je kan zingen zeg maar![]()
Uiteindelijk komt het (als het goed is) altijd aan op je ademhalingstechnieken
Belangrijk zelfsquote:Op maandag 9 mei 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel mooi als ze ademhalingstechnieken goed beheersen zoals, Dolores O'Riordanen Enya bv.
Ook slecht voor mijn oren.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Belangrijk zelfsAls je ademhalingstechniek niet goed is , is dat heel slecht voor jezelf.
als mensen niet kunnen zingen of niet toonvast zijn dan is dat wel drama jaquote:
gewoon je bek niet opentrekken danquote:Op maandag 9 mei 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
als mensen niet kunnen zingen of niet toonvast zijn dan is dat wel drama ja
Dat dus idd en niet denken dat je het wel hebt.quote:
Ik kijk al naar de volgende meet uit.quote:
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.quote:
Nou misschien is zingen onbekend talent van je... Even oefenen, auditie doen ergens en je trekt wellicht volle zalen...quote:Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.
Beetje binnenmonds meeneurienquote:Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.
Ik hou het wel bij kwaken.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou misschien is zingen onbekend talent van je... Even oefenen, auditie doen ergens en je trekt wellicht volle zalen...
En dan later de lyrics eens opzoeken en dan zien dat je het structureel verkeerd had gehoord...quote:
Dat valt meestal wel mee ...quote:Op maandag 9 mei 2022 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan later de lyrics eens opzoeken en dan zien dat je het structureel verkeerd had gehoord...
Zoiets:quote:
Indd niemand heeft er dan last vanquote:Op maandag 9 mei 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je alleen thuis bent , moet het kunnen
Ik in bad.quote:
Heel af en toe idd, dat een kat van water houdtquote:
Ook als je niet kan zingen klinkt allemaal minder mooi..quote:Op maandag 9 mei 2022 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je goed kunt zingen dan kan het best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |