Ik kijk al naar de volgende meet uit.quote:
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.quote:
Nou misschien is zingen onbekend talent van je... Even oefenen, auditie doen ergens en je trekt wellicht volle zalen...quote:Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.
Beetje binnenmonds meeneurienquote:Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.
Ik hou het wel bij kwaken.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou misschien is zingen onbekend talent van je... Even oefenen, auditie doen ergens en je trekt wellicht volle zalen...
En dan later de lyrics eens opzoeken en dan zien dat je het structureel verkeerd had gehoord...quote:
Dat valt meestal wel mee ...quote:Op maandag 9 mei 2022 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan later de lyrics eens opzoeken en dan zien dat je het structureel verkeerd had gehoord...
Zoiets:quote:
quote:
Indd niemand heeft er dan last vanquote:Op maandag 9 mei 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je alleen thuis bent , moet het kunnen
Als je goed kunt zingen dan kan het best.quote:
Ik in bad.quote:
Heel af en toe idd, dat een kat van water houdtquote:
Wat zing jij zoal?quote:
Ook als je niet kan zingen klinkt allemaal minder mooi..quote:Op maandag 9 mei 2022 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je goed kunt zingen dan kan het best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |