Ik kijk al naar de volgende meet uit.quote:
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.quote:
Nou misschien is zingen onbekend talent van je... Even oefenen, auditie doen ergens en je trekt wellicht volle zalen...quote:Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.
Beetje binnenmonds meeneurienquote:Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij ook beter concentreren op andere dingen.
Ik hou het wel bij kwaken.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou misschien is zingen onbekend talent van je... Even oefenen, auditie doen ergens en je trekt wellicht volle zalen...
yep.quote:
En dan later de lyrics eens opzoeken en dan zien dat je het structureel verkeerd had gehoord...quote:
Dat valt meestal wel mee ...quote:Op maandag 9 mei 2022 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan later de lyrics eens opzoeken en dan zien dat je het structureel verkeerd had gehoord...
Zoiets:quote:
quote:
Indd niemand heeft er dan last vanquote:Op maandag 9 mei 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je alleen thuis bent , moet het kunnen
Als je goed kunt zingen dan kan het best.quote:
Ik in bad.quote:
Ook als je niet kan zingen klinkt allemaal minder mooi..quote:Op maandag 9 mei 2022 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je goed kunt zingen dan kan het best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |