Er zijn zoveel optiesquote:Op maandag 9 mei 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee joh auto neem ik wel op de rug mee dan
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een algemeen dingetje, in augustus 3 weken een auto in Portugal gehuurd, had beter een auto kunnen kopen daar
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een algemeen dingetje, in augustus 3 weken een auto in Portugal gehuurd, had beter een auto kunnen kopen daar
Het is dat we de vliegtickets niet kunnen teruggeven anders zou ik voor en achter 2 dagen toevoegen en vanuit NL naar Portugal rijden, veul goedkoperquote:
Vliegen? How dare youquote:Op maandag 9 mei 2022 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij kosten vliegtickets naar Limrick bijna niks
quote:
dat is dat rijmdorp .... wat wil je daar doenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij kosten vliegtickets naar Limrick bijna niks
Ja maar moet je ook maar zin in hebben om zolang in de auto te zitten.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat we de vliegtickets niet kunnen teruggeven anders zou ik voor en achter 2 dagen toevoegen en vanuit NL naar Portugal rijden, veul goedkoper
Ik vind rijden gewoon deel van de vakantie. 3x700km dan ben je er al.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar moet je ook maar zin in hebben om zolang in de auto te zitten.
Heb je wel een bijrijder? kost wel ook extra tol en eventuele overnachtingen etcquote:Op maandag 9 mei 2022 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat we de vliegtickets niet kunnen teruggeven anders zou ik voor en achter 2 dagen toevoegen en vanuit NL naar Portugal rijden, veul goedkoper
Geen schuilkelder hebbenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ach ja we hebben binnenkort geen gas en eten meer dan ga ik wel keihard lachen![]()
Heb je ook niks aan als er een atoombom valt. Of heb je een atoombunker?quote:
Ik kan gewoon van de natuur leven als het moet maar ik denk 90% en vooral de jeugd nietquote:
2100 kmquote:Op maandag 9 mei 2022 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind rijden gewoon deel van de vakantie. 3x700km dan ben je er al.
Ironische is dat er daar vermoedelijk een Seat Leon klaar staat, die heb ik dus ook
Ook dat gaat niet als er een atoombom valt.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan gewoon van de natuur leven als het moet maar ik denk 90% en vooral de jeugd niet
Als ik de blast overleef weet ik wel waar ik heen moetquote:Op maandag 9 mei 2022 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dat gaat niet als er een atoombom valt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:53 schreef engine het volgende:
Lekker vrolijk idee om even mee af te sluiten
De hel?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als ik de blast overleef weet ik wel waar ik heen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |